Jump to content

Vw Jetta aka Iubi'


cristi511

Postare recomandată

Update: nu a mai iesit nimic. La 1.55 bari turbo a facut poc.

Link către comentariu
  • Replies 2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • cristi511

    920

  • The_Ego

    130

  • sebip

    54

  • Rave

    52

Top Posters In This Topic

Posted Images

Asta e..ce sa i fac. Am incercat si eu :D

 

Stai sa vezi distractie de acum inainte....presimt ca asa va fi...

Modificat de cristi511
Link către comentariu

 

 

Stai sa vezi distractie de acum inainte....presimt ca asa va fi...

 

Adica?:)

Link către comentariu

Dap, e nevoie de alt turbo.

Pai...nu stiu..a facut poc...:))) de fapt pfiuuuu..and bye bye power welcome white smoke::))

Link către comentariu

Trebuia sa o lasi asa cum era,tragea destul de bine, nu stiu ce a fost in capul tau dar ma rog.

Link către comentariu

Emitu: tie iti place sa faci lucrurile pe jumatate sau sa le lasi neterminate? Plus ca am facut 1500 de km cu turbo la 1.55 fix cum merge ea pe arl. Asa ca nu vad unde ar fi greseala.

@ego: fix in presiunea stock era...sau a fost:)))

Link către comentariu

Mda...sunt sceptic..dar vom vedea. Azi pleaca turbina la bucuresti...sa vedem daca vine maine alta:))) dar...m am convins de calitatea lucrarii.

Link către comentariu

1756vk? Cum am sugerat de la bun inceput? Turbina a fost reconditionata slab calitativ. Vnt 18 merge cu soft la 1.6 safe cu overboost pana la 1.8.

Link către comentariu

Asta e. Pana la urma nimic nu se compara cu lucrul nou. N am ce sa fac..de fapt am..dar voi vedea din iarna:))

Link către comentariu

Se va rezolva pe garantie mai mult ca sigur. A fost echilibrata?

Link către comentariu

Sa vedem. Eu sunt "toma necredinciosul" de data asta. Teoretic da..practic..n am idee. Dar a rezistat cat a rezistat asa ca...

Link către comentariu

Revin cu update: vineri turbina a fost trimisa la Bucuresti pentru a se schimba/repara pe garantie. 

 

Azi pun mana pe telefon decis sa rezolv problema elegant dar ce sa vezi...ambele numere de contact indisponibile. Bine bine, poate nu are semnal sau cine stie si ma pun sa caut contact de la firma pe net. Bineinteles ca nu am gasit nimic, decat unul dintre numerele pe care le aveam deja.

 

Asadar, masina sta de miercuri seara, eu astept de vineri sa primesc un semn ceva care sa arate o minima dechidere din partea respectivului pentru a rezolva situatia aparuta dar fara succes. 

 

Ps: stie careva de unde pot cumpara o turbina noua? 

 

Edit: i-am trimis si mail pe adresa de pe FB...poate cine stie se intampla vreo minune si raspunde.

Modificat de cristi511
Link către comentariu

Vezi ca turbinele de pe bkd-urile noastre nu tin mai mult de 170 cp. Iti spun ca am pocnit 2 in decurs de o luna si aveam 179 cp masurati pe dyno. Daca pui tot 1749 inapoi sfatul meu este sa cobori puterea. 

Link către comentariu

Respectivul ar trebui mentionat la Cutia Neagra sau cum ii spune topicului cu reclamatii/feedback negativ. Sa stie si altii, ca doar asa merge economia de piata. :)

Link către comentariu

VA-ul ( stock) stiu ca nu tine dar VB-ul ( arl ) ar trebui sa tina. Oricum nu am depasit presiunea de fabrica a turbinei ( 1.55) asadar scuze nu ar trebui sa existe. Nu ar trebui....

 

@ Mike: cel mai probabil o sa o rezolv din iarna cu alta masina...dar pana atunci trebuie sa vad ce e de facut acum...din pacate.

 

edit: TudorM: o sa ma ocup de chestia asta dupa ce se rezolva situatia. Culmea e ca respectivul e laudat ca "pomul cu roade" din povesti. Dar se pare ca proverbul " la pomul laudat nu te duce cu sacul" are o baza solida in realitate.

Modificat de cristi511
Link către comentariu

Foarte nasol ce ti s-a intamplat.

 

De ce nu incerci o turbina BV43 de pe 2.0 TDI 170 CP? Din experienta iti spun ca este extrem de fiabila si poti urca in jur de 210 CP, chiar peste.

 

O am pe A4, masina are 310.000 KM, soft si DPF off de la 180.000 KM si turbina merge excelent.

 

LE: Ca sa nu se inteleaga gresit, este turbina originala a masinii.

 

In rest, masina arata excelent! Felicitari pentru aspect si pentru bun gust!

Modificat de Andrei AXN
Link către comentariu

Multumesc pentru apreciere. Am incercat sa nu sar calul si sa ma gandesc mult inainte de a face cate ceva. Si in limita buzunarului.

in ceea ce priveste turbina...asta e. Mi am furat o vad eu cum o scald. O sa ma gandesc mai mult si mai bine data viitoare.

Link către comentariu

Eu nu am incredere in turbinele astea reconditionate. Nu vreau sa atac pe nimeni care se ocupa cu asa ceva, dar...

Nu stiu daca si cum sunt echilibrate/calibrate, dar tind sa cred ca nu prea sunt.

Am vizitat anul trecut fabrica Honeywell de pe Iuliu Maniu (Garrett) si pe langa procesul de fabricatie complex, procesul de calibrare a turbinelor este realizat de niste "scule" foarte complexe si precise, care nu sunt la indemana oricui.

Ca sfat, fa un efort si ia un turbo nou, evenutual ceva recunoscut ca fiind fiabil si potent.

Link către comentariu
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!