Jump to content

Intrebari tehnice despre Octavia 3


Makron
 Share

Postare recomandată

Am vazut si la alte marci mult mai scumpe aceasta proiectie.. Imi pare si mie aiurea faza cu ridicatul stergatoarelor iarna sau cand vrei sa o speli insa nu poti face nimic.. Doar sa scoti capota

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Offtopic: Ebi: Vad ca ai si tu Leon :D Nu ti s-a intamplat sa gasesti reclamele bagate aiurea ca nu gaseau stergatoarele ? Ma distreaza impartitorii de afise ca nu gasesc stergatoarele unde le stie toata lumea si le baga total aiurea pe la geam :))

 

Ontopic: Nu cred ca mai e valabila faza cu furatul, la O3 au altfel sistemul de prindere fata de O2 si se scot numai decat lamelele. La O2 chiar trebuia sa le aduci in pozitia de service sa le scoti lamelele.

 

 

PS: Rectific, acum am vazut ca ai Leon 1M nu 1P !!!

Modificat de ionut_slatina
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine cand pornesc motorul se aude un cloncanit din zona stergatoarelor...ca si cum s-ar arma ceva...a mai observat cineva asta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La fel "face toate" ....nu stiu exact explicatia ...parca le piteste sub capota sau ceva de genul asta !!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La un nr de porniri se misca un pic stergatoarele pt a preveni deteriorarea prematura , sa nu stea fix intrun loc cauciucul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"Modificare a poziţiei de repaus a ştergătoarelor de parbriz se realizează după fiecare a treia decuplare a contactului. Aceasta acţionează benefic asupra uzării premature a cauciucului lamelelor."

 

...interesant si manualul asta, daca ai timp sa il citesti !!! :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bre dar zgârciti au mai fost la gresaje cehii ăstia ....de ceva timp scartaie pedala de ambreiaj. Prima data oglinda, acum pedala de ambreiajul ....

Mai este vreun coleg cu scartaiala in talpa ? Sau doar a mea e mai zgarcita la gresaje !

Modificat de ionut_slatina
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E scumoa vaselina. Si nu doar la skoda. Cam la toti fabricantii din ce citesc pe multe forumuri. Dau poate au acelasi fz de vaselina :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tot citind despre consumul de ulei de la TSI-uri, azi am verificat si eu uleiul, pt a doua oara in 14000 km si nivelul arata cam asa:

post-125093-14039484712803_thumb.jpg

Peste 1000km intra la revizie chiar daca BC spune ca peste 16000 sau 460 zile e primul service..

Lichidul de racire e cam la minim insa, dar asa a fost de cand am luat o. Banuiesc ca apare ceva in bord daca nu e suficient

Stie cineva care sunt diferente din punct de vedere piese, suspensie normala vs suspensie sport vs pdg ? (Excluzand varianta RS, doar O3 simpla)

Sunt doar arcurile sau si alte amortizoare?

Modificat de bogdann81
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam asa este si al meu... eu zic ca inca sta bine, numai ca eu am doar 3000 km... cred ca nici a mea nu scapa de consumul de ulei >:)). As mai avea o intrebare: am cumparat niste leduri de numar (vine placuta cu tot cu plasticul de sustinere) si acestea mai au ca un fel de rezistenta îmbrăcată intr-un radiator si daca nu le conectez imi apare in bord ca am defect la lumini de numar iar daca le cuplez dispare eroarea si se incalzesc aceste rezistente de abia pui mana pe ele... este normal? Si-a mai montat cineva asa ceva? Ledurile nu sunt ieftinaturi, am dat 23 euro pe ele....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La PDG:

 

Underbody protection is achieved by the Rough Road Package, which includes:

- Lower engine cover and gear plastic
- Increasing the ride height by 15 mm (different springs, dampers standard)
- Protection of the brake fluid lines and the sleeve

These elements provide protection from:
- Mechanical damage (in contact with uneven road surfaces, departing stones)
- Damage to the exposed parts (cables, engine compartment, axles)
- And increase the flow of easy terrain (higher headroom)

 

post-128788-0-93255900-1403952151_thumb.

