Jump to content

Achizitii (de laudat!)


armando
 Share

Postare recomandată

  • Replies 1,1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • eugen_zim

    75

  • Razak

    71

  • 88BLR

    70

  • armando

    60

Top Posters In This Topic

Posted Images

Sorin Golf 3 cabrio

A fost foarte important sa nu umblu la structura de rezistenta a acestei masini!

Nu, nu am taiat absolut deloc din tabla, insa pt aceasta a trebuit modificat fiecare element in parte.

Timp de lucru aproximativ 30 zile, cate cca 5-6 ore pe zi.

S-a pus mare acent pe ramforsare datorita "intemperiilor" ce urma sa le ia.

In final a iesit mult mai bine "ancorat" ca cel original de Golf 3

post-3230-1208292487_thumb.jpg

Modificat de Sorin Golf 3 cabrio
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, inseamna ca ai refacut tot circuitu de caldura, ca altfel nici o sansa sa il pui fara sa tai...

eu am pus de passat tocmai pt faptul ca nu tre sa tai nimic, circuitu de caldura se potriveste fa lix, atat ca venturile de la parbriz trebuie sa le refac.

restu e tot la linie :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din ce am vazut pe alte forumuri, pt bordu de mk3 trebuie taiat din tabla din fatza, ca sa intre toate chestiile pe acolo, de aia nu am optat pt asa ceva :D

si oricum bord de passat putini au :P ii numeri pe degete

Intrebarea ar fi :

De ce ai facut lucrul asta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probabil i se parea comuna si banala asa cum era, nu tuturor le e pe gust treaba asta.... am vazut si eu in germania un mk1 vr6 turbo cu interior de S3 inclusiv bordul si jante de porsche cromate. L-am pornit, era de vanzare 6500 vroia pe el, dar ala era bestie....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sorin Golf 3 cabrio
Intrebarea ar fi :

De ce ai facut lucrul asta?

Raspunsul probabil e simplu:

Bordul original dupa ce ca zdrangane ca naiba din toate incheieturile (fiind prins doar in 4 puncte) mai si arata ca naiba, zici ca-i de autobuz...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nici mie nu-mi place bordu de golf 2... e urat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nici mie nu-mi place bordu de golf 2... e urat

Silence ! I KILL YOU !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu faceam referire la design...acolo ,,gustul'' e raspunsul.

Pi ce ai facut ma cu firele si butoanele...le-ai pus pe ale tale in locul la alea de mk3?

Sau ai convertit intalatia cu taiere peste tot ca sa cada butoanele de mk3....la asta ma refer.

Normal ca Sorin si U-god au avut nevoie, ca au venit cu mot de mk3 pe ea..dar tu parca vorbeai de un project pe mot de mk2. :icon_thumright:

In fine...spun asta pentru ca nu sunt adeptul improvizatiei si mai ales in intalatie.

Mult succes...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A mutat papucii dintr-o mufa in cealalta probabil.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate gresesc, dar stiu ca mufele mai 99% difera. :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu in ce masura difera dar papuci dinaia se pot gasi si se pot lipi firele pe ei si sa ii bagi in mufe ca sa nu ai fire taiate, dar ma indoiesc ca a facut el asa deoarece papucii respectiv nu ii gasesti oriunde si in plus e munca multa...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eugen, da raman pe motor de mk2, dar gandeste cand ai o suspensie super rigida si tu ca sofer iti scuipi plamanii, gandeste cum zdrangane toate plasticele bordului si el in sine :D

apoi, alta cauza a fost ca tot interiorul meu este gri (passat), bordul de passat e tot gri, si doar butoanele din el si vent-urile for fi negre, simplu, curat si frumos.

@MK16V - firele temporar sunt taiate si puse in ordine conform pinout-ului ceasurilor de passat, asta pana vad care si ce fir unde si cum vine, majoritatea is puse cum trebuie, au mai ramas vreo 3 de care nu am idee unde vin, dar o sa le fac si pe alea, apoi vin cositorite si peste vine o banda speciala care la caldura se strange pe fir si amin, asa raman :D

post-3007-1208341305_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

offtopic: si in plus, la bordul de passat, butoanele de mk2 intra perfect in locase :D deci nu tre sa tai absolut nimic ce tine de butoane.

asa, un alt motiv, de cate ori nu ai vazut in bord acu de la km ca bate ca nebunu, sau zgomote ciudate de la cablu de km, sau cateodata nu mere deloc ... ete fix pix la passat e senzor hall la cutie si nu mai ai treaba asta :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

N-a zis nimeni ca nu are parti bune, departe de mine ideea asta. Banda aia de care vorbesti tu probabil e tub warmisch. :( Succes in continuare, daca o sa imi pun un bord de ceva mai nou care sa nu scartaie te caut ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bordul zdranganea probabil ca era de plastic.

Furtun warmisch asa se numeste(ideal pentru instalatii).

Dnu Izotop si eu o sa te caut daca o sa ma hotaresc sa trec pe euro 4 ;)

Multa bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eugen in cazul tau (cu referire la euro 4) voi folosi "VW TOOL NO. 1337 until VR6 swap is needed"

100 euro manopera la schimbare bord :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sa nu uitam totusi de ce ne-am adunat p-aici !!! golf 2 !!

nu zic ... si modificarile sunt binevenite dar in viziunea mea e frumos sa se pastreze aspectul original al masini cu imbunatatirile de rigoare !!

altfel facem ca si chinezii.... fata de SLK ,spate de BMW ,motor toyota si ce masina tare am eu!!!!!

fara suparare pt nimeni !!! e doar o parere!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

seby, nici fatza de bmw nu am, si nici stopuri de toyota :) e bord tot de VW ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sorin Golf 3 cabrio
:) e bord tot de VW ;)

...care pt unii din pacate ramane probabil la stadiu de vis...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu toti care au pareri contrare vis-a-vis de modificarile pe masini cu piese din masini mai noi, sunt invidiosi, mai sunt si cei care au posibilitatea, dar nu o fac din alte motive. Ma incadrez in categoria a doua......Si ar mai fi o chestie, am vazut acum 3 ani un g1 cu bord de g2 in el, arata hidos rau cu toate ca s-a potrivit perfect....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

v-am spus din start ca asta e parerea mea !! si hai sa nu facem aluzii la banii cuiva si la vise ca eu cred ca n-are rost sa ne aratam cocosi p-aici ca nu de aceea vorbim pe topicul acesta (si nici nu are rost sa vorbim de posibilitati!!eu cred ca fiecare din zona a investit in masinuta lui pe putin 2,3 mii euroi,fara pretul masinii, bani pe care suntem constienti ca nu ii mai vedem ,asa ca hai s-o lasam mai moale cu aspectul material!!!

dupa cum zicea MK16V mai sunt si alte motive !!

bafta tuturor!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Total deacord cu sebi si mk16v.. Exista mai multe tipuri de pasionati.. evident ca si posibilitatile materiale intra in calcul de fiecare data ca altfel am avea toti vr6 pe masini, dar cred ca sebi face parte din categoria mea ( conservatorii ) care prefera sa pastreze aspectul cat mai original al masinii si doar cu mici imbunatatiri/modificari dar care sa nu fie radicale si sa starpeasca esenta mk2-ului original ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!