Jump to content

Probleme dupa schimbare ax came


TzZuy
 Share

Postare recomandată

Va salut!

Baieti, am si eu niste probleme cu masina. Am un Passat 2003 cod motor AWX si am fost nevoit sa-i schimb axa cu came si nu numai.

Piesele care le-am schimbat sunt:

-ax came

-8 tacheti hidraulici

-cuzineti ax came

-,,suruburi calaretu''

-kit distributie

-pompa de apa

-ulei si filtru de ulei

Toate toate piesele astea plus manopera m-am costat 2250 lei.

 Acum am alte probleme, masina nu trage decat de pe la 1900 rpm si la prima pornire, porneste foarte greu si dupa ce porneste 4-5 secunde ,,da sa moara motorul''

Am fost la mecanicu si nu a reusit sa o regleze.

Am incercat 5-6 pozitii la axa cu came si masina tot nu tragea cum trebuia.

Daca cineva a mai patit asa ceva si ma poate ajuta...

Va multumesc.

O sa atasez cateva poze cu axa si cu tachetii.

 

 

post-60024-0-75324800-1392627833_thumb.j

post-60024-0-28828800-1392627841_thumb.j

post-60024-0-21862800-1392627850_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica cu VCDS-ul, valoarea unghiului axei cu came - in grupul 004, casuta a 4a. Trebuie sa fie cat mai apropriata de 0.0.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum adica 5-6 pozitii? Axa are o singura pozitie.

Ce mecanic e ala sa incerce mai multe pozitii?

Pinionul are pana, nu-l poti pune oricum, iar la cele 3 reglaje de avans nu ai ce umbla fara vagcom pentru masurarea avansului.

 

Problema trebuia cautata in alta parte. Poate chiar oring-uri la injectoare daca s-a umblat la ele.

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A verificat casuta aia si cel mai aproape de 0.0 a fost 1.7, dar tot degeaba. masina nu voria sa traga si consumul instant de pe bord era 1,3 l/h, fata de 0,7 cand i-am dus masina.

Acum valoarea aia o am pe 7,7.


Nu cred ca m-am exprimat eu cum trebuie. El umbla la avans, ca sa se apropie de valoarea de 0.0

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca valoarea e apropiata de 0 (acceptabil pana la +/-1), nu e acolo buba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Valoarea e acum pe la 7.7 ( e vreo probleme daca o las asa?) Cu valoarea asta instantul e de 0,8 l/h si masina pot sa zic ca ,,trege'' pe undeva pe la 1800 rpm.

 

Altul mai ,,bun'' ca asta nu stiu. Numai la el imi repar masina. M-a uimit ca mi-a zis ca am probleme la axa cu came doar ascultand motorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E simpla diagnosticarea aia. Daca se aud batai ale motorului in carcasa filtrului de aer, daca tremura in sarcina si face ca toate alea. Cel putin la mine asa a facut si 3 mecanici au stiu ce are, doar din sunet. Cipos mi-a zis ce are dupa ce a ascultat-o prin telefon. Poate iti recomanda cineva de pe forum vreun mecanic bun in Pitesti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e buna valoarea. Ma mir ca mai merge.

Distributia tre sa fie la punct iar cele 3 suruburi din pinionul axei cu came, cam pe mijloc.

 

112521_9lo.jpg

 

Si uite semnul de la pinionul axei cu came, sa-i arati la nea Caisa, ca poate nu stie:

 

Fig4%20Ed%20INA%20FEB%202012.jpg

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MA gandeam sa ma duc la altcineva, dar nu mai stiu pe nimeni in pitesti care sa se priceapa. O sa-i arat si de semnul ala...

Poate o sa-mi raspunda cineva care a mai patit asa ceva.

Multumesc pentru poze

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Te-am intrebat si mai sus: a scos injectoarele? A schimbat oringurile daca a umblat la ele?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu, nu a umblat la absolut nimic decat la ce a schimbat, axa, tacheti, cuzineti axa si distributie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Valoarea e acum pe la 7.7 ( e vreo probleme daca o las asa?) Cu valoarea asta instantul e de 0,8 l/h si masina pot sa zic ca ,,trege'' pe undeva pe la 1800 rpm.

 

Altul mai ,,bun'' ca asta nu stiu. Numai la el imi repar masina. M-a uimit ca mi-a zis ca am probleme la axa cu came doar ascultand motorul.

 

...durere, abia se mai misca masina. Vezi sa fie pusa bine, vezi semnul aratat de Cosmin, mergi verifica si regleaza axa, daca este pusa cum trebuie distributia.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu sunt mecanic, dar ma gandesc ca daca nu era pusa bine distributia nu mai pornea masina...

Chestia e ca nu trage mai deloc pana in 1900 rpm, dupa 1900 rpm masina functioneaza la fel ca inainte,  si porneste greu prima data.

