Jump to content

Intrebari tehnice despre Octavia 3


Makron
 Share

Postare recomandată

pentru cei cu 1.2 TSI 105 (DSG sau nu), pe caldurile astea sinteti multumiti de cum trage masina la plecari de pe loc sau turatii mici (cind turbina nu prea ajuta si motorul e aproape ca unul aspirat) cu AC-ul pornit? AC-ul are compresie variabila?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum ar putea "sa traga" un motor pe benzina la 1400-1500 de ture? Din fericire avem pedala de acceleratie. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

reducerea la pachetul tehnic a disparut ? 

 

Vezi ca s-a introdus un pachet nou, Cleverpack. Intra si tu pe configurator.

 

pentru cei cu 1.2 TSI 105 (DSG sau nu), pe caldurile astea sinteti multumiti de cum trage masina la plecari de pe loc sau turatii mici (cind turbina nu prea ajuta si motorul e aproape ca unul aspirat) cu AC-ul pornit? AC-ul are compresie variabila?

 

Chiar si la 1.8TSI se simte putin cand e AC-ul pornit. Vorba colegului 'Navi', foloseste cu incredere pedala de acceleratie :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Așa este. Exista acum Cleverpack dar fără acțiune. Reducerea era foarte consistenta...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca e o perioada de tranzitie si actiunea o sa revina curand

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu doua intrebari legate de protectia la rugina si despre vopsire.

 

Voi aveti asemenea "incidente" ? Primul ar fi niste umflaturi in vopsea de parca s-ar fi vopsit peste niste scame si este in mai multe locuri de pe masina. Al doilea ar fi ceea ce pare a fi rugina la un surub ce este folosit pentru conectarea la masa masinii ( surubul este pe partea soferului pe bucata de metal pe care se prinde aripa.).

 

Pentru amandoua, la constatare mi s-a spus ca este normal.

post-70532-0-93903200-1407258496_thumb.j

post-70532-0-32417600-1407258504_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru rugina, daca nu ma ibsel, ai garantie 12 ani... deci nu prea ai de ce sa iti faci probleme. Cat despre scame si vopsea... la grupul vag cred ca si daca ar zbura roata cand pleci cu ea din showroom ar fi in stare sa iti zica ca este ceva normal.. ptr mine nu este normal da o sa vina si colegi care o sa zica " la banii astia ce sa te aștepți"...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu, nu este normal indiferent de masina/cost. Au fost clienti Skoda din UK care si-au refuzat masinile la livrare pt chestii similare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

TudorM la noi nu ai curajul sa faci asa ceva. Asa suntem noi făcuți, înghițim orice...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e vorba neaparat de curaj, ci de legislatia si protectia consumatorului...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiu ca este off topic da este vorba si de dealeri... in restu tarilor dealeri tin cu clienții ii ajuta si dupa cumpararea masinii ( se implica mult mai mult). La noi dupa ce semnezi actul de predare primire sunt in stare sa te si scuipe. Daia o sa aleg sa fac service'urile masinii in germania ( nu as vrea sa patesc ca si colegul care s-a trezit cu maneta ștergătoarelor schimbată) imi cer scz inca o data ptr off

Modificat de cipriantinu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Credeti ca are rost sa trimit un mail la cehi cu pozele si cu raspunsul primit ? Ei o sa imi spuna sa vorbesc cu Porsche Romania . Daca le-as fi vazut de la inceput nu stiu ce as fi facut. Mi-au mai aratat si la alte masini din showroom aceleasi umflaturi/puncte in vopseaua masinilor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cipriantinu fara a da un caz concret intamplat tie legat de relatia cu dealerii auto, te rog sa-ti revizuiesti atitudinea. Eu zic sa mai citesti inca odata regulamentul forumului si sa observi ca nu sunt acceptate astfel de vorbe fara nimic concret. 

Iar daca tu ai un astfel de caz patit de tine sau cunoscut, te rog sa indici exact IN CARE unitate ti s-a intamplat sa fii tratat prost cu amanunte in topicul dedicat dealerului in cauza.

 

"Pentru rugina, daca nu ma ibsel, ai garantie 12 ani... "

Te rog sa citesti si certificatul de garantie si sa vezi ca scrie "garantie la perforarea caroseriei prin ruginire".

