Jump to content

Probleme specifice motor BMP


EEXCALADE
 Share

Postare recomandată

Asteptam Paul....am un prieten in aceeasi situatie...doar ca turbina nu este reconditionata la AVD....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am pus alta turbina pe care mi-au dat-o cei de AVD si nu mai arunca ulei, nici sus pe elevator nici in mers. Testata fara catalizator pus. Practic habar nu au ce se intampla si nici nu cred ca ii intereseaza. In situatia mea nu recomand AVD nici macar dusmanilor. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intr-un final am reusit sa dau baia de ulei jos, am desfacut pompa de ulei si este cea cu pinioane, masina este din 2006. Am invartit cu mana pinionul mic de pe pompa si axul se misca normal, inca nu am desfcaut axul sa vad, dar am observat ca -a dus un cuzinet de la o biela, era spart. acum trebuie sa rectific axul cu came si sa schimb cuzinetii si segmentii. Sa vedem ce iese. Craciun Fericit!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 hour ago, MIRCEAIONUT said:

am observat ca -a dus un cuzinet de la o biela

de obicei lasa semne si pe vilbrochen,in cazul asta iti trebuie alt vilbrochen sau il rectifici pe al tau...sau alt motor...sau conversie la pompa de 1.9

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DA, a lasat si semne. O sa incerc sa-l rectific

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Spiridusulverde

Am o problema mare. Imi curge ulei pe la turul ulei la turbo cine a lucrat acolo a strans ca nesimtitul si a smuls filetul. Ce as putea face? Ma gandesc sa tarodez mai mare si alt holender plus rectificare gaura conducta.Ce tarod ar merge sau ce altceva sa fac? A mai avut cineva problema?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca helicoil. Nu stiu cum vine exact inauntru dar cred ca o sa aiba loc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Va salut.Am un injector la al meu BMP care are valoarea 1.Sunt sanse cu un schimb de oringuri si reglaj sa scap sau sa ma pregatesc de altu ? Sa incerc operatiunea intr un service auto sau la bosch in tg mures ? Se pare ca la 500.000 km pica si injectoarele Bosch.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pica si mai devreme.

Inlocuieste toate oringurile ,verifica uzura in chiulasa,regleaza injectoarele pe pozitie si la 180 grade.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la 500.000 km a mers prea mult chiar. obligatoriu la km astia trimisa chiulasa la bucsat.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru raspunsuri.S ar putea si din cauza injectorului sa nu  porneasca dimineata ? Invarte pana la 300 400 de ture dar nu o ia.Daca pun inainte sa dau la automat 5 6 contacte porneste.

Eu cred ca undeva pe alimentarea cu motorina e problema.

Modificat de Ionut Leon
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

faci ce a zis colegul EExcalade mai devreme... verifici orignuri, chiulasa. pe acolo se dezamorseaza circuitul de motorina,. Plus pompa tandem care are o medie de viata de 200.000 km ( este un consumabil)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am revenit cu noutati. Una la mana, probabil ca nu imi voi mai lua diesel niciodata si cu siguranta nu imi voi mai lua VW. Am schimbat motor, epurator, electrovalva, retur ulei, garnituri, role, 3 turbine, ambreiaj, volant, rulment, placa, pompa motorina....evacuarea mea este in continuare plina de ulei. Nivelul uleiului scade dupa 30-40 de km parcursi cu vreo 500ml. Eu personal nu inteleg ce se intampla si mai cu seama de ce se intampla. Am ajuns la punctul din care am inceput si anume turbina. Sa o mai fac inca odata insemnand a 4a oara. Daca altcineva are vreo alta idee sunt deschis la absolut orice fel de informatie in momentul asta. Sau daca cineva crede ca stie ce are si imi face un pret o dau cu mare drag si cu motorul vechi si tot ce mai am la ea. 

Modificat de PaulBondoc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vorbeste cu Excalade, din ce stiu e cel mai tare de pe aici...

