Jump to content

Probleme specifice motor BMP


EEXCALADE
 Share

Postare recomandată

salut, acele intreruperi le am si eu, dar din ce am observat, cand apar acele intreruperi masina se comporta ca atunci cand ar pierde presiune de la turbo, asa ca pt weekend-ul viitor o sa verific tot traseul de la turbo la admisie.

aceste intreruperi, dar mult mai pronuntate le-am avut si atunci cand s-a spart furtunul de la turbo, primul care pleacaca din ea (3C0145828K).

 

Ombladonbv69 tu ai avut ceva probleme la cilindrul nr.4 de ai dat chiulasa jos?din poze se vede ca este cel mai murdar si cu cele mai multe depuneri, genul pierderi ulei in interiorul lui.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

chiulasa am dat-o jos pentru ca nu pornea motorul! După multe verificări pe la distribuție si alte minuni (nu ma prea pricep la mecanica- dar problema era ca nu învârtea motorul, am încercat manual sa i-l mișcam înainte înapoi dar se oprea intr-un anumit punct si mecanicului ia fost teama sa nu se fi strâmbat vreo supapa) problema a fost calamina, cred ca atunci când am curățat Egr si admisia a căzut pe la valve, pistoane.. Oricum o treaba nasoala!

Am pus testerul pe masina si are

Are ceva pe la turbo... Trebuie sa verific furtunele dar sa văd si cu pompa motorina sau tandem.. Debitmetrul.... Momentan nu am timp si trebuie sa mai aman puțin..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salutare baieti, de o saptamana sunt si eu posesorul unui passat caravan 2.0 tdi bmp 07.2006 197000 km(nu stiu daca reali),ieri mi sa aprins check-ul pentru o perioada 1 ora dupa care sa stins acuma la plecare dupa loc masina parca se tureaza mai greu trebuie tinuta din ambreiaj ca nu se accelereaza. De citit am citit toate posturile de m-am speriat sper sa nu am problemele alea cu ia desi una o am sigur cea legata de airbag ca mi sa aprins becu si trebuie sa verific mufa minune de sub scaunul din dreapta in rest sunt tare multumit de masina. Daca am postat gresit rog un moderator sa mute post si sa imi accepte scuzele de rigoare. O zi buna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O diagnoza ar fi binevenita...cauta un posesor de vagcom prin zona si posteaza erorile...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din pacate fara o scanare, nu-ti putem zice ce problema ai la motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare

Rog si eu un sfat in legatura cu Sfantul DPF. Am achizitionat de aprox 2 luni un VW Passat 2.0 BMP 140CP 03.2005, intr-o stare exceptionala interior, exerior si tehnic. Carte service la zi - verificata, km reali 205.000, luata de la proprietar privat neamt de acasa. Conform cartii service si spusele fostului proprietar, la 190.500 a fost facut un service de 2000 euro in care intra: Pompa ulei(cred ca si axul cu came), distributie, kit ambreiaj complet, discuri, placute, ulei filtre etc.

Problema este urmatoarea: La aprox 300 KM parcursi sau o sapt jumate condus in oras se aprinde martorul DPF. Am avut un drum de Cluj-Bucuresti zilele trecute, pe Valea oltului am prins umpic aglomerat - s-a aprins, la intoarcere pe la Sinaia, umpic aglomerat, iar s-a aprins.

 

Are urmatoarele simtome: cu aprox 10 km inainte sa se aprinda: la stationare cu motorul pornit se scutura motorul, in mers incepe sa afume gros de tot un fum albastrui deschis des, si la demaraj imi taie cate umpic, scurt, dupa care isi continua demarajul, dupa care se aprinde DPF-ul, atata timp cat e aprins isi pastreaza aceleasi simtome.

 

Rezolvare aplicata: La drum intins, in a3`a sau in a4`a(in a4`a ii place mai mult) la 3000 ture fix, pus pe pilot automat - in maxim 8 minute, aprox 12 KM se stinge DPF, dupa care mai continui in aceleasi conditii inca 8 minute. Precizez ca Filtrul se regenereaza absolut 100%, pus pe vdcs imi arata 0%.

Dupa regenerare, dispar absolut toate simptomele mai sus mentionate, merge brici, ca noua!

 

M-am tot consultat cu diferiti mecanici si am ajuns la concluzia ca DPF-ul nu are nici o problema, altceva cauzeaza umplerea filtrului si nu gasesc o explicatie 100%. Unul din mecanici mi-a sugerat ca daca mi-a fost schimbat axul cu came odata cu pompa e posibil sa nu fi pus axul care trebuie. Dar tin sa mentionez ca masina merge perfect dupa regenerare, trage foarte bine, nu am sunete dubioase la motor.

 

Rog pe cei care au mai cochetat cu astfel de situatii sa ma ajute cu un sfat! Inainte sa ma duc la vreun Dorel care sa imi zica ca trebuie schimbat motorul :D

 

Multumesc anticipat!!!

