Jump to content

Boxe stock Audi A6 !


andrein
 Share

Postare recomandată

Vreau sa-mi iau un MP3 payer si as vrea sa stiu si parerile altor utilizatori (ascultatori ) de boxe audi a6.

Merita schimbate ?Parerea mea ..e ca se aud decent si fac fata cu brio. Dar poate ma inseala urechile... :blink:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fiind vorba despre MP3, nu se pune problema unei fidelitati extraordinare, deci investitia intr-un sistem audio de top nu cred ca ar fi justificata.

Personal, sunt foarte multumit de sistemul audio OEM de pe Audi. Bineinteles, nu este la nivelul lui BOSE sau al unui sistem HI-FI, dar este cel putin satisfacator pentru non-audiofili.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-am trezit cam tarziu dar vreau sa zic ca am auzit cum suna muzica de fabrica in A6 si pot sa zic ca suna excelent..nu stiu daca avea muzica standard sau avea ceva optional dar era de fabrica...si crede-ma am auzit multe la viata mea!

Fiind vorba despre MP3, nu se pune problema unei fidelitati extraordinare, deci investitia intr-un sistem audio de top nu cred ca ar fi justificata.

De ce crezi tu ca fiind vorba de mp3 nu se pune problema unei fidelitati extraordinare? In mp3 poti baga si cd audio si..crede-ma poate fi vorba...nici eu nu sunt adeptul mp3-ului dar ce sa faci, tre sa ne adaptam tehnologiei :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu stiu daca avea muzica standard sau avea ceva optional dar era de fabrica...si crede-ma am auzit multe la viata mea!
...evident nu ai auzit destule. Totul depinde de pretentiile tale si de buget. Daca pentru tine boxele stock si un mp3 se aud suficient de bine atunci totul e ok pentru ca tu vei asculta la ele si nu noi, ceea ce inseamna ca parerea noastra nu conteaza. Cu ce te ajuta daca eu iti spun ca, din punctul meu de vedere, orice sistem Bose de fabrica (si chiar si cele scumpe de casa) suna execrabil ? Singurul sistem care suna decent din fabrica este Mark Levinson de pe Lexus ! Se mai poate asculta cat de cat la Harman-Kardon pe BMW dar la tot ce am auzit Bose, nu exista nici un fel de respect pentru ceea ce se cheama muzica ! Daca vrei sa bati sistemul Bose, nu e greu. Pregateste-te cu minim 2000E si ceva cunostinte care se gasesc pe net (ai grija la surse pentru ca se vorbesc si multe prostii)! Modificat de fuscobal
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

subscriu la ce a zis @fuscobal...mare dreptate are , as adauga ca nu iti trebuie neaparat 2000 de euro ca sa faci ceva beton , te scoti si cu vreo 1000 si iese treaba super , daca vrei sa iasa beton-armat treaba atunci te arunci chiar mai sus de 2 mii insa gandeste-te ce iti trebuie tie si daca merita , dpmdv dupa ce am facut cateva masini beton si beton-armat am ajuns la concluzia ca daca nu esti maniac cu adevarat dupa muzica in masina atunci "unele" boxe stock isi fac cu brio treaba sa te cante ceva la cap la un drum lung , eu personal sunt multumit de cele 8 boxe de pe Octavia2 si ca putere si ca sound si ca distorsiuni , pentru maicamea si taicamiu care asculta romania-actualitati e prea bun , merge si pentru mine sa ascult o muzica la un drum mai lung....pe masina mea megane coupe am sunet de iti zboara creierii si ca volum si ca sound si sincer sa fiu se aude suuuper insa dupa o ora ma dor si plamanii in mine si ma simt obosit si sa nu intelegeti ca ascult ca tzaranu' sa vada toata lumea ca am muzica in masina.....sincer sa fiu nu vreau sa supar pe nimeni dar majoritatea nu stiu sa asculte muzica in masina......asa ca vezi daca iti place cum se aude , daca da nu mai da banii aiurea ca nu merita daca esti "maniac" nu ezita ....... :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In primul rand trebuie sa te gandesti la altceva, casul din fabrica are o putere de 4 X 20, depinde de aparat, dar cam pe aici se invart; atunci cand dai la maximmmmm, boxele stock nu baraie daca sunt in regula. In momentul in care schimbi aparatul cu un ul de generatie noua care scot aproximativ 4 X 50, imagineaza-ti cum vor face boxele alea.... Si cu orice ai sa le schimbi, deoarece in usi nu poti sa pui boxe mai mari vor barai la volum mai mare, dar depinde cu ce le schimbi, ca oricum o sa obtii un sunet mai .....bun. Va trebui sa te gandesti si la boxe in spate pe polita, neaparat.... vor fi mai mari si vor reda basul mai bine decat cele din usi.

