Jump to content

Probleme specifice motor BMP


EEXCALADE
 Share

Postare recomandată

On 7/30/2016 at 8:43 PM, PsychoJr said:

Buna seara.

In seara asta venind acasa din spre Constanta, la intrare in bucuresti am fost nevoit sa franez si am schimbat din a6a in a5a, iar dupa aproximativ 2 secunde a inceput sa caraie masina .. ca si cum nu ar fi intrat bine in viteza. Imediat ce am scos-o din viteza, am observat un zgomot foarte dubios al motorului, un carait constant care se accentueaza atunci cand o turez. 

Masina este un passat b6 din 2006, cod motor BMP.

Mentionez ca azi am schimbat capetele de planetara stanga / dreapta.

Am fost cu masina in service si aparent problema vine de la cutia de viteze, care trebuie inlocuita. Mecanicul de acolo mi-a spus ca trebuie sa caut o alta cutie cu cod HDV. Aveti idee daca conteaza si codul motor, sau se poate mota o alta cutie cu cod HDV chiar daca provine de pe un golf 5, jetta etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna ziua, am avut o problema cu furtunul rosu de la turbo, era fisurat, l-am inlocuit dar dupa inlocuire la tija de comanda vacumatica a acestui racitor de gaze EGR, a inceput sa scape presiune...am anulat comanda vacumatica si am scos axul care comanda inchiderea/deschiderea , am montat totul la loc, masina merge f bine, dar pe termen lung exista potentiale probleme ?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
alexandrubs10

salutare colegilor! am facut un test pe injectoare la BMP-ul meu, iar rezultatele:

 

12:33:55 Grup 013: Reglaj ralanti (diferenþe cantitate)
  -0.73 mg/cursa  CantInjec.-devia. Cilindrul 1
  -0.31 mg/cursa  CantInjec.-devia. Cilindrul 2
  -0.12 mg/cursa  CantInjec.-devia. Cilindrul 3
  1.20 mg/cursa  CantInjec.-devia. Cilindrul 4

( aici motorul la rece, imediat ce l-am pornit )

 

13:23:36 Grup 013: Reglaj ralanti (diferenþe cantitate)
  -0.14 mg/cursa  CantInjec.-devia. Cilindrul 1
  -0.09 mg/cursa  CantInjec.-devia. Cilindrul 2
  -0.07 mg/cursa  CantInjec.-devia. Cilindrul 3
  0.33 mg/cursa  CantInjec.-devia. Cilindrul 4

( aici motorul era cald, apa avea 90 de grade )

 

imi puteti spune, e o problema cu injectorul nr4, daca asa o valoare mare a avut la rece? dupa ce motorul s-a incalzit valoarea este ok, zic eu. mersi!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica starea axei cu came,starea oringurilor,reglajul injectoarelor si valoarea avansului .Daca sunt ok lasa injectorul asa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alexandrubs10

Axul cu came nu ar trebui sa apare ca eroare pe 01 @ vcds?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut tuturor. Sunt posesorul unui vw passat 2.0 140cp BMP 2007.

De ieri nu a vrut să mai meargă și nu știu care ar fi cauza ținând cont ca cu 2-3 zile înainte am făcut 2 drumuri de Focșani - Constanța fără a avea nici cea mai mica problemă.  

Menționez că am cumpărat auto sh,  și schimbandu-i recent de o săptămână ax came, cuzineți ax,  Tacheti hidraulici. Deoarece avea o bătaie care persista și deranjanta în turații și mai mari. După schimbarea lor totul si-a revenit la normal. 

Revin la problema din prezent.  

O pornesc la rece merge perfect. Când temperatura motorului ajunge undevala 60-70 grade îmi apare o întrerupere și mi se aprinde bujia pe bord și după își revine 2-3 sec după face iar așa. 

Eroare vcds 

005731- Control Circuit for PD injector

P1663-000-Short to Plus - MIL ON.

A mai avut cineva problema asta?  Mă poate ajuta cineva cu un sfat? Mulțumesc anticipat 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica cablajul de la injectoare pana la ecu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta va urma sa fac dar părerile sunt împărțite deoarece altcineva mi-a zis ca nu ar fi injectoarele reglate după ce a fost montat axu cu came nou.  Reglarea lor se face cică din cele 2 pârghii negre care se montează peste semilunile care fixează axul ca ar avea pe capete un imbus care reglează injectoarele.  ..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce legatura au reglajele injectoarelor cu eroarea short to plus ???

Clar reparatia nu a fost facuta bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astăzi am pornit masina în curte a pornit sfert. Am mers cu ea o jumătate de ora fără sa mai întâmpin alte neplăceri. A stat pornit în jur de ora fără sa apară alte modificări în relanti.  Menționez că în curte fiind masina cu range 100 km (bec aprins combustibil) , am fost și am luat 10 l motorina max motion de la omv în care am adăugat aditiv 150 ml pentru curățarea injectoarelor.  Oare ar fi putut fi din cauza combustibilului eroare și toate neplăcerile care le-a făcut?  Mulțumesc anticipat 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da,inca luam motorina cu apa si alte mizerii de la statii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

După îndrumări de a desface la injectoare din nou și de a întări pinii mufelor,  după montaj și mers aproximativ 500m cu mașina mi-a apărut eroarea

000581 - Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75)

P0245 - 000 - Short to ground - MIL ON.

De la ce mai poate fi? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De la n75 defect sau cablaj intrerupt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mulțumesc. O sa mă uit mâine pe lumina. 

Si din cauza asta îmi poateaprinde bujia incandescenta adică sa clipească și checku? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar atât de păcătos este motorul asta?Mă ia cu groază când citesc aici.Sper să nu întâmpin problemele astea niciodata,sau să nu îmi pară rău de alegerea făcută.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Și ăsta este varianta cea mai puțin proasta :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Producatorul e scris pe cutie ( KOLBENSCHMIDT ) pret aprox 1100 ron

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ax foarte bine lucrat. Montat pe motorul respectiv suna si merge bine 

 

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!