Jump to content

Vw Jetta aka Iubi'


cristi511

Postare recomandată

Pe de alta parte e placerea unei masini built not bought. O placere costisitoare care e relativa, insa importanta pentru pasionati.

Masinile dupa 5 ani clar incep sa ceara piese din ce in ce mai costisitoare.

Plus ca nu te lasa inima sa o dai pe un pret de nimic, ca toate masinile rupte de km, samsarite in care nu s-a investit mai nimic.

 

Poti sa pui anunt cu cat ai vrea sa o vinzi, nu cu cat crezi ca o vei vinde si daca se ofera cineva foarte bine, daca nu te mai folosesti de ea.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
  • Replies 2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • cristi511

    920

  • The_Ego

    130

  • sebip

    54

  • Rave

    52

Top Posters In This Topic

Posted Images

"Built, not bought" poate sa spuna doar vreun posesor de mk1/2 care a desfacut toata masina, a reconditionat-o si apoi a pus-o la loc.

Noi, cu arcuri, jante si 2-3-10 retrofituri facute pe o masina relativ noua si nici macar de mana noastra... maj slab asa...

E ca si cum ne-am duce la un restaurant, am comanda ceva din meniu si apoi ne-am da mari ca noi am gatit... :))

Link către comentariu

Acolo e rebuilt la mk1,2 :))

Chiar si la o masina de 18-19k daca ajungi sa pui alte jante, elemente stilistice interior, exterior, o suspensie ajungi la 2k in plus lejer. Nu mai zic de faruri, frane, evacuare, ceva modificari pe la motor la cine poate care duc costurile la 4k. Moment in care realizezi ca imbunatatirile sunt aproape 1/4 din costul masinii noi.

 

Pe ideea daca nu ai cumparat-o asa inseamna ca ai construit, nu ad-litteram ca la o masina veche, ci faptul ca ea nu a iesit asa din fabrica.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

Aici sunt de acord cu rave. Ceea ce facem noi, astia mai "pasionati" se numeste imbunatatirea sau personalizarea bunului propriu. In schimb, e mai bine sa avem pasiuni din astea decat sa ne spargem sanatatea sau mai stiu eu...mintile.

Link către comentariu

Daca faci numai ce-ti dicteaza ratiunea, dispare farmecul. Eu daca as fi gandit rational, nu mai bagam nici un ban in masina, in afara de cei care trebuie.

Eu zici sa faci cum simti ca ar fi mai bine, sunt si oameni cu masini de >10 ani care se bucura de ele asa cum sunt.

Link către comentariu

Pe acelasi principiu merg si eu .. decat sa dau banii pe tigari / bautura / cluburi si femei, mai bine ceva la masina + plimbari :)) nu cred ca iti va mai cere prea multe investitii masina asta in viitoru apropiat... nu e chiar asa cum zic unii..ca intr-un an schimbi turbina, in altul injectoarele si ambreiajul..si toate astea reconditionate te duc ~ 1000€…bani care ii bagi o data la 200.000 km daca nu-ti bati joc de masina..asa ca nu va mai suparati pe masini :P

Link către comentariu

Nu stiu cum repari tu injectoare, turbina si ambreiaj cu 1000 de euro si sa te mai si tina 200.000 km.

Link către comentariu

O turbina de reconditionat este 1000 lei ( ca sa nu zic 850 lei ) , te poti interesa la mai toti cei care fac asa ceva ; un kit de ambreiaj + volant 1870 lei + 300 lei montajul, iar un injector 400 lei de reconditionat ( si speculam ca s-ar defecta toate 4...) ; total..~ 4700 lei ; scuza-ma, am depasit bugetul cu 300 lei, dar asta pt ca am adaugat si volant cu masa dubla si manopera...ca altfel, dupa cum am scris mai sus in post iesea sub 4000 lei..in fine..acu de dragul contrazicerii sper sa nu spuna altii ca la banii astia pica dupa 50.000 km toate, desi nu m-as mira..unii traiesc pt asta pe forum :)

Screenshot_2015_02_08_20_48_30.pngScreenshot_2015_02_08_20_50_42.png

Screenshot_2015_02_08_20_56_42.jpg

Modificat de bgd_b92
Link către comentariu

Daca a avut el ghinion asta e..se intampla..cum a avut ghinion si cu chiulasa ; am reconditionat si eu la o masina din familie si merge bine mersi, trecuta de 100.000 km si nemenajata..majoritatea apeleaza la reconditionari, acum, ok ar fi sa mergi la unii cu multe recomandari ; oricum ai garantie 1 an..eu n-am avut cunostinte sa se planga ; colgii mai sus au intrebat cum, eu am postat toate info necesare ; mai mult de atat nu am ce sa fac ; sincer, pot sa-mi pierd timpul si cu folos in a-i ajuta pe altii pe forum decat sa stau sa ma contrazic..de regula nu prea sunt genu sa ofere info false. Bafta tuturor, inchei aici.

Link către comentariu

Man, ghinion de 2 ori? Hai sa zicem ca e nesansa. Vrei sa ti spun care a fost de fapt greseala mea? E simplu, m am luat dupa parari de genul asteia si...restul e istorie. Modul in care abuzez de masina este diferit de modul in care abuzeaza altii...asadar mitul cu turbine reconditionate a picat pt mine. Sau orice alta piesa.

