Jump to content

Probleme specifice motor BMP


EEXCALADE
 Share

Postare recomandată

Bună seara.ma puteti ajuta cu o problemă?am un passat b6 3c2 2006 cod motor bmp.se învârte imbusul acela din cauză că  s.a lărgit gaura. Imi puteti spune dacă se mai poate face ceva sau trebuie să schimb motorul.am stricat si turbina din cauza asta.a doua oară. Va rog mult sa ma ajutati cu ceva păreri. Va multumesc 

IMG-20200131-WA0003.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc mult.dar te rog sa.mi spui si cum îi spune la piesa aia unde intră imbusul acolo unde este sigla de audi  pentru ca nu stiu ce să comand sau cum ii spune.mersi mult si tot tu mai ajutat si tura trecută 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eexcalade mai am si erorile astea.ce naiba sunt 

received_548283779107770.jpeg

received_186435819401841.jpeg

received_175846763681113.jpeg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cea cu senzorul este de la senzorul de pe DPF  (  filtrul de particule ). Sunt 2 senzori pe el. Unul la intrare si unul la ieșire care citesc temperaturile la intrare , respectiv iesire din filtru. Problema ar fi ca filtrul nu îsi mai face regenerare. Cealaltă eroare ar trebui să fie pe la ceasurile de bord, vad ca pe modulul de instrumente ai intrat. Uită-te ce nu prea  merge pe la bord. Succes!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inlocuieste senzorul de temperatura si verifica baterie/alternator

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va multumesc pentru ajutor.imi puteti trimite o poza cu ce garnitura vine aici?Ca nu stiu ce să comand.va multumesc 

received_1209057952758717.jpeg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am un bmp. In momentul în care accelerez și ajung aproape de 3000 rpm, se gâtuie. Pe tester a dat senzorul G28. -am schimbat. Aceeași problemă. Merg cu motorul gâtuit după care își revine și iar se gâtuie. La un moment dat apar în bord 3 martori :esp, spira(intermitent) și un P tăiat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...
On 11.01.2015 at 17:20, Breitner a scris:

Putin mai devreme am terminat de montat turbina, evacuare etc...nu mai scoate gram de fum! De pe chiulasa veche nu am mai demontat supapele (lipsa de timp) sa vedem exact ce se intampla de arunca ulei in nestire. O sa vb cu mecanicu cand are timp sa desfaca pt ca si eu sunt fff curios. chiulasa nu are absolut nici-o crapatura...decat sa vb prostii, mai bine astept si revin cu postare si o sa fac si poze.

Data trecuta, cand am umblat la chiulasa, am schimbat semeringurile dar nu am schimbat ghidurile...

Salut.am și eu o problema similara cu a ta,același motor.doar că nu scoate fum in permanenta și doar când o apucă,însă și atunci când nu scoate fum miroase a ulei.

Totul este ok pe mașină,fără erori,trage bine,turbina recondiționată etc. Îmi poți spune ce Pb avea chiuloasă care ai dat-o jos ? Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stefan_25is@yahoo.com

Salut am si eu o problema cu un b6 bmp o itrziere la aceleratie in trepta a doua undeva 1700 1600 turatie si un sunet sa mai lovit cineva de problema asta dar curios si pe urma merge normal totu dureza 3 secunde dar numai in a dua 

Modificat de stefan_25is@yahoo.com
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stefan_25is@yahoo.com

Mersi dar nu ieste egr lam schimbat si nu da erore nu are probleme masina merge perfect in afara ca in a dua face itrziera aia si se aude ca o frecare ceva

Am fost la tote servisurile si nimica am schimbat si pompa de vacum  si la fel. s-a mai lovit cineva de asa ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

