Jump to content

Vw Jetta aka Iubi'


cristi511

Postare recomandată

Tu ce revizie ai pus - macar B ?

 

Posteaza te rog (daca nu ai facut-o inca) si pe topicul de feedback al lui Cipos.

Link către comentariu
  • Replies 2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • cristi511

    920

  • The_Ego

    130

  • sebip

    54

  • Rave

    52

Top Posters In This Topic

Posted Images

Stiu ca si tu ai prieteni cu bavareze; un amic are un E90 LCI cu N47 si are vreo 208k km si merge struna. Baiatul habar nu are masini, e total afon, dar in afara de ambreiaj pe la 180k, nu a schimbat nimic pe parte tehnica pentru ca nu a avut nevoie.

Tot asa, un prieten are un F10 3.0d, 204cp (525); are vreo 180-190k km si merge struna, fara interventii mecanice.

Ideea e ca un diesel de 2L, dar mai ales, unul de 3L, nu necesita investitii destul de multi km. Vorbesc de CR mai noi, BKD-ul tau e destul de batran ca tehnologie (no offense, sunt in aceasi situatie :d). Exemplele cu bavareze au fost doar cu rol ilustrativ, bineinteles ca nu te-as indruma sa iti iei un N47.

Banuiesc ca ai vazut pe forum cum si modelele noi au ceva bube, si te doare mai tare sa stai prin service cand masina abia are 2 revizii facute decat cand are ceva km; asta, plus faptul ca macar un A6 / F10 sau un E klasse compenseaza din plin atunci cand merg. Cred ca in bugetul tau gasesti ceva din gama aia cu sub 100k km si dotari pe masura clasei din care fac parte.

Pe de alta parte, tu stii mai bine, insa esti sigur ca o sa te multumeasca pe deplin o masina confortabila si nu o sa simti nevoia sa umbli la ea doar pentru ca pitici? :)). Cauta sa extrapolezi impresiile din TD pe perioade mai lungi, sa traiesti cu o masina zilnic nu e acelasi lucru cu a face TD, dar probabil deja ai luat asta in calcul.

Daca e sa fiu subiectiv, stii ce ti-as recomanda, dar incerc sa respect criteriile tale :).

* Acest post are legatura cu masina lui Cristi, insumand sugestii referitoare la destinul actualei si achizitia uneia noi (noua pentru el, nu neaparat cu 0 - sau 12/17/26km, cum se livreaza masinile la dealer).

Link către comentariu

@Mad_kat: am pus tot A ca asta am gasit. A mea a fost capsulata pe motor pe 13.01.2007 iar asta de am gasit-o e din 22.03.2007, Acuma....Dumnezeu cu mila

 

@Mike: stiu, variante sunt n, discutia poate fi lungita si paralungita...insa pana acum nu m-a convis ceva anume. Am mers cu a6 3.0 tdi cu 200k km si parca era facut dintr-o bucata, sunt convins ca si f10 e la fel...dar imi e frica de kilometraju cu 6 cifre...

 

Pd-ul meu chiar e vechi, are bubele lui binecunoscute, nu neg chestia asta, e rudimentar, e brutal, are rafinamentul unui pumn in nas dar.... pana la urma asta e cu asta defilam :))

Link către comentariu

Din ciclul "jetta aka iubi",am schimbat si cel de al doilea rulment pe spate. Cei schimbati (dupa 6-8) luni erau SNR, astia noi sunt SKF. sa speram ca astia tin mai mult :)))

post-47000-0-28425000-1423648373_thumb.j

Link către comentariu

Referitor la Cipos iti scriu,eu am facut la el 2 turbine,de fiecare data am ales inlocuirea completa a miezului interior cu unul nou,nu rectificarea turbinei mele(costa cu 2mil in plus,era practic turbina nou in melcul meu). Turbinele merg si in ziua de azi fara probleme,iar atitudinea lui chiar nu este deloc asa cum spui tu. Nota zece pentru el ca baiat si nota 10 ca se pricepe in turbine. LA tine problema cred ca este softul mai degraba,ai presiune prea mare in turbina.

 

Cand am facut ultima turbina la el,pe 2.0tdi BKD,am vrut sa aleg VNT20,insa nu a vurt sa o instaleze pe masina(desi costa cu 5 mil in plus) pe motiv ca nu rezista chiulasa mea revizie B.

Modificat de golfix
Link către comentariu

Din ciclul "jetta aka iubi",am schimbat si cel de al doilea rulment pe spate. Cei schimbati (dupa 6-8) luni erau SNR, astia noi sunt SKF. sa speram ca astia tin mai mult :)))

Eu nu ma duc la cinema cat de des treci tu prin service! :D

Link către comentariu

Golfix: ai fost la el, l ai vazut, ai fost acolo. Eu am lucrat via curier si telefon iar asta a fost atitudinea. Ba chiar a fost foarte deranjat ca l am sunat cand s a spart prima turbina.

Asa ca permite mi sa am o parere personala diferita de a ta. Ps: 1.55-1.6 ti se pare a fi presiune mare?

Asta e, nu are rost sa dezgrop mortii acum. Ca idee, turbina care este pe masina are 12k km, fluiera de la 0km, vnt-ul scoate un zgomot tare dubios...mama ei. Ce pot eu sa fac? Ma folosesc de ea cat tine iar apoi direct achizitie noua.

@sebip: stiu stiu, asta e si sentimentul meu:)))

Modificat de cristi511
Link către comentariu

Ai luat totusi in calcul si faptul ca poate " masina ta e o distrugatoare de turbine ?" :) fara gluma..poate ceri o parere si altor mecanici ; nu vreau sa dezvolt subiectul sa spun ca este aproape imposibil sa distrugi 3 turbine la rand intr-un timo scurt..sau ca am eu prea multe cunostinte cu turbo reconditionate ( wtf, practic miezul e nou ?! ) care nu s-au plans..incearca sa investighezi putin mai bine..poate cine stie, tratezi cauza si nu efectul..

Link către comentariu

As avea un filmulet in care 2 masini se intalnesc in trafic, merg in paralel si se intampla ca toata distractia sa fie filmata...este mult rau impotriva regulamentului?:)))

Link către comentariu

Da da, ca iti iei tu warning:)))

Edit: daca vrea cineva filmuletul..doar pe pm :d

Modificat de cristi511
Link către comentariu

Nu mai e ca tipu' care se afla in cealalta masina si care a filmat (onboard camera) l-a sters...deh...

Link către comentariu

Mi le-a ridicat un prieten de la vama si sunt ok ( omu e chitibusar). Sa vad unde si cand le montez. :icon_thumleft:

 

Edit: nu am dar cine stie, poate facem retrofit acum ca avem buton de 5$ :))

Modificat de cristi511
Link către comentariu

Nu ii de mult de lucru. Doar pentru ala de la alimentare cu combustibil trebuie data jos fata de la usa.

Link către comentariu

De fapt, trebuie desfacute toate fetele de usi ca sa le montezi.

Oglinzi pliabile electric se gasesc cam greu.

Link către comentariu
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!