Jump to content

Intrebari tehnice despre Octavia 3


Makron
 Share

Postare recomandată

   Ai zis "daca apas ambreiajul dispare un usor zgomot de fond". Cand apesi ambreiajul deabia atunci se invarte rulmentul de presiune. Daca atunci cand incepe sa se invarta rulmentul dispare zgomotul, inseamna ca rulmentul nu se aude deloc. 

  Cand apesi ambreiajul ai despartit motorul de cutia de viteze, deci nu se mai invart rotile dintate in cutie deloc, nu se mai agita uleiul si este normal sa dispara zgomotul de fond.

 

Ai dreptate; ma cam suparasem si blamam deja noile strategii Skoda si VAG. Sa speram ca au dat cutia de viteze cu nivelul pe maxim, nu ca la motor pe minim de noua.

Modificat de Aditu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Practic este curea ranforsata cu kevlar sau ceva de genul acesta si se schimba la 200k, asa ca nu ar trebui sa iti faci prea multe griji.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gresit total,trenul de pinioane in cutie se invarte mereu,chiar daca apesi sau nu ambreiajul.Daca apesi si se schimba sunetul sigur este o problema la ansamblul ambreiaj,acum este mica dar se va amplifica.Daca ar fi asa de ce nu se aude de la inceput, mai ales la cazuri izolate.Mergi la constatare cand este bine incalzita,ca atunci sesizezi cel mai bine.Ai timp sa mai urmaresti problema,dar sa te incadrezi in garantie ca Doamne fereste sa fie ceva mai costisitor.

Modificat de calin.g
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gresit total,trenul de pinioane in cutie se invarte mereu,chiar daca apesi sau nu ambreiajul.

 

Cred ca ar fi necesar sa mai arunci o privire peste rolul si functionarea ambreiajului.  :) "Trenul de pinioane" (arborele de intrare) se invarte doar daca ambreajul este neapasat. De asemenea, arborele de iesire se invarte doar daca rotile masinii se invart.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa este Valentin,asta am vrut sa subliniez dar nu m-am exprimat explicit.Asta nu inseamna ca trebuie sa existe un zgomot particular daca se apasa sau nu ambreiajul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai baieti, voi nu ati vazut ca e topic dedicat pentru jaluzele la O3?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare. Am si eu niste nelamuriri privind curatenia si mentinerea interioara.

In primul rand as vrea sa stiu unde este bine sa o duc ca sa o curat la un pret mai ok (exclus spalatoriile cu tigani) ?

Am tapitarie textila de culoare bej, culoarea este destul de pretentioasa si trebuie protejata, mai ales trebuie ferite spatarele scaunelor de picioarele celor cate se asa in spate, este de ajuns sa o stergi cu adidasul cand urci in ea si voala te umpli de nervi ca sa murdarit scaunul. De aceea as vrea sa iau niste huse care sa nu schimbe prea mult culoarea interioara. Exista oare ceva mai transparent pe bej sau alb ? Tin foarte mult la masina si vreau sa o protejez cat se poate de mult pentru ca pe altii nu ii intereseaza ca vrei tu sa iti pastrezi masina impecabila.

Astept pareri, multumesc.

Modificat de son1k
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

son1k, intrebarile tale sunt legate de intretinerea produsului, nicidecum probleme de natura tehnica. Te rog sa cauti in ariile dedicate ale forumului, gasesti informatii generale si detaliate suficiente.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A mai observant cineva miscarea componentelor fata? la mine (vezi poza atasata) bara fata a inceput sa se miste, se observa un gap intre capote si bara in partea stanga si intre far si bara in partea dreapta... maine ma duc la service sa vad ce zis si ei...

post-31251-0-43729000-1401698750_thumb.j

Modificat de brosco
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ieri am fost la service pentru problema descrisa in postul anterior si surpriza: suport far stanga rupt, suport proiector rupt, proiector spart in partea din spate. Toata lumea imi spune ca masina a fost lovita dar la exterior nu se vede absolut nici o urma de lovitura... cel mai ciudat eveniment avut cu masinile vreodata. Va trebui sa o repar pe CASCO, crede-ti ca am vreo sansa sa o fac pe garantie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina afost lovita. Lucrul s-a si confirmat.

