Jump to content

Probleme afisaj consum pe BC Plus Golf 5


Radu Mircea
 Share

Postare recomandată

Am achizitionat de curand masina din semnatura si am o problema care nu ii dau de cap. In primul rand consumul la relanti imi indica 0,3 l/h. Mi se pare foarte mic, normal fiind 0,5-0,6 l/h pentru un 1.9 TDI. In al doilea rand consumul mediu extraurban mi-l afiseaza undeva la 3,6 l/100km mers normal (120km/h afara plus 70km/h localitate). Consumul real de la plin la plin mi-a iesit undeva la 6 l/100km. Precizez ca atunci cand am achizitionat-o avea martorul EGR aprins. Am presupus ca e o problema in calcularea consumului mediu pe BC din cauza EGR-ului, avand blocat si furtunasul de vacuum, dar dupa inlocuirea EGR-ului persista problema consumului. Nu e o problema majora dar este enervanta mai ales cand la plin imi afiseaza range 1500km.

Care ar putea fi problema de afisaj a consumului pe BC?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru 1.9 tdi consumul la relanti este de 0,4 l/h , iar cand pornesti AC-ul se duce in 0,6 l/h

Cred ca la tine se poate rezolva problema cu o rescriere/adaptare de soft

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

 

Masina din semnatura afiseaza de noua consum la relanti 0.6 l/h fara AC, iar cu AC on 0,7 l/h.

Legat de problema ta, afisarea consumului se poate modifica usor cu vagcom-ul din Instruments->Adaptation->Channel 046 parca.

.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma gandeam ca ar putea fi un senzor defect, dar nu am depistat nici o eroare la tester. O sa incerc cu VAGCOM-ul si va tin la curent. Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Radu, se rezolva cum a spus si colegul Catalin, te joci un pic cu valorile alea pana ajungi la valoarea reala a consumului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Problema afisajului eronat a consumului s-a rezolvat  cu vagcom-ul din Instruments->Adaptation->Channel 003. Valoarea afisata se poate seta intre 85 - 115 (%). La mine era setata la 85%. Exista si o formula de calcul pentru ajustare. Noua valoare a adaptarii = Vechea valoare a adaptarii * Consumul calculat / Vechiul consum afisat de bc. Adaptarea se poate face decat in incremente de 1%. Eu am setat valoarea maxima 115% si s-a apropiat cumva de consumul real. Sper sa fie de folos si altor colegi care au aceeasi problema. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am achizitionat de curand masina din semnatura si am o problema care nu ii dau de cap. In primul rand consumul la relanti imi indica 0,3 l/h. Mi se pare foarte mic, normal fiind 0,5-0,6 l/h pentru un 1.9 TDI. In al doilea rand consumul mediu extraurban mi-l afiseaza undeva la 3,6 l/100km mers normal (120km/h afara plus 70km/h localitate). Consumul real de la plin la plin mi-a iesit undeva la 6 l/100km. Precizez ca atunci cand am achizitionat-o avea martorul EGR aprins. Am presupus ca e o problema in calcularea consumului mediu pe BC din cauza EGR-ului, avand blocat si furtunasul de vacuum, dar dupa inlocuirea EGR-ului persista problema consumului. Nu e o problema majora dar este enervanta mai ales cand la plin imi afiseaza range 1500km.

Care ar putea fi problema de afisaj a consumului pe BC?

 

trebuie sa verifici valoarea avansului axei cu came, precum si daca soft-ul ECU a fost modificat vreodata pana acum.

 

valoarea ta este eronata si e posibil sa nu fie de la ceasuri - in mod normal, consumul trebuie sa fie corespondent valorii de 100 % - in Adaptari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Avansul l-am verificat si adaptat acum 4 luni cand am schimbat axul cu came. softul ECU nu l-am verificat. Se poate vedea modificarea ECU in vag com?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, vezi de cate ori sau daca a fost reprogramat ECU.

 

iti mai aduci aminte care era valoarea avansului ?

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu mai tin minte, mi-a fost reglat avansul de un prieten.

Daca mi-ai putea spune si pasii cum sa verific softul ECU cu VCDS-ul ti-as fi recunoscator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vezi pe Engine, meas 004, casuta a 4a.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma poate ajuta un coleg cu niste sfaturi? Despre Grup 001 Injection Quantity si despre Grup 013? Poate afisajul eronat sa fie si de la Injection Quantity? Am vazut ca unii colegi au valoarea de 4,8-5,2!

 

11022946_10205358337935397_621583443_n.j

Modificat de Radu Mircea
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci ca sa ai acele valori de care spui tu , in canalul 4 casuta a4a trebuie sa ai torsion value -2.5 ( "-" a se intelege minus 2.5)

deci regleaza iar avansul specific motorului tau .

Modificat de kosmyn_aurel89
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am citit si mi-a mai spus cineva ca avansul pentru motorul meu este -2.5, dar am citit ca cel mai bine ar fi sa aiba valoarea 0.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci dupa codul motorului tau rezulta ca ai un ecu edc 16 care se incadreaza si preteaza cel mai bine la o valoare a avansului de -2.5° , iar avansul de 0.0° se preteaza cel mai bine codurilor motor din categoria edc15

Modificat de kosmyn_aurel89
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu prima ocazie o sa modific avansul la -2,5. Mersi Kosmyn!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cine ti-a modificat avansul ,l-a pus 0.0 pentru ca asa a crezut ca el ca trebuie sa fie:D.Dar cum ti-au spus si colegii la masina ta e -2.5.Odata cu vremea acest avans se poate schimba,adica masina numai merge ok cu avansul -2.5 si il faci -1.5 ,etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...

buna seara

la jetta 2.o bmm cat trebuie sa fie avansul ? am schimbat distributia si mecanicul la pus pe -05 ....e corect ?

masina merge bine dar imi oscileaza relantiul de la 840 /819....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

salut. si mie imi arata la un motor AVF consumul in BC cu vreo 2 litri mai mult decat la pompa... adica 9,2 in loc de 7,2...  cum as putea rezolva?

Modificat de s69mihai
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu vrei sa citesti deloc acest topic, plus ca nu are nici o pagina.

Verifica asta

in mod normal tb sa fie 100%. Vezi daca la tine e mai mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 12.02.2016 at 1:00 AM, s69mihai said:

salut. si mie imi arata la un motor AVF consumul in BC cu vreo 2 litri mai mult decat la pompa... adica 9,2 in loc de 7,2...  cum as putea rezolva?

Daca nu merge din Adaptari pe 17 Instrumente, atunci se face prin modificare eeprom

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
On 2/15/2016 at 10:30 PM, Ciurdea Ionut said:

Nu vrei sa citesti deloc acest topic, plus ca nu are nici o pagina.

Verifica asta

in mod normal tb sa fie 100%. Vezi daca la tine e mai mult.

la masina mea nu merge...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...
On 16.02.2016 at 8:32 AM, F l o r i n said:

Daca nu merge din Adaptari pe 17 Instrumente, atunci se face prin modificare eeprom

Imi poti spune si mie te rog ce trebuie scris in eeprom?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trimite-mi eepromul sa ma uit intai pe el, sa nu modifici degeaba sau gresit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!