Jump to content

service mobil


nadir@boosted.ro
 Share

Postare recomandată

unde schimb si eu nishte arcuri pentru spate?..ma ajuta cineva? :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 148
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • C.T.C.

    40

  • nadir@boosted.ro

    12

  • ValiB

    12

  • warhammer

    10

Top Posters In This Topic

Posted Images

Am fost duminica trecuta la Eugen_ZIM cand a desfacut chiulasa. Am facut si cateva poze, abia acum insa am reusit sa le prelucrez si sa le uploadez. A fost foarte interesant, e prima data cand am vazut aceasta operatiune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sunt dispus sa-mi fac si eu presuri dar nu am cu cine..pana la urma se poate face separat?... adica pot lua doar pentru o masina? :emthdown:

Pai mie mi-ar trebui o bucata de 20 x 40 cm... ca sa o pun la calcaiele soferului.

Socoteste-ma si pe mine acolo..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
unde schimb si eu nishte arcuri pentru spate?..ma ajuta cineva? :D

pleeeease.... :emthup:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cum fac si eu rost de material?bineinteles daca se mai poate....
asta inseamna k trebuie sa ma combin cu ink 1 forumist......cineva interesat?
sunt dispus sa-mi fac si eu presuri dar nu am cu cine..pana la urma se poate face separat?... adica pot lua doar pentru o masina? :emthup:

Daca nu ai pe nimeni, intru eu.

Vorbim la telefon, iti trimit bani, o iei tu, iti tai jumate si imi trimiti mie restul !

Ce zici ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ma bag dar deocamdata am un buget mai restrans si am putea face mutarea , insa din partea mea este o problema.am bani doar pentru 1 singur pres mai exact o jumatate dintr-o jumatate..daca nu este nici un fel de problema si se accepta si astfel de masuri..sunt aici :banghead:

urmand bineinteles sa revin si cu partea a2-a de jumatate..

Modificat de Bizonul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

ma vad nevoit spre rusinea mea sa apelez din nou la acest service ...ma puteti ajuta sa schimb 2 arcuri pe spate?

asta bineinteles daca mai exista cineva pe aria asta... :D

Modificat de Bizonul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

platesc baieti, nu pe degeaba..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai zi mai precis cu ce? Scule, pricepere, poze :)) ??

eu nu am schimbat doar la dacie in urma cu 10 ani - la mk2 nu stiu; Nu stiu daca ai nevoie de presa sau nu; si nu ar fi un lucru bun sa ne apucam si sa nu mearga.... :lol:

Miine ma interesez (de ce este nevoie) 0723.131.632

Modificat de dana
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca nu ma insel tubulara de 17, cheie de 17, cheie sau T-eu de 10; parca doar astea sunt sculele necesare, in rest procedeul este banal. Nu necesita presa :))

In mare. Se demoteaza suportii laterali ce tin politza ( cheita de 10, sau de preferat T-eu ). Se da roata jos, se desface surubul cu care este prins amortizorul ( cu cheie sau tubulara de 17 ) dupa care se desface prin portbagaj piulita din capul amortizorului ( tubulara de 17 ) + urmatoarea piulita dupa ce se scoate un fel de "saiba" care este acolo. Si gata amortizorul dat afara.

Dupa tot procedeul se mai desface si ultima piulita si poti scoate arcul de pe amortizor ( nu necesita presa pe spate ).

P.s. modul de exprimare nu este tocmai unul bun de manuale de mecanica dar cam asta este procedeul.

p.s. 2 Toata treaba ar trebui sa dureze maxim 1:30 min cu tot cu pauza de tigara. :lol:

Spor

Modificat de ali_press
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

.ali, nu puteai si tu sa intri mai des pe forum asa poate auzeai si strigatele mele de ajutor.

iti multumesc tie si nu in ultimul rand noului nostru membru dana care s-a alaturat nebuniei mele.in week ma apuc singur sa fac asta (bineinteles ca o mana de ajutor este oricand binevenita.. :lol: )dar mai intai trebuie sa-mi cumpar sculele necesare.din cate se pare nu este mare lucru..

Modificat de Bizonul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Spune ce scule iti lipsesc; poate am eu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca nu ma insel tubulara de 17, cheie de 17, cheie sau T-eu de 10; parca doar astea sunt sculele necesare,

pai cam astea ar fi.... :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in ce zona esti in bucuresti? am ce insiri tu acolo; da-mi o adresa de yahoo pe PM sa nu "poluam" topicul

Modificat de dana
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

m-am apucat singur sa le schimb si am reusit doar pe jumatate.adica cel de pe partea dreapta nu am reusit si va spun si de ce..in partea de sus are o piulitza de 17 care din cate se pare vine filetata pe tija amortizorului.e, asta mi-a pus capac pentru ca nu a vrut nici in ruptul capului sa mearga.

atunci cand dadeam la cheie se invartea cu tot cu tija si cu toata contra tinuta de fratimiu nu a vrut si pace..

ce sa fac in cazul asta, avand in vedere ca tot trebuie sa il schimb si pe asta intr-un final...

ceva pareri.?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

l-am rezolvat cu FERUGINOL...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi-am schimbat si eu termostatul ieri in fata blocului. Il suspectam ca ar fi defect, plus ca pierdeam lichid de racire pe langa el, asa ca l-am schimbat, plus garnitura noua.

