Jump to content

Vw Jetta aka Iubi'


cristi511

Postare recomandată

@Dun: la Miovinesse. A dat o floasca de 1 ora si aia a fost. Maine, daca e cald, o sa fie o morcirla de toata frumusetea. :D

 

@Moroenius: am pus un link mai sus, pe pagina anterioara (nu am primit mesaj)  :icon_thumleft:  

 

Pentru schimbul garniturii de chiulasa as cam avea nevoie de urmtoarele:

 

- garnitura chiulasa

- suruburi

- curea distributie

- antigel

- ulei

- service chiulasa

- manopera

 

Ar mai trebui sa iau in considerare si altceva?

Modificat de cristi511
Link către comentariu
  • Replies 2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • cristi511

    920

  • The_Ego

    130

  • sebip

    54

  • Rave

    52

Top Posters In This Topic

Posted Images

Daca schimbi cureaua de distributia nu schimbi si rolele sa fie totul nou, sau vrei sa umbli iar daca face figuri vreo rola ? Nu mai adaugi si filtrele daca tot schimbi uleiu sa stii ca ai facut si revizia ? :)

Link către comentariu

Ok cu revizia, dar cu distributia ( vad ca e cureaua pe lista de mai sus ) tot nu am inteles :d zici ca ai 50.000 km si nu o schimbi ? Eu la 50.000 km am schimbat tot, curea+role+pompa apa.

Link către comentariu

altii le schimba la 120 000km, si vorbesc de aceasi  masina, tip de distributie.

Link către comentariu

Pai am in plan sa o schimb complet la 190-200k km, adica pe la 70-80k. Cureaua o schimb pentru ca se pare ca nu e foarte sanatos sa i dai iar tensiune "ca de nou" uneia folosite.

Link către comentariu

Uleiul vrei sa il schimbi dupa ce pui chiulasa rectificata cu eventual span prin canale?sau de ce?

Link către comentariu

Cureaua o schimb pentru ca se pare ca nu e foarte sanatos sa i dai iar tensiune "ca de nou" uneia folosite.

Asta nu o stiam :)

Link către comentariu

@Georgik: "halatul", dupa ce inchei tranzactia, daca o sa se intample. De gasit le gasesti pe "pietele online" de la noi:p

@Miik: cred ca totusi ai 256 pe spate, nu de alta dar asa are si Roby pw scirroco, iar el are 2.0 tfsi.

Am verificat. discurile spate sunt de 286 iar cele fata de 312. Pe scirocco s-ar putea sa fie mai mici pe spate avand in vedere ca Jetta e mai grea si are si DSG.

Ca si comparatie, pe Jetta 2010 nu am gasit dimensiunea discurilor, insa pot spune sigur ca pe Golf VI Variant 1.4 TSI 160cp DSG sunt 282 pe spate, insa la Golf VI GTD sunt de 256..deci e cam greu sa tragem concluzii de aici daca un motor mai mare/puternic implica si discuri mai mari, fiind pe o masina mai usoara.

Oricum mie mi se par cam slabe franele - stii ca ziceam asta si mai demult - cel putin in comparatie cu fostele mele masini: A6 4F 2.4 4x4 si Mondeo 2.0tdci 140cp, in sensul ca la alea cand mergeai tare gen 160-200 simteai ca te bazezi pe frane. La Jetta am un feeling de 'gol in stomac', ca si cum masina se opreste in ultima clipa, te ia mai usor si abia la finalul cursei se opreste. Nimic de zis, nu am avut probleme; e doar o senzatie de frane care obosesc la situatii de genul esti pe 4 benzi, demarezi, prinzi viteza mare, apoi se pune unu in calea ta si franezi 180-80. Dupa cateva faze d-astea succesive, parca se inmoaie franele. Poate e si din cauza ca ajungi mai repede la viteza mare ca in cazul masinilor mai sus-enumerate..nu stiu. Acum vad ca cica ar fi cele mai mari discuri posibile (exceptand R32)..

Link către comentariu

Zi de axele cu came si de starea injectoarelor. In orice caz, respect pt ca te implici si la motor, nu doar  astept, cum fac 90% de pe acest forum.

Modificat de deenman
Link către comentariu

La prima vedere sunt ok. fara depuneri de nici o forma si fara uzuri vizibile. Dar cunostintele mele sunt foarte limitate asa ca si aprecierea e destul de "subtire". Pentru ca situatia a fost de asa natura, anul asta am schimbat de vreo 4 ori uleiul asadar motoru a primit o spalare interna de toata frumusetea :))

 

Ma implic in motor pentru ca ma folosesc de masina asta zilnic plus ca nu as putea sa pasez problema unui viitor potential proprietar pe principiul " sa se spele ala pe cap cu ea". Incerc in limitele buzunarului ( in principal) sa ii mentin o stare tehnica cat mai apropiata de "nou".

 

@Sebip: stau ca pe jar de ieri. Plus ca sunt "handicapat" fara masina, ca am nevoie sa ma deplasez de colo colo si acum suntem 3 soferi pe Duster.

@Bogdan: multumesc. Zii sa fie fara fisuri ca in rest nu e panica :D

Link către comentariu

Iti doresc sa ai bafta ca oamenii la care te-ai dus sa faca o treaba buna si sa rezolve din prima tot ce e de rezolvat.

Link către comentariu

De perete! L-am terminat cu telefoane...am morcovu cu tot cu iepure dupa el....ca astept sa i spuna ala daca "ploua sau nu in chiulasa"  :))

Link către comentariu

Hai ma ca nu esti chiar asa de ghinionist,iti facea presiune in instalatie, alte porcarii daca e "bulita"chiulasa.

Vezi de treaba ,daca e ca mine dai o :beerchug:  :beerchug: daca nu,,, dau eu.

Link către comentariu

Si,din categoria "asa face toate", chiulasa e sparta...

Modificat de cristi511
Link către comentariu
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!