Jump to content

Probleme cutie de viteze


Geisterfahrer
 Share

Recommended Posts

Geisterfahrer

Luni ma duc la VW sa imi rezolve si intratul greu intr-a intaia. Sunt curios ce zic.

Link to comment
Share on other sites

Eu am fost pt agatzat-ul la trecerea din 1 in 2. Am lasat masina de cu seara la ei, iar dimineata a verificat mecanicul in prezenta mea la rece si zice ca e normal sa miste un pic mai greu ca e vascos uleiul din cauza temperaturii, dar cutia mea zice ca e ok. Am mai vorbit si cu alti meseriasi si au afirmat acelasi lucru. Intradevar dupa ce se incalzeste, vitezele se schimba ireprosabil. Probabil si pt ca e noua, pana se mai rodeaza un pic....sa vedem....

Link to comment
Share on other sites

Geisterfahrer

La mine e altceva inseamna. Evident, cand uleiul e rece, vitezele se simt mai "vascoase", asta e ok sa zicem la temperaturi negative. La mine insa nu e vorba de asta, pur si simplu la trecerea din 2 in 1 (sau 3 in 1) maneta nu intra intr-a intaia. Feelingul e ca si cum as incerca sa impung maneta intr-un perete, nu gaseste "gaura" vitezei 1.

Link to comment
Share on other sites

La mine e altceva inseamna. Evident, cand uleiul e rece, vitezele se simt mai "vascoase", asta e ok sa zicem la temperaturi negative. La mine insa nu e vorba de asta, pur si simplu la trecerea din 2 in 1 (sau 3 in 1) maneta nu intra intr-a intaia. Feelingul e ca si cum as incerca sa impung maneta intr-un perete, nu gaseste "gaura" vitezei 1.

ii foarte normal sa nu intre in treapta 1 din treapta 2-3-4-5-6 deoarece ii o treapta foarte mica. si in momentul cand tu incerci sa bagi dintr-o treapta superioara in treapta 1 cutia aia se forteaza !

Link to comment
Share on other sites

Geisterfahrer

Lucrezi la VW? :))

Link to comment
Share on other sites

Geisterfahrer

Am fost azi acolo, pe o temperatura de cam 0 grade. Nu s-a putut reproduce, bineinteles :) MI-au zis ca daca vreau pot lasa masina la ei peste noapte candva sa mai incerce ei sa reproduca.

 

Am fost la acelasi mecanic care mi-a rezolvat problema cu zgomotul din cutia de viteze, schimband uleiul. In sfarsit am dat de unul care se pricepe...ca urmare la el voi merge pe viitor.

 

Mi-a zis ca VW cunoaste probabil foarte bine problema, desi nu e descrisa in baza de date in care s-a uitat el. Asta e presupunerea lui, pentru ca cei de la VW i-au raspuns la intrebare in cateva minute, ca sa schimbe uleiul. Cica daca nu stiau de problema dura mai mult...

 

I-am zis ca ma bucura ca s-a rezolvat, insa ca mi-e cam teama ca problemele vor reveni tocmai cand voi iesi din garantie. Mi-a zis cat se poate de sincer ca (citez din memorie) "la ce piese sunt montate pe masinile astea - arata spre showroom - mi-as extinde garantia cat se poate de mult" :)) Va las pe voi sa comentati.

 

L-am intrebat si ce parere are despre noul Golf din perspectiva asta si mi-a zis ca e uimit ce pas mare a reusit VW sa faca cel putin la nivelul confort. Despre calitate, a zis ca G7 e prea nou ca sa aiba o parere clara, insa ca au multe masini de scoala si de pe la inchirieri care-s G7 si fac prin urmare multi kilometri. Cica nu-s mai rele ca alea de dinainte, timpul o sa arate mai multe....

Link to comment
Share on other sites

Geisterfahrer

Hahaha. Cred ca destul de rar, eu l-am schimbat insa la 43k km, altii pe la 50k din cauza zgomotului aluia :) Cica acum au pus uleiul recomandat de VW pentru cutia respectiva, insa mecanicul presupunea ca cutia a fost umpluta din fabrica cu un alt ulei...O fi, ce sa zic...

 

Daca citesti postul meu mai vechi, se pare ca tipul uleiului e extrem de important, cu unele uleiuri zgomotul dispare, cu altele nu.

Edited by Geisterfahrer
Link to comment
Share on other sites

Lucrezi la VW? :))

nu lucrez la vw...:D

Hahaha. Cred ca destul de rar, eu l-am schimbat insa la 43k km, altii pe la 50k din cauza zgomotului aluia :) Cica acum au pus uleiul recomandat de VW pentru cutia respectiva, insa mecanicul presupunea ca cutia a fost umpluta din fabrica cu un alt ulei...O fi, ce sa zic...

 

Daca citesti postul meu mai vechi, se pare ca tipul uleiului e extrem de important, cu unele uleiuri zgomotul dispare, cu altele nu.

si eu am o problema la cutie, se aude un zgomot de vibratie mai ales la relanti in treapta 1-2...ce tip deulei necesita cutia?

Link to comment
Share on other sites

ma speriati cu problemele la cutie. a mea are 170k km si nu se aude nimic la ea (sper sa stea asa mult si bine)

oare cat ar costa o cutie in cazul meu ca nu am garantie la masina, sau reprezentantele o pot repara sa fie ca si noua?