Stiu ca are clienti multumiti, de prin toata tara, ce erau disperati ca tine :)

Si eu am trecut pe la el pentru o verificare... omul chiar stie ce face (cel putin pe BMP si asemanator)...

 

Modificat de Manuel N.
Offtopic. Urmeaza sanctiune!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina are 130.000 reali ea fiind luata din tara, de la Midocar. 

Pana la Bacau ma costa vreo 5 litri de ulei si motorina. I-am scris colegului EExcalade, sper sa aiba timp sa-mi raspunda. Eu oricum nu mai am nicio speranta ca se poate rezolva situatia asta, deja am ajuns sa ies la 1-2 noaptea ca sa verific uleiul la masina, efectiv nu cred ca poate fi rezolvata. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut!

Ca majoritatea celor care scriu pe aici, ma confrunt si eu cu o problema la un passat 2.0 tdi, BMP, fabricație 2008.

In urma cu aprox 2 luni mi s a aprins martorul de la filtrul de particule. Am făcut o regenerare fortata în mers și s a stins. După circa 500-600 de km s a aprins din nou, regenerare forțată si iarăși s a stins, însă ceva nu era în regula fiindcă nu mai făcuse niciodată  asa in doi ani si jumătate de când am mașina! Am verificat uleiul și surpriză: era cu aproximativ 1 cm de ulei peste nivelul maxim( 9.000 km parcurși  de la schimb).  Antigelul  era la nivel normal,  deci doar motorina putea sa fie în ulei. Am facut schimbul urgent si  am mers  la vreo doi mecanici. Primul ca e din cauza filtrului de particule, dar fără sa puna testerul pe ea, m a expediat ca nu se baga la o asa lucrare, iar cel de al doilea a pus testerul pe ea, constatând  ca filtrul de particule este ok ( presiune diferențiala in parametrii, 4.5 parca), injectoarele au valori aproape de zero si totul este ok pe mașină, fără erori. Mi-a sugerat ca ar putea fi pompa tandem și sa rulez cu masina, urmărindu-l nivelul la ulei.

De atunci am parcurs 3.000 de km si am constatat ca a crescut nivelul uleiului  cu aproximativ 4 milimetri, mașina comportându-se normal, trage bine, fără sa se mai aprindă martorul la filtru de particule. 

Singurele "manifestări" pe care le avea si înainte,  erau niște trepidații de câteva secunde la pornirea la rece și uneori si la cald când era la relantiu parca  scutura puțin sesizabil,  o dată la câteva secunde. De asemenea, in spate se aude  acel zgomot de la pompa de motorina, mai ales când este rezervorul mai gol( de aprox 7-8000 de km). În rest pornește la sfert si la rece si la cald. Turbina fluiera puțin ( asa am cumpărat o) și foarte rar, când merg in frână se motor sau turatii joase  si   bag piciorul dintr o dată în accelerație să o duc la turații înalte,   se aude un șuierat ascuțit care  dispare când ajunge la 3.000 de ture ( a postat cineva pe aici un clip cu acel sunet).

Motorul are 340.000 km si de 40.000 de km de când e la mine nu mi-a facut nici o problemă cu excepția celei expuse!

Nu știu cu ce reparație  sa încep, deoarece am citit ca motorina în ulei ar putea  fi  și  de la oringuri injectoare. Nu aș da  1000 de lei sa înlocuiesc pompa tandem ( am inteles ca nu se poate testa/repara) și sa constat ca alta e cauza!  Orice sfat e binevenit!

Mulțumesc!

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti incepe prin inlocuirea oringurilor la injectoare. La pompa tandem exista un kit care e chiar ok, am inlocuit la un prieten cu acelasi motor ca al tau. Aceleasi simptome, doar ca nu are DPF (asa a cumparat masina ), urmeaza sa-si puna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un cod la kitul pt tandem,  te rog! Pentru orice eventualitate!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!