Jump to content

TDI AJM moare in mers !


vento-xwh
 Share

Postare recomandată

Sub acel capac sunt mufele de conexiune dintre instalatia electrica a motorului si restul masinii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu cred ca e clar ceva electric. Eu am programare la service deabea pe 12 decembrie si sunt tare curios sa vad ce imi gaseste "meseriasu".


Sub acel capac sunt mufele de conexiune dintre instalatia electrica a motorului si restul masinii.

In cazul asta e clar ca trebuie aruncata o privire si acolo numai ca mi se pare tare nasol de scos/deschis cutia aia pt. ca e prinsa cam sub tijele care angreneaza stergatoarele. Oare trebuie demontat tot pe acolo?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa o documentare am aflat ca defapt cutia de plastic din dreapta de sub stergatoare e defapt TCM (transmission control module)!!!! Revin cu altele imediat ce aflu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU! Cutia aia contine mufe de conexiune si atat, nu contine niciun modul de control. Ansamblul de stergatoare se tine in 3 suruburi de 10 si e foarte simplu de scos. La capacul alb declipsezi cele doua clipsuri din lateral si cele 3 din fata si iese usor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DA, aveti dreptate. Am desfacut si sunt doar conexiuni acolo. Scuze daca am indus in eroare. Cam asa arata:post-65013-0-66212900-1386499843_thumb.j

Modificat de vento-xwh
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

AM REZOLVAT MASINA! Problema era de la tabloul de sigurante (contact prost). Am avut noroc sa prind un meserias bun. Multumesc tuturor care au postat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 years later...

Vă salut din nou. Revin cu așa zisul update. Am zis să nu mai deschid alt topic, pur și simplu am niște mici nelămuriri în ceea ce privește noul bloc motor și functionalitatea acestuia. 

După cum am menționat și în postarea anterioară, mi s a rupt o bielă, a ieșit prin bloc motor.. cea mai la îndemână variantă, variantă pe care mi a recomandat-o și mecanicul a fost să i pun alt bloc motor ( echipat cu pistoane și biele) și să l pun sus. Zis și făcut, am dus mașina la mecanic iar în toată operațiunea asta, pe lângă punerea unui alt bloc motor s-a mai făcut și distribuția, schimbul de ulei + filtre, schimbarea garniturii de chiulasă.

Aici intervine și partea mai nasoală, partea in care, după ce termină reparațiile, merg în test cu mașina ( împreună cu mecanicul) și la un moment dat când am călcat ambreajul s-o bag într-o treaptă inferioară ( atenție eram cu pedala de la ambreiaj călcată maxim) moare motorul. Fără niciun zgomot, fără nicio noimă.. pur și simplu îmi moare / se oprește motorul. Îi dau cheie, a pornit chiar okei.. mai merg câteva ture, nimic deosebit... iar pățesc aceeași chestie.. când reduc viteza, calc ambreajul, nici nu apuc să las ușor ambreajul și să ajut din accelerație, moare motorul. 

Mecanicul mi a venit cu texte cum că vezi Doamne e slăbit ambreajul, explicație total eronată datorită faptului că motorul s a oprit atunci când eram cu ambreajul călcat maxim, nu când încercam să îl las ușor. 

Am rămas cu el s-o mai testez câteva zeci - o săptămână și să văd dacă persistă problema ( el susține în continuare că e slăbit ambreajul și e pe ducă). 

Sunt foarte dezamăgit și în același timp supărat deoarece nu înțeleg ce au făcut ei greșit acolo, nu înțeleg de unde simptomele ăstea și mai ales nu știu dacă e ceva pe partea electronică sau tehnică.. nu-mi explic ce au putut face ei acolo.. 

Am să văd cum se comportă in următoarele zile / săptămâni iar dacă face tot așa am s-o duc iar la mecanic... alți bani, altă distracție. :-j

 

Voi ce părere aveți, de unde simptomele ăstea? cum se poate ca după schimbare bloc motor, distribuție făcută, schimb ulei, garnitură chiulasa nouă... să se oprească motorul brusc atunci când reduc viteza și calc ambreajul... 

mulțumesc anticipat pentru răspunsuri /păreri :)

p. s? mașina e un golf 4 1.9 tdi an 2000 cod motor ajm

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uite că era topic deschis chiar pe tema asta aşa că l-am mutat aici

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sigur nu e aer fals in instalatie de motorina? 

Pompa de combustibil in rezervor-de verificat cu manometru presiunea de motorina 

Senzor impulsuri arbore cotit

Senzor pozitie ax cu came

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!