Crezi ca acum ca am alta chiulasa stau linistit, ca gata, e ca noua? Nu nu, nu e de loc noua..pana la urma poate avea de 2 ori mai multi km decat avea a mea..doar ca inca nu s a spart. E o solutie de avarie pentru simplu fapt ca reparatia cu piesa noua nu era fezabila...pai 10.000 ron sunt ceva bani nu crezi? Doar pentru o piesa?

Asa ca sa nu aud de piese reconditionate, piese a caror valoare de nou este aprox de 2 ori mai mare ca a piesei reconditionate. Sunt banii mei, e o alegere personala cum ii cheltui. Nu intentionez sa mai tin masina 200k km, dar atata timp cat mai sta la mine vreau sa mearga ceas,

In alta ordine de idei, discutiile despre diverse piese sau subiecte tehnice care nu au legatura cu masina mea rog a fi purtate pe topicurile dedicate. Sau doar la cererea mea. Multumesc.

Modificat de cristi511
Link către comentariu

Cristi...ma bucur ca ai pus masina pe roti...deocamdata trebuie sa te refaci psihic dupa investitiile recente :))...dupa care ai sa vezi ca iti trece chestia asta cu schimbatul masinii:))

Si daca nu poti trece peste...A3-ul ar fi cea mai indicata alegere...care la fel ca si Bora....Jetta...A3-ul e cam din filmul lor...nici prea mare...nici prea mica...numai buna:D

Ps. Daca intalnesti postari care nu crezi ca isi au locul aici...report si se rezolva imediat :))

Link către comentariu

E ok, si pe mine ma apuca nebunia pe topicurile altora cateodata si...daca au spus stop respectam dorinta ownerului.

Mda, pai asta e ideea, clasa compacta e cam ce mi ar trebui, :d

Rabdare si timp..ca banii se iau de la banca:))).

Link către comentariu

Si, bineinteles ca o belea nu vine niciodata singura. 

 

Dupa ceva drumuri facute au revenit "greierii turbo" care la inceputul iernii intrasera in hibernare. :tuktuk:

 

Masina asta imi mananca zilele, pur si simplu nu-mi da pace. Dar trebuie sa recunosc ca am un mare zambet pe buze cand calc pe ea si toti calutii ies la joaca. :D

 

Am verificat si zilele astea trebuie sa imi ajunga butoanele de la "chineji"

Link către comentariu

Daca vrei iti dau tdi-ul meu (1.4) pt cateva zile sa vezi apoi cum apreciezi silentiozitatea la a ta :))

Link către comentariu

In principiu, daca iti place masina, iti place cum merge si iti place ca intoarce capete si tot asa, sa stii o chestie: si o masina veche de 2-3 generatii poate intoarce capete. Stii versul: "..cand vad un golf 3 carosat vibrand..". Asa ca, keep tuning it! Si tine-o pana crapa de tot. Zic doar ca este si asta o alternativa...Sa nu-mi spuna nimeni mie ca e mai 'rentabil' sa-ti schimbi masina din 5 in 5 ani. Cand ma uit in jurul meu, numai masini de 5 ani vad. Si nici n-au numere de Bulgaria multe dintre ele! Nu nene, rentabil e s-o tii cat mai mult si sa te folosesti de ea. Cineva zicea bine mai sus..ca doar nu bagi in fiecare an mia de euro in fundu' ei  (pe probleme zic)!

Link către comentariu

@Bgd: te cred pe cuvant:)))

@Miik: mda, e destul de nasoala situatia. Daca nu aveam altceva mai bun de facut cu salaru poate ca ma aruncam fara sa clipesc la un leasing si aia era. App, cred ca ar veni bine jantele pe a6:p

Link către comentariu

Bai - imi pare rau de ce tot vad pe aici.

Ce pot sa iti zic - acum, daca deja ai bagat bani in chiulasa, o sa bagi in turbina - e chiar aiurea sa o dai, bucura-te de ea in continuare.

 

Chiulasa - la voi astia cu 2.0 PD nu era o chiulasa buna si una naspa? Si se deosebeau dupa un cod poansonat pe ele?

 

Cu turbina - cred ca ar ajuta si pe altii sa postezi unde a fost reconditionata - sa stim sa ne ferim de acel loc/mecanic

Link către comentariu

Eh, asta e...acum doar nu o sa crap eu de suparare (mint ca mi-a mancat zilele)... :icon_thumleft: Ma bucur cat timp mai sta la mine, daca apare ceva nu ezit sa o schimb.

 

Chiulasa la bkd are 3 revizii A B C. Alea cu A cica sunt problematice, B mai putin si C de loc. Problema e ca alea cu C nu se gasesc sub nici o forma in dezmembrari.

 

De reconditionat, turbina am facut-o la CIPOS, asa cum am mai spus de fiecare data cand am avut ocazia. Eu nu recomand  nu numai prin prisma produsului final ci si prin atitudinea de " dute ba-n ....".

Modificat de cristi511
Link către comentariu
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!