Jump to content

zgomot motor la relanti si tremurat


mariovenera
 Share

Postare recomandată

Salut,

Cand am luat masina (acum 5 ani  :D ), un prieten mi-a aratat ca fara sa accelerezi poti porni de pe loc intr-a I-a, pe urma bagi a doua si dai drumul incet la ambreiaj si tot asa a 3 ...a 4-a etc. ..fara sa folosesti de loc acceleratia. Mi s-a parut haios la momentul acela, acum nu mi se mai pare pentru ca masina tremura serios cand incerc sa fac aceste manevre ... cu alte cuvinte nu mai merge lin fara sa ai acceleratia apasata.

 

Corelat zic eu cu aceast chestiune este faptul ca la relanti ... motorul face un zgomot neregulat, nu merge rotund .... si am descoperit de curand ca daca pornesc un consumator (de exemplu degivrarea lunetei) zgomotul devine mai puternic.

 

Nu pare a fi de la ambreiaj pentru ca face si cu ambreiajul apasat.

 

In turatie nu se aude nimic in neregula.

 

Daca are/a avut cineva o problema asemanatoare si are vreo solutie ..nu ezitati 

ms

Modificat de mariovenera
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica si fulia de la alternator,dar daca nu face cu ambreiajul calcat s-ar putea sa fie volantul.

Modificat de fff
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pune un multimetru sa vezi cat incarca alternatorul, daca e sub 14V e problema de acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu pare a fi de la ambreiaj pentru ca face si cu ambreiajul apasat.

Verifica si fulia de la alternator,dar daca nu face cu ambreiajul calcat s-ar putea sa fie volantul.

fff,

Cred ca prima varianta este buba.

Mai ales ca colegul mariovenera spune clar ca face si cu ambreiajul calcat .

Deci se exlude din start problema de la volant .

Desi daca va mai pleca mult timp asa fara sa o accelereze cat de cat va avea probleme si cu aceasta, pentru ca la astfel de plecari toate trepidatiile pe care le da motorul le suporta volantul .

O zi buna .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-am tot uitat pe la motor incercand sa identific sursa zgomotului; cureaua de la alternator pare ca oscileaza destul de tare ...

Modificat de mariovenera
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hep, eu sunt de acord cu, calin.g , si ti-o spun cu mana pe inima  pentru ca si a mea face la fel(ma prevestea de mult dar nu am vrut sa o bag in seama), si chiar astazi am crezut ca ma lasa in drum, dar nu a facut-o, si cred ca i-a venit sorocul are 200 mii km. Deci concluzia,maine comand piesele (800 euroi tot kit-ul, volant+disc+placa de presiune+rulment presiune) iar sfarsitul de sampamana ma dedic reparatiei.

Expicatie, volantul bimasa se duce, el avand in interior niste arcuri elicoidale care ajuta la preluarea socurilor la ambreiere-debraiere. Sistemul clasic de volant, gasim arcuri de preluare socuri doar la discul de ambreiaj. Concluzie, sistem mai complex(ca la modelul nostru) =mai silentios, DAR cred eu mult mai putin fiabil, si "coasta" de ne ustura buzunarul. 

Sfat: pe viitor sa nu mai faci experiente cu ambreiajul tau, sa faci experiente cu al altuia :icon_cheesygrin:

Bafta multa, si drumuri bune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa cum a spus si Gili incerca pe ambreiajul altuia eu am avut un golf 4 si asa am reusit sa distrud tot chitul ca ma jucam cu ea fara sa acelez si s-a incins volant si a facut "poc" iar costurile au fost destul de ridicate.

 Gili vezi ca exista un chit de ambreiaj prin care poti transforma volant masa dubla in volant simpla este si mai ieftin in jur de 2100lei si merita am vazut si probat pe doua masini este vb de o Skoda octavia si de passat b6 amdele 1.9 TDI, si eu v-a trebui sa schim chitul si mai mult ca sigur voi merge pe acesta varianta, iar ca si zgomot nu am sesizat.

Brumuri bune si sarbatori cu bine la toata lumea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Am rezolvat partial problema. Era fulia de la alternator; 150 lei fulia + 30 lei cureaua accesorii si 70 lei mana de lucru. Am citit ca odata cu fulia ar trebui schimbat si intinzatorul insa era cam scump si am zis pas deocamdata.

 

Zgomotul puternic deranjant nu se mai aude. A mai ramas totusi un zgomot insa nu se aude cand calc ambreiajul ceea ce ma face sa cred ca este de la abreiaj si ca va trebui sa iau kit ...insa nu ma grabesc cu asta.

