Jump to content

Vw Jetta aka Iubi'


cristi511

Postare recomandată

Ai foarte mare dreptate in ceea ce spui dar ..am incercat varianta ieftina...si ieftina a fost. Probabil se va dovedi mai scumpa pe termen lung dar...asta e. Nu am ce mai face acum.

 

Iar turbina noua nu stiu de unde sa cumpar pentru ca nu am incredere in ceea ce e la noi pe piata. Plus ca din cate stiu Garrett( fabrica din Bucuresti) nu vinde turbine, toata productia mergand direct catre fabrici. Asa ca ce e pe piata nu stiu daca e neaparat original. Sa nu fie ca in cazul casetelor de directie...

 

Chiar nu stiu ce si cum sa fac. Iar daca iau ceva nou as vrea 1756VK care necesita adaptari pentru actuatorul vacumatic si flansa adaptoare pentru galerie. Oricum as da-o...tot nu e usor. 

 

Din pacate..... :tuktuk:

Link către comentariu
  • Replies 2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • cristi511

    920

  • The_Ego

    130

  • sebip

    54

  • Rave

    52

Top Posters In This Topic

Posted Images

Update: am primis telefon de la Ciprian iar discutia a decurs foarte civilizat, asa cum am zis ca voi proceda. E bine ca a trecut o perioada de cateva zile pentru ca la nervi probabil as fi vorbit altfel si pana la urma importanta era gasirea unei solutii cat mai elegante in asa fel incat sa fie bine pentru toata lumea.

 

Problema s-a rezolvat, maine ajunge turbina. Mai nou am "interne" de 1749VC. :D

 

Trecand peste asta, cel mai probabil ma voi opri la 1.5 bari si voi colabora cu Maz-ul asfel incat softul sa fie cat mai liniar si cat mai smoke-less. 

 

O sa revin maine cu impresii dupa montaj. 

Modificat de cristi511
Link către comentariu

Reconditionata nu inseamana noua Cristi , si crede-ma ca softu nu a influentat cu nimic zdrobirea palelor in carcasa!

Link către comentariu

@wiki: inca nu. Maine facem montajul si adaptarea softului dar sunt 90% convins ca vreau alta masina. Mi s a pus pata.

@Laur: nu ma risc. Mi-am furat-o o data, imi e de ajuns.

@Quattro3001: sunt foarte constient de chestia asta. Inca astept telefonul ala.

Va salut!

Link către comentariu
micuzzu_marius

Pe ce ti s a pus pata? Ce masina? Mie pe BMW 320 F30, dar deocamdata nu pot face trecerea, sper in viitorul nu f indepartat,  maxim un an :D

Link către comentariu

Intai sa mi fac bugetul si apoi vad dupa ce ma uit. Dar f30 328i este cap de lista. :D

Modificat de cristi511
Link către comentariu

Bine ca a fost serios si te-a sunat pt rezolvarea situatiei. (la Cipos ma refer)

Fa-o, da-o si fa trecerea la F30. Este o masina excelenta! Eu m-as uita si la 330d in loc de 328i. Am mers cu ambele si mi a placut mai mult 330d.

Link către comentariu

E prea mare "palaria" ( motor de 3 litri) pentru mine la momentul actual, De asta nu ma arunc in declaratii ca e usor sa mananci rahat.

 

O sa vad pana in iarna ce fac, fie ramane in familie, fie o dau. Stiu ca nu o sa iau mare lucru pe ea ca romanul e cu Passatu' sa nu rada vecinu de el...dar voi vedea.

 

Pana atunci trebuie sa o pun pe roti ca de o saptamana sta in service.... 

Link către comentariu

Erai asa convins mai acum cateva luni ca mai stai cu jetta ceva ani. Inteleg ca problema cu turbina a contribuit si ea. Oricum e altceva F30, mai ales 328i. Bafta si sa iti iasa socotelile.

Link către comentariu

Si eu Ego...si eu. Dar intamplarile din ultima perioada plus faptul ca ar mai urma ceva investitii in masina m-au pus pe ganduri. Plus ca sincer m-am plictisit. Vreau altceva.

 

Daca va ramane in familie probabil o voi aduce la starea initiala ca sa se poata folosi si maica-mea de ea fara vreun stres: jante 17, arcuri normale, fara soft...

 

Eu mi-as dori sa o pot tine, sa fac din ea show car: air-ride, 19", interior...samd. Dar asta implica niste bani de care nu dispun. Masina are 7 ani de cand e in familie, 8 de cand e produsa....sa nu mai zic de greselile facute in exploatare.

Link către comentariu

Stiu exact ce zici. Plus ca dupa 7-8 oricum valoarea ei de piata e foarte mica. Devenind realmente o mancatoare de finante fiindca inevitabil incep sa cada piese.