Nu are legatura garantia, reparatie pe casco.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da! asta am zis si eu o fac pe CASCO dar nimeni nu poate sa-mi dovedeasca ca a fost lovita si nu a venit asa din fabrica...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

rifflections

Pai ai dovedit tu singur cu poza de mai sus :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Psobil ca cineva sa se fi incercat sa impinga masina sprijinindu-se in far sau pe unde a apucat, sau ceva de genul. Am vazut multi astfel de berbeci sau binevoitori.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam greu sa impinga cineva in asemenea hal incat sa rupa cleme la far si suport proiector

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cristiansen077

A mea a avut ceva de genul asta si nu a fost lovita...de fapt o masina expusa in showroom avea aceeasi problema, capota in partea dreapta era mai sus decat in partea stanga.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O scurta intrebare pt colegii cu motoare pe benzina si M6: in momentul in care accelerati brusc, motorul raspunde instant sau mai trec 1-2 sec pana masina zvagneste? cam la cate turatii incepe sa traga? A mea nu raspunde instant la apasarea pedalei ci trec cam 1-2 sec...iar motorul il simt ca trage de pe la 2.5-3k ture

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@brosco Ai mai avut ceva facut pe garantie la masina? Mie mi-au schimbat un computer de far pentru care mi-au spus ca mi-au scos bara si acum am spatiul ala in ambele parti. Mi s-a parut ca e mai jos de cand am luat-o dar am crezut ca n-ar avea cum s-o monteze mai jos. Bara e fixa, nu se misca nimic. Toate lucrurile par ok in afara de faptul ca e un spatiu mai mare intre faruri/bara si capota/aripi fata de celalalte imbinari. Din pacate nu am o poza din fata facuta inainte de schimbare sa le pot compara. Dar e clar ca la unele bara e mai sus, am comparat-o azi cu doua noi.

 

 

post-128788-0-09328200-1401910875_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am avut nici o interventie pe garantie, deci nu s-a umblat la bara. Probabil daca tot o duc in service o sa-i pun sa regleza manerul de la usa dreapta fata care se deschide numai intr-o anumita pozitie si geamul de la sofer face niste zgomote ciudate la coborare.

 

Am atasat o poza cu suportul far rupt si una cu farul de ceata.

 

PS: Voi stiti cat de usor se demonteaza farul de ceata? max 1 min si e jos... ai nevoie doar de o surubelnita...

post-31251-0-65784600-1401942711_thumb.j

post-31251-0-24454600-1401942726_thumb.j

Modificat de brosco
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@barqqsanu: A mea incepe sa traga dupa 1500 turatii, iar daca apas acceleratia sub 1500 turatii, atunci am si eu o intarziere, altfel nu prea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

rifflections

O scurta intrebare pt colegii cu motoare pe benzina si M6: in momentul in care accelerati brusc, motorul raspunde instant sau mai trec 1-2 sec pana masina zvagneste? cam la cate turatii incepe sa traga? A mea nu raspunde instant la apasarea pedalei ci trec cam 1-2 sec...iar motorul il simt ca trage de pe la 2.5-3k ture

 

Nu prea are cum sa raspunda instant. Motorul are turbo, iar asta intra abia pe la 2000 de ture si de la 2500 de ture in sus ai si cuplul maxim.

Ce scrie in carte cu cuplul maxim la 1200 rpm sunt povesti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu ma uitasem in carte si am vazut cuplul de la 1500rpm...si ma speriasem, deoarece sub 2500 nu se simte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am atasat o poza cu suportul far rupt si una cu farul de ceata.

Te rog sa mai faci o poza la farul de ceata din directia indicata de mine, vreau sa vad ce scrie in zona indicata de sageata. Tot ce scrie. Si sa=mi trimiti si un PM cu seria de sasiu a masinii.

Vreau sa verific daca nu cumva piesele alea au fost schimbate pe masina. Daca gasesti eticheta cu codul de piesa de pe far, vizibila, fa-i poza si aleia.

Posibil ca inscrisurile de pe farul de ceata sa nu fie unde indica sageata aia, sa fie totusi o eticheta de hartie pe partea superioara sau inferioara a farului, cum sta el montat in bara.

 

Cat despre garantie nu poate fi vorba; Skoda nu plateste pentru actiuni exterioare. Defectul s-a produs cu siguranta undeva pe traseul Poarta Fabricii- pana la tine si/sau in timpul utilizarii tale. Aici trebuie cautat vinovatul, Skoda nu e sigur. Nu-ti punea nimeni pe linia de productie 2 piese rupte, pe aceeasi parte (Culmea!!).

post-2063-0-75064500-1401967425_thumb.jp

Modificat de BLiTZ
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am poza de mai jos, e ok eticheta aia?

ai pm cu VIN-ul

 

post-31251-0-56232100-1401967769_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Bebeee a deschis acest topic
  • vdragos a închis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!