Jump to content

Intrebari tehnice despre Octavia 3


Makron
 Share

Postare recomandată

Eu as adauga pe lista de consumatori gurmanzi, incalzirea stationarea (aka Webasto), aceasta porneste automat la temperaturi de sub 4 grade, cel putin asa se intampla la diesel, nu stiu daca la benzina, face la fel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@alex.1983 am aproape 15k km, tot 2.0 tsi si nu am simtit pana acum vreo schimbare in mersul mașinii. O sigură dată, mers in oraș vara putin mai tare iar cand am coborât se simțea căldura de sub masina însă, motorul era la 7/800 rpm si ventilatoarele pornite. Nu stiu daca era in regenerare sau din cauza ca era încins motorul, alte simptome nu avea.

Start stopul este normal sa nu mai intre daca mergi mult in oras pe distante scurte, plus ca folosești încălzirea in scaune, parbriz, luneta, oglinzi, etc.

La ultima revizie mi s-a spus că am tensiunea mică in baterie si mi-a recomandat sa incerc sa  merg pe distanțe mai lungi ca sa se încarce bateria. Ceea ce este adevarat, în ultimul timp am mers mai mult in oraș pe distanțe scurte.

Consumul este putin mai mare iarna cred ca la orice mașina.

Trepidatia/smucitura o ai atunci cand motorul este rece? Pe mine ma dispera ca aproape la fiecare pornire dupa minim 4 ore de stat, trebuie sa astept 1 minut ca sa scadă sub 1000 rpm. Dacă plec fara sa astept are o mică trepidatie cateva secunde.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand Start-stop-ul nu se activeaza, pe langa acel mesaj generic, mai zice si unul specific (uneori). De ex ca sunt rotile prea virate sau ca e încălzirea in volan pornita. Dar probabil ca sunt si multe situatii care nu au un mesaj dedicat.

Nu stiu daca acea smucitura o simteam din cauza ca era motorul rece... voi mai studia in zilele urmatoare. 

Ce mai pot adauga este ca ieri am plecat la munte. Dupa vreo 10, 15 km facuti in exterior masina si-a revenit la mersul ei normal:

- consum. In mers constant am inceput sa vad acel consum instant de 4 si ceva care cred ca apare atunci cand motorul intra in ciclul budack.

- a inceput sa functioneze si start stop atunci cand am intrat intr-o localitate.

Ciudat...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am o intrebare. Imi puteti zice cum se dezactiveaza alarma de fabrica ? Pe usa am butonul de dezactivare , dar nu se activeaza cand repornesc masina ?

Nu stiu daca are legatura dar de 3 zile mi-am schimbat plafoniera. De atunci mi-a pornit alarma de 3 ori. De doua ori era in strada, am zis ca poate de la vibratii etc..dar ultima oara era in curte , deci e exclus sa o fi atins cineva. Nu stiu daca alarma are senzor de perimetru in plafoniera pentru ca pana acum nu am fost curios sa vad daca porneste cu cineva in masina.

Acum am armat-o si cu mine in masina nu porneste... 

Pana acum LED-ul de pe usa nu statea aprins (20-30 sec) cand inchideam masina. Acum sta aprins si apoi incepe sa clipeasca. 

Modificat de V A L I
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si plafoniera montata are senzorii in ea?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

 

Detin o skoda octavia 3 2.0 tdi dsg care se apropie de revizia de 120000 km si as avea nevoie de o informatie de la voi. Ce cantitate si fel de ulei de motor trebuie folosit? Aceiasi intrebare si pt cutie - cat si ce ulei este necesar?

Multumesc!

Modificat de al3xsutz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai nu scrie in manuale? La dealer ai cerut un deviz, ca e gratis?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...
mefisto81bogdan

Buna ziua

Vin si eu cu o problema pe care o am la octavia 2018 1.0 tsi cutie manuala.

Masina a fost cumparata de la PBN.La aprox 1 an de la achizitie si 15 mii de km rulati a aparut um scartait pronuntat la pedala de ambreiaj.Nu se manifesta dimineata la plecare ci doar dupa ce parcurg cativa km si mai ales cand e cald.

Avand garantie am mers la reprezentanta in Pitesti(orasul in care acolo locuiesc),unde nu s-a rezolvat nimic-de 3 ori am dus masina,au spus ca au gresat pe la pedala, etc, problema persista

Un mecanic a spus ca trebuie data cutia jos, dar cei de la garantie nu vor, ca nu se justifica.

