Jump to content

Intrebari tehnice despre Octavia 3


Makron
 Share

Postare recomandată

Da iti arata roata prin ABS pentru ca stie sistemul care senzor de ABS s-a activat; nu, nu iti poate indica presiunea/temperatura rotii respective pentru ca nu are in ea senzor sa o masoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu avea nimic cauciucul vizual. Am verificat ulterior presiunea si nimic. Iar acum a fost schimbat cu cele de iarna si la demontare nu a avut nimic in el. Probabil era de temperatura mare pe autostrada, dilatare etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 12.11.2018 at 14:24, fpalexb a scris:

Multumesc pentru raspuns, cel mai probabil am TPMS fara senzori in roti.

De curiozitate, daca pun senzori la jante imi va aparea in bord si presiunea acestora? Sau trebuie facute si alte modificari pentru a vedea presiunea in meniu?

AlexB

 

Rusnacii au facut aceasta modificare, atat pe parte de soft/VCDS cat si hard/montare senzori, cablare, etc. Si nu numai ei... Forumurile de la nemti si de la englezi au, de asemenea, astfel de exemple.

Un link aici:

8b94309s-960.jpg

2794309s-960.jpg

d854309s-960.jpg

2794309s-960.jpg

2454309s-960.jpg

Modificat de radioman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut,

Am fost la a doua revizie sa schimb uleiul + filtrele (1.4 TSi, 20.000 km) si am constatat o pata de ulei in zona unde se imbina motorul cu cutia de viteze. Nu ma pricep prea bine dar din cate am inteles este posibil sa fie un simering... Cei de la Brady au facut poze si au spus sa revin peste doua saptamani si daca din nou o sa fie urme de ulei trebuie sa dea cutia jos pentru schimbarea simeringului pe garantie.

Ce parere aveti? Masina de 1 an de zile... A mai patit cineva?

 

11.jpg

22.jpg

33.jpg

44.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Foarte probabil curge pe la șuruburile care prind volantul de arborele cotit. Trebuie demontată cutia de viteze pentru constatare corespunzătoare. 

Ambreiajul nu patinează?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  Salutare,

     Am o Skoda Octavia 3, motorina 2.0.    Azi am cosntatat cu surprindere si neplacere ca nu pot pune motorina din canistra

pentru ca...nu se deschide acea clapeta din spatele busonului. 

   Evident in manualul de utilizare nu am gasit nimic dar am inteles de pe net ca la TDI-uri exista o protectie contra alimentarii din greseala cu benzina.

Intrebarea este  ce fel de palnie/inel/adaptor imi trebuie, cum se numeste si daca exista asa ceva ?

 

multumesc

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  Incercat cu surubelnitza. Cred ca trebuie ceva circular similar cu pistolul de la pompa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare. Am si o intrebare legata de acul de temperatura. In ultimul timp (de cand a venit frigul mai exact) nu urca aproape niciodata la 90 de grade, decat daca stau vreo 3-4 ore in traffic (ceea ce nu se intampla). De obicei sta undeva la 60/70 grade chiar daca merg in oras sau in afara lui. E normal? Intreb pentru ca parerile sunt impartite din ce am mai vazut. Si inca o intrebare: la Octavia 3 RS TDI 2014 exista acel thermostat secundar la DSG? Eu nu l-am gasit.

Pe programul de piese imi scoate 2 termostate, unul mic cu preturi de la 60 la 150 si unul intr-o carcasa cu mai multe intrari/iesiri. Pe care ar trebui sa il schimb in caz ca este o defectiune acest fenomen? Si unde se afla aceste termostate.

 Multumesc frumos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Ma poate ajuta si pe mine cineva cu pozitionarea mufei OBD la Octavia 1.6 TDI?

Mersi anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, este sub bord, langa manerul de deschidere al capotei (dar nu pe stalp ci sub coaja de bord). Daca te uiti acolo sigur o vei vedea, este de culoare mov cred.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut am o problema masina porneste greu la prima apasare pe buton . Invarte mult apoi porneste daca o opresc si o pornesc imediat nu face probleme . Asa face doar la rece la prima pornire . Am crezut ca este de la baterie dar arata ca este incarcata 70 %. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie scanata, la Passat s-au descoperit senzori de la axele cu came defecti ... mai pot fi si altele dar parca e prea mare coincidenta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am "rezolvat "problema cu pornirea greoaie . Pun contactul de 2 ori si a treia oara porneste la sfert poate bujiile incandescente fac figuri .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! La o Octavia3 2013 au dispărut informațiile ”since start” și ”since last refuelling” după ce am anulat mesajul de avertizare pentru service. Reapar după o anumită perioadă/distanță? Am alimentat de vreo două ori și am făcut câteva sute de km de atunci, dar singurele informații afișate sunt cele referitoare la ”long term”.. S-a mai confruntat cineva cu această situație? Mulțumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu stiu ca tu poti alege ce informatii sa-ti arate. Eu de ex. am taiat optiunea prin care imi arata temperatura uleiului. Citeste manualul sau joaca-te prin setari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Evrica! Mulțumesc pentru sugestie - într-adevăr manualul ăla e și el bun la ceva. ?

E mai dificil fără comenzi pe volan, dar selecția se poate face și prin butonul OK/Reset de pe maneta ștergătorului, care are și funcții (nemarcate) de navigare.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Problema cu pornitul greu era de la baterie . Cu toate ca acum o luna arata masina ca bataria are 70% astazi a cazut la datorie arata 40 % si nu am mai reusit sa o repornesc . Am sunat la reprezentanta nu aveau pe stoc si cost 1540 de lei . Am cumparat una de la un magazin de piese auto si service cost 750 de lei cu tot cu montaj  . Acuma porneste la sfert chiar ca sunt -5 grade afara

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De cand am masina arata 70% si la mine. Mai mult de atat nu am vazut. Rulez mereu cu start stop dezactivat.

A mai necesitat codare in urma inlocuirii? Sau se inlocuieste pur si simplu fara a mai necesare alte setari, codari etc? Ai rulat frecvent cu start /stop activ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am circulat cu start stop activ decat foarte rar, cand o pornesc opresc aceasta functie  . Bateria a fost  originala a tinut 5 ani . Nu trebuie resetat nimica la pornire au fost toti martorii aprinsi apoi pe rand s-au stins singuri .

Modificat de Teodoreanu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intrebarea era daca s-a facut codarea bateriei dupa inlocuire, avind in vedere ca toate motoarele astea au load management. Dealerii de baterii mai seriosi au o scula cu care fac codarea noii baterii, altfel trebuie VCDS sau mers la reprezentanta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos a închis acest topic
  • Bebeee a deschis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!