O trebuii sa-mi fac resoftare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu inteleg ce doresti tu de ai deschis topicul.Ai zis ca ai o problema si nu a reusit sa o regleze.Ce treaba are resoftarea?rezolva ce ti-au spus colegii mai sus.

Ce usor e sa dai search pe google si gasesti chiar mecanici de pe forum wow.:)

http://www.la-service.ro/pitesti

Modificat de fiestax
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu nu o sa las pe nimeni niciodata sa se balaceasca in motor.... .  Ar trebui sa fiti mai atenti cu mecanici astia de ocazie:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu, doresc sa stiu daca cineva a mai avut problema asta si ce rezolvare a gasit.

Daca citeai mai atente poate reuseai sa-ti dai seama ce doresc sa stiu ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut!

Baieti, am si eu niste probleme cu masina. Am un Passat 2003 cod motor AWX si am fost nevoit sa-i schimb axa cu came si nu numai.

Piesele care le-am schimbat sunt:

-ax came

-8 tacheti hidraulici

-cuzineti ax came

-,,suruburi calaretu''

-kit distributie

-pompa de apa

-ulei si filtru de ulei

Toate toate piesele astea plus manopera m-am costat 2250 lei.

 Acum am alte probleme, masina nu trage decat de pe la 1900 rpm si la prima pornire, porneste foarte greu si dupa ce porneste 4-5 secunde ,,da sa moara motorul''

Am fost la mecanicu si nu a reusit sa o regleze.

Am incercat 5-6 pozitii la axa cu came si masina tot nu tragea cum trebuia.

Daca cineva a mai patit asa ceva si ma poate ajuta...

Va multumesc.

O sa atasez cateva poze cu axa si cu tachetii.

Asta este problema ta si ti-am spus si eu si cei de sus cum sa o rezolvi.Problema ta se datoreaza unui mecanic nepriceput care nu se rezolva prin ghicite de 5-6 ori sau pe forum prin ghicite ca doar nu ai schimbat doar 1 bujie si ai probleme acum.

Modificat de fiestax
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

schimba mecanicu ! pana nu schimbi motoru ... Daca o mai bajbaie mult e posibil sa iti indoaie si supape si o faci de ....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa incerc si varianta asta care ai spus-o tu. Bine ar fi daca mi-ar fi recomandat un mecanic. Merci


O sa va tin la curent. Ma mai duc odata la el sa-mi dea avansul mai mic, in parametri care i-au spus colegii mai sus si apoi ,,ma mut'' de la el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu sunt mecanic, dar ma gandesc ca daca nu era pusa bine distributia nu mai pornea masina...

Chestia e ca nu trage mai deloc pana in 1900 rpm, dupa 1900 rpm masina functioneaza la fel ca inainte,  si porneste greu prima data.

O trebuii sa-mi fac resoftare?

 

nu, nu are nicio treaba cu resoftarea.... nu ii trebuie.

 

pune avansul axei cu came la 0.0. Vezi cum merge atunci.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu toate ca nu prea dau sfaturi pe forum pt.ca..., pot spune urmatoarele

Pornire grea=avansul nu este reglat cum trebuie(edc 15 undeva in jurul valorii de 0 cu toate ca vdcs/vag com spune +/-3º deci trebuie gasita valoarea cea mai buna a avansului care sa adune la un loc pornirea usoara/corectia pe injectoare/consum/mers regulat/timpul de injectie)

Valoare consum instant trebuie sa fie 0,4/0,6 l/h fara consumatori(o valoare mai mare nu e ok pt 1,9 tdi PD)

Supapele nu se pot indoi deoarece cele 3 suruburi de pe fulia axului cu came nu permit acest lucru(poate sa nu porneasca/sa porneasca greu/sa mearga neregulat etc dar.. NU SE INDOAIE SUPAPELE indif cum stau suruburile fata de centrul gauri)

Trage dupa 1900 ture=un log ar spune multe

Schimbarea axului cu came=reglaj al injectoarelor dupa(a se citi corectiile cu vdcs/vag com)

Sper ca nu am suparat pe nimeni,sunt doar cateva sfaturi pe care le poti lua in considerare sau nu.

O zi frumoasa tuturor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va multumesc pentru raspunsuri. O sa ma duc peste tipu' cu toate sfaturile voastre si trebuie sa-i dea de cap.

O zi buna

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ar fi interesant de stiut si ce ax cu came ai montat pe masina, ca daca totul te-a costat 2250, atunci axul cu came nu a fost mai mult de 6-700 lei...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iarna trecuta m-a costat la fel si pe mine, tachetii i-am schimbat pe toti, INA la 55 lei si axul a fost Kolbenschmidt, undeva la 1200 de lei. Sper macar sa fi pus ceva ok ca marca. Repet, schimba mecanicul ca ala sigur nu stie sa regleze, nici daca ii arata cineva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!