Link to comment
Share on other sites

Mie mi-au schimbat cutia pe garantie si factura totala a fost de 2900 EUR.

Link to comment
Share on other sites

Geisterfahrer

Pai e bine, daca imi pica in afara garantiei vin si eu in Ro sa o schimb, vezi mai sus cat costa p-aici ;)

Link to comment
Share on other sites

Geisterfahrer

Re: N-a trebuit sa platesc eu uleiul din cutie si manopera. VW a acceptat costurile (vreo 200 EUR) ca reparatie in garantie. Pe garantia extinsa, ca aia de fabrica s-a incheiat in Noiembrie 2013.

Link to comment
Share on other sites

Mi se pare normal. Nu e vina ta ca au pus in cutie pi...at in loc de ulei. Practic trebuie sa schimbe cutia. Este compromisa

Link to comment
Share on other sites

Geisterfahrer

Hahaha! Hai sa nu fim asa categorici, ok? E probabil la fel de compromisa ca o frana care nu prinde bine din cauza ca pe furtune este aer...

 

Sigur ca nu e vina mea, si nici nu vreau sa le iau apararea. Totusi, in toate garantiile uleiurile in general sunt considerate consumabile, iar situatia data e in zona "gri". Prin urmare, e nevoie sa dai peste cineva mai descuiat la cap care sa iti dea dreptate si sa nu urmareasca orbeste caracteristicile unui certificat de garantie. In Germania, o tara unde numai ce e negru pe alb conteaza, asta e deja aproape o minune...;)

Link to comment
Share on other sites

Lucrezi la VW ? ;)

Imi imaginez cum puneau ei problema daca uleiul ala era pus de tine

Uleiul in cutie este unul din subiectele cu care nu ne putem juca

Link to comment
Share on other sites

Eu nu cred ca poti strica o cutie folosind ulei mai subtire, sau slab calitativ, in 25-30k km. Adica totusi, cutia aia nu caraia, nu urla, nu zdruncina, avea doar un zgomot in anumite conditii. Nu e cazul sa fim chiar atat de drastici sa afirmam ca uleiul putea strica cutia intr-un interval atat de scurt.

 

Eu plec mai degraba de la premisa ca aceste cutii au un defect de constructie (care este acoperit cu un ulei mai vascos), decat ca au fost stricate ulterior folosing acel ulei mai subtire, sau mai slab calitativ.

 

Ma rog, eu sper sa fie treaba buna pana la urma. Momentan sunt multumit de cum merge cutia. Agata la rece, dar asta s-a intamplat la toate masinile pe care le-am avut pana acum. Nu am condus o masina care sa nu agate la rece. Ce-i drept, nu am condus, audi, mercedes, bmw, sau bentley pana acum :)

 

Si cred ca pana la urma, daca o fi sa se intample ceva nasol, banuiesc ca se poate rezolva cu un proces intentat service-ului unde arati ca in timpul garantiei ai semnalat problema si aceasta nu a fost rezolvata ci doar prelungita in timp prin solutia aplicata. Nu stiu, zic si eu.

 

Oricum, orice ar cadea la masina asta, pe mine nu m-ar mira avand in vedere cum se construiesc masinile in ziua de azi...Parca nu mai ai senzatia de soliditate a masinilor de-acum 10-15 ani.

Link to comment
Share on other sites

Geisterfahrer

Si cred ca pana la urma, daca o fi sa se intample ceva nasol, banuiesc ca se poate rezolva cu un proces intentat service-ului unde arati ca in timpul garantiei ai semnalat problema si aceasta nu a fost rezolvata ci doar prelungita in timp prin solutia aplicata. Nu stiu, zic si eu.

 

 

EXACT! ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 11 months later...
cristi braila

Salut baieti,sunt amator sa cumpar un b7,am avut b6 manual de care am fost foarte multumit,dupa care am luat audi a 6 multitronic care m-a ruinat dar gata am scapat de el...acum vreau un b7 si nu stiu de care manual sau automat?????

Link to comment
Share on other sites

Daca iti iei sh si kilometrii putini poti lua automat, daca nu mai bine manual. Vei fi scutit de problemele cutiei sau reviziile acesteia care pot fi costisitoare.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Buna sera!

Am o problema la un vw passat din 2010, adica s-a spart cutia de viteza.

Daca ma poate ajuta cineva sa-mi spuna ce reprezinta codurile de pe cutie?

la al meu este 02E 3101 103 G si mai jos scrice ceva de genul MFM.

La dezmembrai am gasit un model 02e 301 103 G iar mai jos se gasesc literele GED

Cei de la dezmembrai mi-au zis faptul ca acele trei litere nu conteaza si pot sa cumpar cu incredere cutia de la ei, 

Un mecanic care se ocupa cu repararea cutiilor automate mi-a spus sa caut exact acelasi cod de care am avut pe masina.

Daca cineva cunoaste semnificatile acelor litre rog sa ma lamureasca si pe mine.

Va multumesc!

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

salutare,la voi cum se manifesta zgomotul produs de cutie inainte de a schimba uleiul?eu am un huruit (mai mult un mornait usor) atunci cand plec de pe loc cu rotile virate.in mers nu se aude nimic.asa era si la voi?ce tip de ulei v-ati pus in cutie?

Link to comment
Share on other sites

cam asa este. Pune ulei original vw.

Link to comment
Share on other sites

Despre ce cutie vorbiti? Manuala sau dsg?

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!