Jump to content

Pornire grea dupa o pauza de 20 - 30 min


stefanbnd
 Share

Postare recomandată

Nu e infundat EGR? Eu am avut probleme de pornire din cauza asta.

Si tot asa, nicio eroare.

Modificat de hiro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 56
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • stefanbnd

    21

  • floro_st205

    9

  • nervoss

    6

  • ferro

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

am curatat EGR si clapeta de acceleratie de prima data cand nu a pornit si erau intradevar fffff imbacsite prima data am crezut ca totul s-a rezolvat, dar... la 3 saptamani nu a pornit din nou...de atunci nu m-am mai uitat la el.

P.S Clapeta am vrut sa o schimb pentru ca s-a crezut ca s-a uzat ff mult cat timp a fost blocata de funingina, dar este fff scumpa penru caq este in acelasi corp cu EGR...in jur de 1.200 ron

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si de la EGR poate fi daca ramane un pic deschis dar.....ca sa elimini dubiul se poate confectiona o garnitura de tabla si se monteaza inaintea EGR-ului pt a bloca traseul gazelor de esapament . si "da"cu distributia ,adik daca era inainte asa , asa a ramas in continuare . pt a o verifica iti ia cam o ora de munca .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cum spui sa fac cu egr ca sa il verific? apropo, multumesc mult de ajutor!

Modificat de stefanbnd
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu-mi amintesc bine pozitia EGR-ului la motorul tau , dar ar trebui ca in partea opusa a plamanului sa fie o teava de inox prinsa de egr cu 2 suruburi . desfaci suruburile tragi garnitura ( dintre teava si egr ) afara si confectionezi una fara gaura centrala (tabla de aluminiu sau cupru ,e buna si de fier dar e mai greu cu etansarea) . daca dupa montare si pornire iti da eroare pe diagnoza in locul gaurii mari fa-i intai o gaura de 5mm , probeaza , daca tot eroare mai fa-i inca una ,inca una , cu un maxim de 3 gauri de 6mm.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

oki maine dupa amiaza asta voi face. multumesc mult! iti raspund cum se comporta...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

i-am facut garnitura cu o singura gaura si la fel...de la prima pornire a facut acea detonatie...:(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

oki o voi verifica cu un prieten sambata...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci tot la tester ai ajuns...daca ma ascultai de prima data o rezolvai de mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da ai dreptate! nu am mai avut timp sa ma ocup de ea dar am mai descoperit ca alternatorul meu incarca 13.5. am schimbat bateria cu alta de la un prieten si a incarcat 14.2 la masurarea imediata si am zis ca este de la baterie, dar in ziua urmatoare incarca din nou 13.48 cu aceiasi baterie... Alternatorul are diodele bune, releul nou cumparat de 4 luni... Ce poate avea??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

in legatura cu smuciturile, am inteles ca pot fi de la un joc la o biela, care la pornire daca biela respectiva era in coborare apare o bataie ori la capatul cu pistoul ori la celalalt.

este posibil asa ceva? daca masina are 100k km reali?

in legatura cu incarcarea era de la blocul de diode. una dintre ele ceda in supra sarcina. s-a rezolvat, incarca numai 14.2-14.3

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai daca ai avea joc la o biela (cat de mic) s-ar auzi cel mai bine cu motorul in temperatura ,in treapta a 5-a in sarcina (chiar si o usoara accelerare)

dar tu ai spus ca la pornire se "zguduie"motorul nu ca "bate"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

atunci nu am niciun joc....nu mai stiu ce sa cred...injectoarele sunt bune m-a mai costat si 300ron sa le verific...acum incarca perfect, electromotorul are tot schimbat carbuni, bucse....

de ce uneori mai ales dimineata acum ca s-a lasat frig zmuceste la pornire?

am ajuns acum incat prima data ii dau o cheie de vreo 2 secunde...vad ca vrea sa zmuceasca si o las. La a 2-a cheie porneste perfect!!!!!

am incercat si sa ii pun contatctul de 2 ori poate incalzesc mai bine bujiile, dar la fel face!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutari! masina are noi manifestari pe langa detonatiile de la pornire ce smucesc toata caroseria:

1)dimineata porneste, dar nu pot pleca cu ea dupa loc 2-3 minute pentru ca moare motorul pur si simplu oricat de incet as da drumu la ambreiaj...numai daca o accelerez peste 2500rpm ar pleca, dar tot nu as putea merge cu ea cu a 1 a la relanti. dupa 2 minute isi revine la normal.

2)am observat ca daca dimineata ii dau o cheie scurta prima data fara sa pornesca masina, doar sa invart motorul...f scurta 1 secunda...la a 2 a cheie porneste instant FARA DETONATII, de vreo saptamana numai asa o pornesc si nu a mai detonat deloc...

3)la pornire la rece intra socul acela...si masina sta turata undeva la 1100rpm...problema e ca a mea sta asa chiar si 15-20 min daca nu ating acceleratia macar un pic...dupa ce accelerez 1 secunda la 1500 rpm imediat acul cade la 900 rpm. este ca si cum ar fi ceva blocat, gripat.... pentru ca si daca o pornesc, o las cateva secunde...si o accelerez la 2000rpm si iau piciorul repede dupa acceleratie, motorul se detureaza incet, si turometrul cade incet incet...de la 2000rpm la 900rpm in aproximativ 4-5 secunde!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 11 months later...

Salutare , am o Fabie din 2007 cu motor de 1.4 - 16 valve de 80 cp pe benzina . Dimineata porneste foarte greu ca si cum nu are benzina . Pompa de benzina se aude cum baga . Trebuie sa pun contactul de mai multe ori si sa dau la cheie . Porneste se opreste ! La cald porneste la sfert . Daca o las mai mult de 15 minute la fel , porneste si se balbaie pana se alimenteaza suficient . Daca are benzina  sub un sfert de rezervor porneste si mai greu . In rest se comporta normal . Am mers catva km cu 150 la ora si nu a dat niciun semna de oboseala . Banuiesc ca e vreo supapa care duce benzina inapoi in rezervor . Am obsetvat ca daca o las cu fata in panta porneste mai repede , daca o las cu fata in deal o ia greu . A mai intalnit cineva asa ceva ?

 

Cele bune !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incaerca sa inserezi o supapa unisens pe trasaeul benzinei sa vezi daca mai face

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand ai schimbat ultima data filtru de benzina? Incearca sa il shimbi,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da e o solutie si cu filtru si supapa . O sa incerc . Merci .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu te grabi, incearca sa faci o diagnoza.

S-ar putea ca senzorul de temperatura sa nu transmita calculatorului informatii si de aici un amestec benzina/aer mai sarac, altfel de ce porneste bine cand este motorul cald????!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai si cand era clad afara daca o lasam in jur de 20 de minute facea la fel .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica cu un mecanic presiunea din rampa si supapa de retur, nu te apuca sa faci modificari fara sa stii cauza/defectul.

Poate sa fie si un contact imperfect de la unul din senzori, o treaba banala dar enervanta.

Nu ai pe nimeni sa te ajute, nu pare treaba de reparat pe bordura?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!