Jump to content

TDI AJM moare in mers !


vento-xwh
 Share

Postare recomandată

Buna seara. De cateva zile am probleme cu golful (1.9 AJM). Face urat de tot nu pot sa merg niciunde de frica ca ma lasa in drum. Pun si un link pe youtube sa vedeti exact cum face. Eroarea aparuta pe VAGCOM e 17569/P1161 - Manifold Temp Sensor (G72): Open or Short to +. Am mai avut nu demult si eroare la Mass Air Flow (short to ground) dar nu cred ca MAF are dreptul sa opreasca motorul. Daca a mai patit cineva asa va rog sa imi dati o idee.

 

LINK:https://www.youtube.com/watch?v=WblLKyBXH3c

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e posibil sa ai senzorul de pe galerie defect ( senzorul g72) mai intai verifica mufa si cablajul de la senzorul g72

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"dar nu cred ca MAF are dreptul sa opreasca motorul"

 

 

NU ! dar daca este prea batran si valoarea MAf este prea mica  da o valoarea gresita la EGR care daca deschide cand nu trebuie iti moare motorul...

 

deja eroarea cu MAF spune mult despre starea MAF ului .

 

Cauta la probleme cu EGR...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-am gandit si eu ca ar putea fi de la EGR dar i-am scos furtunul de vacum (l-am anulat) si masina face la fel. Deci se exclude EGR? urmeaza sa verific G72 dar trebuie sa il caut ca nu stiu unde e situat exact

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

G72-ul in nici un caz nu-ti omoara motorul . e in acelasi corp cu MAP (G71). la tine cred ca e situat pe tubulatura din plastic ce vine de la intercooler (cea din compartimentul motor)

egr-ul nu l-ai excus . scoate cotul din galeria de admisie si uitate cu o lanterna sa vezi pozitia supapei egr-ului si eventual fa vacuum sa vezi daca se misca . 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut ,g72 la ajm este pe intercooler,shutt off valve ai verificat-o?Verifica si releul 109 de sub bord.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca scoti furtunul de la comanda vacuum EGR asta nu semnifica ca valva se inchide daca axa valvei este blocata /gripapa pe deschis.

 

citeste si vei descoperi ca vacuumul deschide valva si arcul inchide valva, deci o lipsa de vacum e catastrofala ptr turbo dar pt EGR nu e deranjanta dar daca arcul e rupt in actuatorul EGR  ramane deschis, atunci sa te vad cum il testezi, si sigur nu stocheaza eroare

 

Singura solutie 100% sigura este log inainte , suspenda EGR cu o tablita si apoi log din nou, compari logurile si ai raspunsul 100% sigur daca e bun ori nu EGR .

 

 

DE retinut acesta nu este singura problema din care moare motorul, mai sunt si altele, si de alta natura, deci nu luati acesta ca fiind unica problema care duce la oprirea motorului!!!!!!!!

 

Clar mai pot fi si altele dar   acest test e gratis, daca ai vcds.

Modificat de Rune
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si mie imi moare.... la fel...de 3 zile,inebunesc,eu am EGR anulat complet deci la mine iese din  discutie asta . Si in plus dupa ce moare trebuie sa dau la automat 10-15 secunde si parca porneste in 3 pistoane

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La tine banuie4sc o problema de alimentare. Posibil probleme la pompa din rezervor

 

Ptr. colegul Vento, am gasit aceeasi problema la un golf 5 1,9. Chiar daca e putin diferit acolo (egr si shut off separate) in principiu e la fel ca si functionare. S-a rezolvat prin curatarea shut off care era foarte imbacsita. Urmeaza sfatul colegilor si verifica cum stai cu EGR-ul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ieri am schimbat pompa din rezervor..si problema persista ...suspectez pompa tandem dar poate aveti voi alte idei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost la masina am dat jos plasticele sa ajung la relee dupa care am dat jos tubul de la EGR, am vazut clapeta care era pe pozitia deschisa (adica bine?). Am dat o cheie a pornit bine, m-am dus si am dat de tija de la EGR pana am omorat motorul bineinteles. M-am dus iara sa ii dau o cheie si nu a mai vrut: palpaia martorul de la bujii incandescente in timp ce dadeam la cheie si clicaia intr-una releul 103 (releu de bujii), deci nu a mai pornit. Releul 109 cred ca e bun adica se actiona o singura data atunci cand puneam contactul si ramane asa. Cred ca o sa schimb totusi releul 109 fiindca am mai citit pe ceva forumuri straine ca se poate sa moara motorul de la el fiindca e releu ce alimenteaza multe chestii de la motor. Pun si o poza cu releele. Pareri?


 

@alexaandru15

Din ce an e masina ta poate ne dam seama de o chestie...?

post-65013-0-43886900-1385654359_thumb.j

Modificat de vento-xwh
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca nu sunt prea curios poti explica mai in detaliu ce ai incercat sa faci aici :  "m-am dus si am dat de tija de la EGR pana am omorat motorul bineinteles"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adica am inchis eu EGR cu mana de la tija (testam sa vad daca ramane blocat egr)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Clapa aia mare rotunda cat tubul EGR ului este responsabila oprirea motorilui.  dar dupa ea este i axa ce vine de sus in jos,, sus se afla actuatorul EGR ului = membrana vacuum, iar jos se afla valva EGR

 

VAlva EGR trebuie sa stea obligatoriu inchisa la relanti, la accelerare, si dupa 3000 ture, in momentul cad acea valva a ramas deschisa mereu datorita griparii axei ori datorita ruperii arcului din actuator, motorul se manifesta cam asa:

 

Relanti =  relanti neregulat, in unele cazuri poate duce la oprirea motorului.

