Jump to content

Acumulator/baterie - sfaturi alegere, schimbare, etc


mmneg
 Share

Postare recomandată

Eu am dat 340ron cu bateria veche la schimb. Pretul intreg era 380ron

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Decent pretul final, daca are si garantie cat de cat (vazusem undeva si 40 luni, dar nu mai stiu ce brand oferea asa garantie).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Moll de 75Ah garantie 40 de luni, am luat ieri una pentru un A4 .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La cate parale? Cu bacteria veche la schimb?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cea de 75Ah 480 ron. cu baterie la schimb,iar a mea de 70Ah 350 ron. tot cu baterie la schimb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma gandesc sa ii fac vant negrutei si sa iau ceva nou, insa parca vad ca trec si prin iarna asta si abia iarna viitoare vede schimbare :D.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu are simptome si trece de ger iarna asta nu are sens, la mine a dat semne de oboseala, nu am asteptat finalul tinand cont ca a tinut 7 ani am considerat ca si-a facut pe deplin datoria, era echiparea de fabrica de 61 Ah.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca trece de iarna nu e un criteriu. Pe mine m-a lasat acum 2 ani, dupa ce trecuse iarna grea si era deja Martie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tot asa a trecut si iarna trecuta, cu un pic de stres, insa nu ceva foarte ingrijorator. Ma duc sa-i dau o cheie, o las un sfert de ora pornita, iar maine dimineata are de patrulat 9 km, pana la locul de munca.

 

LE: daca a luat-o din prima, fara emotii (ma rog, parca a invartit o data in gol, apoi a luat-o de parca era cald motorul), inseamna ca e ok, avand in vedere ca are cam 5-6 zile de cand nu a mai vazut cheia si a trecut prin doua geruri tari, -25-27 grade. Hai ca nu-i asa de rau... Poate fac economie iarna asta de 3 mil si ceva. Mai bine o revizie decat o baterie.

 

LLE: noroc de sotie, a mers motorul o ora si 4 minute. Torcea ca un motanel, apa ajunsese la normal, temperatura ambienta -0,5 grade. A inceput sa ninga la noi, baga un pic de zapada pana dimineata. Sa vedem...

Modificat de Lucian M
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc flaviusmaff pentru link. A rezultat din cautare bateria: http://pmd.varta-automotive.com/pmd2/showBatterieDetail.do?ArtikelNr=5704090643122 dar e mai mica cu 2 Ah decat cea originala. Trebuie sa caut ca cea pe care o am acum? ...adica de 72 Ah

Modificat de blackrider020
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ce reduci capacitatea in loc s-o maresti?

Nu e benzinar de 1.4. Are totusi nevoie de un curent sanatos cand cele 4 bujii sug vreo 40A pe langa demaror.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu imi voi lua baterie zilele astea, si am scotocit tot netul dupa preturi mai mici..acest magazin cred ca are cele mai ok preturi daca te ajuta cu ceva :)

http://www.bateriiautoieftine.ro/capacitate/72ah-80ah

Eu o sa-mi iau rombat premierul ; ti l-as recomanda si tie si m-am documentat pe toate forumurile ; pare cel mai ok in raport calitate pret iar cel de 75 AH SI 750 A la pornire cred ca e cel mai ok pt motorizare ta.

Modificat de bgd_b92
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ce reduci capacitatea in loc s-o maresti?

Nu e benzinar de 1.4. Are totusi nevoie de un curent sanatos cand cele 4 bujii sug vreo 40A pe langa demaror.

 

corect.

 

eu la a mea am de 60A... parca...  de fabrica. Incet - incet, se pare ca trebuie alta... dupa 4 ani. Ma orientez spre una de 72A

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stie cnv cv d bateriile Moll?! Sunt made in Germany.merita ?!

Stie cnv cv d bateriile Moll?! Sunt made in Germany.merita ?!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu la a mea am de 60A... parca...  de fabrica. Incet - incet, se pare ca trebuie alta... dupa 4 ani. Ma orientez spre una de 72A

Da' ce, mai mare nu incape? Eu la 2.0d am pus un Silver Dynamic de 110Ah, 920A curent de pornire.

Originala a fost AGM de 80 care deja dupa 3 ani dadea semne de oboseala.

