Jump to content

Probleme cutie de viteze


Geisterfahrer
 Share

Postare recomandată

E in regenerare-de acolo mirosul de ars, ventilatoare pornite si ti s-a incalzit mai repede. Vezi cu vcds ca in mod cert ai regenerari ratate. Mergi cu ea la plimbare sa termine ce a inceput.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La DSG, pe programul economic in oras, nu merge mai mult sub 2000rpm? Adica am inteles ca nu e asa bine pt. DPF.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru raspunsuri, nu credeam ca poate sa miroasa asa de tare in masina atunci cand se regeneereaza DPF.

Despre DSG, in oras sta numai sub 2000 rpm pe D. Pe S schimba peste 2500.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu update. Am scos masina afara pe autostrada, mirosul a disparut. Ca fapt divers, pe autostrada am pierdut un capac plastic de dedesubtul masinii, partea stanga imediat dupa roata fata, cam 20x20 cm.

On topic: A inceput sa ninga in Bucuresti si sunt -9C, iar zgomotul metalic in treapta 2 si 3 s-a accentuat. Zgotul dispare cand accelerez, reapare cand iau piciorul de pe acceleratie. E normal? Sa fie doar o desincronizare in cutie intre trepte asa cum mi s-a spus la service?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

La cutie manuala , 6 + 1 trepte , m-i se pare ca a inceput sa cam agate la bagat in viteze, stie cineva de ce ? Passat b7

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pot fi multe:

Timonerie, placa presiune, aer pe circuitul hidraulic ambreiaj, schimbare ulei cv, joc mare axial la priza directa cv ....

Eu as incepe cu un reglaj timonerie....aerisire ambreiaj ....schimb ulei .....etc

Bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ca este la nivel, nu inseamna si ca isi mai face treaba.

eu l-am schimbat la 140 mii, nu stiu ce kilometraj ai tu acum si oricum, uleiul, era al 3 lea pe lista incercarilor de remediere a defectului potential.(in opinia mea).

ti am spus astea , ca om patit.

 eu deja am demontat cutia si pus saiba pe dinauntru itre trenul fix si carcasa c.v. si tot agata .... astea s masinile de azi dai 30 mii si iei.... multe belele :)

spor si bafta n rezolvare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles , atunci nu ma mai deranjez si consider ca asa trebuie sa faca ! EU nu am de gand sa desfac c.v. ! Multumesc de ajutor , probabil uleiul am sa il schimb ca are 200.000 masina 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 02/03/2016 at 8:17 PM, Ungureanuion said:

Am inteles , atunci nu ma mai deranjez si consider ca asa trebuie sa faca ! EU nu am de gand sa desfac c.v. ! Multumesc de ajutor , probabil uleiul am sa il schimb ca are 200.000 masina 

cutia trebuie sa funtioneze impecabil, asa este la mine si are tot 200 k km. Schimba perfect. Mentionez ca am rulati mai multe sute de mii de km cu diverse autoturisme. Agatat de ala, dar "sanatos" casa zic asa, am observat pe A4 1,9 2006 ... nu este convenabil in oras dar cred ca te obisnuiesti. Apropos Golful 6 schimba mai rau decat golf4. Dar passatul b7 impecabil, nu am emotii ca la yaris cand reduc din 5 si nu sunt prea sigur unde-i 4.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ca agata, e una.... ca nu gaseste trreptele, e alta .. dar, ma rog, nu comentez .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine " agata" dar foarte putin , am explicat , nicidecum ca nu gaseste treptele ... ! E deranjant pentru ca nu a facut pana acum asa si simt diferenta , insa nimic exagerat , am sa schimb uleiul oricum ca eu la asta ma gandesc , oricum si acum are momente cand schimba fara sa agate si momente cand agata ! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Nu am probleme la cutie insa am si eu o curiozitate asupra raportului dintre turatie si viteza in treapta 6. La mine(2.0tdi 4motion) la 2000rpm are ~115km/h insa am vazut un 1.6 tdi cu 1900rpm la 120km/h intr-un filmulet pe youtube. poate cineva sa imi spuna de a o configuratie ca a mea viteza la 2000rpm in a 6-a? Chiar daca nu e 4motion tot as vrea sa stiu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

8 hours ago, Boditza said:

Nu am probleme la cutie insa am si eu o curiozitate asupra raportului dintre turatie si viteza in treapta 6. La mine(2.0tdi 4motion) la 2000rpm are ~115km/h insa am vazut un 1.6 tdi cu 1900rpm la 120km/h intr-un filmulet pe youtube. poate cineva sa imi spuna de a o configuratie ca a mea viteza la 2000rpm in a 6-a? Chiar daca nu e 4motion tot as vrea sa stiu.