Accelerare= In primele 3-5 secunde  dupa ce ai apasat pedala  nu se simte turbo , da impresia ca turbo intra tarziu dupa 2000 rpm.

Dupa 3000 rpm= masina ajunge cu greu, dureaza mult,  la viteza maxima, de multe ori chiar nu se atinge viteza maxima.

 

 

Asa ca una peste alta curatrea EGR ului nu consata numai in deblocarea  clapetei Shutt Off si lustruirea tubului la interior!!  important este valva EGR deoarece ea are cea mai importanta functie in tot EGR ul, si cand ea ramane deschisa ai recirculare de gaze la toate regimele, si pierdere de presiune la turbo din greu deoarece  valva EGR inchide tubul dintre Turbo Si EGR.

 

Cel mai greu este de controlat arcul din actuatorul EGR si cel mai sigur este prin suspendarea totala a EGR ului facand un log in mers inainte si dupa , in asa fel sa poti compara logul cu egr si logul fara egr care iti spune clar daca e bun sau e de inlocuit.

 

Daca te obosesti sa citesti putin la topicul despre EGR  vei gasi mult mai multe informatii.

 

Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

uite, asta trebuie sa verifici vento_xwh

post-104305-0-52439100-1385666348_thumb.

 

off subiect

asa arata inainte 

post-104305-0-09004400-1385666680_thumb.post-104305-0-14505500-1385666689_thumb.

 

iar dupa curatare, proprietara a spus ca nu simte nici o diferenta . :lol:

 

Modificat de floro_st205
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uite asa arata a mea inainte de curatare:post-65013-0-43902400-1385674799_thumb.jpost-65013-0-12638200-1385674812_thumb.j

E drept ca nu prea mi-a placut cum am curatat-o dar au trecut cateva luni de atunci.... Apropo floro, ce solutie folosesti pentru curatare egr?


Clapa aia mare rotunda cat tubul EGR ului este responsabila oprirea motorilui.  dar dupa ea este i axa ce vine de sus in jos,, sus se afla actuatorul EGR ului = membrana vacuum, iar jos se afla valva EGR

 

VAlva EGR trebuie sa stea obligatoriu inchisa la relanti, la accelerare, si dupa 3000 ture, in momentul cad acea valva a ramas deschisa mereu datorita griparii axei ori datorita ruperii arcului din actuator, motorul se manifesta cam asa:

 

Relanti =  relanti neregulat, in unele cazuri poate duce la oprirea motorului.

Accelerare= In primele 3-5 secunde  dupa ce ai apasat pedala  nu se simte turbo , da impresia ca turbo intra tarziu dupa 2000 rpm.

Dupa 3000 rpm= masina ajunge cu greu, dureaza mult,  la viteza maxima, de multe ori chiar nu se atinge viteza maxima.

 

 

Asa ca una peste alta curatrea EGR ului nu consata numai in deblocarea  clapetei Shutt Off si lustruirea tubului la interior!!  important este valva EGR deoarece ea are cea mai importanta functie in tot EGR ul, si cand ea ramane deschisa ai recirculare de gaze la toate regimele, si pierdere de presiune la turbo din greu deoarece  valva EGR inchide tubul dintre Turbo Si EGR.

 

Cel mai greu este de controlat arcul din actuatorul EGR si cel mai sigur este prin suspendarea totala a EGR ului facand un log in mers inainte si dupa , in asa fel sa poti compara logul cu egr si logul fara egr care iti spune clar daca e bun sau e de inlocuit.

 

Daca te obosesti sa citesti putin la topicul despre EGR  vei gasi mult mai multe informatii.

 

Bafta

motorul meu nu manifesta nici una din acestea 3

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci totul e in perfecta ordine !

 

pentru mine garnitura din a doua poza spune totul....si orice alt comentar este de prisos..

 

Poate intr-o zi v-a deschide vreun membru un topic " Cum sa nu facem "

 

Drumuri bune

Modificat de Rune
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da titlul e putin derutant  motorul tau nu moare in mers, motorul se opreste imediat dupa mornire, dupa vizionarea video clipului  e clar.

 

Este mult mai sigur o problema electrica decat mecanica

 

Face cu ambele chei identic??  sa nu fie sistemul de protectie  , in chei ai un transponder,  incerca sa reprogramezi cheile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inlocuieste senzorul de pe admisie ca doar el este problema

Modificat de rayn
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inlocuieste senzorul de pe admisie ca doar el este problema

Ai patit la fel sau de unde esti asa sigur?

Da titlul e putin derutant  motorul tau nu moare in mers, motorul se opreste imediat dupa mornire, dupa vizionarea video clipului  e clar.

 

Este mult mai sigur o problema electrica decat mecanica

 

Face cu ambele chei identic??  sa nu fie sistemul de protectie  , in chei ai un transponder,  incerca sa reprogramezi cheile.

motorul moare si in mers. Am patit-o de abea am ajuns acasa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am mai umblat pe la masina. Am desfacut protectia de plastic de sub stergatoare ca sa ajung sa vad ECU. Am verificat ECU (cutia aia de aluminiu) si cablajele-> par a fi in regula. Am observat insa in dreapta mai e o cutie de plastic de culoare alba care comnuica cu ECU dar nu stiu ce este??? cutia asta statea intr-o groapa de gunoi practic (frunze, pamant,etc) si banuiesc ca poate fi la ea un scurt ceva...O sa mai cercetez sa vad ce anume e in cutia asta. Daca stie cineva ce este ar fi de mare ajutor. Multumesc.


ceva nou? voi ati gasit o rezolvare?

Tu nu ai rezolvat problema?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu eu sunt in aceiasi situatie pompe schimbate origuri si injectoare schimbate....mufe ecu curatate ....si tot aceleasi probleme

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!