Ei le pun tot mai mici de fabrica pentru costuri mai mici. Nicidecum ca ar ajunge.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc bgd_b92. O sa aleg tot Varta pentru ca am Varta din 2006 si inca ma duce doar ca la temperaturi de -10 nu vrea sa porneasca la +1 grad porneste fara probleme. As fi vrut sa gasesc de la Varta baterie tot de 72 Ah dar nu au pentru modelul meu de masina. Si cum a zis si C o s m i n, de ce reduci capacitatea in loc s-o maresti? - voi alege de 74 Ah Blue Dynamic 574 012 068 sper sa ma tina tot atat ca cea pe care o am acum.

Modificat de blackrider020
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Originala a fost AGM de 80 care deja dupa 3 ani dadea semne de oboseala.

 

Da' ce, mai mare nu incape? Eu la 2.0d am pus un Silver Dynamic de 110Ah, 920A curent de pornire.

Ei le pun tot mai mici de fabrica pentru costuri mai mici. Nicidecum ca ar ajunge.

 

 

Exact.....

 

mai mare... trebuie sa vad, ca nu e spatiu cat aveam la B5... din pacate.

 

oricum, trebuie sa renunt la husa care vine peste baterie... aceasta este exact cat e bateria actuala... adica mica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc bgd_b92. O sa aleg tot Varta pentru ca am Varta din 2006 si inca ma duce doar ca la temperaturi de -10 nu vrea sa porneasca la +1 grad porneste fara probleme. As fi vrut sa gasesc de la Varta baterie tot de 72 Ah dar nu au pentru modelul meu de masina. Si cum a zis si C o s m i n, de ce reduci capacitatea in loc s-o maresti? - voi alege de 74 Ah Blue Dynamic 574 012 068 sper sa ma tina tot atat ca cea pe care o am acum.

a mea nu a mai pornit la -23 dupa 6 ani, originala tot varta a tinut 7 ani si am schimbat-o cand dadea semne la inceputul iernii.

Gasesti in magazin online cu transport gratuit comanda peste 300 lei.

Modificat de yuk
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gasesti in magazin online cu transport gratuit comanda peste 300 lei.

 

 

 

Imi dai un PM cu magazinul ala?  Sau scrie aici daca vrei, doar sa nu se considere reclama.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu mai stiu, il dibuiesti cu goagal, am cautat zilele astea, dar era ceva NO NAME 309 lei de 77-80 ah , mai ieftin decat 280+taxe curier 75 ah . Am gasit Rombat Premier 75 AH in oras 320 lei + baterie veche  dar la 0--10 grade vad ca porneste, poate ies din iarna  :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am schimbat bateria. Am pus un caranda 80A. Sa vedem cat tine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

primul cuvant bun despre o varta. Nu pe bora, ci pe celalta masina - un accent diesel de 1.5

black de 72ah, de vreo 3 ani - in toamna, dupa o luna de stationare avea 2V. Incarcata de pe redresor, completat cu apa distilata toti elementii, si-a revenit.

Atat de bine si-a revenit, ca azi noapte, dupa o stationare de 3 saptamani (cat am avut concediul, pe care l-am facut cu Bora) timp in care au fost si geruri mari - masina a pornit foarte bine. Se simtea ca e "rece" bateria, dar totusi a invartit bine. A ajutat si motorul mic, dar totusi...

 

De remarcat ca masina are un sistem de incarcare foarte bun.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exide Premium 64Ah

 

O am pe masina de un an si cateva luni. Azi a invartit destul de greu dupa ce masina a stat nepornita vreo 9 zile (dar la caldura, ~10 grade C) :(

De cand a venit racoarea parea ca invarte ceva mai greu decat vara.

O sa pun o pe incarcator, dar nu sunt deloc multumit de Exide pana acum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pt maine am programare sa schimb si si bateria masinii mele, ibiza 1.4 tdi ; am ales ceva putin mai puternic, ( standard parca venea cu 61 AH ) si cu un curent mai mare la pornire pt ca fac drumuri scurte preponderent -> rombat premier 65AH cu 640 A la 260 lei ; montaj + test inclus, garantie 2 ani, fabricatie decembrie 2014, pret 260 lei ; sper sa fi ales bine :) actuala deja da semne de oboseala destul de rau dimineata la prima pornire..revin cu impresii poimaine ;

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

As fi bagat de 70 A in locul tau, daca tot faci drumuri scurte. Insa pentru motorul ala, cred ca o sa fie destul de ok, oricum bateriile nu mai tin ca altadata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!