Jump to content

Vw Jetta aka Iubi'


cristi511

Postare recomandată

La pornire de cand folosesc aditiv nu mai da fum, dar nici n am schimbat bujiile de noi. De fum mi s a luat si mie desi dadea si fara soft. :d

@mihai: dupa ce schimb turbo o sa ma ocup si de un nou soft, poate chiar in ziua respectiva.

Modificat de cristi511
Link către comentariu
  • Replies 2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • cristi511

    920

  • The_Ego

    130

  • sebip

    54

  • Rave

    52

Top Posters In This Topic

Posted Images

Cateva poze noi de la o sedinta foto ad hoc. Cele trase cu dslr vor veni zilele astea si le voi urca pe flickr. :D

post-47000-0-06086400-1402904596_thumb.j

post-47000-0-30437300-1402904694_thumb.j

Modificat de cristi511
Link către comentariu

Ca variante de turbo ai si 1749vc ( care vine pe motorul de 2.0 tdi 170) sau  1756vk (care vine pe 2.7 tdi v6 190). Cu acestea poti scoate 200 respectiv 230cp lejer. Diferenta de pret nu este asa mare, mai ales ca o sa schimbi si ambreiajul. Daca vrei sa ramai in zona 185cp poti merge pe 1749vb. in toate cele 3 cazuri se poate si mai mult, dar am ales sa dau niste valori safe. Alegerea iti apartine!

Link către comentariu

1749vc nu este plug & play si face cam 210 cai iar cea de 2.7 este mare mermel si sincer vreau diesel pt cuplu la 1700-1900 de ture iar turbo asta pe motor de 2.0 face presiune abia la 2400 de rpm (merge pana in 5000 rpm dar nu ma intereseaza).

 

Am ales varianta 1749vb pentru ca este cea mai facila varianta pentru daily-use in jurul valorii de 180 de cai. Iar ca sa sar de 210 cai imi trebuie intercooler/ambreiaj mai potent si nu vreau asa ceva.

 

Plus ca vorbesc de o valoare relativ safe astfel incat sa ma pot folosi de masina inca 50-100k km fara prea mari batai de cap.

 

 

DIferente de dimensiuni intre cele doua tipuri de turbo:

 

Garrett GT1749VA, 35 mm intakestr.gif andstr.gif 36,5 mm flightstr.gif

Garrett GT1749VB, 37 mm intakestr.gif andstr.gif 38,3 mm flightstr.gif

 

 

LE: Tinand cont ca acum am 160 cp @ 387 nm consider ca 180 cp @ 400-ish nm este mai mult decat suficient pentru ceea ce imi doresc de la masina ( 30k km pe an + 1 2 semafoare ocazionale + reprize 60-100 si 80-120).

Modificat de cristi511
Link către comentariu

Daca vrei sa te opresti la 180cp mergi pe varianta cu vb-ul. In legatura cu 1756vk te contrazic, face presiune mult mai devreme (depinde si cine face softul si cata experient are). In legatura cu ambreiajul , acesta face fata fara probleme (si aici depinde cine face softul si cum distribuie cuplul). 200cp si 400nm dintr-un 2.0 tdi cu 1749vb suna bine.

Link către comentariu

In mintea mea e clar ca ma voi opri la "vb" cel putin pentru moment.

Acum ramane sa duc la indeplinire swap-ul + softul, sa vedem ce iese. Cum spuneam, daca reusesc ceva in jurul a 180 de cai o sa fiu mai mult decat multumit. Pana atunci se fac aproape 30 de zile de cand am comandat o nenorocire de fusta de gli...probabil ca e lunga pauza de tacos+tequila...

@ mike: can i join the club bro? Clubul la " Sf Asteapta"...

Link către comentariu

Cateva poze noi facute intr-o locatie...pentru nostalgici. :icon_thumleft:

 

pics

Link către comentariu

macar tu nu esti retinut de intarziere in a-ti respecta niste angajamente..

ai o masina foarte frumoasa!

Link către comentariu

Adevarat, dar in acelasi timp imi facusem un buget proiectat pe o perioada de timp....care s-a dus pe apa sambetei. Acum m-au apucat bazdacii sa schimb turbina, vine concediul...o sa fie o perioada grea pt contul meu. :tuktuk:

 

Multumesc la fel!