Sa-ti explic pe indelete: tabla este protejata anticoroziune prin galvanizare si prin vopsire. Daca aceste protectii ale tablei sunt afectate (vopseaua in special) si nu sunt remediate la timp, nu iti da nimeni nicio garantie la nicio coroziune a tablei. De ce? Pentru ca in manualul de utilizare si intretinere al produsului scrie foarte clar ca in caz de deteriorare a stratului de vopsea, aceasta se va remedia in cel mai scurt timp posibil altfel stratul de zinc de protectie va fi si el afectat. De asemenea, tot in manualul de utilizare si intretinere, sunt trecute recomandari cu privire la protejarea si intretinerea stratului de vopsea etc.

Citeste toate lucrurile astea cu atentie.

 

gabip despre ce masina e vorba omule cu pozele alea? Fabia 1.2? Octavia 3?

Fa te rog niste poze mai clare la punctul ala de pe vopsea? Foloseste functia Macro a aparatului foto.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

BLiTZ, pentru conformitate, citez din certificatul de garantie ;) :

 

"1.Perioada de Garantie

Porsche Romania acorda produsului urmatoarele tipuri de garantie:

a)...

b)...

c) Garantii suplimentare:

- 3 ani garantie de la data livrarii pentru defectele de vopsire

- 12 ani garantie la perforare prin ruginire din interior catre extrerior

 

...

 

3. Reparatii / Defecte care nu se afla sub incidenta Garantiei. Conditii si restrictii.

Aceasta garantie nu se aplica si nu include urmatoarele:

...

g)Pretentia la garantia pentru vopsea si perforare la ruginire a caroseriei se refuza daca:

...

- masina a fost avariata in urma unor tamponari"

 

Adica, ai tamponat masina, la revedere garantie la vopsea si perforare la ruginire chiar daca o repari in service autorizat VW?

Modificat de Hayate
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

BLiTZ e vorba de Octavia 3, de asta am postat aici. La profil n-am mai schimbat ca numai de asta n-am mai avut rabdare.

 

Prima poza este cu umflatura de pe capota.

 

A doua este cu o umflatura de la baza stalpului B , partea pasagerilor.

 

A treia este cu ceva din zona filtrului de aer/bateriei.

 

A patra este cu o zona din partea stanga a capotei ( cand o ridici) . Problema asta o aveau toate masinile din showroom.

 

A cincea este cu surubul .

 

A sasea este o zgarietura in vopseaua de sub stratul de lac.

 

 

PS: Azi am fost sunat sa ma prezint sa verifice caseta de directie. Dupa verificarea seriei casetei s-a hotarat schimbarea ei.

post-70532-0-35345900-1407327924_thumb.j

post-70532-0-78120200-1407327937_thumb.j

post-70532-0-56489700-1407328009_thumb.j

post-70532-0-47157900-1407328037_thumb.j

post-70532-0-02354300-1407328048_thumb.j

post-70532-0-50717500-1407328107_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu as zice sa le faci o hartie in care detaliezi ce ti se pare tie neinregula, ceri numar de inregistrare si, de asemenea, ceri raspuns scris in care sa ti se zica ca tot ce-ai descris tu e normal. Abia apoi, cu raspunsul scris poti apela la fabrica.

 

E clar ca ce ai tu acolo nu e ok si ma refer in special la primele 2 poze

Modificat de rifflections
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce simptome avea masina de ai ajuns la caseta de directie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru o secunda, doua mi s-a intarit volanul la un viraj.In service ( ma dusesem pentru vopsea si alt zgomot)  la diagnoza am avut pe Can Gateway (19) o eroare ca nu a comunicat caseta cu el. Au verificat fire, conectori, valori cand viram pe loc si nu a mai facut. Au trimis o informare la Porsche si azi am fost sunat sa ma duc sa vada ce serie are caseta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

3. Reparatii / Defecte care nu se afla sub incidenta Garantiei. Conditii si restrictii.

Aceasta garantie nu se aplica si nu include urmatoarele:

...

g)Pretentia la garantia pentru vopsea si perforare la ruginire a caroseriei se refuza daca:

...

