Jump to content

Schimbare motor la RAR.


visan catalin
 Share

Postare recomandată

visan catalin

Am un Golf II pe benzina si doresc sa-i pun un motor diesel.

Cine stie, daca la RAR, atunci cand fac schimbul de motor, imi trebuie actele masinii "donatoare"?

Rog, sa raspunda cei care au cunostinte despre acest lucru sau cei care au vreun prieten la RAR si ar putea sa ma ajute.

Mentionez ca, am fost de doua ori la RAR-ul din orasul meu, odata mi-au spus ca imi trebuie acte, iar a doua oara mi-au dat de inteles ca nu, dar m-au "trimis" sa citesc RNTR7.

Raspunsuri pe PM, visancatalin@ymail.com sau 0730587798.

Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

copie dupa cartea si talonul masini donatoare si chitanta ca ai cumparat piesa ! (motoru)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e mai complicat, trebuie omologare inidividuala daca schimbi tipul de motor. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca pe masina a fost pus motorul respectiv ! din fabrica nu e mare complicatie  acum 3 ani costa 800 de lei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca pui un motor care s-a pus pe modelul respectiv nu iti trebuie nici un act(iti spun din experienta proprie).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca s-a pus pe modelul respectiv motorul, da, se poate face. Dar iti trebuie acte de provenienta si deviz de montare in service autorizat RAR pe marca respectiva (sau pe clasa de operatie )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu iti trebuie nici de la servis nici de nicaieri.

eu personal am omologat 2 motoare, un 1.6d cy pe un golf mk2 si un 2.0 d cn pe un audi 100quattro si nu am avut nici o hartie la mine si nici nu mi s-a cerut la rar nimic. doar la politie mi s-a cerut o declaratie pe propria raspundere ca motorul este cumparat de pe piata libera. motorul este considerat piesa de schimb si pe cei de la furturi auto nici nu ii mai intereseaza. (am sunat si am discutat inainte sa ma aventurez in treaba asta). acum vreau sa imi pun SB pe passat in locul celui de 2.0 2e.

singura problema care apare e ca motorul pe care il pui sa nu aiba mai mult de 40% din puterea motorului omologat, motorul pe care vrei sa il pui (asta tine de inginerul de la rar, poate sa considere 40%din ce ai omologat in carte sau 40% din ce a avut omologat modelul respectiv, la fel am avut aceasta discutie cu cineva de la rar) si cel mai bine e sa iti iei in calcul motorul pe care il ai tu in carte(de ex 1.3 benzina 54cp, poti omologa 1.6  benzina sau diesel (54cpsau 70cp) si daca e intelegator 1.8 de 75cp, conform calculului ar veni 74,8 cp limita maxima).

repet, am facut asta si cred ca stiu despre ce e vorba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

visan catalin

Nu-mi fac probleme cu puterea motorului pentru că al meu este de 1.8, 90 CP., iar ce voi pune, va fi mai mic ca putere dar nu cu mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

visan catalin

Multumesc tuturor celor care au raspuns la apelul meu.

Rog un moderator sa inchida topic-ul.

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!