Link către comentariu

Explicati mi si mie va rog de ce nu exista diferenta de inaltime intre golf 5 de 1.4 cu jante pe 16 si masina mea cu 18 si arcuri -30.

post-47000-0-41230000-1403024552_thumb.j

Modificat de cristi511
Link către comentariu

Multumesc multumesc! Din pacate mai dureaza minim 3 saptamani pana cand termin exteriorul...

Link către comentariu

o sa dureze mai mult ! zbenghiul ala de pe bara fata ai de gand sa-l remediezi ?

Link către comentariu

Cand o sa vina si fusta..adica peste 3 saptamani. Intra la vopsit amandoua.

Link către comentariu

Nu nu. Poza e facuta din masina. Ne am uitat vreo 5 insi la masini si sunt la acelasi nivel, daca nu chiar putin mai jos g5-ul. In mintea mea nu face sens:)))

Link către comentariu

Uite a mea cu jante de 17" si una cu jante de 16". Eu am pro kit.

Modificat de sebip
Link către comentariu

pe bune? "don't make sense" am ajuns sa il traducem mot-a-mot?

Link către comentariu

Is pe telefon...tapatalk...numai stiu sa atasez poze[emoji16]

post-21103-14030328350149_thumb.jpg

Modificat de sebip
Link către comentariu

Pe bune daca nu era o parodie pe youtube. In fine Imi cer scuze ca te am ofensat cu modul meu de exprimare. ( bag deseama ca 3 ani de studiu in lb engleza nu m au ajutat la nimic nu?).

On topic: Inca nu inteleg de ce stam la acelasi nivel (g5-ul cu jetta).

Sebip: comparat cu alta jetta sunt foarte jos ( cu aia 3 cm din arcuri)...dar e ceva dubios cu golful ala. Treaba e ca cica a fi absolut stock, fara vreo modificare la suspensie.

Modificat de cristi511
Link către comentariu

Sebi, de unde fac si eu rost o grila neagra? Ca vine atat de bineeee....

Link către comentariu

Man, stiu de ce e neagra..ma gandeam ca poate ai vreun prieten care are un prieten care stie pe cineva care are o grila :)))

Link către comentariu

Vazand la alti colegi treaba asta, m-am gandit ca ar fi bine sa fac si eu o lista cu cele schimbate/modificate la masina pana in momentul de fata:

 

- jante ( vreo 5 seturi pana acum)

- swap rcd 500 cu rcd 510 ( schimbare de mare efect in habitaclu)

- schimbat leduri cluster+climatronic ( culoare alb)

- tipsuri inox borla

- discuri frana 312 mm pe fata si 286 mm pe spate

- improspatare volan ( am schimbat pielea volanului dar si mansonul schimbatorului)

- activat us lights+bec pozitie portocaliu= pseudo-DRL

- stins cercul interior al stopurilor ( skyline-look-alike)

- vopsit etrieri in gri si ulterior negru ( o chestie care da bine atata timp cat nu am etrieri mai mari)

- iluminare interioara cu led ( puteam foarte bine sa las becurile normale incat ledurile la footlights s-au ars ft ft repede)

- lampi numar spate cu led ( dau o nota diferita dar se poate trai si fara)

- praguri gli ( dau foarte bine pe masina)

- arcuri eibach prokit ( -30mm fata de stock)

- soft ( 160 cp/387 nm).

 

Ceea ce urmeaza in viitorul apropiat si foarte apropiat:

 

- swap turbo de la 1749va la 1749vb + soft = mai multi caluti :D

- rear footlights ( mi se pare ca e o chestie de mare efect la interior)

- fusta spate gli ( e comandata de vreo 4 saptamani ca sa pot termina exteriorul de gli)

- schimb kit ambreiaj.

- cat delete ( la asta ma mai gandesc)

- set jante 16 aliaj de iarna.

- polish integral

- insonorizare usi

 

Cam astea ar fi cele doua liste "done" and "to do". Simtiti-va liberi sa veniti cu propuneri si adaugiri. :icon_thumleft:

 

Facem concurs: cele mai bine idei ( acelea pe care le voi implementa pe masina) sunt premiate cu un 6pack de bere la alegerea castigatorului:)))

Modificat de cristi511
Link către comentariu
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!