Jump to content

Vw Jetta aka Iubi'


cristi511

Postare recomandată

Ecartamentul mai mare pe fata e sanatos la fwd ca sa iti limiteze subvirarea. Daca era acelasi ca pe spate sau mai rau mai mic, tendinta la subvirare era si mai mare.

 

Iti atinge pe undeva? Pare destul de inalta.

Link către comentariu
  • Replies 2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • cristi511

    920

  • The_Ego

    130

  • sebip

    54

  • Rave

    52

Top Posters In This Topic

Posted Images

Atinge putin pe fata...ce i drept nu am incercat o prea serios. Intuiesc rolul diferentei dintre cele doua punti..problema mea era legata de faptul ca nu ai acelasi spatiu de "joaca" cu un et mai nepotrivit.

Link către comentariu

Audi ten slots, 18 cu et40 si 7.5j si vw budapest, 18 cu et 44 si 8j.:))

Si niste table pe 16 cu 6.5j si et 51.:p

Edit: alea din postul 2 sunt replici de audi r8. (In ambele linkuri puse de tine e acelasi set).

Modificat de cristi511
Link către comentariu

Chiar ca ai avut dreptate cand ai folosit cuvantul 'experiment'..arata ok in a weird kinda way.

Intr-adevar e bine ca ai garda lasata, altfel nu era bine. Mie mi se pare ca arata bine din anumite unghiuri,

si nefericit din altele - cum ar fi profil.

 

Cred ca - daca le pastrezi pe masina - te indepartezi de abordarea OEM-tuning; prin urmare s-ar cere modificari

de substanta la cromul de pe calandru - poate negru, impreuna cu chederele, culoarea sa devina un alb-mat gen folie, ceva..

 

In schimb as lasa jantele asa cum sunt.

Link către comentariu

Stiu ca v-am plictisit cu niste jante si cu niste discutii redundante dar...acum chiar nu stiu ce set sa pastrez...plus ca s au asezat arcurile si acum arata cam asa:

post-47000-0-40945500-1424073061_thumb.j

Link către comentariu

Total neconcludenta poza. Mie nu mie se pare ca s-a mai lasat.

Cauta niste poze cu celelalte jante si fa poze si cu astea din aceleasi pozitii. Apoi revin-o cu poze in paralel.

 

Nu arata rau nici astea, dar in dimineata asta parca as zice ca nu sunt de acolo. Hai sa ne mai gandim.

Link către comentariu

Cu Budapest-uri masina arata de parca asa ar fi iesit din fabrica. Cu astea arata de parca asa ar fi trebuit sa iasa din fabrica! ;)

Mai departe alegi tu.

Link către comentariu

Din aceste doua poze nici macar nu exista competitie. Sunt prea pline 10 slots, considerabil mai pline decat Bilbao. Masina nu e suficient de joasa pentru ele sau nu e suficient de lunga, aka ca un A8 sau ceva break macar.

 

L.E.: Vezi ca vinde cogdao un set de bilbao.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

Mda, pana in situatia in care mai apare vreun alt set de jante in peisaj ( la mine totul e posibil), pe masina vor ramane Budapesturile echipate cu gumele Nexen. :icon_thumleft: Dupa ce trece frontul asta atmosferic de presiune ridicata ( vb lu busu) o sa fac swapul.

In continuare, jantele de audi raman la vanzare, la pret de dumping, vorba aia. :D

 

Intre timp vin cu o rugaminte: ma poate ajuta cineva cu schema electrica de la sistemul audio echipat cu amplificator? nu de alta dar sta degeaba prin debara si daca tot l-am luat ma gandesc sa ma folosesc de el. 

Modificat de cristi511
Link către comentariu

Mie mi se pare ca e suficient de joasa masina pentru jantele alea. Ma refeream la faptul ca tocmai pentru ca aduce a low-rider, s-ar cere modificari 

majore in rest. Adica un tuning optic serios la restul masinii (grila, vopsea, faruri, you name it). Mi se pare ca jantele alea sunt prea extreme pentru 

cum arata masina in rest - chiar si cu kit-ul individual; trebuie ca INTREAGA masina sa fie extrema in cazul asta. Acum arata de ca si cum tot ce e 

pe masina e 'din fabrica', mai putin jantele, care sunt 'de balamuc' (nu in sensul negativ, mai degraba alaturarea e in sens negativ)

 

Ti-am zis, eu as pune o folie super-mata pe masina (alba) si as schimba tot ce e crom cu negru-gloss (vezi ornamentele 'shadow-line' de pe BMW, spre exemplu).

Genul asta de interventii mi se pare ca reclama jantele astea. Dar asta ar insemna sa o iei pe un drum complicat (si discutabil), cand tu ai oricum si Budapesturile.

Link către comentariu

Inca o parere ,poate te ajuta.Cele de audi nu-mi plac,parca sunt prea "goale",iar budapesturile parca sunt prea "pline",adica o fac sa arate asa imbibata masina,mai grasa :)),nush cum sa explic.Si cum ti-a mai zis cineva incearca sa transformi niste culori pe ea.Eu m-as informa si as cauta poze cu masini ca sa vad daca aceste modificari pot fi facute si sa de-a bine si anume:

 

-folie neagra pe plafon si poate sa se duca pana pe portbagaj

-folie neagra pe oglinzi

-manerele la usi sa fie tot in negru

-chederele si restul cromului poate merge in combinatia de care zic,dar daca nu da bine, transformate si ele in negru.

 

Eu o am asa in minte acuma si arata bine:D

Link către comentariu

Confunzi jantele de audi cu cele de vw :icon_geek: . Cele pline sunt de audi (ten slots) iar cele in 5 spite sunt de vw(budapest). :icon_thumleft:

Link către comentariu

Da:D greseala mea.Cautai poze pe google ,dar nu gasesc o jetta cum am descriso eu mai sus...

Link către comentariu

Da si asa,dar in special plafon-oglinzi-manere usi negre si poate si cu portbagajul.Eu zic ca ar fi criminala..

Link către comentariu
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!