 

Sanatate si Spor la munca!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Clar ca motorul nu functioneaza corect .Posibil ax came necorespunzator ,probleme la injectoare...etc . Urmareste nivelul la ulei .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica si daca e pusa bine distributia,daca e decalata cu un dinte poate cauza problema existenta,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Great! In cel mai scurt timp posibil am sa caut un mecanic care sa imi verifice astea 3:

1. Distributie - care sigur a fost schimbata

2. Axu cu came - care de regula se schimba odata cu pompa de ulei, care a fost sigur schimbata

3. Synchro Angle - care ma gandesc ca daca a umblat pe la ax, pompa, distributie ar fi posibil sa nu fie in parametrii.

 

Multumesc mult de sfaturi si revin cu un raspuns de indata ce am o rezolutie!

 

Servici usor!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare baieti, ieri am fost cu masina la mecanic dupa ce pe tester mi-a iesit egr si injector 1:-1.75 aproximativ si injector 4:+2.6. Rezultatu axa cu came distrusa pe injectoru 4 in totalitate adica forma de ou nu mai era ci era rotunda total olus pe celelalte injectoare cate putin,tachetu de acolo se facuse in forma de farfurie. Acuma am si eu o intrebare la voi mecanicu mi-a zis sa cumpar urmatoarele: axa, tacheti,semering axa, cuzineti da nu mia zis nimic de pompa de ulei e obligatoriu sa o schimb? Voi ce axa recomandati ca pe originala ma sparge la pret. Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu are treaba cu pompa de ulei.Vezi de ce nu a avut ungere rampa de la cama respectiva,poate e sarit un dop.Axa pune noua originala sau originala SH,neaparat de pe motor cu DPF.

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mecanicu a zis ca nu a sarit niciun dop si ca sunt norocos ca am scapat doar cu atata. Axa noua originala in momentu asta nu imi permit, zici ca mai bine iau sh originala decat una noua aftermarket? Si aia sh de unde stiu ca este originala. Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Log-193130km-120005mi.txtLog-WVWZZZ3CZ6E173927-193130km-120005mi.txt       mea culpa daca postez gresit.....mergand azi prin oras cu maretul B6 cu motor BMP, vad ca sunt urmarit de un nor de fum albastru..am ajuns acasa , masina nu dadea alte semne  ca ar avea probleme am facut o scanare...poate ma ajuta cineva...merg foarte mult prin oras 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc de raspuns..te-ai uitat si pe scanari?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nimic suspect.Pentru dpf pune printscreen la relanti cu grupurile 67 68 73

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc...sonda lambda ar trebuii sa o schimb?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da...

                      VCID: 7DF11F76245163F6FF5-8028
3 Faults Found:
 
004374 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating; B1 S1 
               P1116 - 000 - Open Circuit
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01100000
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 255
                    Mileage: 189613 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2015.08.05
                    Time: 18:17:27
 
             Freeze Frame:
                    RPM: 798 /min
                    Speed: 0.0 km/h
                    Load: 0.0 %
                    Mass Air / Rev.: 410.0 mg/str
                    (no units): 1.00
                    (no units): 0.0
                    Bin. Bits: 11001001
 
005660 - Glowplug for Cylinder 3 (Q12) 
               P161C - 000 - Open Circuit
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01110000
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 255
                    Mileage: 189717 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2015.08.06
                    Time: 10:03:31
 
             Freeze Frame:
                    RPM: 882 /min
                    Speed: 0.0 km/h
                    Load: 0.0 %
                    Voltage: 14.21 V
                    Bin. Bits: 00101100
                    Temperature: 18.0°C
                    Bin. Bits: 10110000
 
005661 - Glowplug for Cylinder 4 (Q13) 
               P161D - 000 - Open Circuit
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01110000
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 255
                    Mileage: 189717 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2015.08.06
                    Time: 10:03:31
 
             Freeze Frame:
                    RPM: 882 /min
                    Speed: 0.0 km/h
                    Load: 0.0 %
                    Voltage: 14.21 V
                    Bin. Bits: 00101100
                    Temperature: 18.0°C
                    Bin. Bits: 10110000
 
 
Readiness: 1 3 0 0 0 
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca cablajul si mufa  sunt  ok, inlocuieste sonda

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

Recent am cumparat un Passat fabricatie 2005 cod motor BMP.Masina a fost adusa din Germania, cel care a adus-o a zis ca a cumparat-o cu volant defecta.

Ia inlocuit volant si asa mi-a dat-o mie, masina merge foarte bine cu o singura exceptie: La pornire pedala de frana e tare beton dupa putin timp devine elastica 

si zic eu normala.In drum spre casa am vrut la un moment dat sa franez si am observat ca pedala de frana devenise din nou foarte tare iar franele aproape ca nu functionau

Am apasat mai tare pe frana si am reusit sa franez , dupa acest episod a functionat normal, pana acasa.Azi cand am pornit-o iar pedala era foarte tare.

Ce poate fi ? daca aveti vreo idee va rog sa ma lamuriti.

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica furtunul ce pleaca din pompa de vacuum si se duce sub pompa de frana. Verifica debit vacuum

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!