Mi-a luat vreo 4 ore. A trebuit sa demontez complet pompa de apa ca sa am acces la suruburile care trebuiau desfacute pentru a scoate termostatul. A fost ceva mai mult de demontat, a trebuit sa deomntez si un suport al pompei de servodirectie. Cel mai mult timp am pierdut incercand sa pun la loc un colier din acela care se strange cu patentul, nu stiu cum se cheama, si pana la urma l-am inlocuit cu un colier care se strange cu surubelnita.

Am constatat ca lichidul de racire era destul de "ruginit", asa ca l-am aruncat si am pus apa distilata (6 litri) si jumatate de litru de antigel amestecat cu apa distilata cu care completam inainte. N-am vrut sa pun direct amestec de antigel cu apa, pentru ca vreau sa mai spal traseul de racire (o sa dau jos apa in maxim cateva saptamani), si ma gandeam si ca poate nu am motat totul bine la loc si poate o sa curga. Din fericire nu a curs pe nicaieri pana acum.

Sper sa fi fost defect vechiul termostat si cu noul termostat sa imi scada consumul de benzina, mai ales in oras. Temperatura lichidului de racire nu crestea decat foarte rar peste 80 de grade. Nu-mi dau seama acum cum e, pentru ca nu-mi functioneaza mereu indicatorul din bord mereu, si dupa ce am schimbat termostatul nu mi-a mers sa vad la cat se stabilizeaza temperatura. Desigur, ar putea sa fie de vina fie sonda de temperatura, fie indicatorul din bord. Dar sper sa fi fost termostatul de vina.

Apropo de antigel, e un bun degripant, stiam asta si am si verificat-o ieri pe niste coliere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

schimbarea arcurilor mi-a adus o garda cu 3 cm mai mica pe spate..imi pare rau ca nu am putut face si eu poze pentru a arata cam care sunt miscarile insa voi arata cum arata acum dupa operatie :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o rugaminte. Vreau sa-mi schimb ceasurile de la bord, si nu am reusit sa-mi desfac bordul(ceasurile). M-am oprit la cablu care vine la vitezometru, cum il scot? Trag de el pur si simplu, k nu am reusit sa vad nimik acolo.Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mufa care intra in bord are un fel de clema pe care apesi si tragi ca sa iasa. Se vede, ca are niste striatii pe ea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc de info. Am desfacut mufa, dar m-am lovit de alta problema ... cum scot acele ? asta k sa pot sa scot ceasuri.

Si inca o problema , de alta natura si mult mai importanta.. Acum cateva zile am observat o pata de ulei sub masina, si fiind satul de ulei pe sub masina (de cand am avut probleme cu pompa de servodirectie, si cu semeringurile de la planetare) mi-am luat inima in dinti si m-am uitat pe sub ea. Am vazut k uleiul se prelinge de pe baia de ulei . Acum as vrea sa-mi spuneti de unde presupuneti k ar curge. Mi-ar fi de folos sa stiu cand ma duk la service. Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca picura pe baie e bine sa verifici nivelul cand pleci .Daca pierde mult recomand sa cumperi un set de garnituri si sa le schimbi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc, mult nu pierde, dar e enervant sa vezi ulei pe jos

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
Sper sa fi fost defect vechiul termostat si cu noul termostat sa imi scada consumul de benzina, mai ales in oras. Temperatura lichidului de racire nu crestea decat foarte rar peste 80 de grade. Nu-mi dau seama acum cum e, pentru ca nu-mi functioneaza mereu indicatorul din bord mereu, si dupa ce am schimbat termostatul nu mi-a mers sa vad la cat se stabilizeaza temperatura. Desigur, ar putea sa fie de vina fie sonda de temperatura, fie indicatorul din bord. Dar sper sa fi fost termostatul de vina.

... si dupa 2 saptamani si jumatate pot sa confirm ca mi-a scazut consumul in Bucuresti de la 15 la 12.5 litri la 100 km. Din datele pe care le-am gasit, consumul urban dat de producator e 12 pentru masina mea, deci consumul de 12.5 in Bucuresti, cu drumuri de sub 10 km, mi se pare ok si ma declar multumit.

Acum trebuie sa desfac din nou pompa de apa sa schimb garnitura dintre pompa de apa si blocul motor, garnitura de existenta careia nu am stiut cand m-am apucat de treaba si pe care nu am avut-o.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ValiB, uleiul se poate scurge pe la imbinarea de la baia de ulei sau cumva pe la orificiul de imbinare al tubului de la joja. Ori e posibil sa curga chiar pe la capatul de sus al tubului pe langa joja (daca cumva joja nu sta bine in locasul ei) de la vaporii de ulei fierbinte. Daca e pe la baia de ulei se rezolva usor cu schimbarea garniturii. Mai exista o posibilitate de scurgere pe la simeringuri. In acest caz picura numai cand motorul este cald, de regula lasi o dara de picaturi in urma ta cand parchezi (se observa usor). Daca dai mai multe amanunte poate se gasesc mai multe sfaturi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!