Jump to content

Probleme specifice motor BMP


EEXCALADE
 Share

Postare recomandată

Mie imi arunca ulei pe la capac...nu foarte mult doar murdarea...nici la mine nu cere ulei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O curățare ar fi ok? Cea din dreapta motorului e pompa de ulei? Și acolo vad o pata de ulei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimbat guarnitura la capacul de la motor 26 euro, schimbat guarnitura de la pompa motorina 23 euro , schimbat garniturile la mufa de injectoare, o sa ai motorul oglinda, eu aveam accessi problema

Cea Din dreapta Este pompa de motorina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mulțumesc mult pentru răspunsuri! Dacă mai e cineva ce crede ca ar fi altceva îl rog sa dea un reply!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Alexandru..pompa de ulei e in baia de ulei si nu pe chiulasa, la tine curge ulei intre pompa vacuum/tandem si chiulasa(e o garnitura metalica intre ele).

Modificat de romytaxy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Garnitura aceea sa fie problema? Sau sa fie de la garnitura de chiulasa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar nu stii nimic despre componentele unui motor ???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum a spus si Romy,in urmatoarea perioada sa te astepti la o inlocuire de garnitura de chiulasa

Salut tuturor.. azi am dat capul de la motor jos, si am observat putin ulei(cred) sau motorina cu praf, la un furtunas.. si dupa am vazut si motor putin ulei pe el. atasez niste poze, poate cineva s-a mai intalnit cu problema aceasta. motorul nu mi-a cerut ulei deloc de cand am facut schimbul de ulei, si am aproape 8k km facuti.

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probabil ca luni, voi merge sa cumpăr și sa montez garnitura de chiulasa. Problema este la ea, din ce am inteles din comentariile voastre. Mulțumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Garnitura de la pompa de motorina (pompa tandeam) cea din dreapta, este din tabla, schimba si garnitura de la capacul motor asa scapi de o grija (garnitura de chiulasa este alta mancare de peste )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am spus in perioada urmatoare...nu luni.las-o asa deocamdata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca aveti problem cu cutia de viteze la modul sa ramana intepenita in 1 sau R sau sa nu intre se rezolva cu ~50 RON si 1h max de manopera , cu o saiba si un Capac...

Pe topicul cu "fluierat in viteza 5" e un filmulet la final...la mine a mers super ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Întradevăr cutia nu e specifică motorizării, dar cum toată lumea caută BMP, și plin de ele am zis să scriu aici... Parcă nu e nici un topic dedicat la cod BKP... E ăla cu injectoarele... Iar pe Audi nu m am uitat...și la ala de 2l aceeași problemă.

Și cum toată lumea începe cu motorul să stie ce urmează...

Mulțumiri pe această cale lui Excalade pt lămuriri și lui Costeaua pt indicații... Rezolvat problema...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma bucur ca ai rezolvat problema si ca indicatiile ti-au fost de folos

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Am sesizat acest zgomot si la mașină mea

https://youtu.be/NqM6p1KZLlg

Zgomotul apare doar cu motorul cald și la relanti.

La mașina anterioară ( opel astra h 1.7 cdti) am întâlnit un zgomot asemanator care provenea de la distribuție. Să fie la fel și aici?

Modificat de adaniel90
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua domnilor,revin si eu din cind in cind:

Belea,ieri am venit trepidand din Cluj.Tester acasa..."misfire detected" la cilindrul 4.Exact comportamentul unui motor care merge in 3 pistoane.

O duc azi sa vad despre ce-i vb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am revenit cu noutatile neplacute.

-Injector cil.4 mort

-Injector cil.1 compensare +3

 

Asadar 2 injectoare,O-ringurile la toate injectoarele si toate suruburile ma gandesc ca ar fi cel mai indicat.

Alte pareri,idei,sfaturi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

+3 la un injector poate sa fie si din cauza unui defect mecanic pe acel cilindru/lipsa compresie sau partea electrica a injectorului.

Inainte de a cumpara unul muta un injector bun pe cilindrul 1 sa vezi ce se intampla.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut! As vrea sa schimb acel ax de la.pompa de ulei si balansier..recomandati un mecanic in bucurești?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa un drum la Bacau si pleci sigur multumit. Colegul anterior cu asta se ocupa...printre altele. A nu se considera reclama!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai sincer ma cam tenteaza dar trebuie sa am si timp pentru asta...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut !! imi poti face si mie o poza la egr.ul tau.. sunt curios unde este amplasat pe motor.. as vrea sa.l demontez si eu.. si sa.l curat.. Multumesc!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!