Jump to content

Alternator polo


lucianm86
 Share

Postare recomandată

Salut,

 

La un polo 1.4 benzina 80cp, 2007 apare urmatoarea problema -  la pornire alternatorul nu incarca. Cu voltmetru pe baterie sta undeva la 12 v imediat dupa ce a pornit masina  si scade usor.  Daca o accelerez putin peste 2000 rpm creste tensiunea la 14.7V si se stabilizeaza asa indiferent de turatie, apoi cand revine la relanti ramane tot la 14.7 V. Asa face la fiecare pornire, indiferent cat timp sta la relanti, daca nu ii dau un sut de acceleratie nu vrea sa incarce.

Care ar fi problema?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

trebuie verificat releul de incarcare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

exact problema aceasta a avut-o un prieten la o fabia 2006 1.4 tdi, la fel am zis si eu ca e releul, cica a mers la service si acolo i-au sters o eroare stocata de la alternator si apoi mergea normal, imi vine greu sa cred dar merita incercat, stiu ca el inainte a curatat mufa alternatorului cu spray de contacte poti incerca si tu asta in caz ca de acolo provine eroarea care da peste cap functionarea lui

Modificat de SergiuD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc de raspunsuri. Am sa verific releul si erorile pe diagnoza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Asa se intampla si la mine.....merge foarte bine la viteze mari,accelereaza liniar frumos....porneste usor la prima cheie ...cum se manifesta daca este un dinte rupt la distributie?

O turez la 4000-5000 ture si dupa ce las accleratia coboara si se blocheaza pe la 1500 ture sta cateva secunde apoi scade pe la 500 ,  se ridica la 750 apoi iar scade iar se ridica sau uneori cand scade la 500 moare motorul!

 

Cand aprind luminile sau alti consumatori scade turatia brusc ....cureaua de accesorii este noua,am schimbat-o

 

Poate sa fie totul de la alternator?

 

Am verificat alternatorul si am constatat urmatoarele:

-prima verificare indica 0.04 apoi 0.07 ....10.00 \iar intr-un final la 14.30

-am gasit o mufa chiar deasupra la PLUSUL  de pe alternator pe care am\ apasat-o si am constatat ca motorul tinde sa se opreasca iar cand am eliberat mana de pe mufa motorul isi revenise

 

Multumesc

 

Imi pare rau \daca s-a mai discutat dar n-am gasit fix aceasi problema ca a mea,eventual puteti sa imi trimiteti un link!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc mult de ajutor...

 

Oricum pentru altcineva care are aceasi problema ..sa stiti ca a fost de la alternator

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna dimineata,

 

Cu scuzele de rigoare pentru ca am postat intrebarea urmatoare si in alt topic (unde n-am primit raspuns), caut un raspuns pentru nelinistile mele si aici:

 

Vreo cateva zile am pierdut ulei pe la garnitura de filtru si cea mai mare parte a uleiului s-a scurs pe alternator (si de aici jos, pe scut).

Am remediat problema cu garnitura si nu mai curge ulei insa mi-e teama ca voi avea probleme cu alternatorul (desi l-am curatat cu spray) care a stat cateva zile cu ulei pe el (si probabil in el).

 

E cazul sa-mi fac buget de inlocuire a alternatorului sau nu trebuie sa ma ingrijorez?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stai linistit si nu iti face griji,sunt masini care la schimbarea uleiului curge ulei din filtru pe alternator.

Daca ai dat cu spray pe el (banuiesc ca nu ai pornit masina imediat si ai lasat spray-ul sa se usuce...pentru ca altfel exista pericolul de indendiu) si totul este in regula nu ai motive de ingrijorare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am pornit masina cam la un minut dupa ce am dat cu spray. Dar motorul era cald si spray-ul se evapora imediat ce il pulverizam.

Nu cred ca mai e pericol de incendiu avand in vedere ca ieri dimineata am facut operatiunea.

Multam fain, m-am linistit :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 years later...

Buna seara, îmi cer scuze că scriu pe acest topic dar nu reușesc să fac unul nou.Am un polo 1.2  și de doua zile mi-a apărut martorul de baterie.Daca o turam pe la 2800 îmi dispărea martorul și apărea iar când cobora turația la 2000.in relanti mi se tureaza intre 1200-1800.in mers mi s-a aprins martorul de servo și m-a lăsat de tot.am oprit-o și nu mă voia să pornească.dupa 2-3 ore a pornit, servo a funcționat timp de 1 min și pe urmă a cedat iarăși.azi am fost cu mașina la service la enectrician și mi-a pus aparatul pe bornele bateriei și aveam 11.2 V.mi-a spus că e problema de la alternator și că îl repară.m-a și atunci după câteva ore că e mașină gata, am fost sa o iau și era totul bine.pana am ieșit din curtea service-ului când mi-a apărut iarăși martorul de baterie.elecricianul mi-a spus că a schimbat cărbunii și încă o piesa care se freacă de carbuni și că totul a fost in regula, că a pus iarăși aparatul pe borne și arăta 14.5V.aveti idee care ar putea fi problema?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!