P.S. Va dau eu exemplu de sistem cam 10 mil + amplf (nou sau second depinde de preferinte => pret) de nu mai stati in masina, am avut eu pe un A6 ...

Modificat de maxu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In primul rand trebuie sa te gandesti la altceva, casul din fabrica are o putere de 4 X 20, depinde de aparat, dar cam pe aici se invart; atunci cand dai la maximmmmm, boxele stock nu baraie daca sunt in regula. In momentul in care schimbi aparatul cu un ul de generatie noua care scot aproximativ 4 X 50, imagineaza-ti cum vor face boxele alea.... Si cu orice ai sa le schimbi, deoarece in usi nu poti sa pui boxe mai mari vor barai la volum mai mare, dar depinde cu ce le schimbi, ca oricum o sa obtii un sunet mai .....bun. Va trebui sa te gandesti si la boxe in spate pe polita, neaparat.... vor fi mai mari si vor reda basul mai bine decat cele din usi.

P.S. Va dau eu exemplu de sistem cam 10 mil + amplf (nou sau second depinde de preferinte => pret) de nu mai stati in masina, am avut eu pe un A6 ...

Dati un search pe forum sau pe altele "dedicate" si va veti face o idee despre un sunet de calitate(colegul Fuscobal a tot scris pe tema asta...)

@maxu:e foarte posibil sa iti faci un sistem de 10mil+amplif de nu poti sta in masina...cum ramane totusi cu fidelitatea? :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dati un search pe forum sau pe altele "dedicate" si va veti face o idee despre un sunet de calitate(colegul Fuscobal a tot scris pe tema asta...)

@maxu:e foarte posibil sa iti faci un sistem de 10mil+amplif de nu poti sta in masina...cum ramane totusi cu fidelitatea? :D

crede-ma.... aveam tot ce imi trebuia, si ascultam numai broklyn bounce in masina ca era super masaju la spate. La cine am vandut masina a zis ca nu vrea sistemu, ca are si el unu, si, totusi, cand i-am dat drumu, s-a uitat intrebator la sotie, dar nu a primit aprobare.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In primul rand trebuie sa te gandesti la altceva, casul din fabrica are o putere de 4 X 20, depinde de aparat

nu vreau sa te dezamagesc dar orice head unit nu scoate mai mult de 25-30 de watts sinus ( deci nu muzical ), poate sa fie el echipat cu mama mosfeturilor si latele , puterea scrisa pe ele este o putere de varf care poate sa o scoata "scula" respectiva pentru un timp de o secunda sa zicem , nu este o putere continua la difuzor...bass mai lung de o secunda exista asa ca tot vreo 25 de vati are....deci nu e mare diferenta fata de alea de fabrica....eu am un amplificator 4x25 de watts adevarati e marca ALPINE , e serie mai de lux si vreau sa zic ca se aude de 5 ori mai tare ca volum si profunzime bass decat orice 4x55 de HU... :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu vreau sa te dezamagesc dar orice head unit nu scoate mai mult de 25-30 de watts sinus ( deci nu muzical ), poate sa fie el echipat cu mama mosfeturilor si latele , puterea scrisa pe ele este o putere de varf care poate sa o scoata "scula" respectiva pentru un timp de o secunda sa zicem , nu este o putere continua la difuzor...bass mai lung de o secunda exista asa ca tot vreo 25 de vati are....deci nu e mare diferenta fata de alea de fabrica....eu am un amplificator 4x25 de watts adevarati e marca ALPINE , e serie mai de lux si vreau sa zic ca se aude de 5 ori mai tare ca volum si profunzime bass decat orice 4x55 de HU... :P