La fel am si eu, 2.0 4 motion dsg 170. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Boditza asa sunt "asezate" treptele, nu e ceva in neregula cu cutia ta. Nici eu nu am inteles de ce as alege o cutie cu 6 trepte, cand in ultima treapta, la 2000rpm o cutie in 5 trepte are ~100km/h iar cea in 6 are 115km/h, ma rog, ai de amestecat mai mult in cutie.

Intradevar am condus pe Rapid 1.6TDI cutie in 5 trepte, dar a V-a este foarte lunga. La 190km/h era la 3500rpm. Socant! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 hour ago, myh21ro said:

La fel am si eu, 2.0 4 motion dsg 170. 

Dar la 3000 de turații ce viteza ai ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2 hours ago, casper_bdc said:

Dar la 3000 de turații ce viteza ai ? 

Nu m-am uitat pe turometru insa peste 160 sigur.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru raspunsuri.. ma asteptam ca la motoarele mai mari sa fie rapoartele mai lungi si la cele mici sa fie scurte :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 3/20/2016 at 9:47 AM, casper_bdc said:

Dar la 3000 de turații ce viteza ai ? 

cu 215/55-16 (scrie pe capacul rezervorului) la 3000 rpm are fix 190kmh in a6a (anvelopele 205 au balonul mai mic cu 5-6 mm, deci cm pe circumferinta)

cu  235/4517  parca tot pe acolo ...190

On 3/20/2016 at 9:08 AM, tarca_paul said:

 Nici eu nu am inteles de ce as alege o cutie cu 6 trepte, cand in ultima treapta, la 2000rpm o cutie in 5 trepte are ~100km/h iar cea in 6 are 115km/h, ma rog, ai de amestecat mai mult in cutie.

Intradevar am condus pe Rapid 1.6TDI cutie in 5 trepte, dar a V-a este foarte lunga. La 190km/h era la 3500rpm. Socant! 

 dupa100 kmh poti sa sari peste a 5a linistit   :) 

Modificat de yuk
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2 hours ago, yuk said:

 dupa100 kmh poti sa sari peste a 5a linistit   :) 

Salut, ei vezi? Deci tot cu 5 din 6 trepte ramai, daca sari direct din a IV-a in a VI-a! :biggrin:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 3/19/2016 at 11:17 PM, Boditza said:

Nu am probleme la cutie insa am si eu o curiozitate asupra raportului dintre turatie si viteza in treapta 6. La mine(2.0tdi 4motion) la 2000rpm are ~115km/h insa am vazut un 1.6 tdi cu 1900rpm la 120km/h intr-un filmulet pe youtube. poate cineva sa imi spuna de a o configuratie ca a mea viteza la 2000rpm in a 6-a? Chiar daca nu e 4motion tot as vrea sa stiu.

Salutare. Am facut si eu azi un test. Motor 2.0, 140 cp, la 2000 rpm in a 6-a imi indica 125 km/h. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

15 hours ago, tarca_paul said:

Salut, ei vezi? Deci tot cu 5 din 6 trepte ramai, daca sari direct din a IV-a in a VI-a! :biggrin:

da, da ! sunt acrii...   :scratch:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

14 hours ago, Razvanmc said:

Salutare. Am facut si eu azi un test. Motor 2.0, 140 cp, la 2000 rpm in a 6-a imi indica 125 km/h. 

Deci e de la cutia pentru 4motion care se pare ca este mai scurta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

la un passat b7 2 tdi , cutie M6, cu motorul pornit intra fara nici o problema in toate vitezele "6+R" ,

cu motorul pornit si debraiat, agata destul de rau marsarier si treapta I de viteza.

ambreiajul este nou, integral SACHS de cca 6000 km, bucse timonerie cabluri noi, suport motor stg. - cv,  nou.

ceva idei ?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema asta am avut si eu la touran. Sa rezolvat cu bucsarea capacului de la cutia de viteze. E destul de costisitoare operatiunea. Nu știu daca si la B7 e aceeasi problema dar stiu ca baiul acesta il au cutiile cu 6 viteze de la vw.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!