Jump to content

Vw Jetta aka Iubi'


cristi511

Postare recomandată

Daca nu ai problemele mentionate de colegi mai sus, eu zic din suflet GO LOW! E normal sa coboare mai putin pe spate. Fiind diesel motorul e mai greu si tinde sa se lase mai mult pe fata si au facut diferenta de drop pentru a fi egalitate fata/spate.

Modificat de rudiRUD
Link către comentariu
  • Replies 2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • cristi511

    920

  • The_Ego

    130

  • sebip

    54

  • Rave

    52

Top Posters In This Topic

Posted Images

Mergi cu incredere pe Sportline,si comanda arcurile exact pe codul de care ai nevoie. Eu sunt multumit de alegerea facuta. Ti-am promis ca revin cu un feedback la tine,insa nu am apucat. Profit acum si iti dau toate detaliile. Drop-ul fata de eibach prokit a fost de 15mm pe fata si 7-8mm spate. In setarea actuala este spatiu egal la roti fata-spate si anume fix 1 deget( degetul meu aratator are 15mm).

Ca si tinuta de drum este putin mai rigida fata de pro kit,insa masina raspunde altfel la manevre,fie ele si la viteze mici. Fata de suspensia reglabila este mult mult mai confortabil. Tine minte ca anul trecut am avut montata reglabila.

 

Ca si look,masina ta va arata mai joasa decat a mea,pentru ca ai jante pe 18. Mai mult de atat nu stiu ce sa iti spun,decat ca daca vei vrea in viitor poti lua ceva amortizoare sport la de la bilstein,si poti folosii arcurile eibach,fiind o suspensie de top,daca nu ma insel bilstein b8+eibach sportline.

Link către comentariu

Singurul lucru care ma trage inapoi este et-ul jantelor. Sunt aproape sigur ca cu arcurile sportline imi va atinge in absolut orice situatie. Acum, de bine de rau pot sa merg incarcat si nu atinge decat in situatii extreme...225 pe 8j sunt stretched-ish...si ma ajuta. Dar daca mai cobor inca 1 deget...apai cred ca o sa merg singurel in masina...nu stiu..tare as vrea sa pot face o proba inainte de achizitie....

Link către comentariu

fender screw mod si nu ar trebui sa iti mai atinga decat incarcat, in giratorii luate mai tare. adica rar.

eu acum sunt pe la -45 cred si am 225 pe 8.5J cu ET45.

imi place masina ta :).

Link către comentariu

Ms Mike. Stii bine ca reciproca e valabila :icon_thumleft: .

 

Nu o sa ma bag la chestii de genul asta ca nu le vad rostul. Pana una alta masina e bine asa cum e, fara alte adaugiri. Prokit ramane.

Link către comentariu

Mai lasa nitel masina :) ?

 

Bai, am vrut sa iti scriu legat de arcurile alea, dar nu am avut timp. Retrospectiv nu pot sa-ti spun decat ca ai luat decizia corecta.

Link către comentariu

Rau nu pica plus ca ar fi ceva mai deosebit. In alta ordine de idei, banii respectivi se pot duce la fel de bine si frumos pe un tratament la "spa" pentru masina, cu interior exterior samd. 

Link către comentariu

Stickere de acel gen pe masina țipă a reiscar.

 

Ai mers pe un tuning oem, finut, discret, pentru cunoscatori as zice. Acel sticker insa e din alta categorie. Din categoria celor care au pe masina eleron urias si/sau 4 evacuari pe un diesel sau benzinar amarat, eventual aspirat.

 

Mult mai bine spa! 

Link către comentariu

@The_Ego. mi se pare destul de finut stickerul ala, fiind OEM:)) nu tipa a reiscar. Mi se pare elegant chiar, desi masina e o jetta CUP, care surpriza:)), chiar e reiscar, cu acte!!!:)) Cristinel, eu zic sa-l pui!!!