Intreb daca s-a mai confruntat cineva cu problema asta si cum s- a rezolvat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu vad ca acest topic se transforma, dintr-un topic de nelamuriri despre specificul O3, intr-un ghiveci de probleme si din acelasi motiv din care s-a inchis si topicul general de probleme si acesta se inchide.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos a închis acest topic
  • 3 years later...

Buna ziua, va salut, si ma bucur sa ma alatur comunitatii de aici. Ma lovesc de o problema care de 3 luni nu imi da pace, si sunt foarte disperat, orice ajutor este binevenit.

Sirul evenimentelor, am schimbat bateria, apoi in aceeasi zi, neavand nicio legatura, pedala de frana a inceput sa fie putin mai tare. Dupa multa bataie de cap si banuieli, am schimbat Servofrana (o decizie inteleapta), pedala + cursa pedalei de frana erau la fel ca inainte adica foarte bune, problema se rezolvase, in schimb Hill Start Assist a suferit o mica modificare...pe un plan drept cu inclinatie 0%, cand schimbam din Drive in Reverse...aveam un lag de 3 secunde, avantajul pe care il ofera Hill Start Assist-ul...dar nu era normal. Am fost la reprezentanta Exclusiv Auto din Constanta, sa imi rezolve problema, mi-au facut codare + parametrizare la ABS ( mentionez, cand am ajuns acolo cursa pedalei mele de frana era ca atunci cand am cumparat masina), cand m-am urcat in masina am simtit pedala de frana diferita, cursa de pedala revenise asemanator cum era inaintea schimbarii Servofranei, si nu mi-au rezolvat nici problema pentru care ma dusesem initial Hill Start Assist-ul. De atunci am innebunit, am fost la Avia la reprezentanta, baiatul de acolo mi-a rezolvat problema cu Hill Start Assist, a dat o revenire la setari de baza cu recunoastere unghi de inclinare ceva de genul. Dar ce ardea, era cursa pedalei de frana..s-a uitat, a pus tester, a verificat, totul functiona perfect. Nicio eroare n-am avut pe tester.. Mi-a recomandat ca sugestie, inlocuirea pompei de ulei cu vacuum integrat, care se afla in baia de ulei. Am inlocuit acum 2 zile pompa de vacuum pentru ca urma oricum sa fac si revizia, sa schimb si placute pe spate.. Deci am zis sa fie totul nou. De mentionat Servofrana + Pompa de Vacuum sunt originale. Dupa schimbarea pompei de vacuum, este o diferenta la nivel de reactie a acceleratiei, tureaza mai mult, merge mai rapid, mai bine, dar cursa pedalei de frana...e tot la fel. Raman la concluzia ca acea codare  + parametrizare la ABS mi-a afectat. Cursa pedalei mele de frana era elastica, era lunga, confortabila la mers, pentru ca imi place sa franez progresiv nu brusc, iar acum daca incerc sa franez progresiv, imediat musca frana..mi s-a parut ca ABS-ul la o franare mai puternica are tendinta sa intre mai devreme..nici sa mai conduc nu mai simt placerea de acum 3 luni,cand ma urcam in masina nici nu imi venea sa ma mai dau jos din masina, as fi dormit acolo, nu vreau sa fac experimente pe masina mea, tin foarte mult la ea... Ce ma sfatuiti? sa dau un email catre producator? Am inteles ca nu se mai poate reveni la varianta de dinaintea codarii/parametrizarii...pentru ca nu mai au acea versiune stocata. Dar poate producatorul are in baza de date varianta cu care a venit din fabrica? Am zis ca nu ma las orice-as face...vreau sa rezolv. Problema este ca oricine s-ar urca si ar testa pedala de frana, spune...e ok, e foarte buna. Dar eu stiu ce pedala am avut in trecut, o cursa mai lunga si ferma, dar era foarte confortabila. Va multumesc din suflet, sper ca nu am scapat nimic nementionat. ( SKODA OCTAVIA III FACELIFT 2018, VRS, 2.0 TDI 184  CP )

Modificat de Bogdan Ionut D
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Bebeee a deschis acest topic

nu poti modifica un parametru hardware, mecanic ( respectiv cursa pedalei de frana) din codare ABS.

Eu recomand sa inlocuiesti pompa de frana si sa faci o aerisire sub presiune .

Sau poate tocmai asta a fost de fapt problema ta, cursa elastic a pedalei de frana s-a modificat ca urmare a aerisirii/ inlocuirii lichidului de frana, si acum sa ai de fapt frana normala.

 

De asemenea, nici pompa de vacuum nu poate sa aiba influenta asupra functionarii motorului, sa se tureze mai repede, etc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!