Casul din fabrica are 4 X 20 maxim, nu nominal, iar o scula noua are aprox 4 X 21,5 - 25 nominal depinde de firma. Si am zis 10 mil boxe + amplif. Si imi sustin parerea ca boxele din stock nu mai suna bine la volum mare dupa ce schimbi head unitu :P - facem probe daca vrei ;)

Apropo, eu acuma am head unit Simfony 2, boxele masinii stock - nu le-am mai schimbat deoarece nu castig putere ci doar fidelitate, dar ma mai gandesc..., o improvizatia la cas facuta de un prieten de mi-a scos iesire pt amplif, amplif Crunch de 1000W, doua subwofer, unu in incinta si unu in polita in locul boxei de "bass" care era din fabrica .... ai vrea sa auzi cum suna ??? Ah, si am ars vreo 5-6 tweetere pana acuma, ca erau legate pe statie si statia la max :D .

P.S. Caut tweetere care sa reziste :P

P.S.2: Cel care se ocupa de liniile mele audio a montat muzica pe un granf cherokee care a luat anu trecut locu 3 pe tara la sonorizare.... so, contraziceti-va cu mine ;)

Modificat de maxu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Casul din fabrica are 4 X 20 maxim

P.S. Caut tweetere care sa reziste ;)

Asa este doar ca aia zic 20 w si au cam 18 , daca te uiti ce "final" are iti dai seama , eu deja dupa cum se aude iti zic ce putere adevarata are :P , interesanta configuratia ta si sunt sigur ca se aude bine ;) , incearca FOCAL sau MB Quart , atentie insa sa ai filtre bune si nu te astepta de la niste tweetere de masina sa aiba o super putere ca le arzi , eu nu am reusit performanta....incearca sa echilibrezi gama de frecvente si ai sa vezi ca nu trebuie sa bagi putere de 100 w sinus intr-un amarat de tweeter de 2,5 inch....e normal sa faca poc :P ma repet ....filtre bune asta este foarte important...sa nu te limitezi la doar un condensator acolo , daca ai pe amp optiune de HI-pass bag-o insa si cu filtre specifice fiecarui tweeter ca stie producatorul ce poate scoate din ele fara sa se arda...de obicei producatorii adevarati care se respecta livreaza si filtre pe masura....succes :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aveti dreptate ... dar eu am intrebat acest lucru cu scopul de a ma lamuri intr-o problema si anume daca merita sa mai investesc ceva bani in boxe. Adica sa-mi schimb toate boxele. Ei bine dar toatea astea in anumite limite. Adica nu sunt dispus sa investesc o suma mai mare de sa zic 400-500 euro numai in boxe. Si de aici pornind daca sa zic ca imi voi pune niste boxe la vreo 450 euro ..cu cat la suta imi va creste fidelitatea, incat sa justifice banii. Alftfel vorbind ..daca la banii astia am o imbunatatire a sunetului de vreo 5-7 % in plus eu zic ca nu merita investitia. Cand e vorba de mii de euro ..atunci da.

In concluzie nu cred ca merita sa schimb ce am eu acuma pe masina cu alte boxe ..care la randul lor nu sunt stralucite. Banuiesc ca pe la 5 mil lei perechea de boxe e un pret decent ,dar rezultatul final o sa fie cel scontat ? Adica schimb boxele si voi simiti banii bagati in sistem ? Sau o sa fac ..eh se simte ..dar nu prea !

Mentionez ca acuma am cate 2 boxe in fiecare portiera (inalte si joase). Deci 4 x 2 = 8 ! Si nu ma plang ,dar problema era ca poate cu o investitie minima pot sa am un rezultat ... imbucurator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aveti dreptate ... dar eu am intrebat acest lucru cu scopul de a ma lamuri intr-o problema si anume daca merita sa mai investesc ceva bani in boxe. Adica sa-mi schimb toate boxele. Ei bine dar toatea astea in anumite limite. Adica nu sunt dispus sa investesc o suma mai mare de sa zic 400-500 euro numai in boxe. Si de aici pornind daca sa zic ca imi voi pune niste boxe la vreo 450 euro ..cu cat la suta imi va creste fidelitatea, incat sa justifice banii. Alftfel vorbind ..daca la banii astia am o imbunatatire a sunetului de vreo 5-7 % in plus eu zic ca nu merita investitia. Cand e vorba de mii de euro ..atunci da.