- masina a fost avariata in urma unor tamponari"

 

Adica, ai tamponat masina, la revedere garantie la vopsea si perforare la ruginire chiar daca o repari in service autorizat VW?

Nu, intelesul e altul:

Nu poti sa ai pretentii de garantie vopsea si/sau ruginire la un element care este in acelasi timp si afectat de o dauna.

 

 

Concret, situatia 1, masina are vopseaua originala, de fabrica:

Am lacul exfoliat pe capota motor pentru care s-ar putea preta o solicitare de garantie de vopsea. Dar capota motor are si alte probleme care necesita reparatii de tinichigerie/vopsitorie, e indoita in urma unui accident. 

No, in cazul asta NU se repara elementul in garantie de vopsea (revopsire) ci se repara elementul pe asigurare sau din buzunar (reparatie tinichigerie+vopsire).

 

Situatia 2, elementul nu mai are vopseaua originala de fabrica:

Lac exfoliat pe o capota motor vopsita anterior intr-un service, indiferent care. In cazul asta fabrica nu mai are nicio treaba sa plateasca, asta este garantie la lucrarea facuta de service-ul care-a vopsit anterior.

 

Sper ca am lamurit. Daca nu e clar va ofer mai multe detalii.

 

Legat de coroziune:

Aici lucrurile sunte extrem de complicate. Marea majoritate a cazurilor reclamate sunt de ruginire a tablei DUPA CE vopseaua a fost afectata si nu a fost remediata la timp. Trebuie revopsit elementul IMEDIAT sau in cel mai scurt timp posibil. Altfel, incet incet, incepe sa se distruga si acoperirea cu zinc a tablei si rugineste. Aia nu e in niciun caz garantie la perforarea tablei prin coroziune.

 

 

Gabip, nasol. N-am vazut pana acum niciodata vreo Skoda cu astfel de defecte de vopsitorie. Ma refer la firele de praf de sub lac. Cat despre surubul ala sudat... :|

Parerea mea: reclamatie la service, clar.

In poza 3 ce dracu e adancitura aia?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici nu vazusem adancitura din poza 3. La acea poza ma legam de varful acela care se vede ca are si o umbra de la lumina blitului deci e in aer. Nu pare a fi vopsea pentru ca e foarte tare. Ma gandesc ca e un punct de sudura in zona aceea si varful e de fapt niste metal topit. De adancitura .... probabil punct de sudura si nu s-a incalzit cum trebuia metalul.

Modificat de gabip
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stai ca nu ne intelegem: nu pricep ce-i toata chestia asta mare, picatura aia... 

E o adancitura in tabla, ce-i aia?

post-2063-0-73332100-1407333350_thumb.jp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Toata adancitura aia e un punct de sudura. Care eu zic ca nu e facut bine avand in vedere ce "varf" are.

Am pus o poza mai mare sa se vada zona. Bucata de plastic ce se vede este cutia cu sigurante din compartimentul motor.Probabil e facut de robotii de la 1:18 .

post-70532-0-08870300-1407334927_thumb.j

Modificat de gabip
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sper sa nu fiu offtopic, rog moderatorii sa-mi mute postul in aria potrivita daca sunt.

La voi cat a durat tot procesul de inmatriculare? Dar pana v-a venit CIV?

Mai precis, masina a ajuns in Curtici in jur de 15.07, am ridicat-o pe 1.08, si acum depind de inmatricularea ei pentru a pleca in concediu...

Stiu ca dureaza 2 zilei calculul timbrului de mediu, si inca 2 pana primeste DRPCIV confirmarea platii timbrului (o mare prostie dpmdv, chitanta nu mai este de ajuns?!).

Mentionez ca sunt din Bucuresti, sectorul 5.(am inteles ca la ANAF sect.1 ar dura cel mai putin)

La voi cat a durat? Am vreo sansa sa ies cu masina din tara pe 18 august?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine inmatricularea a durat 2 zile cu totul. Nu stiu ce confirmare spui tu...nu platesti la casieria anaf si la politie prezinti chitanta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost la drpciv si mi s-a spus ca se asteapta sa "se vada banii in contul anaf, chitanta nu e de ajuns"

Esti din Bucuresti? (Scriu de pe telefon si nu pot vedea)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Bebeee a deschis acest topic
  • vdragos a închis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!