Jump to content

Probleme specifice motor BMP


EEXCALADE
 Share

Postare recomandată

Va salut,

Sunt in tratative pentru achizitionarea unei Skode Superb 2009 2.0 TDI 140 HP Motor BMP. Masina se afla in stare foarte buna, este cumparata de noua din reprezantata, primul proprietar, 133K reali (verificati la reprez.).

Puteti sa-mi spuneti ce probleme grave sunt pe acest tip de motor. Am inteles ca injectoarele sunt Bosch ceea ce este ok. Insa nu stiu daca s-a rezolvat renumita problema cu pompa de ulei pe acest motor (BMP 2009). Alte probleme consacrate mai exista?

Ce ar trebui verific ?

Va multumesc frumos !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cea mai grava problema e cea de la  transmisia  pompei  de ulei,dar e rezolvabila.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cea mai grava problema e cea de la  transmisia  pompei  de ulei,dar e rezolvabila.

 

Cum este transmisia pompei de ulei la motorul respectiv, prin curea sau pinioane? Se poate verifica starea ei si cum se poate rezolva? Merci frumos EEX

Modificat de yrynel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Transmisia la pompa de ulei e pe pinioane.

Transmisia motorului e pe curea.

La pompa de ulei poti verifica numai daca dai baia de ulei jos.

Rezolvari sunt mai multe .Alegerea e a ta .Spor la citit :http://vwforum.ro/topic/71401-pompa-ulei-passat-b6/

Cred ca ar trebui sa verifici daca la bugetul tau nu gasesti cu motor CR 2010

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Transmisia la pompa de ulei e pe pinioane.

Transmisia motorului e pe curea.

La pompa de ulei poti verifica numai daca dai baia de ulei jos.

Rezolvari sunt mai multe .Alegerea e a ta .Spor la citit :http://vwforum.ro/topic/71401-pompa-ulei-passat-b6/

Cred ca ar trebui sa verifici daca la bugetul tau nu gasesti cu motor CR 2010

Da, cred ca gasesc si variante CR din 2010 chiar daca depasesc putin bugetul, insa merita ? Sunt categoric mai fiabile CR-ul din 2010 decat PD din 2009 ? Danke!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mergi pe CR ,e alta treaba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ceau, eu am passat b6 din 2008 cu cod motor BMP..am in jur de 205000 km si pana acuma nu am avut nici o problema la motor, inafara de un furtun de la intercooler care a obosit..motorul e curat nu are gram de ulei scurs pe el, toarce frumos, iar consumul e exemplar..in schimb de CR nu stiu ce sa zic, mi se pare mai galagios plus ca mi-a cazut ceva supapa de la turbo si mai stiu pe cativa care la 180.000 km au avut aceasi prbl ca si mine..vw e cam incepator la CR..in rest tot respectul..numai bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va multumesc ! O sa merg totusi vineri sa vad masina din 2009 PD , pentru ca ma incanta nr. de km, iar proprietarul este super ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai la BMP 2009 nu are ax de 100 !?  :tuktuk: oricum, poti verifica la reprezentanta cu VIN-ul fara a mai demonta baia .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De fapt BMP-ul e 2008 luna... si in acte a iesit 2009 .100% a fost fabricat cu ax de 77mm

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel cu ax de 77 mm sa inteleg ca este cu probleme ? Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Citeste in link-ul postat mai sus.Suntem offtopic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel cu ax de 77 mm sa inteleg ca este cu probleme ? Multumesc

Am citit si aparent masina are axul de 77 mm , o sa-l sun maine pe proprietar si sa o sa-l intreb daca nu cumva masina este dupa 09.2009 construita, sau poate alt cod de motor.

Daca nu, o sa renunt la achizitionarea ei, din pacate .

Multumesc !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai cu avantul asta ai sa renunti cam la toate 2.0 tdi PD pentru ca aproape toate au proplema asta  :lol: .problema e cunoscuta si repara definitiv prin diverse modalitati cu pana in 500euro .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:)) Este o reparate de 200/250 euro si daca pt suma asta renunti la o masina cu km reali relativ mici atunci o sa iti para rau, asta dupa ce o sa vezi ca piata este inundata de masini vandute de sambari a caror km nu sunt sub 300.000.

