Jump to content

Probleme specifice motor BMP


EEXCALADE
 Share

Postare recomandată

Cam ca un pinion cand e tocit..metalic..la schimbarile de directi nu se aude..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate vreo pietricica la placute, poate racordul de la evacuare.... Nu stiu , doar dau cu presupusul. Mai cauta si tu pe forum ca nu cred ca are treaba cu tipul motorului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu mai face..se poate sa fi fost de la ploaie? Cand am venit am intrat cu ea in niste balti mai mari...oricum de [cenzurat] situatia ...maine sper sa o duc la doctor si apoi o pun in vanzare..o am din 2009..dar anul asta mi-a dat hasul..am schimbat volant si ambreajul si pompa de inalta...eu mai vroiam sa o mai tin vreo doi ani..sincer imi e frica sa nu mai cada ceva..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu inteleg de ce ai postat aici... daca ai motor BMP si ti s-a terminat lichidul de parbriz e tot problema specifica motor BMP?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuze daca am mai suparat si pe altcineva...am postat in momentul cand s-a intamplat...

Offtopic...sunetul era ca atunci cand pui o sarma la spitele unei biciclete..dar mai tare...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna ziua am si eu un passat 2006 break de 1.9tdi si mam trezit intro dimineata pornind masina, de sub motor la relanti, se auzea ca o paleta rupta si cand acceleram parca motorul facea ca un tractor,am duso la mecanic mia schimbat turbo face la fel,am schimbat egr si curatat tot la fel face,dimineata la rece face, dupa ce mergeam 200 de metri se oprea in mers,daca dupaamiaza vroiam sa merg undeva facea la fel,ma poate ajuta cineva sa stiu si eu cu adevarat care e  problema la ea, ce ma dispera si mai tare ca  scoate si un fum negru ceea ce inainte nu facea nimica plus ca am alineat si  injectoarele si toate lucreaza la fel,motorul e de 1.9tdi,77kw,are cica 166 de mii da cien stie adevarati km in rest trage bine,va multumesc

post-137332-0-69007400-1401522638_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o problema ,cu Passat-ul , nu mai trage .... Am pus tester-ul pe ea si am urmatoarele probleme :


 


Cod P0299 Turbo/Super Charger Underboost


Cod P0473 Exhaust Pressure Sensor High


Cod P2002 Particulate Trap Efficiency Below Treshold


 


Mentionez ca am in bord aprinse, check engine si spirala care apare intermitent . Deci mașina nu se tureaza cum trebuie , prind viteza foarte greu ... 


Ce ar trebui sa fac ? 


Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Postati pe topicul gresit. Aici se enumera doar problemele des intalnite la motorul BMP.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Dupa cum ziceau 2 colegi pe prima pagina, si la mine se aude un zgomot ciudat in treptele mici (1,2,3 rareori 4) de pe la 1700-1900 turatii se aude un "vajait" ...timp de 1 secunda, uneori se intampla de 2-3 ori la rand...si in momentul ala masina nu trage adica pur si simplu e infranata, dupa care urca frumos in ture. 

Nu stiu cum sa interpretez zgomotul respectiv, e ca si cum ai deschide trapa la 100km/h, ca si cand ai astupa furtunul unui aspirator .. imi cer scuze de tentativa de a explica zgomotul ala. In rest masina merge ok, are un consum foarte bun, se comporta bine si la drumurile noastre in special ca fiind confortline, suspensia moale, inca nu bate, nu troncane si nu este deranjant trecutul peste denivelari referindu-ma la zgomotul produs.

 

Am luat masina la 140k km (pe bord), momentan am aproape 180k km si am schimbat la ea urmatoarele:

- revizie cand am luat-o, adica consumabilele + intinzator de lant la pompa de ulei (cand a dat baia jos a gasit o bucata de patina in baie)

- am schimbat de curand un etrier stanga spate, era fisurat

- am reparat un motoras de la frana de mana, stanga spate

- kitul de distributie schimbat

- o a doua revizie facuta odata cu distributia

- usa stanga spate face figuri la prima deschidere dupa deblocarea masinii. Deschid masina din cheie si nu pot deschide usa stanga spate decat daca o deschid din interior, dupa care merge si din exterior (pana in momentul inchiderii masinii din cheie)

- momentan a inceput sa se auda ciudat pompa de motorina din rezervor.. si cred ca o sa pice in curand deci ori o sa cumpar motoras ori pompa cu totul.

