Jump to content

Acumulator/baterie - sfaturi alegere, schimbare, etc


mmneg
 Share

Postare recomandată

Si eu am vrut sa cumpar o baterie Varta de la distribuitorul din Cluj si am intrebat despre anul fabricatiei si vanzatoarea mi-a spus ca nu mai scrie pe ele anul fabricatiei. Codurile erau asemanatoare ca in imaginile puse de @Cornel vw si nu era pansoanat nimic pe borne si nu am putut sa-mi dau seama de data fabricatiei si m-am uitat la mai multe baterii Varta si Bosch pe care le aveau acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am o baterie varta blue dynamic de 80 Ah din octombrie anul trecut. azi am fost la o verificare gratuita in cadrul campaniei varta si totul este in parametri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am un volkswagen golf 4 din 2000 motor 1,9 tdi si as dori sa stiu ce baterie sa cumpar?ma refer la putere si amperaj

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

CAt mai mare sa incapa in locas. 70 sau 74Ah sunt OK>

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am luat una de 95Ah, putin mai inalta, dar nu-mi pare rau :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bateria arata bine nu e umflata nu e curs acid.

Am masurat tensiunea cu motorul oprit si era cam 11.5 volti.

Cu motorul pornit tensiunea este de 15.5 volti.

Daca o pun la redresor cateva ore se mai repara ?

Cum pot sa-mi dau seama daca bateria e terminata, se poate masura densitatea la electrolit sau ceva de genul ?

Maine ma duc sa schimb regulatorul de la alternator si vreau sa vad daca schimb bateria sau o mai las.

 

Stiu ca e cam tarziu, dar nu avea nimic regulatorul, tensiunea de 15.5 la incarcare o arata din cauza ca era dusa o celula din baterie...

Am fost la un service, au masurat bateria cu ceva scula, mi-a aratat ca e o celula arsa si mi-a zis ca alternatorul incarca ok.

Am cumparat alta baterie, pus la loc si totul e in regula. Am luat exact acelasi model Varta de 74 Ah, precedenta a tinut din 2007 pana in 2014 ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bateria de 5 luni mi-a carait clar si era doar 0 sau -1grad in momentul pornirii, iar chiciura gheata pe parbriz. zilele astea o iau in casa si fac proba redresorului inteligent( ULGD 3.8 A1). :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rombat Premier 75Ah si curent de pornire 750, dupa 3 ierni se chinuie bine la 0 grade.

Cum zicea si un coleg, atata dai, atata face...nu as mai lua Rombat, ma gandesc spre Tudor, Exide,Banner sau eventual Varta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu mi-am cumparat ieri o baterie Moll M3 de 85 A cu 589 ron si cu o garantie de 40 de luni. Desi pretul poate parea cam mare eu cred ca isi va face banii. Mi-a fost recomandata de un electrician auto experimentat. Cica variantele noi de Varta si Bosch sunt chinezarii ieftine si nu duc mai mult de 2-3 ani , mai ales ca eu am un diesel de 1.9 litri. Scrie mare pe el Made in Germany ceeace este de la sine inteles ca sunt de calitate si mai ales ca are 85 A cu 710EN. Vechea baterie era o varta de 70A cu 450En ceeace mi sa parut foarte slaba pentru cei 70 de A. in ultimul timp pornea cam greu masina si fortam electromotorul. Bateria varta originala m-a tinut 5 ani fiind pusa din fabrica dar se vede ca e originala varta. Asa ca si eu va recomand Moll M3 desi pretul poate parea piperat cred ca tot acolo ajungi sau chiar la mai mult daca tot schimbi bateriile la 2-3 ani mai ales ca are garantia de 40 de luni ceeace este peste media de viata a multor baterii. Cel care mi-a recomandat-o mi-a "garantat" ca daca o folosesc cum trebuie ma va tine mai mult ca masina.

Modificat de amigoo4you
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nimic nu e garantat doar pentru că scrie că e fabricat în Germania... pe mine Moll m3 k2 m-a ținut peste 10 ani

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut , se apropie iarna si imi da primele semne ca bateria incepe sa slabeasca in tensiune ,am gasit un cod pe care pot sa-l postez aci, 1jo915 105 ae din pacate nu stiu ce model este black,silver blue, stiu doar ca acel capac al bateriei este un albastru inchis.. cum pot afla?  Daca aveti si recomandari tin cont de ele ,pentru masina din semantura !! Presupun ca lacasu bateriei de la masina nu ma afecteaza chiar daca am o baterie varta cu 70 am ...

as avea 2 propuneri ce parere aveti :

http://www.emag.ro/baterie-auto-varta-silver-74ah-574402075-e38-11394/pd/DGGQ1BBBM/

http://www.emag.ro/baterie-auto-varta-blue-74ah-574012068-e11-1776/pd/DDWQ1BBBM/

Modificat de mariusbarnut
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc Al Bundy,o sa tin cont de recomandarea facuta !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aseara am pornit masina sa plec la servici si am tinut-o pornita pe loc cam 10 min pana i-am curatat geamurile. Cand am intrat in masina luminile din bord luminau foarte slab ca si cum a-si fi setat eu intensitatea luminii. Am turat-o putin si si-au revenit in 1-2 sec. Sa fie bateria?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

masoara la rece bateria sa ai peste 12.5V, si ulterior porneste masina si masoara incarcarea, trebuie sa ai peste 14V cu consumatori porniti

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna,

pentru un golf IV 1.6 benzina, ce baterie si model Rombat puteti recomanda?

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am incarcat bateria(varta black 56Ah-5 luni) cu redresorul de la lidl. am luat-o de pe masina la 0 grade si dupa 30 de minute avea 12.2V, adica 40% starea de incarcare.

 

a durat vreo 3 ore pana cand a trecut de la 2 liniute la 3(din 4). in total vreo 11 ore de incarcare(la 3.8A). spre final urcase la 14.2V, si probabil dupa 30-45 de min a intrerupt si a trecut (banuiesc asa zice in manual) la incarcare pt conservare(0,1A) aratand 13.0V constant. sper ca o ajuta sa acumuleze mai multa energie daca mai sta asa cateva ore macar.

 

cu alte cuvinte, fara redresor si "utilizata" la fel pe masina, nu cred ca trecea iarna. probabil la primul ger se ducea.

Modificat de jag
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am incarcat bateria(varta black 56Ah-5 luni) cu redresorul de la lidl. am luat-o de pe masina la 0 grade si dupa 30 de minute avea 12.2V, adica 40% starea de incarcare.

 

a durat vreo 3 ore pana cand a trecut de la 2 liniute la 3(din 4). in total vreo 11 ore de incarcare(la 3.8A). spre final urcase la 14.2V, si probabil dupa 30-45 de min a intrerupt si a trecut (banuiesc asa zice in manual) la incarcare pt conservare(0,1A) aratand 13.0V constant. sper ca o ajuta sa acumuleze mai multa energie daca mai sta asa cateva ore macar.

 

cu alte cuvinte, fara redresor si "utilizata" la fel pe masina, nu cred ca trecea iarna. probabil la primul ger se ducea.

Ai verificat si nivelul electrolitului?!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc frumos.

Din curiozitate, ea default, cu cati amperi vine?

Modificat de ioask4it
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am vazut si cu baterii de sub 50Ah.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ca idee - pe golf 5 1.6 benzina - bateria oem era o varta de 44ah... nu mai tin minte insa CCA-ul.

nefiind oem - mergi cu ceva mai mare - 55ah.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!