Jump to content

Altea Freetrack, nu mai porneste


Imhot3p
 Share

Postare recomandată

Salut,

Dupa cum spune si titlul topicului, masina din semnatura, se incapataneaza sa mai porneasca.

Astazi cand am vrut sa plec, am pornit motorul, si la 3 secunde dupa, s-a oprit si a inceput sa clipeasca martorul de bujie.

Am incercat sa o repornesc dar din pacate, nu mai vrea sa porneasca.... Cand ii pun contactul, martorul de bujie se stinge pentru o secunda, apoi incepe sa clipeasca intermitent.
A mai trecut cineva prin asa ceva ?
Masina are 114k km...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 57
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Imhot3p

    23

  • Al Bundy

    7

  • andrei_221

    5

  • Laurentiu_LWR

    4

Top Posters In This Topic

Posted Images

La asta m-am gândit și eu....dar mă cam roade situația asta.

Nu prea pot să stau liniștit:D

Trimis de pe Tapatalk :-P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Simptomele tale sunt intalnite atunci cand masina nu recunoaste cipul din cheie.

 

Nu stiu cum e bordul tau, daca ai sau nu martorul imobilizatorului. Pentru ca daca nu il ai in bord, inseamna ca martorul de bujii ii tine locul si intradevar problema e de acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am martorul imobilizatorului....

Din ce am mai citit acum, mă duce cu gândul și spre releul 109...din câte văd, este foarte faimos.

Este fix releul ce se ocupă ee alimentarea ECU.

Acum, trebuie să îl găsesc....fizic.

Trimis de pe Tapatalk :-P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai am fix 7000 de km...

Dar nu am chef să o duc până la ei....

Prea mult stres...apoi, am mare nevoie de mașină. Nu pot sta cu ea în service m

Trimis de pe Tapatalk :-P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca totusi s-o pornesti si cu cealalta cheie, poate merge.

 

Daca nu, ne dam cu presupusul. Fa totusi o diagnoza inainte sa incepi sa desfaci masina :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O să încerc și cu cealaltă cheie...cu toate că nu îmi spune că nu recunoaște cheia;)

Nu scapă fără diagnoză :D

Trimis de pe Tapatalk :-P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca sa scoti borna la baterie si sa o lasi asa 30 min, s-ar putea sa mearga dupa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am încercat și varianta asta....tot nimic.

Pornește pentru 15 secunde, apoi se oprește și așa rămâne.

Trimis de pe Tapatalk :-P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Neaparat o diagnoza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pare a fi problema de alimentare ....  pompa din rezervor se aude lucrand?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Minunea minunilor:blink:

A pornit mașina :D

O să merg la Cristi (Al Bundy) pentru o diagnoză.

Revin cu amănunte;)

Trimis de pe Tapatalk :-P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost la Cristi, țin să îi mulțumesc pe această cale că m-a primit așa repede, a făcut o diagnoză și au apărut două erori.

Prima la senzorul G290 (short to ground), iar cea dea doua, pe immo.

Se presupune că prima eroare (ca și cauză posibilă) a apărut din cauza piliturii...

Săptămâna viitoare mergem la Porsche să verificăm dacă există pilitură prin filtrul de motorină.

Trimis de pe Tapatalk :-P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sigur nu e vorba de N290, valva dozatoare de la pompa de inalta? 

 

Au fost ceva probleme cu ele.

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Corect....scuze.

Este vorba de N290.

Mulțumesc pentru atenționare:)

Trimis de pe Tapatalk :-P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ar cam trebuie inlocuita din moment ce a inceput sa faca probleme.  stiu vreo 2 cazuri cand nu au avut pilitura in sistem, dar erau ele defecte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Friday,03,January,2014,13:38:23:48211

VCDS Version: Release 12.12.0

Al Bundy Garage

                Address 01: Engine       Labels: 03L-906-018-CFF.clb

Control Module Part Number: 03L 906 018 DP    HW: 03L 906 018 FJ

  Component and/or Version: R4 2,0L EDC   H25 7896

           Software Coding: 00190012042600080000

            Work Shop Code: WSC 06403 785 00200

              ASAM Dataset: EV_ECM20TDI01103L906018DP 003004 (SE35)

                      VCID: 7BFE1C64F25933C6C11-802E

3 Faults Found:

 

4875 - Coolant Pump 2 

          P261A 00 [096] - Open circuit

          Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear

             Freeze Frame:

                    Fault Status: 01100000

                    Fault Priority: 0

                    Fault Frequency: 20

                    Reset counter: 32

                    Mileage: 5523 km

                    Date: 2000.00.00

                    Time: 00:00:00

 

5134 - Valve for Fuel Metering (N290) 

          P0091 00 [032] - Short to Ground

          Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear

             Freeze Frame:

                    Fault Status: 00000001

                    Fault Priority: 2

                    Fault Frequency: 3

                    Mileage: 113924 km

                    Date: 2023.14.12

                    Time: 17:55:23

 

5523 - Engine Start Blocked by Immobilizer 

          P1570 00 [032] - -

          Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear

             Freeze Frame:

                    Fault Status: 00000001

                    Fault Priority: 2

                    Fault Frequency: 3

                    Mileage: 113924 km

                    Date: 2023.14.12

                    Time: 17:55:23

 

 

 

Nu inteleg ce treaba are eroarea de immo in acest caz???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

posibil a dat prea mult la cheie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

După cum am spus, azi, am ajuns la Pbn...pe platformă.

Mâine aflăm cauza defectului:D

Trimis de pe Tapatalk :-P

post-51649-13890369287027_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Naspa. Bine ca mai ai garantie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta așa este....

Ți-am spus că plec în week-end, și am plecat....

Bine că nu m-a lăsat prin țară :lol::lol:

Sunt tare curios să văd rezolvarea.

Trimis de pe Tapatalk :-P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A venit și rezolvarea....

Firul de la senzorul N290 era desizolat și dădea la masă.

S-a înlocuit instalația electrică de la senzor.

Să auzim de bine domnilor !

Trimis de pe Tapatalk :-P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!