Jump to content

Polo 6n1 1.3 intreruperi mari in sarcina


eamanuel27
 Share

Postare recomandată

Va salut,

 

 

Simptome:

 

La relatiu:  Mers neregulat(2sec bine,3sec rau)

                  La accelerare brusca da in ``nas``

 

 

In sarcina: Ca sa pot pleca de pe loc trebuie turata mai mult decat normal

                 Iar cand incerc sa accelerz(in mers) intrerupe,da in `nas`

 

 

Am schimbat: bujiile si filtru de benzina( nici o schimbare)

 

Banuiesc -pompa de benzina(injectie monopunct) dar nu am cu masura presiune(am astupat cu degetu furtunu si am putut tine presiunea...)

               -capac delcou(unde intra o fisa e o bucatica lipsa de 2mm)

                

 

Test Wag-com> nici o peroare

Test Compresie> aproximativ 12 bari la toate pistoanele( temp 70C)

\

 

 

MULTUMESC IN AVANS PENTRU TOATE RASPUNSURILE.

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Capacul delcoului nu prea are voie să fie fisurat darămite să mai aibă şi bucăţi lipsă, poate duce la scânteie deficitară sau lipsa ei

Examinează bujiile şi dacă sunt umezite/afumate atunci este o problemă cu scânteia. Oricum înlocuieşte capacul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bujiile sunt negre, afumate...,,

 

Inca o intrebare :pompa ce presiune ar trebui sa bage..?

Modificat de eamanuel27
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

În cazul ăsta schimbă mai întâi capacul delcoului şi revino cu rezultatul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dar as zice sa verifice fisele,apoi capacul delcoului,luleaua,si sa regleze bujiile cu lera de 0,8 si de undeva trebuie sa iasa iepurele.fisele le verifici pe intuneric bezna noaptea cu capota ridicata si motorul pornit,daca apar ca mici fulgere pe ele fara sa le atingi iar cand le atingi te ciupesc inseamna ca sunt coapte sau pot pierde curent pe la paratraznet(tabla din capatul fisei care intra peste bujie)

Modificat de COSMIN27
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sau bobina de inductie fisurata, cel mai bine se vede noaptea si eventual ia un pulverizator ca cel de spalat geamuri, umplel cu apa si pulverizeaza usor in jurul bujiilor al bobinei de inductie si capac distribuitor (delcou) ,foarte usor sa nu umpli de apa motorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat capacul si problema persista...

 

Am o intrebare: Care senzor regleaza avansul vacumatic(simptomele sunt ca la dacia veche).

 

 

Am observat, ca cand motorul este rece, pentru 20 sec masina merge ca unsa....(am mai citit pe net despre senzorul Hal ca la cald sa faca figuri...)\

 

Multumesc,si scuzati-ma pentru un raspuns intarziat..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred că senzorul de temperatură lichid răcire. Dacă dă valori aiurea nu dă eroare pe tester.

Cel mai bine se verifică cu instrumentul de măsură pe pinii 1-3 (ăia dau semnal spre ECU, 3-4 dau semnal către ceasul din bord, practic sunt 2 senzori într-unul).

Ca să nu-l schimbi degeaba în cazul în care nu ai multimetru, dute şi cumpără o rezistenţă de 250-350 ohmi de la orice magazin de electronice, mai mult de 1 leu nu cred că este, şi după ce se încălzeşte motorul scoţi mufa de la ect (cu motorul oprit să ramană eroare stocată) şi în mufa care merge spre ECU, în locul unde vin pinii 1-3 introduci rezistenţa  şi o fixezi cu bandă. Dacă merge bine motorul atunci sigur ăsta este.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

treaba e ca socul automat merge bine....