Downside la o masina premium este ca investitiile intr-un tuning frumos sunt mult mai mari, dar si rezultatul :D

Link către comentariu

Good news!

Nu pot decat sa ma bucur cand lucrurile se rezolva, cu implicare din ambele parti.

post-47000-0-61008000-1406707355_thumb.j

post-47000-0-92810400-1406707366_thumb.j

Link către comentariu

Daca fac totalul ultimilor 2 ani de zile, si aici ma refer doar la piese nu si la revizii/manopera, ma apuca durerea de cap. 

 

Asa ca mai bine nu ma gandesc. :))

Nici retrofiturile/upgrade-urile de la VAG( VW in cazul de fata) nu sunt foarte ieftine daca le faci cu piese oem si luate de noi asa ca nu mi fac griji :D .

Modificat de cristi511
Link către comentariu

Exact asa fac si eu. Daca ma intreaba cineva cati bani au intrat in masina zic ca nu stiu :))

Link către comentariu

Pai nu are rost. E hobby asa ca scopul scuza mijloacele. :D

Link către comentariu

Hobby sau pasiune? Hobby suna destul de banal pentru cat e de costisitor :))

Link către comentariu

Tinand cont ca masina sta in service de miercuri seara aveam nevoie de un mijloc de transport. Asa ca sambata am luat in custodie fluence-ul my 2014 al finului.

4000 de km, 1.6 16v 110 cai. Vreau sa spun ca primele 2 zile au fost groaznice...dar groaznice. Nu am mai condus atat de mult un benzinar ( in cazul asta aspirat) si mai ales atatea zile si km. Ramasesem calibrat pe maniera de mers a jettei asa ca renaultul mi s a parut efectiv "masinuta cu pedale".

O sa zica unii ca " ia uite l pe asta, zici ca a mers toata viata cu avioane si acum s a trezit pe jos". Chiar este un soc sa treci de la 160-180 cai si 380-400 nm ( disponibili la vreo 2200 de ture) la 110 cai si vreo 135 nm ( disponibili niciodata pt ca ar trebui sa mergi cu maxim tr 2) :))))

Asadar primii kilometrii au fost un soc. Insa ce sa vezi, surprizaaaa! Deja in a 3a zi am inceput sa ma obisnuiesc cu noua masina, cu noul grup propulsor. Si ghici ce...imi place. Imi place linistea, imi place lipsa vibratiilor, imi place sunetul atunci cand treci de 4500 rpm, imi place lipsa lagului sau altfel spus raspunsul instant la accelerare. Pe scurt imi place sa conduc o benzinara.

Devin din ce in ce mai convins ca vreau motor pe benzina la urmatoarea masina. Asta pentru ca un 3l diesel nu ma "incalta". Plus ca ma pot obisnui si cu consumul. Dar este clar ca cel putin pentru mine, venind de pe un Pd de moda veche, motorul asta pe benzina pare electric. Liniaritarevsi raspuns instantaneu.

Sper ca maine sa mi readuc masina pe linia de plutire. Si sa ma reobisnuiesc cu lag, cuplu, vibratii, zgomot, fum...

Ps: ce frane bune are fluence-ul. Bite initial, tarie in pedala, modularitate foarte buna, forta. Alta chestie care imi va lipsi.

Modificat de cristi511
Link către comentariu

Masina e gata. A doua oara intr-o luna de zile.

Sincer am capatat teama cand vine vorba de a apasa pedala din dreapta la fund. Iar asta probabil se va reflecta pozitiv in banii cheltuiti pe motorina si negativ in placerea de a conduce. Dar nu am ce face..it is what it is.

post-47000-0-64569600-1406798469_thumb.j

Link către comentariu

Mai bine o calci sa vezi cum se comporta , iar daca doamne fereste de ceva esti aproape de casa. Mai nasol este sa fii plecat intr-un concediu si sa uiti de frica . Costurile vor fi mult mai mari atunci.

Modificat de Radu_Alecs
Link către comentariu

@Rudi: asta e clar. Doar trebuie sa fim in ton cu vremurile, sa tinem pasul cu tehnologia nu? :))

 

@Radu_Alecs: Ai dreptate dar o iau usor,,,incetul cu incetul. Intai vreau sa fac niste loguri sa vad daca e totul in ordine si abia dupa ma apas mai tare pe piciorul drept...

Link către comentariu

E cazul de o spalare completa ca s a adunat praful o saptamana. Si pe urma merg sa "plimb" si turbina asta. :)))

Sper sa reusesc sa fac logurile alea diseara sa vad concret cum sta treaba...pana atunci am "limitator" la piciorul drept.

post-47000-0-17364300-1406822880_thumb.j

post-47000-0-01520600-1406822897_thumb.j

post-47000-0-44893000-1406824752_thumb.j

Modificat de cristi511
Link către comentariu
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!