Jump to content

Intrebari tehnice despre Octavia 3


Makron
 Share

Postare recomandată

 

Gabip, nasol. N-am vazut pana acum niciodata vreo Skoda cu astfel de defecte de vopsitorie. Ma refer la firele de praf de sub lac. Cat despre surubul ala sudat... :|

 

 

Din pacate, sunt de fapt destul de raspandite probleme astea. Pe forumul din UK sunt destui care au avut probleme similare, unii chiar au reusit sa refuze masina la livrare din cauza unor probleme similare. Se manifesta si la imbinarea dintre stalpul A si plafon. Eu am verificat masina cat de bine am putut la livrare si din fericire nu am descoperit chestii de genul asta.

 

Pur si simplu pare o problema cu etansarea camerelor unde se face vopsirea la Skoda si le tot intra praf... Alta explicatie nu vad.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gabinitu:

Dupa ce ai civ, anaf (max 4 zile),platesti tx mediu, inca 2 zile sa vada politia banii....

Sau cu pile anaf, in aceeasi zi plus inca 2 politie. Mai repede nu se poate.

Eu am avut masina speciala, a trebuit omologare rar...iar timp mort aiurea....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Toata adancitura aia e un punct de sudura. Care eu zic ca nu e facut bine avand in vedere ce "varf" are.

Mda. Eu zic sa nu-ti bati capul cu ea, nu prea dau astia importanta la capitolul "aspect" la partile interioare ale caroseriei.

 

Ramane insa in continuare problema prafului sub vopsea si/sau lac. Pe alea neaparat sa faci reclamatie pentru ca nu-i acceptabil asa ceva. O sa ma uit si eu mai atent la octavii 3 la vopsea, am devenit foarte curios.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sau poti face cum am facut eu. 50 euro la o firma specializata in inmatriculari, le dai toate actele lor plus o imputernicire si dupa 2 zile te suna si iti da placutele cu numere :) ei fac tot.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar ziceam ca mie nu mi s a aprins Check Oil Level..ei bine a facut o la 16500 km. Am completat 200ml si gata. Joia viitoare sunt programat la revizie. Sa vedem dupa schimb cand stiu cu siguranta cat ulei s a bagat, daca se mai aprinde pana la urmatoarea revizie, adica sper eu max 15000 sau 1 an.. De data asta am depasit 15000 dar aia e :).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bogdan, tu nu ai intervalul extins? 24 luni sau 30 k?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ba da, dar reviziile le voi face la 15000 sau un an. Sa tin uleiul si filtrele 30000 km, nu imi surade deloc...chiar daca merg cu masina mai mult in afara..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca producatorul da interval de revizie 30000 km sau 2 ani de ce sa ma grabesc cu schimbatul uleiului ? Cand arata masina ca trebuie sa merg la service pentru revizie o duc . Ce te face sa crezi ca nu te duce uleiul 30.000 km ? Fiecare face ce vrea cu banul lui, dar parerea mea este ca nu faci altceva decat sa maresti cifra de afaceri si profitul celor de la atelier . Mai ales ca mergi mai mult extrurban .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu duce uleiul 30.000km in Romania. Eu am mers pe interval variabil si la 21.000km masina 's-a cerut' in service la schimb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu intru in astfel de discutii dar am vazut ce inseamna filtre tinute 30000 km, ulei , etc.. . Nu spun ca e rau sa faci la 30000 sau bine la 15000, fiecare face fix ce doreste cu banii/masina :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am întâlnit cazuri când la 20-21k au cerut doar completare (prima oară, 1,6 CR). Sunt curios când cer schimbul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stie cineva ce inseamna eroarea asta la sistemul start stop?post-133304-14080383895136_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motorul nu e la temperarura optima pt a se opri ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Temperatura este la 90 grade

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Stiu ca s-a mai discutat pe aici subiectul... la voi se aude cum lucreaza A/C ul odata cu turarea motorului?! Eu parca aud un fel de rumegat/suierat mai gros de fiecare data cand turez motorul care vine clar de la A/C . Poate este normal insa vroiam si o alta parere. 

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand zici "lucreaza" te referi la sunetul compresorului sau la viteza ventilatorului?

 

La mine se aude compresorul cand am AC pornit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunetul compresorului parca este prea puternic...rumega! Exact asta este senzatia! Si evident creste in intensitate odata cu cresterea turatiei motorului!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la ce calduri avem zilele astea nu ma mira ca lucreaza mai intens

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema e ca pana acum mie imi zicea, ca compresorul are nevoie de motor ptr a raci si de aceea nu funcționează sistemul start/stop... si de azi - dimineață nu mai merge deloc... daca maine dimineață mai face asa o sa dau o fuga la reprezentanță. ..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dumi81:

Si la mine se aude un sunet similar.. dar doar atunci cand AC ul / ventilatia sunt pe OFF.

Nu stiu de unde se aude.. oricum nu imi place deloc cum face.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

oferte bune la skoda octavia 3 , recomandari ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cauta pe situl Skoda poti gasi masini in stoc la preturi bune cu ceva reduceri si daca ai talent la negocieri mai poti scadea minim 500 de euro din pret

Modificat de Teodoreanu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da un mail tuturor dealerilor cu masina care o vrei, si alege pferta cea mai buna :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bogdan am trimis la 2 din bucuresti altele care ar mai fi ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da un mail tuturor dealerilor cu masina care o vrei, si alege pferta cea mai buna :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Bebeee a deschis acest topic
  • vdragos a închis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!