Jump to content
jkohn

probleme cilindrul 4

3 postări în acest subiect de discuţie

jkohn   
jkohn

Buna...Am o problema la o arosaA  cod AUC din 2002 1.0 benzina

Cilindrul 4 ba functioneaza ba nu functioneaza  Sa va explic:

Am plecat de acasa , am mers 10 km  am oprit-o. Cand am pornit-o mergea in 3 pistoane.

Bujii si fise puse acum 2 luni, am verificat injectorul..adik l-am luat pe ala de pe 1 si l-am pus pe 4 si invers.. tot cil 4 nu merge.

Am luat alta bobina si am pus-o ..tot nu merge

Am verificat daca are injectorul curent....are.

Toate astea le-am facut la un interval de 4 zile.

Sa revin..... dupa 10 km a  inceput sa mearga in 3 pistoane....am plecat asa cu ea spre casa ....am ajuns acasa. am stat 5 minute, am coborat si cand am pornit-o mergea perfect.

Am mai mers cu ea 20 de km si iar a inceput sa mearga in 3 pistoane ....dar dupa 7 km de mers in 3 pistoane iar si-a revenit.

Am fost si am masurat compresia 13 pe toate

Am fost pe tester:  2 variante: 1. cand motorul merge bine in 4 pistoane imi apare codul p1340: senzor de pozitie arbore cotit/ax cu came -- atribuire defectuoasa

                                                2. cand motorul merge in 3 pistoane imi apare codul...p1340: senzor de pozitie arbore cotit/ax cu came -- atribuire defectuoasa si codul p0304 misfire cylinder 4

                                           Daca  scot mufa de la senzorul ax cu came dispare eroarea p1340 si apare doar eroare p0343 .senzor pozitie ax cu came...semnal prea inalt dar si p0304 misfire cylinder 4

Poate avea senzorul acela efect asupra pistonului 4??

Nu intele cand merge cand nu merge....daca era supapa trebuia sa pierd compresie dar am inteles ca supapa ori e dusa ori nu...

astept ceva sfaturi

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Al Bundy   
Al Bundy

DA. dupa senzorul de la axa cu came se calculeaza (masoara) misfire.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
gctinvalentin   
gctinvalentin

verifica senzorul de axa (G40) si cablajul lui,verifica cureaua/lantul de distributie  si senzorul de viteza(G28)

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont

  • Activi pe această pagină   0 membri

    Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.

×