Jump to content

Seat Leon 1.8 180 CP DSG7 vs 2.0 TDI 184 MT


Aky_1121
 Share

Postare recomandată

Ia la rasfoit topicul asta : http://vwforum.ro/topic/102040-jurnal-dsg7/

 

Eu imi doream enorm DSG insa dupa ce-am citit topicul de mai sus si dupa ce-am mai discutat cu prieteni care au aceasta cutie, am renuntat... Si problema nu e ca pica o piesa sau alta, ai garantie, ti-o schimba si aia e. Problema e ca aceasta cutie face niste zgomote in timpul functionarii care, potrivit VW, sunt normale.

 

Daca poti trai cu asta, go for it! Sunt multi oameni pe forum care s-au obisnuit cu aceste zgomote.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 55
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Aky_1121

    9

  • Ice_2k

    7

  • The_Ego

    6

  • rifflections

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nu renunta la DSG pentru ce scrie acolo, eu l-am citit si tot mi-am luat:) Singurul zgomot "tehnologic" de care ma mir este o usoara cloncaneala cand mergi pe denivelari la viteza mica dar se aude doar daca tii geamul deschis ca sa il auzi neaparat. Daca mergi normal cu masina si nu te stresezi cutia merge foarte bine. Iti trebuie un timp sa te adaptezi, schimba jos si schimba repede, dar o poti controla din acceleratie si din padele, sau chiar din schimbator pe manual. E mai putin fiabila decat una manuala pentru ca este mai complexa, daca ti-e frica de asta nu o lua, e bun si 2.0, trage super si are consum mic, o pui tu in ce viteza vrei, nu se strica decat sa ai ghinion si gata, nu ne-am nascut cu automata:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asteapta dsg6 pe 184 tdi.

O cutie mai rezistenta si care rezista inclusiv la puteri mari ale motorului dupa tuning.

Inca un minus pt dsg7 este limitarea cuplului la 250nm.

Dsg7 e firav pt ca ambreiajele uscate nu au fizic cum sa reziste mai bine decat cele umede de pe dsg6.

Sent from my ApfelPhone

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se poate alege aceeasi navigatie pe Leon, cu ecran de 14.7 cm

Navigatia mare de pe Golf, Discover Pro, are 8" = 20.3 cm. Cea de pe Leon e cat navigatia medie de pe Golf.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Golful e clar mai frumos la interior, materialele sunt cam tot acolo ca si calitate

 

Si totusi, cine recomanda Leonul a fost sa vada unul si sa intre in el?

 

Am crezut ca nu poate fi asa rau, dar in realitate lasa impresia de ceva foarte ieftin. Montanti de plastic, usile parca sunt de dulap, suna a gol, manere ciudate, spatii de depozitare necapitonate.

Iar dupa aceea urmeaza designul consolei centrale..

 

Pare un compromis prea mare la interior.

Modificat de paul_e88
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tu cam ce crezi, am fost sau nu sa-l vad? Eu n-am recomandat nimic, am spus doar care sunt avantajele Golfului. Stalpi de plastic am avut la masina anterioara si nu mi s-au parut cu nimic mai prejos decat cei acoperiti cu textil pe care-i am la masina actuala, asa cum sunt si pe Golf. Leonul e o masina altfel, asa cum a fost si generatia anterioara, totul se rezuma la a-ti place sau nu. Daca iti permiti cele cateva mii de euro in plus, nu e nici o problema, insa daca iti doresti ceva mai multe dotari decat poate oferi Trendline de la Golf si nu iti permiti, e cam clara alegerea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai dac-o luam asa, si Golf-ul este un compromis destul de mare din punct de vedere al motorizarilor. Cel mai puternic motor e cel de 150CP diesel... O fi el mai bine construit la interior insa daca omul cauta sportivitate, Golf-ul cam iese din ecuatie :)

Modificat de rifflections
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Orice masina e un compromis, chiar si cele de sute de mii de euro. Doar ca la acel nivel, compromisurile nu sunt din cauza costurilor, ci din cauza greutatii, aerodinamicii, etc.

Exista Golf GTD sau GTI, deci are de unde sa aleaga, insa nu cred ca e dispus sa dea 30.000 de euro pe o masina care sa-i ofere sportivitate, dar si dotarile care si le doreste. Nici macar GTI sau GTD nu ofera dotari care pe Leon sunt standard inca de la Style, gen oglinzi pliabile, climatronic, bluetooth, etc.

Modificat de cristian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana la urma discutia se rezuma, ca de fiecare data la un versus intre Leon si Golf, la ce-si doreste mai mult cumparatorul.