In concluzie nu cred ca merita sa schimb ce am eu acuma pe masina cu alte boxe ..care la randul lor nu sunt stralucite. Banuiesc ca pe la 5 mil lei perechea de boxe e un pret decent ,dar rezultatul final o sa fie cel scontat ? Adica schimb boxele si voi simiti banii bagati in sistem ? Sau o sa fac ..eh se simte ..dar nu prea !

Mentionez ca acuma am cate 2 boxe in fiecare portiera (inalte si joase). Deci 4 x 2 = 8 ! Si nu ma plang ,dar problema era ca poate cu o investitie minima pot sa am un rezultat ... imbucurator.

Ce ai dori sa ai... bas puternic, niste inalte in plus... ?

Oricum, prima data i-ati mp3 playeru' si monteaza-l. Mergi cu el asa si dupa aceea o sa vezi daca vrei sa le schimbi sau nu. Nu stiu ce dimensiuni ai la boxe ca sa iti dau un cost aproximativ, dar boxele din usi nu sunt scumpe - iar, nu ma refer la mb quartz sau alte din astea, ma refer la jvc, sony etc - si nu iti vor aduce un spor sesizabil la imbunatatirea sunetului - diametrul membranei este mic si nu poate reda basul cum trebuie, in schimb mediile si inaltele (daca iti iei difuri pe trei cai se vor auzi mai bine). Pentru bass mai puternic o sa ai nevoie de boxe montate pe polita spate sau subwofer si amplif. Dar pana acolo mai ai....

Modificat de maxu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...evident nu ai auzit destule. Totul depinde de pretentiile tale si de buget. Daca pentru tine boxele stock si un mp3 se aud suficient de bine atunci totul e ok pentru ca tu vei asculta la ele si nu noi, ceea ce inseamna ca parerea noastra nu conteaza. Cu ce te ajuta daca eu iti spun ca, din punctul meu de vedere, orice sistem Bose de fabrica (si chiar si cele scumpe de casa) suna execrabil ? Singurul sistem care suna decent din fabrica este Mark Levinson de pe Lexus ! Se mai poate asculta cat de cat la Harman-Kardon pe BMW dar la tot ce am auzit Bose, nu exista nici un fel de respect pentru ceea ce se cheama muzica ! Daca vrei sa bati sistemul Bose, nu e greu. Pregateste-te cu minim 2000E si ceva cunostinte care se gasesc pe net (ai grija la surse pentru ca se vorbesc si multe prostii)!

Fuscobal, citeste cu atentie ce scule de muzica am eu si daca nu cunosti intereseaza-te...si vei vedea ce ma multumeste pe mine si crede-ma ca am auzit ce prea putini au auzit in RO :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Maxu, daca cauti pe forum, am explicat cum sta toata treaba cu puteri vs distorsiuni si multe altele. Ca majoritatea, faci o foarte mare greseala luandu-te dupa simturile tale care-ti spun ca daca auzi distorsiuni in difuzoare, ele nu mai suporta putere. Este complet gresit ! Sa o iau in ordine :

- Un HU nu trece de 15W nominal relativ 'curati' pe canal nici daca-l bati cu furtunul !!!

- Distorsiunile care apar in difuzoarele stock ale masinii, nu apar nicidecum datorita puterii prea mari ci din 2 cauze :

1) datorita distorsiunilor induse de catre amplificatorul integrat in Head Unit la peste jumatate de volum > cine spune ca da volumul peste jumatate (fie el HU stock sau aftermarket) sau minte sau n-are ureche muzicala

2) datorita lipsei antifonarii portierei, tabla care se afla in spatele difuzorului si fata de plastic a usii intra in rezonanta devenin ele insasi 'difuzoare'. Nu o sa ma apuc acum sa detaliez pentru ca am facut-o in nenumarate randuri.

Maxu, iti pot arata oricand ca un difuzor montat cum trebuie intr-o portiera si alimentat de un amplificator serios duce mai mult decat timpanul tau !

