Jump to content

Pornire grea dupa o pauza de 20 - 30 min


stefanbnd
 Share

Postare recomandată

Ferro, 

abia acum ti-am citit postul cu atentie mi-am adus aminte de un Saab 95, care de nou prezenta simptomul tau . Cind era botul mai sus pornea foarte greu, de citeva ori am tras-o ca sa o pornim. Cind era cu botul in jos pornea fara probleme. Dupa mai multe bilbiieli, cei de la reprezentanta au schimbat toate furtunele din circuitul de alimentare... pe undeva era un por si se dezamorsa pompa suficient cit sa dea batai de cap . Simptomele masinii aleia sint identice cu ce spui tu ca se intimpla la tine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 56
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • stefanbnd

    21

  • floro_st205

    9

  • nervoss

    6

  • ferro

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

O sa incerc cu o supapa uni sens .

Daca era semne de pompa obosita cred ca ar fi intrerupt si in sarcina . Dupa cum v-am zis dupa ce porneste nu mai am probleme . Merge si cu 130km/h fara probleme pe distante lungi. Am ridicat masina si nu se vad semne de pori .Poate fi din cauza filtrului de benzina ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

salut.am o problema grava,este vorba despre o skoda fabia din 2002 moton axr 1.9 tdi pd.porneste doar cu spray sau trasa,laautomat dau pana fac praf bateria dar nimic, pana nu dau spray un pic nu vrea sa porneasca.

 Am facut scanare cu vag com si imi da debitmetrul si senzorul de la axa cu came{cel de sub roata dintata de la avans} am inlocuit senzorul si nimic,debitmetrul eu zic ca merge ca masina trage de rupe.injectoarele sunt la maxim 0,35, completez ca nu mi aprinde martor baterie deloc si nu merge vitezometrul.astept o parere sau un raspuns,pentru ca nu am mai dat de problema aceasta si nu o gasesc pe nicaieri sa se fi intamplat la cineva.o sear buna

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Filtru de motorina cand l-ai schimbat ultima data?

Modificat de FROST
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E un spray cu care dai in admisia la diesel sa porneasca… gen Prevent…

Am avut o ruda care avea aceeasi problema la o duba LT..daca te ajuta cu ceva sa mai izolezi din probleme..omul a vandut masina asa..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verificati valorile din blocurile de masura, nu numai erorile.

 

Poate sa fie de la pompa tandem, oringuri injectoare, senzor temperatura lichid racire, etc. Recomand sa cauti pe langa tine,  pe cineva care se pricepe si sigur o sa ii dea de cap. Din pacate, fara sa ai masina sa faci masuratori/verificari, e greu de precizat de la ce este.

 

E pacat sa o chinui in halul asta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!