Modificat de florino2
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci doar arcuri la pdg..probabil si la suspensia sport doar arcuri sunt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema mea nu este chiar tehnica am din fabrica DLR-uri pe masina . Intrebarea mea este daca aceste DLR-uri sunt suficiente la circulatia pe drumurile nationale sau trebuie aprinse si farurile pe pozitia de intalnire ? Si daca stie cineva care sunt regulile in Europa cu privire la acest aspect . Daca am gresit topicul rog sa fie mutat de catre moderatori .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din punctul meu de vedere drl urile de pe O3 iti cam rup ochii. Deci sunt arhisuficiente si nu ai de ce sa aprinzi farurile! Valabil si in Europa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si daca o sa faci asa in Ro fix o mare amenda te asteapta. Decretul din Ro spune clar faza scurta. Posibil sa fie la fel si in Europa

Modificat de colin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca in Romania nu s-a auzit de DRL si alaturi de alte tari suntem niste cretini asta nu se aplica mai deloc in Europa ..

@teodoreanu..poti sa citesti directiva UE 2008/89/EC. Nu stiu cat s a schimbat sau nu, dar singurele tari care obligau la mersul in afara localitatii sa se foloseasca faza scurta erau Italia si Ungaria. Irlanda doar pe timp de iarna recomandau acest lucru. Care crezi tu ca e motivul implementarii DRL pe atatea masini? Sa fii vizibil, sa consumi mai putin curent, implicit combustibil! Exista masini care nu au led ca si lumini de zi , ci un bec mai mic fiind greu de distins Ziua daca e faza scurta sau day light..(dar deja stii asta cu siguranta)!

Modificat de bogdann81
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta e o discutie off topic aici, insa cred ca nu a fost cineva amendat pt drl-uri originale. Asa ca un politist foarte zelos sa fi facut vreun avertisment poate, insa in rest sunt speculatii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:offtopic: SCUZE .  Am auzit de o directiva data de Comisia Europeana care reglementeaza acest aspect dar nu o gasesc pe internet . Daca este legislatie europeana pe acest subiect trebuie respectata si in Romania  membra UE . Din umilele mele cunostinte legislatia comunitara se aplica cu prioritate fata de legislatia interna .

Modificat de Teodoreanu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum zice si colegul mai sus, din punct de vedere legal poti fi amendat ptr lumini daca nu ai faza de intalnire aprinsa. Dar majoritatea polițiștilor nu o sa dea nici macar avertisment daca masina e echipata cu daylight, asta e valabila la noi in tara. In germania, daca masina nu este echipata cu lumini de zi NU ESTI OBLIGAT SA APRINZI NICI O LUMINA. Si eu am fost mirat cand am auzit... oricum in țărișoara noastra daca nenea militian tb sa-si faca norma de amenzi, o sa te arda de unde o sa poata...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi se par chiar mult mai vizibile drl-urile decat faza scurta xenon pe soare.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Normal ca sunt mai vizivbile aceste lumini decat pozitia cu xenon . Sunt create special pentru a fi utilizate pe timp de zi au un consum mult mai mic si o putere mai mare . Desigur la noi legislatia  nu este abdatata la realitatile zilnice .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@cipriantinu In Germania acum 10 ani trebuia sa mergi cu pozitiile aprinse in oras. Daca mergeai cu ele stinse te oprea politia si luai amenda. Stiu asta pentru ca mi-am luat masina din Munchen. M-am mirat foarte tare si eu atunci cand i-am vazut pe toti in oras cum mergeau cu pozitia aprinsa chiar si cand era soare de abia vedeai becurile alea chioare. Iar in afara orasului trebuia mers cu faza scurta. Daca mergeai cu faza scurta in oras iar luai amenda. Si tot in Germania din 2011 toate masinile noi trebuie sa aiba DRL. Probabil de asta are si Skoda DRL acum. 

 

http://www.osram.com/osram_com/news-and-knowledge/automotive-special/automotive-design-lamps---eye-catchers-with-that-stylish-look/automotive-lighting---stylish-and-trendy/daytime-running-light-using-leds/index.jsp

 

Legal regulations

Daytime running lights have been compulsory in many countries for many years. Since the 1970s in Scandinavia! Since 7 February 2011, all new cars must be fitted with daytime running lights in Germany.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A mai observat cineva faptul ca la viteze mai mari, chiar daca e oprita clima tot mai intra aer pe gurile de ventilatie? De ce se intampla asta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

   Pai din cauza vitezei, aerul intra prin grila de afara si apoi prin grilele dinauntru  fara ajutorul vreunui ventilator. Daca-ti trage curent, poti inchide grilele cu mana. 

   In legatura cu DRL, in Europa nu se pot vinde masini noi care sa nu aibe DRL. Vezi ca si Dacia new Sandero

si Logan 2 au DRL.

Modificat de Ebi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Bebeee a deschis acest topic
  • vdragos a închis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!