 

Drumuri bune!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

E vreo problema daca nu schimb ambreaijul deocamdata. .. ce se poate intampla?

Mi-a spus cineva ca in principiu se strica rulmentul de presiune si nu mai debraiaza ...dar in rest nu are ce sa se strice.

voi ce ziceti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut ,si la mine se aude un zgomot ciudat la relanti...nu tremura... dar se aude mai mult cred eu in partea stanga  a motorului ( pe langa alternator) un zgomot ca zici ca se rupe motorul in 2 bucati "pocneste ca ramura de brad " nu face tot timpul ,sa zic eu poate face cand este motorul cald dimineatza la pornire nu face ...daca opresc motorul si pornesc imediat ,timp de 2-3 secunde nu se aude ...apoi iar pocneste ..ce sa fie oare ?

S-a mai intamplat la vreun coleg?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Cautand solutii la alte prostii pe care le face minunanata mea masina, ti-am vazut postarea. Aceasi problema o am si eu si nu numai...(vreo 10 pe la numar)...Daca este la relanti, cutia, daca este cand faci frana de motor, cutia, daca esti intr-o anumita treapta (ex: a 2-a la mine, acelasi zgomot)...eu spun sa dai o fuga pe la un mecanic specializat. La mine numai cat am pornit masina si am ridicat pedala de ambreiaj si-a dat seama...la inceput am avut aceleasi tip de zgomot in partea stanga a motorului dar nu am dat prea mare importanta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut. Nu am reusit sa deschid un nou topic ca nu stiu cum. Doar ce am facut contul.

Am un vw Passat b6 2006 de 1 an jumate. Excelenta masina pana cand deodata am sesizat ca a inceput sa tremure

Si pentru ca imi  doaresc ca masina mea sa poata sa imi faca toate placerile am inceput investitiile in a cauta problema

inlocuit volant de 2 ori

inlocuit capete de planetare de 3 ori

inlocuit planetare de 2 ori

inlocuit discuri si placute de frana fata

bucse cap coada schimbate

jante 4 seturi ultima data am cumparat o pereche originala vw cu tot cu cauciucuri

Masina tremura toata nu imi dau seama daca si la viteza mica. Tind sa cred ca tremura tot timpu dar mai usor si nu imi dau seama.

Problema a aparut deodata

Tremura toata caroseria nu fata sau spatele

tremuratul e destul de mic dar enervat pe distanta lunga

se manifesta clar intre 80 si 190 km/h

AJUTOR VA ROGGGGGGGGGGGG

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Buna ziua, Passat b6 2006 BKC

Ieri am patit dintr-o data ca atunci cand plec de pe loc in viteza 1, cand dau drumul la pedala de ambreiaj putin mai mult smuceste foarte puternic si tremura in ultimul hal, in viteza a 2-a la fel, dar in viteze 3-4-5 nu face asa ceva. Atunci cand plec de pe loc cu viteza 1 apoi 2 si accelerez putin mai tare, in perioada cand tremura rau de zici ca se rupe masina in doua miroase putin in habitaclu a ulei incins. 

Acum ca sa evit acel tremurat ridic foarte putin piciorul de pe ambreiaj, cat sa se miste masina din loc si apoi dau in scrurt viteza 2, la fel fac si la ea schimband repede in treapta 3..dupa care nu mai tremura la respectiv viteza 4-5.

Care sa fie problema ?

Modificat de ramelo4ever
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema este kit-ul de ambreiaj care trebuie inlocuit.Sunete nu ai remarcat? altele decit cel facut de motor??!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunete erau..vuia la schimbarea vitezelor si tacanea cand apasam pedala de ambraiaj stand pe loc...am schimbat semering plus kit volant si ambreiaj (Luk) si acum nu mai sunt probleme

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inainte ce kit aveai pe masina?care simering l-ai schimbat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

Salut ! Am un passat 3c5 din 2007 cod motor bmr 2l 170cp .de ceva vreme se aude motorul cam tare de parca sar face ecou in motor si sa ridicat consumul la relanti de la 0.5 % la 0.7 % .inrest nu am nici o problema trage bine si merge normal .Ulei am pus 5w30 LL castrol asa scrie in carte . toate filtrele schimbate .am 215000 km .ma puteti lamuri va rog unde ar putea sa fie problema sau daca ar fi vreo problema .

Multumesc ! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!