Jump to content

Bare longitudinale Octavia 2


Silt
 Share

Postare recomandată

Am cumparat de curand o Skoda Octavia 2 Combi care nu are aceste bare longitudinale si vroiam sa intreb daca stie cineva un service unde as putea sa le montez. Am sunat la avia motors si mi-au spus nu au pe nimeni care sa le monteze, brady auto mi-au spus ceva de posibilitatea cumparari unui sablon de montare si ca ma suna ei daca pot efectua montajul, nu au mai sunat. Cei de la PBN au zis acelasi lucru. Nu inteleg cum service-ul autorizat Skoda comercializeaza o piesa si nu stie daca o poate monta.

post-79827-13922152196944_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 73
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Silt

    30

  • andrei_221

    12

  • Lucian M

    12

  • tlc

    4

Top Posters In This Topic

Posted Images

se pot monta, dar e mai dificil. trebuie date gauri in plafon dupa ceva sablon si prinse cu piulite pe interior, pe sub capitonaj

 

probabil service-ul a crezut ca masina are deja bare, dar din varii motive e nevoie de altele noi.... 

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Le-am explicat ca nu am deloc barile si ca nu a avut. Le-am dat si VIN-ul. Si eu au zis de sablon dar nu stiu daca le pot monta ei.

Modificat de Silt
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Desi e 500 de lei o sa il comand, dar vreau un om care vrea sa faca montajul si stie ce face. Nu vreau sa fac experimente pe masina mea. Avia , Brady si PBN nu imi dau un raspuns sigur ca pot efectua montajul.

Modificat de Silt
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai din moment ce ai sablonul si instructiunile de la bare , il poate monta cam oricine... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aia e buba ca nu stiu cum se monteaza, dar imi cer vreo 600 lei pe montaj, cel mai putin. Ma duc saptamana viitoare sau peste 2 sa ii fac distributia la avia si am sa chem niste " specialisti" sa se uite la masina. Plus ca ei imi spun ca nu pot monta bari transversale pe ea fara acele bari logitudinale.

Modificat de Silt
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se pot monta, de aia exista si sablonul ajutator, ca doar nu o trebuie sa schimbi pavilionul masinii doar pentru niste gauri... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci minim 11 mil doar pentru know-how si ceva manopera. Cum naiba de a iesit masina aia din fabrica fara bare longitudinale?! Mai dai si pe bare minim 500 lei (sh zic), ca de noi ajung mult mai mult.

 

LE: parca nu e completa fara barele alea...

Modificat de Lucian M
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ele sunt intre 600 si ceva si 800 si ceva la reprezentanta. Cica in Germania si tarile de nord era optiune. Am mai gasit una Elegance cu dsg, tot asa.

Modificat de Silt
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, difera in functie de cum le cerea fiecare tara in parte.

 

Slit, scaneaza instructiunile de la bare, sa vedem cum se monteaza.

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana la urma am gasit la service-ul Autologex din Pantelimon sa le montez cu 200 de lei daca dau eu tapiteria jos si vreo 350 daca o dau ei, fara sa cumpar sablon. A colaborat cineva cu ei? Ce parere aveti de ei?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut ,

 

Iti  urez multi km  fara  probleme , dar  cred  ca  te  complici prea  mult pentru montarea acelor bare , lasa  masina  asa  cum a  venit si mai bine  foloseste  banii in  alte  scopuri .

Gandeste-te  ca  orice  piesa montata  dupa  iesirea  masinii din fabrica nu o poti compara  calitativ (lucrarea ) cu una  gata  facuta  de  fabrica .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc frumos pentru urari. Lucrarea nu o fac neaparat ca sa fie facuta. Vreau sa plec cu bicicletele dupa noi. Suportul de haion mi se pare incomod si poate avaria vopseaua. Suportul pentru carligul de remorcare este foarte scump si nu il pot folosi decat in acest scop. Daca am nevoie de mai mult spatiu de depozitare nu pot monta un portbagaj suplimentar.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, e taaaaaare problematica montarea unor bare, daca nu le are din fabrica, nu se pot adauga AM. Tare is utile, nu trece niciun concediu fara bagajul cocoțat pe ele. Ia si le fixează, nu o să regreți.

Modificat de lucian.1950
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu ti-as sugera sa mergi la unul din colegii nostrii de aici de pe forum. Un punct destul de delicat este chair si demontarea capitonajului plafon... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gasesti suport de biciclete pt. carligul de remorcare la pret ok! (100 GBP afara sau cam 600 RON aci). Vezi postul asta pentru detalii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si dupa aia sa caute bare pentru baolet, nu? Ca pe barele de pe plafon poti pune asa: baolet, bicle, schiuri etc. Pe suportul de bicla de pe carlig ce pui? Si mai e si la indemana vreunui "binevoitor", gata oricand sa iti faca vreo bucurie.

Modificat de Lucian M
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa un calcul la pret (strict pt. biciclete) si vezi unde iesi:

- bare longitudinale

- bare transversale

- 1-3 suporti de bicicleta

versus 600 lei pt. un suport de carlig care duce 4 bicle.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu ai pus niciodata pe masina o cutie (baolet ii zice la mine in zona), nu ai cum sa intelegi ce inseamna 450 litri spatiu suplimentar pentru bagaje. Ala il pui pe barele transversale. Dar daca duci niste schiuri, ce faci?

Nu e vorba numai de bani, ci de o chestie practica. Nu ai avut, nu intelegi ce inseamna sa ai bare longitudinale.

post-117502-0-29682800-1392936335_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ai avut, nu intelegi ce inseamna sa ai bare longitudinale.

Da, ai dreptate, nu inteleg... te crezi superior ca ai bare longitudinale, sau ce vrei sa spui aici?

Ia uita-te la mine in semnatura, o sa vezi un B6 Variant... Si da, are si bare longitudinale. Ba chiar si bare transversale (culmea tupeului, nu?)

Sau fara bare longitudinale nu avem voie sa ne spunem parerea?!? Sau sa dam si alte optiuni unui om care vine cu o intrebare punctuala?

Schiurile le poti pune in interior, renuntand la locul al 5-lea.

La o masina break nu vad sensul sa mai cari inca 450 de litri pe langa cei 10.000 de litri pe care ii are deja portbagajul masinii... Dar in fine, poate la tara (ziceam asa, generic) se pleaca cu catel, cu purcel, cu capita de fan la pachet, eu stiu...

Eu cu 2 copii nu am simtit niciodata nevoia de a cara ceva in plus fata de portbagajul masinii (break). A, daca ai Polo, Fabia sau altceva, e alta discutie. Nu zic ca m-am descurcat onorabil si cu Golful hatchback in diverse calatorii.

Hai ca am deviat cam mult de la subiect, sa lasam omul sa aleaga sau sa-si spuna parerea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da majoritatea timpului vor fi folosite pentru biciclete, dar pot aparea destule ocazii sa montez si altceva. De exemplu in vara vrem sa plecam 4 la greci si nu stiu daca spatiul o sa ne ajunga. Am un catel de 45 de kg care il mai iau in diferite ocazii dupa mine prin tara. Odata bagat in portbagaj nu mai pot pune nimic acolo.

Modificat de Silt
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!