PS : Treaba cu puterile este iarasi foarte relativa si observ ca majoritatea se uita in primul rand la puteri si banda de frecvente reprodusa atunci cand cumpara un difuzor, ceea ce este total gresit. In primul rand fiecare producator are are referinta lui si nu este comparabila cu referinta altuia decat prin coincidenta. Marcile de renume in domeniu, obisnuiesc sa dea specificatii de genul

-Putere nominala la x volti :100W

-Distorsiuni 0.0x% la 90% din puterea nominala si pe intregul spectru.

Un producator oarecare, iti da tot 100W dar la distorsiuni va da acceasi cifra 0.0x% numai ca la 1KHZ. Ce inseamna asta acum > Puterea si distorsiunile date corespund unei masuratori de laborator pe o sinusoidala pura, mai exact un semnal de ton lansat la o frecventa fixa ( de regula 1 khz) si care nu are nimic de-a face cu muzica pe care o asculti tu in masina si care este compusa dintr-o multime de sinusoidale suprapuse ce acopera intreg spectrul sonor. Ce se intampla in situatia asta > iei amplificatorul din laborator si in locul semnalului pur pui muzica. In momentul in care in loc de o sinusoidala apar n sinusoidale, randamentul amplificatorului scade si odata cu el si puterea. Pe deasupra ma incepe sa se si incalzeasca si isi pierde din proprietatile sonore. A avut cineva vreodata curiozitatea sa se uite peste specificatiile unui amplificator cu adevarat high-end cu lampi in clasa A pura ? Veti observa amplificatoare de 4-5000E care au 2x30W !!! Am ascultat unul chiar zilele trecute intr-o camera de auditie preparata special pentru asa ceva. Stiti cum e ? Nu-ti mai trebuie nimic !!! Din pozitia de ascultare, poti determina exact profunzimea si largimea scenei. Poti spune ca vocalistul se afla la 2m de pamant, la 3m in fata si pe mijloc fata de boxe. Poti spune ca chitaristul, bateristul...se afla...

Ca sa-l ajutam pe om acum, nici nu trebuie sa ai 500E pentru o pereche de difuzoare. Cu banii aia iti iei ceva de top dar se vor auzi bine numai daca restul componentelor sunt pe masura ! Spune bugetul total si vom incerca sa punem cap la cap un sistem.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fuscobal, in legatura cu HU nu te contrazic, la orice boxe am avut au carait asa cum zici tu. In schimb cu amplificator nu am avut probleme, dar depinde pe ce boxe a fost pus, ma refer la diametrul membranei si la firma producatoare ( sa nu crezi ca am boxe din piata de la rusi :P ).

Dar.... mie imi place sa ascult muzica in masina, nu in sali de concerte si prefer sa ascult muzica cum imi place mie, nu cum imi spune un audiofil ca ar trebui sa sune. Un bass profund care sa ma faca sa tremur tot in ritmul tremuratului masinii si inalte care sa te gadile (in sensul bun) la urechi :P . Iar daca nu ma insel, inca aud bine, pt ca toti care au fost la mine in masinile mele au zis ca se aude beton. La asta actuala mai am putin de lucru, dar nu am mai avut timp si bani. Si ca sa o pun la punct in primul rand va trebui sa schimb HU, si nu am avut chef deoarece are mag de 6 cd-uri inclusa si eu nu mai sunt asa tanar :P si ar trebui sa imi vina mintile la cap si sa ma multumesc cu ce e din fabrica. Dar, nevasta-mea ii intr-o minte cu mine si de aia am doar 2 subwofere in porbagaj - deh mai avem nevoie si de bagaje :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stai linistit ca si printre audiofili sunt destui tigniti. Totusi...acceptiunea referitoare la cum ar trebui sa sune o masina este generala. Cele mai bune si scumpe componente din lumea asta sunt cele care modifica semnalul muzical cat mai putin. Muzica trebuie sa se auda asa cum a cantat-o formatia pe care o asculti in studioul de inregistrari. Basul ala care vibreaza in toate felurile nu mai are nici o legatura cu fidelitatea ci reprezinta o coloratie a sunetului. Sa nu crezi ca eu nu ascult si muzica moderna. Ba chiar muzica eurodance este pasiunea vietii mele si mai apoi celelalte. Totusi...pentru calibrarea unui sistem folosesc discuri speciale cum ar fi discul de la campionatele europene de SQ in masina EMMA sau discuri pentru casa de genul Chesky, B&W, Marantz...pentru ca sunt discuri concepute pentru teste si iti vei da seama pe ele de defectele instalatiei ! Oricum, ca idee generala, totul depinde de referinta cea mai de sus pe care o ai in momentul asta. Atunci cand vei asculta un sistem care este peste al tau, vei vedea ca nu-ti va mai face placere sa asculti ce ai pentru ca-i vei sesiza defectele imediat, asta daca vrei sa le sesizezi pentru a-ti imbunatati sistemul. Pot sa-ti spun ca sunt vice-campion national de SQ in masina si cu toate astea sunt constient ca stiu mult prea putin fata de cat ar trebui sa stiu si zilnic citesc articole scrise de campioni mondiali in domeniul car-audio sau apelez la audiofili de casa pentru a ma ajuta cu reglajele de finete ale sistemului meu ! Numai asa reusesc zi de zi sa ma apropiu tot mai mult de sunetul ideal !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din nou iti au dreptate la ce zici tu, dar.... nelipsitul "dar", cam 99,99% din membrii forumului, printre ei ma numar si eu, habar n-avem de ce vorbesti tu in majoritatea timpului, noi doar cautam ceva sa sune bine...si crede-ma ca am montat la muzica pe prima mea masina de o desfaceam si o montam inapoi cu ochii inchisi.

