Jump to content

Retrofit DCC Golf 6?


ShadoWzZ
 Share

Postare recomandată

Stie cineva ce preturi implica un astfel de retrofit si daca se poate ?

Din ce am inteles cu DCC pe modul confort , masina este mult mai confortabila decat o suspensie complet stock.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ACC sau DCC? Nu de alta dar sunt 2 lucruri total diferite.

 

Pentru DCC ai nevoie de amortizoare, cablaj, centrala electrica si buton. Se pot cumpara doar de la reprezentanta din ce stiu eu, nu am vazut un asemenea kit pe nicaieri, sau din dezmembrari, evident.

Pret aproximativ... dracu stie... Peste 2.000 de euro.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Am editat titlul topicului pentru a evita eventuale confuzii

Mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din ce am cautat pe net ACC sau DCC e acelasi lucru.

Daca nu e acelasi lucru , ma refer la posibilitatea setarii suspensiei pe Confort-Normal-Sport.

In afara de amortizor + arc + cablaj + buton ... mai trebuie ceva oare ?

Am inteles ca trebuie facute si niste codari pentru ca spre exemplu si volanul de intareste mai tare daca comuti pe sport sau ceva de genu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ACC = http://de.volkswagen.com/de/innovation-technik/technik-lexikon/acc.html

DCC = http://de.volkswagen.com/de/innovation-technik/technik-lexikon/dcc.html

 

O sa mai ai nevoie si de centrala electrica. Nu stiu daca aceeasi cu BCM-ul masinii sau e una separata care controleaza doar suspensia.

Cere VIN-ul unui coleg care are DCC din fabrica si cauti pe baza lui toate piesele care difera intre a ta si a lui...

Modificat de Rave
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iti trebuie si centrala electrica separata de BCM si mai sunt si 2 senzori care se monteaza pe oalele amortizoarelor din fata. In spate nu imi mai aduc aminte daca e nevoie de senzori.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Doar cele 4 amortizoare si controlerul sunt 1500 de euro..se mai adauga buton,senzori bara fata,senzor de nivel(daca nu ai xenon),arcuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca gasesti masina in dezmembrari cu DCC si iei de pe ea cam tot, la un pret rezonabil, merita. Altfel nu! Am si eu DCC pe lista, dar probabil ca o sa fie printre ultimele lucruri pe care o sa le fac :) 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si daca le cumperi din dezmembrari tot nu cred ca iesi mai ieftin de 1000 de euro, in plus de asta nu stii cat de duse sunt amortizoarele iar la augsburg era vreo 1500ron unul  .

 

Mai repede va montati asa ceva folosind doar controlerul si butonul oem:

http://www.kw-suspensions.eu/int/kw_ddc.php

Modificat de TDR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu cat de ieftina este dar ma gandeam ca fiind aftermarket ar trebui sa aiba un pret mai mic decat oem-urile.

Abia acum am vazut pretul :http://www.fahrwerk-24.de/Fahrwerke/Gewindefahrwerke/KW-Gewindefahrwerke-elektronisch/Gewindefahrwerk-DCC-PLUG-PLAY-elektronisch-haerteverstellbar-630312-Details.html

Modificat de TDR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si oricum, el cred ca vrea DCC pentru ca are impresia ca e mai moale decat suspensia standard, o suspensie sport nu o sa-l ajute in privinta asta.

 

Vezi aici pentru masinile cu DCC din fabrica: http://www.ebay.de/itm/KW-DDC-Gewindefahrwerk-VW-Golf-VI-GTI-VA-1036-1105-kg-/350562490982?pt=DE_Autoteile&fits=Model%3AGolf+VI&hash=item519f271a66

 

Si aici pentru cele fara?: http://www.ebay.de/itm/KWECU85-KW-Gewindefahrwerk-DDC-ECU-fur-VW-Golf-VI-1K-ohne-DCC-GTI-10-08-/360564073697?pt=DE_Autoteile&hash=item53f34b24e1

Modificat de Rave
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Rave  tu zici ca, kw-urile pe comfort sunt mai rigide decat monroe-urile oem tot pe comfort?

Modificat de TDR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic ca un coilover sport nu o sa fie cumparat de cineva care vrea o suspensie mai moale. Mai ales unul care ofera o gama de reglaj destul de mare. Cu cat cobori o masina cu atat trebuie sa fie mai dura.

Da, tind sa cred ca acel KW pe confort o sa fie cel putin ca DCC-ul pe Normal, daca nu chiar mai tare.

 

Era cineva pe forum care are suspensia asta pe un A3, daca nu ma insel, putem sa cerem o parere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cat de coborata devine cu KW-urile?OEM stiu ca este -10

Ar fi interesanta o parere...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am mers cu Silviu (a3) daca nu ma insel el are Kw. 

 

Nu stiu cum e DCC OEM dar modul Normal (exista Norma, Sport si Sport +) absoarbe mult mai bine denivelarile fata de suspensia mea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

There you go ... :) Deci banuielile imi sunt confirmate.

Am mers si eu acum 2 ani ?!?! cu un golf 6 1.4 tsi cu DCC pe confort iar acum cand mi-am achizitionat golful mi s-a parut ca e ceva mai rigid decat acea masina care am condus-o mai devreme.

In mintea mea am zis ca acel DCC este doar pentru a comuta pe sport cand doresti ... nici prin gand nu mi-a trecut atunci ca si modul confort e mult mai confortabil decat ce e OEM pe masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Silviu are KW V3. Reglaj fiind printr-o aplicatie, practic suspensia are hotspot wifi :D.

Complet in alta liga fata de DCC oem. 

 

In mod normal suspensiile scumpe (2000+ euro) sunt rafinate si se adapteaza bine situatiei. Denivelarile le preiau mai bine, iar cand e vorba de mers tare ofera stabilitate.

 

Acum diferentele intre stock si DCC pe comfort nu pot sa ma pronunt. Conteaza si ce anvelope avea, daca se compara suspensia stock sau cea sport cu DCC-ul.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Shadow : Pe normal si sport este mai rigida decat suspensia obisnuita dar pe comfort este mai moale decat standard.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact cum ma asteptam si eu. Motiv pentru care mi-as fi dorit un asemenea retrofit pentru ca eu personal ... gasesc suspensia obisnuita a masinii ... prea dura pentru ulitele noastre :)

 

@TDR : parca eu vazusem , sport , confort si auto...

In modul Auto parca era dinamica treaba ... simtea masina cum se merge si se schimba duritatea conform regimului de mers.

Modificat de ShadoWzZ
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu ti-am zis ce am pe masina, suspensia adaptiva oem are 3 setari : comfort, normal si sport(dinamica este tot timpul, odata cu intarirea amortizoarelor se schimba si raspunsul directiei).

http://en.volkswagen.com/en/innovation-and-technology/technical-glossary/adaptive_fahrwerksregelung_dcc.html

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc. E foarte binevenit raspunsul unui posesor care are aceasta optiune.

Din ce am vazut in configurator , e o optiune de doar ~150e.... nu inteleg cum cineva ar putea spune pas la atat de mult , pentru atat de putin ( $$ ).

Am sa intind antenele la reprezentantul vw local pentru un golf 6 avariat cu DCC , si ... nu pot decat spera mai departe.

Altfel , la urmatorul golf o sa fie o optiune obligatorie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!