Calitate, la un pret mai mare, sau dotari, renuntand la calitatea interiorului? Simplu, nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu vad nici o renuntare la calitatea interiorului. Plasticele sunt aproximativ la fel, amanunte gen stalpi din plastic sau alte asemenea nimicuri nu inseamna calitate mai slaba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-a pornit de la un versus diesel vs benzina, manuala vs dsg7 si vad ca s-a ajuns la golf vs leon.

 

A spus de la inceput initiatorul topicului ca 180cp la 23-24k nu se gaseste pe Golf. In primul rand pt ca nu exista motorizare echivalenta, iar un 1.4tsi act dsg incepe de la 23k. GTD-ul avand ca pret de pornire 26.7k.

 

Gaura asta de putere la benzina intre 140 si 220 eu nu mi-o pot explica decat ca o manevra de marketing pt a se vinde Leonul (care si asa merge prost in vanzari). Timp de doua generatii a existat motorizarea de 170/160. 

 

Mic offtopic. Puterea de 160 din 1.4tsi a fost pusa pe Golf, iar A3 si Leonul precedent au ramas pe 1.8TSI 160. Probabil Audi preia motoarele pe care le stiu ei ca fiind sigure :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu vad nici o renuntare la calitatea interiorului. Plasticele sunt aproximativ la fel, amanunte gen stalpi din plastic sau alte asemenea nimicuri nu inseamna calitate mai slaba.

Aici cred ca e vorba de feeling-ul final oferit de masina. Ca unuia sau altuia i se par plasticele "aproximativ la fel" sau ca nu-l intereseaza stalpii ne-capitonati nu inseamna ca interioarele sunt la fel. Consensul general valabil pt marea parte a oamenilor este ca leon-ul are un feeling mai de "ieftin", ceea ce de altfel se reflecta si in pozitionarea dpdv a pretului. Sa nu uitam faptul ca aceste 2 masini sunt facute de acelasi concern iar aceste diferentieri sunt intentionate. Nu ar avea logica sa scoata un golf sub numele de leon si pe care sa-l vanda cu niste mii de euro mai putin, si-ar taia singuri craca de sub picioare.

Cat despre vanzari, am un prieten la porsche si am inteles ca intr-adevar vanzarile la Seat sunt in cap...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai tocmai pentru ca materialele sunt 90% la fel, fix amanuntele gen stalpii de plastic, centurile fixe si celelalte nimicuri fac diferenta la interior. Plus cateva dotari gen scaunele ErgoActive ale Golfului...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

avand un leon, acum daca ar fi sa imi iau masina noua, tot pentru leon as opta. noul leon arata f bine si nu merita acei 4000euro in plus pentru un golf.

 

despre motorizari, cred ca tot benzina as alege. probabil un 1.8tsi, daca nu, un 1.6tdi pentru consum. fara dsg.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ms frumos Rave pentru lamurirea legata de touchscreen.

Repet...versus-ul nu este intre Seat si Golf, ci strict intre 1.8 TSI 180cp + DSG7 VS 2.0 TDI 184cp MT.

Interiorul Leon-ului ma da si pe mine mult inapoi.

Si nu vorbesc aici de calitatea materialelor, ci strict de design: mi se pare un spatiu nejustificat de mare pentru pachetul de fumatori, iar ecranul media e foarte ciudat asezat intre gurile de aer.

Dar sunt foarte constient de faptul ca totul este intentionat...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tu cam ce crezi, am fost sau nu sa-l vad? Eu n-am recomandat nimic, am spus doar care sunt avantajele Golfului. Stalpi de plastic am avut la masina anterioara si nu mi s-au parut cu nimic mai prejos decat cei acoperiti cu textil pe care-i am la masina actuala, asa cum sunt si pe Golf. Leonul e o masina altfel, asa cum a fost si generatia anterioara, totul se rezuma la a-ti place sau nu. Daca iti permiti cele cateva mii de euro in plus, nu e nici o problema, insa daca iti doresti ceva mai multe dotari decat poate oferi Trendline de la Golf si nu iti permiti, e cam clara alegerea.

 

Intrebarea era retorica totusi, iar mai mult de atat, nu era cineva anume vizat. :)

Nu vreau sa pornesc o polemica Golf vs Leon, asa cum nu vreau sa pornesc nici o discutie despre cat de utili sau mai "sportivi" ar fi 180cp/184 cp pe tractiune fata, spre deosebire de 150cp tot acolo.