@stefan_25is@yahoo.com poate fi clapeta de admisie. Scoţi cablul de legătură şi clapeta o să rămână mereu ''pe deschis". :) 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Va salut cu respect colegii.
Vin și eu cu 3 probleme la voi la care sper sa găsesc răspunsul.
1. Am schimbat săptămâna trecută axa cu came și tacheți iar la 2-3 zile după aceea mașina pornește foarte greu, însă doar prima pornire de dimineață după ce a stat toată noaptea. Știți cumva cam ce ar putea fi? 
2. Nu îmi funcționează ventilatoarele de pe radiator... Ieri după un drum de 30km am oprit la un magazin și am văzut aburi iesind prin grila... Am deschis capota și ventilatoarele erau oprite. Apa nu trece de 90 de grade chiar dacă nu merg ventilatoarele. După ce am ajuns la destinație mașina a stat oprita 2ore, timp în care apa a scăzut doar la 60 de grade. E normal? Ce ar trebui sa verific la ventilatoare? 
3. De ieri după drumul de 30 de km, fluiera ceva foarte ascuțit între 1500-2000 de ture... Este posibil ca din cauza ca nu merg ventilatoarele sa se fi "prăjit" turbina? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa o diagnoza

1. Ce axa ai pus ? Ai sincronizat distributia?

2.Daca apesi AC si nu pornesc ventilatoarele e o problema care trebuie identificata si remediata.

3.Trebuie facuta o constatare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost la băieții de la Mureș ce fac și pompele de ulei, nu știu să îți zic exact producătorul. Distribuția la motoru asta nici nu știu ce sa mai cred, unii zic ca are avans alții zic ca nu... E vorba de mașină de la profil. B6 BMP

Nu pornesc nici dacă setez clima pe low nici pe high nici pe absolut nimic, nu pornesc nicicum 

Modificat de Manuel N.
Nu mai folosi quote. Se sanctioneaza. Citeste regulamentul.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Prea putine informatii ca sa te pot ajuta.

Du masina inapoi sa rezolve problema/problemele

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Erori de la clima,instrumente.... nu ajuta 

Trebuie sa faci o constatare la cineva priceput 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salutare am si o problema la un passat b6 140 cp bmp imi apare in bord "depress clutch"  chestia ca imi apare si in mers.... normal trebuia sa apara doar cand porneam motorul, ma anunta sa apas ambreiajul sa pornesc masina 

106289079_702264657282143_2117061068662499841_n.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica switch ambreiaj

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cum fac asta :) daca ma poti ajuta te rog 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu vcds ,in blocuri de masura ,vezi pozitia lui si daca functioneaza la apasarea pedalei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua, Am si eu o problema.. Am un motor BMP cu trepidatii la relantii.. imi tremura doar la cald, la rece porneste cu niste tremuraturi de parca s-ar dezmembra toata masina ? Am fost la un mecanic acu cateva zile si mi-a spus ca am cilindru 4 defect(injectoru din ce am inteles ?) si nu am idee ce se poate face.. Multumesc :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
stefan_25is@yahoo.com
On 14.04.2018 at 20:40, Costy_george a scris:

Salutare! Am usoare  intreruperi   la un motor bmp pe la 2000 rotatii , in momentul intreruperii apar si niste zgomote , fasaituri , ca si cum s-ar pierde aer. In plus am impresia ca in momentul interuperii volanul se vireaza mai greu , nu stiu daca doar mi se pare . Initial aceasta intrerupere era destul de rara , cu una sau 2 repetari dar acum a devenit destul de deasa chiar si 5, 6 interuperi scurte. Intreruperile sunt mai accentuate la urcari sau cu cat masina e mai incarcata. Mentionez ca am achizitionat masina cu dpf anulat , injectoarele sunt bune (valori sub 0,2 ) iar avansul este -3,4(posibil distributie sarita de pe punct ?)Eu presupun ca ar fi tubulatura de la intercooler sau de la vacuum , dar nu stiu cum sa o verific... Pe tester nu apar erori .. Orice informatie m-ar ajuta. Sper sa gasesc cauza. MULTUMESC anticipat!!

Sal ai gasit problema si eu am aceias problema am inlocuit pompa tadem plus racitor gaze si tot asa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!