Problema la pompa se poate manifesta in jurul a 200.000 km asa ca mai ai 2-3 ani in care sunt sanse sa nu se intampla nimic!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:)) Este o reparate de 200/250 euro si daca pt suma asta renunti la o masina cu km reali relativ mici atunci o sa iti para rau, asta dupa ce o sa vezi ca piata este inundata de masini vandute de sambari a caror km nu sunt sub 300.000.

Problema la pompa se poate manifesta in jurul a 200.000 km asa ca mai ai 2-3 ani in care sunt sanse sa nu se intampla nimic!

 

M-am razgandit, ma duc sa vad masina, daca este asa cum a discutat cu proprietarul o sa dau si un mic avans pana la finalizarea v-c. Nu imi era de reparatie cat imi era sa nu ma lase din senin, fara semne, pe vreo Autostrada din Austria...Merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:)) Sa nu te lase in Bulgaria, pe un drum de tara! Acolo este tragedia, nu pe autostrada in Austria!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Am si eu o problema la passat cod motor BMP.Acum ceva timp mi s-a stricat calculatorul de injectie din cauza apei si imi dadea o eroare de EGR.Nu stiam problema asa ca am schimbat EGR, Cablaj,si in final ECU.

Acum la un an dupa aceeasi eroare intermitenta legata de EGR am verificat egr cu output test si e ok.Am verificat cablurile le-am masurat.Nimic.

Am dus ECU la verificat si e ok soft tot inregula.Aceeasi simptoma o are,scoate fum se inneaca isi ia eroare si intra in Limp.Este cineva care se pricepe sa verifice sau sa imi recomande pe cineva.Am fost la service si degeaba.imi sugereaza EGR/DPF off.

Ce mi se pare ciudat ca cu Vag com clapeta de admisie pare ca se blocheaza la 4,7% si cand revine si arata 70-80% masina face un shoc scurt .Am verificat interiorul ei si nu e murdara sau rotite uzate.Nu as cumpara o alta Clapeta daca nu sunt sigur ca e ea de vina.

Ce sugerati sa fac sau unde sa ma duc:(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La BMP ECU e plasat destul de sus,nu cred ca se inunda fara sa intre apa in masina.

Eroarea o ai de la EGR si personal cred ca ai inlocuit ECU degeaba.

Eroare pe egr poate genera lipsa de presiune in turbina,un MAF obosit sau racitorul de gaze.

Posteaza eroarea completa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eroare este N18 Valve malfunction intermitent . Si Racitorul de la egr fasaie de mult timp insa la service au zis ca nu are nimic si sa merg asa.Crezi ca ar putea fi de la el? valva egr sunt sigur ca nu are nimic deoarece am schimbat-o degeaba mai demult si le-am schimbat intre ele si la fel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

N18 e partea electica de la EGR.Verifica actuatorul de la racitorul de gaze.Posteaza eroare completa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am dus masina la Packard.A spus ca e o problema mai delicata si am lasat-o acolo.I-am zis sa verifice mai intai racitorul de EGR.si daca e nevoie il schimb.Acum astept si revin cu informatii :icon_thumleft:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu informatii.

Masina a stat 2 zile in service la Packard si nu i-au dat de cap:( am masurat firele ,pus 2 egr-uri, teste...etc

Concluzia e ca egr ul nu e controlat corespunzator de ECU.Circuitul e simplu ECU-fire-EGR(electronic).

M-au trimis la reprezentanta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica pe output test daca comanda calculatorul N18, sa nu fie defect N18 (daca zici ca ai verificat firele de la N18 la ECU)

 

era foarte bine dca postai codul de eroare care il ai.

Modificat de BogdanLitoiu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost la reprezentanta PBV1 .Mi s-a facut update de soft.inlocuit fire.700RON si surpriza masina tot nu merge.Aceeasi eroare facuta proba pe 2 egr-uri.Am dat banii degeaba...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!