 

Am uitat ca sa spun ca acesta problema a aparut in timp ce mergam( pe autostrada 80km/h) 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum nu ştiu cum este cu avansul vacuumatic, probabil asta era la carburatoare. Ce ştiu este că vacuum-ul este folosit pentru reglajul presiunii de combustibil. În corpul injector are un regulator de presiune şi dacă te uiţi o să vezi că din filtrul de aer sau de pe undeva de pe traseul de admisie pleacă un furtunaş care intră în corpul injector. Verifică să nu ai scăpări de vacuum, dacă garnitura dintre corpul clapetă şi galeria de admisie este ok, dacă clapeta din filtrul de aer (nu ştiu cum este la tine dar la majoritatea monopunct şi nu numai au o clapetă în filtrul de aer care dă la început aer cald dinspre galeria de evacuare, apoi comută pe aer rece).

Şi nu în ultimul rând verifică ce ţi-am spus mai înainte cu senzorul de temp pentru că este o cauză posibilă pt ce spui tu. Poate la rece dă valori bune, dar dacă la cald dă valori prea mari atunci amestecul rămâne bogat.

Mai uită-te şi pe aria de golf 3 că şi pe acolo se discută pe unele topic-uri despre probleme asemănătoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pompa benzina trebuie sa bage aprox 2,5-3 bar, dar si debit.Nefunctionarea ei corecte ar putea avea simptomele tale.

Nu ai avans vaccumatic la injectie indiferent de care o fi numai la carburatie. Avansul se regleaza din 2 surubui care fixeaza distribuitorul se slabesc si se misca stg sau dr de distribuitor. Se regleaza cu ajutorul lampii stroboscopice.

 Verifica si senzorul de temperatura a lichidului de racire cum s-a spus mai sus cred pini 1 si 3 cu un multimetru setat pe ohmi trebuie sa ai in jur de 2500-3500 la 20 grade celsius, parca . spune pas cu pas in autodata.  

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am schimbat pompa de benzina(noua)  si dupa talon , mi sa dat una cu 1.2 bari

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este bună pompa, ca specificaţii nu pompa în sine pt. că s-au mai văzut pompe noi proaste

de curiozitate verifică debitul ca în pdf.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa rezolvat!!!!

 

Am cumparat SH delcoul cu fisele, si sa rezolvat.

 

Va multumesc prietenii!!

 

Acum rupeee...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salutare, sunt nou pe aici ... am si eu o problema cu un Polo an fabricatie  '97 ./ 6N  / 1,4l benzina automat / 44 kw -- poate ma poate ajuta cineva cu o idee. Simptomul e in felul urmator --  dupa ce am schimbat cureaua de  distributie motorul a mers bine cam o saptamina  dupa care a inceput sa functioneze in 2 pistoane... am desfacut din nou distributia crezind ca a sarit de la semne dar totul era ok .. pornesc motorul mergea bine ... montez tot la loc   pornesc iar .. din nou in functiona in 2 pistoane. DESCOPERIRE FENOMEN -- fara alternator merge struna porneste la sfert de cheie, pun cureaua la alternator il ia naiba merge in 2 pistoane cu rateuri pe evacuare abia de mai porneste  . Stie cineva ce are ????     

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fulia la alternator se învârte uşor? Tensiunea debitată de alternator este ok?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa rezolvat!!!!

 

Am cumparat SH delcoul cu fisele, si sa rezolvat.

 

Va multumesc prietenii!!

 

Acum rupeee...

deci ori e de la fise fura curent vreo una si trebuie sa te uiti pe intuneric cu motorul pornit la ele,ori e capacul delcoului fisurat cat un fir de par de pisica si face figuri,incearca sa le cumperi noi si cat mai calitative,ca lucrul nou e nou,ia-le una cate una ca nu sunt ieftine dar macar scapi de grija,bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Totul e ok lupo_bv. Se invirte usor alternatorul nu am joc in rulmenti  ...tensiune 13,95;;;14v.  Imi rup creieru de o saptamina cu polo asta...sincer nu stiu care e treaba cu faza asta . Am sa incep sa schimb alternatorul... bobina.. o i-au babeste  cine stie. Orisicum daca aveti ceva idei sa ma ajutati va multumesc anticipat 

Modificat de mhmiki
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!