 

Masina este din 2006, 103kw, DPF, cod motor BMP

Modificat de Aurel91B6
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica teava  de care vorbeam in postul #2 de pe prima pagina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna o sa multumesc anticipat celor care vor citi aceasta postare,am un passat sw confort 2.0l 140ch an 2006 cod motor BMP.

In uma cu o luna am schimbat axa cu came ,tacheti ,culbutori.Toate bune recuperez masina de la service si dau o tura de vreo 20 km si surpriza se aprinde martorul dpf.Sun la service si mesterul spune sa i fac o regenerare ca in "Germania" nu mai stau pe ganduri si merc la drum in treapta a 3 a 60 km\ora 2300 rot\min vreo 15~ 20 de minute dar ce sa vezi se aprind pe rand spirala iar mai apoi martorul motor.

Duc masina la service si dupa vreo 5 zile ma suna mesterul si spune ca este gata pot pleca cu masina....dobitocul a scos filtrul de particule din soft si fizic fara a ma instiinta....

Scotea un fum de nu vedeai nimic si am decis sa cumpar un filtru de particule nou pentru ca zice el ca asta trebuie sa fie totul bine.

Alte 5 zile de asteptare si in sfarsit apare si filtrul,il montam  si urmeaza ca a doua zi sa punem softul "original".Merg in jur de 80 km fara probleme (fara soft doar cu filtrul) a doua zi pune softul si gata totul ar trebui sa fie inregula, pornesc la drum si dupa vreo 3 km vad nor de fum dupa masina,decid sa i fac o proba seara pe autobanda fiind mai liber.Dupa 30 de km aceeasi problema martorul dpf se aprinde si iar incerc o regenerare (de data aceasta la filtru de particule nou 110 km rulati) se apride si spirala urmata de martorul motor si masina nu mai merge accelerata mai mult de 3000 rot.

Un prieten vine cu vag com ul si ii arata o eroarea in "Recircularea gazelor de echapament" si ne hotaram sa curatam egr ul.

Il dam jos si il testeaza la o baterie si spune ca ramane blocat deci altul nou.Cumpar egr ul (2piese) le montam si dupa vreo 15 km se aprinde dpf ul.

Va rog lamuriti ma si pe mine Axa cu came si cele aferente schimbat nou,egr (2 piese noi),furtun intercooler nou .....0 erori la citire cu vag com (doar cand se aprinde dpf eroarea "recircularea gazelor de echapament defectuoasa") senzor presiune verificat,turbo verificat

Se poate sa se infunde filtrul de particule din cauza schimbarii axului cu came ?Primul fiind uzat si la montarea celui nou sa modificat presiunea de ulei si a afectat filtrul?

Softul nu este bun?

Daca ati trecut prin asa ceva si ati gasit o rezolvare va rog luminati ma si pe mine !

Va multumesc

Modificat de crisbmp
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la un alt cod motor (brd), avea aceeasi problema (infunda filtrul in 50-150km),si am gasit syncro angle la -6.3 ,culmea cum de mergea (distributie facuta in reprezentanta audi) .daca ai schimbat axul cu came atunci s-a umblat si la distributie ,dute si verifica /regleaza syncro angle (cred ca la tine tre sa stea cam intre -1,5 si -2,5).

 

PS daca tot ai schimbat atatea piese, mai fa un efort si schimba si mecanicul .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Notat multumesc o sa verific, in legatura cu mecanicul deja mi a mancat vreo 2500 euro si de schimbat il schimb doar luni ne mai vedem ca poate "fericitu"l care a pus softul a gresit ceva.

Inca odata multumesc !