 

Totul intr-adevar se rezuma la gusturi si/sau bani, dar am ridicat problema pentru ca, cumparand o masina noua, probabil o va tine mult timp, iar tot timpul asta e petrecut in masina, unde diferentele dintre ele sunt sesizabile.

 

Postul pana la urma i-l adresez lui, si sper ca polemica se va incheia aici. Am vazut ca a si mentionat la inceput ca vrea sa discute strict de Leon, deci am postat putin pe langa.  :dry:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pfuai...am citit topicul referitor la probleme legate de DSG7 (topic de 29pagini) si am ramas cu un gust foarte amar.

In primul rand, eu am inteles perfect ca majoritatea problemelor legate de cutie au fost rezolvate pe garantie si s-au schimbat ambreiajele.

Dar nu inteleg de ce lumea se comporta ca si cand ar fi un lucru minor sau "ce profesionisti au fost cei de la vw pt ca fac rechemari".

Sincer nu concep ca masina noua pe care am dat spre 25k sa fie nevoie sa intre la 15.000 km in service pentru o schimbare normala de ambreiaj. Km pe care ii fac in 6 luni. Adica se pare ca la DSG7 nu se pune discutia daca vor aparea problemele ci la cati kilometri.

De fapt as spera ca masina noua sa nu viziteze absolut deloc service-ul in afara de reviziile periodice. Pai nu de asta costa cat o garsoniera? si nu ne luam seria 5 second-hand "din Germania unic proprietar" ?

Adica pe topicul respectiv se discuta despre useri care au dat in judecata dealerul pt ca nu i-a atentionat de problemele existente si asmd.

 

Urat...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa vezi mie la Skoda ce gogosi mi-au vandut. Imi zice ala : 'stati linistit, DSG7 de la Skoda e total altul fata de ala de la VW sau de la Seat si nu sunt probleme'... deci oamenii vand [cenzurat] cu buna stiinta :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

as merge pe tdi cu manual pe Seat Leon SC. Aduce mult cu Brera la design exterior iar TDI-ul trage fenomenal, consuma sub 7 oricat l-ai abuza si o sa isi pastreze foarte bine valoarea de revanzare...

Farurile led sunt interesante ca design dar sunt curios cum se vad pe ploaie. Am la bicicleta si nu ma da pe spate...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am vorbit azi la dealer si raspunsul referitor la cutia automata a fost foarte tare-"daca e sa va pice oricum va pica dupa 10.000-15.000 km deci se rezolva fara probleme pe garantie".

Poate sunt eu ciudat, dar faptul ca sunt sanse mari sa se schimbe cutia PE GARANTIE dupa 5-6 luni nu ma incanta cu nimic.

Asta + faptul ca discountul de pe site de 1000 euro la achizitionarea prin leasing se ofera doar pt modele din stoc m-au dat mult inapoi.

As fi dorit cutia automata si masina sa fie in 2 usi pentru a o mai putea conduce si altcineva din familie care nu are multa experienta.

 

Numai bine :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"Se rezolva fara probleme" exceptand cazul in care cutia nu moare de tot, ci doar scoate zgomote ciudate. Adica zgomote de functionare normale. :D Ia tdi manual, macar stai linistit dupa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am vorbit azi la dealer si raspunsul referitor la cutia automata a fost foarte tare-"daca e sa va pice oricum va pica dupa 10.000-15.000 km deci se rezolva fara probleme pe garantie".

Poate sunt eu ciudat, dar faptul ca sunt sanse mari sa se schimbe cutia PE GARANTIE dupa 5-6 luni nu ma incanta cu nimic.

Asta + faptul ca discountul de pe site de 1000 euro la achizitionarea prin leasing se ofera doar pt modele din stoc m-au dat mult inapoi.

As fi dorit cutia automata si masina sa fie in 2 usi pentru a o mai putea conduce si altcineva din familie care nu are multa experienta.

 

Numai bine :)

 

Dai un ban dar stai in fata....la service  :grrrrrr:

Modificat de cristi511
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa am gandit si eu. La urmatoarea masina as vrea automata, dar nu dsg7. De ce sa stau cu gandul oare cand pica. Daca si cei de la reprezentanta zic ca poate sa pice dupa 10-15k, cum imi pot ei garanta ca nu se repeta? Oricum ar fi reparatie gratis, dar iti creaza un inconvenient. Legat de masina in 2usi as zice ca nu este pt incepatori. Trebuie sa stii cum sa parchezi si unde ca sa ai loc de iesit si intrat in masina. Sent from my ApfelPhone

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!