Link către comentariu

E Cup Edition doar pentru America. Asa ca e tuning oem, dar pentru US. Bara fata fiind cea care diferentiaza de restul modelelor. Nu mi se pare ca merge cu linia eleganta a masinii, inclusiv cu jantele pe care le are Cristi. Daca era ceva cu niste Ultralejere sau TD-uri parca mai arata de acolo sticker-ul, contribuind la tenta sportiva. Asa in umila mea parere da contrast inutil.

Interesant ca doar pe varianta de strada exista acel sticker, la adevaratul racecar nu.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

Masina aia din poza are o gramada de 'chestii' negre pe ea care merg cu sticker-ul: trapa, chedere negre, bara fata cu gauri (negre) mai mari, pana si jantele au un iz de negru (Charleston, daca nu ma insel). A, si inca ceva, 0% crom. Deci daca pui sticker-ul, tindem spre discutia interminabila vis-a-vis de facut/nefacut lucrurile negre pe masina..

Link către comentariu

Nici eu nu as pune stickerul, chiar daca e OEM...nu se potriveste cu look-ul masinii.

Au zis colegii mai sus destule motive pt care nu ar da bine.

Sau pune-l, dar la pachet cu Ultraleggera negre. [emoji16]

Link către comentariu

Ma poate ajuta cineva cu o imagine in photoshop? Asta cred ca ar fi cea mai simpla metoda.

Link către comentariu

O sa incerc sa-ti fac o simulare in seara asta..dar mai pe la 12 asa(dupa orele de parenting). In mod normal in 5 minute ar trebui sa fie gata.


Uite..cam asa ar trebui sa arate..


Din pacate rezolutia sticker-ului lasa de dorit..


Dupa parerea mea, nu vine urat dar nu face casa buna cu cromul de pe masina Unul e 'race' celalalt 'elegance'...

post-136547-0-09396900-1426100624_thumb.

post-136547-0-94684100-1426100624_thumb.

Link către comentariu

Mersi Mihnea. O sa mai studiez problema si vad ce si cum...la mine nimic nu e sigur. Dar tinand cont de ultimele experiente pe care le-am avut cu colantul ( pozitive) s-ar putea sa ...vedem vedem :D .

Link către comentariu

Cristi chestia cu stickeru este ca toate chestiile care ti le-am spus pana acum si tu nu le-ai vrut,decat stickerul acela mai bine niste oglinzi,plafon negru,manere ceva:D.Stickerul acela are rolul sa o faca maxim Race,cu ce ti-am zis noi oglinzi ceva negru nu o sa fie chiar race,o sa fie sport-eleganta,dar nu race-eleganta cum zice si miik.

Link către comentariu

BAAAA, scuzați-mi ieșirea DAR CUUUUMMM SA FACI MANERELE NEGREE??? nici jetta ChelLine nu are mânere negre... DOAMNE FEREȘTE!!!!

Link către comentariu

"baa"... era o idee,atunci cum sa pui sticker de ala pe ea??cum sa vazut in photoshop stickerul se poate vedea si cu un plafon,oglinzi si manere negre.Altcineva poate sa vina sa zica ca ar putea sa incerce 10 culori pe ea curcubeu sa fie dragalasa,nu ai de ce sa te iei de asta,sunt niste idei pentru photoshop pt inceput.Stapaneste-te data viitoare!

Link către comentariu

Mi-am cerut scuze în avans. Scuza-mi reactia, inca odata, dar nu inteleg chestia cu manerele. Masina e curata si frumoasa asa, manere negre nu a avut nici o jetta MK5, NEVER, nu arata bine, nu se leaga cu nimic etc etc. Cristinel are o masina boboc, trebuie sa ramana alba toata în integralitatea ei:) fara bullshit-uri negre:) Scuze pentru OT si pentru spamuiala

Link către comentariu

Trebuie sa ramana cum vrea el,noi suntem aici sa-i dam idei pe care daca vrea le pune in practica,daca nu vrea nu le pune.Daca are cine sa-l ajute cu photoshop e si mai bine! Are o masina boboc,insa eu sunt de parere ca la un plafon negru,exterior sa ne intelegem, o sa-i de-a un aer de super eleganta.Alb-negru e cea mai frumoasa combinatie dupa parerea mea si te joci cu ea cum vrei.

Link către comentariu
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!