Alta e problema, pune-te in locul unuia care prima data in viata lui vrea sa schimbe HU original pt ca vrea sa aiba mp3, si cineva ii da explicatii cu sinusuri si alte alea. Ce ai intelege ?

Eu in schimb nu am prea citit dar am luat si am montat, iar pana la urma am fost multumit de rezultatul final, iar altii au vrut sa-mi cumpere masina doar pt sistemul audio.... de aceea ti-am zis ca mie imi place sa simt muzica, nu sa imi spuna cineva ce ar trebui sa aud. Aaaaa, si basul era bas, nu distorsiune, am eu un fix :P . Nu zic ca daca as auzi cum sun a la tine muzica nu m-ar da pe spate.... dar unii cer raportul performante pret mai intai, nu performanta inainte de toate.....

P.S. muzica se face in functie de om si de masina, nu de altceva

Modificat de maxu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da maxu-le ai dreptate dar daca intelegi ce zice fuscobal e super , daca nu intelegi te documentezi si astfel acumulezi cunostinte si data viitoare cand iti faci muzica pe masina o sa-ti iasa ceva mai bun decat ai facut tu pana acum , nu trebuie sa ne lasam pe o ureche si sa zicem ca e prea complicat ce zice unul sau altul pe aici , asta e si scopul forumului sa schimbam pareri si fiecare cu nivelul lui ,ce sa-i faci, dar tocmai asa ne ajutam unul pe altul in primul rand e vorba de amicitie si prietenie intre noi si sa fim fericiti ca avem de la cine invata , noi in romanica am fost obisnuiti sa fim superficiali si tocmai de aceea suntem acum ceea ce suntem , daca nu intelegi ceva intreaba , asta e parerea mea , din ceea ce am scris nu vreau sa intelegi ca as avea ceva cu cineva , toti suntem amici , prieteni si fani a unei marci comune sau macar al fenomenului numit masina...de aceea sunt sigur ca si informatiile tale si cele ale lui fuscobal il vor ajuta pe prietenul nostru sa-si faca o idee despre fenomenul asta cu muzica in masina si uite asa vin si eu cu ceva on-topic si spun iar :INCEARCA MB Quart , nu te costa f mult si cred eu ca merita si te va satisface , am auzit personal un passat si un A6 inainte de MB Quart si dupa ...si sa stii ca face banii si nici nu costa f mult :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da maxu-le ai dreptate dar daca intelegi ce zice fuscobal e super , daca nu intelegi te documentezi si astfel acumulezi cunostinte si data viitoare cand iti faci muzica pe masina o sa-ti iasa ceva mai bun decat ai facut tu pana acum , nu trebuie sa ne lasam pe o ureche si sa zicem ca e prea complicat ce zice unul sau altul pe aici , asta e si scopul forumului sa schimbam pareri si fiecare cu nivelul lui ,ce sa-i faci, dar tocmai asa ne ajutam unul pe altul in primul rand e vorba de amicitie si prietenie intre noi si sa fim fericiti ca avem de la cine invata , noi in romanica am fost obisnuiti sa fim superficiali si tocmai de aceea suntem acum ceea ce suntem , daca nu intelegi ceva intreaba , asta e parerea mea , din ceea ce am scris nu vreau sa intelegi ca as avea ceva cu cineva , toti suntem amici , prieteni si fani a unei marci comune sau macar al fenomenului numit masina...de aceea sunt sigur ca si informatiile tale si cele ale lui fuscobal il vor ajuta pe prietenul nostru sa-si faca o idee despre fenomenul asta cu muzica in masina si uite asa vin si eu cu ceva on-topic si spun iar :INCEARCA MB Quart , nu te costa f mult si cred eu ca merita si te va satisface , am auzit personal un passat si un A6 inainte de MB Quart si dupa ...si sa stii ca face banii si nici nu costa f mult :beerchug:

Daca inteleg eu ce zice el, daca intelege el ce zic eu, de ce puiu o trecut strada de ce strada o trecut puiu ? Nimeni nu o sa aiba raspunsul asta, corect ? Fiecare e indreptatit la parerea lui si poate va tine cu dintii de ea.

Cat despre boxe, raman la prima mea iubire DLS, si la niste twetere dragutze. Mai am si un sub Pioneer, dar nu scoate basu ca DLS, so... tot o sa continui sa imi montez ce ma va durea capu :D ca pana acuma o fost bine.

Va doresc la toti auditie placuta.

P.S. Eu sunt amator, fuscobal e profi, so vezi cum le amesteci ca sa le poata digera tot omu, si sa nu se zgarie pe fata ca o dat un car de bani si l-o dat degeaba, nu asa ar fi corect pe acest forum, facut pentru sfaturi intre prieteni ???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hehe, tocmai asta vreau si eu. Sa nu dea banii degeaba pentru ca multi ii au si nu stiu ce sa faca cu ei. In ce priveste difuzoarele, avem in sfarsit primul punct comun. Si pentru mine tot DLS este difuzorul de referinta in car audio dar...nu neaparat din cauza basului profund ci din cauza basului corect si a naturaletii sunetului. Gamele de sus de la DLS reusesc sa faca ceea ce Infinity sau JBL cam dau gres > creaza in masina notiunea de scena, focus, transparenta, definitie...

In ce priveste treaba cu complexitatea explicatiilor, eu chiar asta incerc sa fac, sa explic cat mai simplu si pe intelesul tuturor. Notiuni ca graficele sinusoidale sau randamentul se gasesc in manualele de fizica din liceu prin care eu presupun ca au trecut mai toti de aici. Va aduceti poate aminte de capitolul > 'Unde', acolo unde ati intalnit pentru prima data notiunea de frecventa, perioada, elongtie sau amplitudine. De asemenea, nu numai un pasionat de hi-fi in masina trebuie sa cunoasca randamentul amplificatorului. El este crucial in dimensionarea alimentarii sistemului, care, nefacuta cum trebuie poate duce la un frumos foc de tabara in masina. Maxu, avand in vedere faptul ca ai facut multe masini, presupunand ca ai un amplificator la care se precizeaza numai puterea debitata si clasa din care face parte (AB sau D), cum dimensionezi cablul principal de alimentare si ce siguranta pui pe el ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hehe, tocmai asta vreau si eu. Sa nu dea banii degeaba pentru ca multi ii au si nu stiu ce sa faca cu ei. In ce priveste difuzoarele, avem in sfarsit primul punct comun. Si pentru mine tot DLS este difuzorul de referinta in car audio dar...nu neaparat din cauza basului profund ci din cauza basului corect si a naturaletii sunetului. Gamele de sus de la DLS reusesc sa faca ceea ce Infinity sau JBL cam dau gres > creaza in masina notiunea de scena, focus, transparenta, definitie...

