Jump to content

diferenta intre SB si RA ?


feather_cosmin
 Share

Postare recomandată

salut. ce diferenta este intre SB si RA  ? avantaje ? dezavantaje?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din cate stiu diferenta este la culbutori. RA are mecanici si SB hidraulici. Am auzit ca sar preta mai bine la tuning tachetii mecanici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vreau sa pun pe un golf2 motorul + cutia de pe un passat b3. problema ar fi ambriajul ca este hidraulic si pe golful2 este pe cablu. A pus cineva ambriajul hidraulic pe golf2? este mult de munca? merita ? trebuie multe modificari ?

ce inseamna tuning la SB ? presiune crescuta in turbo pana la cat ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din ce am mai citit se schimba pedalierul (cu unu de pe passat intermediar daca nu ma insel), merita daca se pune un ambreiaj sport, un stage 3 de ex e foarte tare.

Doar pentru trecerea la o cutie 02A (mare) se poate folosi acest ansamblu mecanic care se gaseste pe diferite configuratii...transporter. ibiza si altele. (se gaseste si pe nou) ~150 ron parca numai parghia. 

https://www.google.ro/search?q=02a+mechanical+clutch&espv=210&es_sm=93&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=IpXeUrvuNcjpygPTlICIBQ&ved=0CAkQ_AUoAQ&biw=1842&bih=864

Pedala e normala.

Daca ai noroc poti da de ele prin dezmembrari.

Modificat de Cypor
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ca sa iti faci conversia la ambreiaj hidraulic iti trebuie asa: pod pedalier passat 35i (b3/b4), pompa ambreiaj + cilindru receptor passat b3/b4, timoneria completa de golf g60 (cam rar dar poti folosi si de passat b3/b4), electromotor 02a si vasul de la pompa de frana de passat pentru ca are iesire si pentru cilindrul de ambreiaj (mai bine ia direct pompa + servofrana de passat ca oricum servofrana e mai mare decat ce are golfu stock si pompa de frana normala de passat e ce are gti-ul la golf mk2) si cam atat.

la montaj o sa trebuiasca sa dai o gaura in panoul ignifug unde iti vine pompa ambreiajului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am ambele masini si passatu si golfu . nu cred ca imi mai trebuie piese. am ABS pe golf. imi mai trebuie altceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca ai ambele masini nu iti mai trebuie nimic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

merita sa trec la ambriaj hidrulic pt un motor de 1.6td RA ? daca am ABS o sa am probleme la pus pedalierul ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu merita. Cutia (mare/02A) o sa fie prea lunga si nu o sa ai putere cu ea. Si nu are nici un sens swapul de cutii. 

Asa ca idee si pe cutiile mici (020) se poate face conversie la hidraulic dar nu are nici un rost pentru ca daca totul e ok la ansamblu pedala e usoara. http://www.clubgti.com/showthread.php?178663-020-hydraulic-clutch-conversion&p=1615975&viewfull=1#post1615975

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca pui totul adica motor+cutie de passat merita. Din ce am vazut au cgy sau ces pe 1.6td si sunt mult mai ok decat 020 care au o varsta totusi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca vin pereche da, eu am raspuns in ideea in care ai motorul si cauti alta cutie decat ce a fost din fabrica cu el. In cazut asta ca am vazut ca ai scris intr-un post mai sus pui totul, dar fara sa te mai complici cu conversia hidraulica recurgi la ce ti-am postat mai sus cu conversia mecanica. Asta daca vrei, ca pedala nu e grea nici cu cablu. Sigur e mai usoara miscarea cu hidraulic dar depinde cat de mult esti dispus sa faci toata conversia.

Modificat de Cypor
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

avand ambele masini este chiar foarte usor sa faci conversia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

m-as risca sa pun si timoneria pe cabluri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca ai ambele masini si muti motorul de pe passat pe golf, ia tot si gata. E cel mai simplu si e si mult mai precisa timoneria pe cabluri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

spune-mi si mie te rog ce cod are cutia de passat de 1.6 td. vreau sa imi pun si eu pe passat un 1.6 td sb sau ra si ma intereseaza intai codurile pentru cutiile de viteza.

la 02a codul este sus pe cutie langa cablurile de pe cutie (este pe o placuta).

multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

iti zic in week end cnd ajung la passat .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

azi am hotarat sa schimb numai motoru..pastrez ambreiaj pe cablu , cutia de jr si timoneri pe tija...si o sa incerc sa vand restu de passat :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

te-ai uitat si pentru mine de cod pentru cutie(cea de passat)?

pe golf vezi ce cutie ai (de obicei au 4s, ff, 4t, 8a)

4s si ff au rapoarte lungi si grupuri de 3.94 resp 3.89.

4t si 8a au aceleasi rapoarte si grupuri adica rap lungi si grup de 3.67. 

daca tot ramai la cutia de golf si nu ai un 4t ar trebui sa iti cauti una si ideal ar fi daca ai face rost de un ff (si carcasa sparta, iti trebuie doar pinionul de a5a) si ii pui pinionul de a5a (0,71) si o sa ai cel mai lung 020 de golf.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu am ajuns la masina ca ninge in continuu de 2 zile iar masina este undeva in zona de munte :D pe masina am 4t dar am citit ceva mai demult ca cea mai buna ar fi 4s .. si mai am un motor de jetta cod 1v si acela are tot 4t

Modificat de feather_cosmin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pentru sb e mai bun 4t. aceleasi rapoarte doar ca are diferential de 3.67 in loc de 3.94 cat are 4s => viteza de varf mai mare, la drum lung mergi mai lejer si asa mai departe.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in treapta a5a ....la 2500rtm....120km/h...jante pe 15" -195/45/

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai e parfum asa... la mine a5-a... la 3000rtm...100km/h..... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!