Modificat de crisbmp
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu sustin ideea cu schimbarea mecanicului! Incearca sa reglezi avansul mai intai si apoi sa ne dai un feedback.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci si daca o voi scoate la capat primul lucru voi scrie o poveste aici pe forum ,in general sant un optimist si nu ma las cu una cu doua la banii care i am cheltuit luam motor la 90mii km

Merci mult voi verifica si asta !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

crisbmp presupun ca ai avut probleme cu pompa de ulei de ai umblat la ax-ul cu came? Cati km reali are masina? Odata rezolvata problema pompei de ulei (rectificare ax sau trecere pe pompa de 1.9), schimbare ax cu came + tacheti si dpf, passat-ul tau 2.0 tdi bmp va merge mult si bine de aici inainte. Toate problemele majore odata ce s-au rectificat, masina mai merge inca 200-250mii km. Ai grija la pompa de motorina in caz ca nu e schimbata, sa o ai in vedere atunci cand incepe sa se manifeste si eventual volant-ul daca nu l-ai schimbat inca.Turbina la modelul asta este ok, nu pune probleme, tine fara probleme pana la 300.000km. Drumuri bune!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

.....

Scotea un fum de nu vedeai nimic si am decis sa cumpar un filtru de particule nou pentru ca zice el ca asta trebuie sa fie totul bine.

 

Decizia a fost gresita.Nu se monteaza DPF nou atata timp cat masina scoate fum.E clar ca al infunda imediat.Trebuia rezolvata problema fumului .Verifica Syncro Angle ,dar si valorile injectoarelor.Fumul poate fi si de la un injector blocat pe deschis. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare ,Emilut probleme cu pompa de ulei nu am avut doar un tacait la motor si am zis sa fac o diagnoza.

Toate au iesit in regula doar acel tacait la motor,atunci mesterul a spus ca trebuie schimbat axul tachetii si culbutorii.Alte probleme nu a avut si nici o eroare pe Vag com.

Eexcalade am verificat injectoarele si sant inregula Syncro Angle il voi verifica astazi.

Inainte de a umbla la ax masina nu a avut nicio problema nicio eroare voi verifica ce mi ai spus si voi mai incerca sa "pacalesc" reprezentanta VW sa faca o diagnoza mai detaliata.

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina a fost achizitionata SH? cati km are? In general cand se uzeaza pompa de ulei si apare celebra problema, apar si probleme la axul cu came. Probabil din cauza uzurii in timp si nefunctionarii corecte a pompei de ulei, aceasta nu reazlizeaza o ungere corespunzatoare (presiune suficienta) si cum, axul cu came este cel mai sus pozitionat alaturi de turbo, ele cad primele in urmatoarea ordine: turbina deoarece aceasta are cele mai multe turatii/min ale axului si fara ulei acesta se dilata si apoi gripeaza si apoi axul cu came care are o turatie mult mai mica (turatia motorului). Iti recomand sa verifici macar si ansamblul pompei de ulei, eventual sa schimbi axul pentru linistea ta, daca totul se prezinta ok. Ai un topic legat de problema asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da masina a fost SH si are 230.000 km voi verifica si pompa de ulei ,axul cu came ,tachetii si culbutorii sant piese noi (am rulat 250 de km) turbo verificat se incadreaza in parametri.Mai spre seara voi verifica cu vag com si Syncro Angle si voi face o postare

Va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Legat de pompa de ulei, aveti angrenajul cu lant sau cel pe pinioane? Am inteles ca se poate face conversia de la lant, la pinioane. Stie cineva detalii despre acest aspect?


Cam la ce preturi ati ajuns cu schimbarea pompei de ulei, a axei cu came,tacheti culbutori si etc tot tacamul? Banuiesc ca se schimba toate odata pentru a asigura o buna functionare in continuare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Despre pompa de ulei nu stiu daca angrenajul este cu lant sau pinioane pretul la schimbat ax cu came culbutori si tacheti a fost de 1000 euro piese si manopera in Paris ca aici locuiesc in Romania sigur este mai ieftin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok, multumesc mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Emilut

Problema de la arborii de balansare (pompa de ulei) nu iti uzeaza axul cu came.Cand e problema de acolo nu mai ai presiune deloc si nu poti merge mai mult de 5-20 km deoarece ramai fara turbina si fara frana.

Aurel91B6

BMP-ul are transmisia pe pinioane.


Despre problema pompelor gasiti detalii AICI

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca axul cu came pus nu e pe original, nu poate sa faca regenerarea corect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!