In ce priveste treaba cu complexitatea explicatiilor, eu chiar asta incerc sa fac, sa explic cat mai simplu si pe intelesul tuturor. Notiuni ca graficele sinusoidale sau randamentul se gasesc in manualele de fizica din liceu prin care eu presupun ca au trecut mai toti de aici. Va aduceti poate aminte de capitolul > 'Unde', acolo unde ati intalnit pentru prima data notiunea de frecventa, perioada, elongtie sau amplitudine. De asemenea, nu numai un pasionat de hi-fi in masina trebuie sa cunoasca randamentul amplificatorului. El este crucial in dimensionarea alimentarii sistemului, care, nefacuta cum trebuie poate duce la un frumos foc de tabara in masina. Maxu, avand in vedere faptul ca ai facut multe masini, presupunand ca ai un amplificator la care se precizeaza numai puterea debitata si clasa din care face parte (AB sau D), cum dimensionezi cablul principal de alimentare si ce siguranta pui pe el ?

Dragul meu fuscobal, deja ntram pe terenul prietenului meu, care mi-a montat muzica, eu doar i-am adus sculele, de pe unde am reusit, ca la noi in BN nu ai de unde sa iei ceva calumea, el le-a montat si eu am zis da, asta ramane, sau nu, asta il vom schimba. Cat despre cablul de curent nu stiu formula cu care se calculeaza, dar trebuie sa fie destul de gros ca altfel apar alte belele, vrei sa le enumar ca le-am patit ?? - asta inainte de a ajunge la prietenul meu; iar siguranta pe el nu mai stiu daca am pus.... mi se pare ca l-am tras direct de pe baterie, nu mai tin minte... Cat despre foc de tabara, nu-mi fac probleme, prietenul meu stie de ce :beerchug:

Si pana acuma am facut impreuna 3 masini, prima a fost cea mai bestiala - A6 din 1995, a doua peugeot 307 inspre bestiala, si a treia cea actuala la care mai am de lucru :D . Daca vrei iti dau detaliii cu ce si cum am facut

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sper ca ai glumit cand ai spus ca nu ai pus siguranta !!! Tu iti dai seama ca nu ai nici o protectie pe firul ala. Daca cablul nu a fost bine dimensionat si trece prea mult curent prin el, se va topi invelisul si poate chiar va lua foc masina. Daca ai o siguranta care trebuie intotdeauna sa sara inainte de a se ajunge la supraincalzirea cablului, aia iti salveaza sistemul de la moarte ! Pune siguranta ca e ieftina si te poate salva in cazul unei greseli fatale. Chiar daca cablul a fost bine dimensionat, exista posibilitatea ca la un moment dat ceva metalic sa-l sectioneze sau sa intre in contact cu el si sa vezi atunci foc de artificii. NU te juca cu curentul ca s-ar putea sa nu mai apuci sa gresesti a doua oara !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inteleg ce vrei sa zici, dar ti-am zis de ce stau linistit - prietenul meu stie de ce - si daca se inseala o sa te anunt :D . Iar cablurile nu s vor sectiona veci, doar impreuna le-am tras :beerchug:

Daca legaturile sunt facute aiurea exista acest pericol, dar am fost "acolo" si stiu ca pot sa dorm linistit. Basca statia are siguranta ei, HU siguranta lui, toate firele sunt izolate si paraizolate, sunt legate mai ceva ca din "stock".

So, parerea mea e ca totul se rezuma la cine iti face linia, si in continuare voi lucra cu el, pentru ca am vazut si am auzit ce a iseit din mainile lui. Repet., e prietenul meu cel mai bun, nu un meserias de la coltul blocului. Si daca vrei sa te contrazici cu el, hmmmm, ai avea castig de cauza, deoarece el se "conduce" dupa regula zi ca ei si fa ca tine :P

Pana maine o sa revin si cu explicatii de ce nu trebuie, o sa-mi sun avocatu... aaa prietenu;

Modificat de maxu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

L-am intrebat, poti sa faci scurt - foc de tabara daca respectivul fir nu e izolat, sau din alte motive face un scurt: gauri date in caroserie si firu se freaca pana se rupe izolatia, etc... Deci, eu o sa dorm linistit in continuare :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!