Jump to content

Golf MK5- 2004-BKC


deenman

Postare recomandată

Mare atentie la asemenea ciuperci culese din padure. Pot da intoxicatii severe.

Link către comentariu

Ms, frecventez des forumurile/blogurile de ciuperci si fac asta de pe la 8-9 ani.  Iar ciupercile de pe la noi nu sunt asa variate ca sa fie greu de identificat/ confundat.

Link către comentariu

nici una din cele doua masini nu are probleme la incarcare

este normal imediat dupa pornire sa dea peste 14.4v - dupa cateva minute se stabilizeaza la tensiunea normala

Link către comentariu
  • 1 month later...

Mici update-uri, sunt la munca de noapte. Am inceput sa-i dau ulei 2T, am mers deja 200km cu el, probabil nu am ales cea mai buna perioada, din cate am inteles in perioada de temperaturi scazute astia aditiveaza motorina mai mult.

 

 

Sunt undeva langa raul Buzau, masina e in parcare amenajata dar e langa un camp, sper sa nu-mi roada soarecii/sobolanii cablurile, mai merg pe la ea si bat in capota, nu pornesc motorul noaptea sa nu-l incalzesc, sa le dau motive mai multe sa intre in compartimentul motor.

 

Ca planuri pentru finele acestui an (pana vine zapada):

 

Sa ajung la colegul Excalade din Bacau si sa facem asa:

-curatare +verificare EGR/Debimetru/intercooler/tija turbina.

- inlocuit o-ringuri injectoare +bolturi-

-desfacut capac motor si verificat problematica axa cu came-

-revizia cu 4 filtre+ 4 litri de ulei -

 

Si sa cumpar 4 jante de otel pt iarna.

 

Nu stiu daca asta conteaza, am un venit mediu, dar in masina de cand am cumparat-o am bagat cam 4000 ron, fara distributie (pt ca era facuta acum 18 000km).

 

si o intrebare, ca sa despicam firu-n patru: cand e indicat sa faci revizie? inainte de iarna? inainte de vara? banuiesc ca cel mai mult praf e vara, deci filtrul e varza dupa o vara cu praf, si vine toamna cu ploaie si iti umezeste filtrul cu tot praful din el.

Link către comentariu

Revizia este indicat sa o faci anual, cam in aceeasi perioada cand ai facut-o si pe ultima ; daca nu stii cand a fost facuta ultima este bine sa o faci inainte de iarna pt ca uleiul isi pierde din proprietati in timpul iernii si uzura cea mai mare este la pornire ; 

Link către comentariu
  • 3 weeks later...

Azi dimineata in parcare (halal parcare, ca e la 1 bloc distanta pe drum neasfaltat, mi-am gasit stergatorul luneta smuls si rotit 90 grade in jos, evident ca mi-a crapat plasticul in care vine prins, o sa cumpar altu).

 

Sambata sunt programat la Bacau la Excalade pt lucrari majore.

 

Am trecut la incaltarile de iarna.

 

Dupa 5 zile de cautat jante de tabla pt anvelopele de iarna (am gasit cateva, insa multe de mercedes cu gaura de 66.6 mm asta presupune inele de centrare, si am zis pas) am gasit pe forum jantele astea. 

 

http://www.4130-products.com/wheels/Adelaide_.html

 

Am dat pe ele 350 Ron si in mod sigur dupa iarna asta intra la reconditionat, nu-s lovite, nu-s sudate, nu-s crapate, n-au buza lovita, doar vopseaua coclita si sarita pe alocuri. La vulcanizare a fost nevoie de putin plumb, ba mai mult la una din ele n-a fost nevoie deloc.

 

i6bmn5.jpg9sx89v.jpg

Link către comentariu

felicitari pentru efortul depus pentru a tine masina intr-o stare cat mai buna :).

ai facut business cu jantele, tablele se vand in general cu 75 lei / bucata SH, deci ai iesit super ok

Link către comentariu

Am pornit sambata dimineata (5:00) spre Bacau. Mi-a placut drumul extrem de mult, asfaltul foarte bun, aglomeratie deloc, ceata pe alocuri. La destinatie dupa mai bine de 300km cu o viteza medie de 66km/h (+ 1 ora jumate blocaj la intrare in bacau pt ca demontau ceva pod de cale ferata) a iesit 5.2 %. 

 

 

Ajuns la Bacau m-a intampinat colegul EEXCALADE, foarte calm si calculat, o placere sa lucreze la masina. A facut log in mers, mi-a explicat ce reiese din log si a trecut la treaba.

 

 

Demontat capac motor - comandat piese pt  injectoare (o-ringuri/bolturi) schimbat piesele, zgomotul s-a mai diminuat, caraitul specificat a disparut si consumul a scazut de la 0.6-0.7 la 0.5 (cu faruri aprinse).

 

Verificat uzura ax cu came si tacheti- surpriza, axul cu came  CA SI NOU, fara urma de uzura- Catalin presupune ca a fost schimbat deoarece nu are cum sa arate asa bine un ax cu came dupa 270 000km si interval service longlife.

 

Dat jos EGR (si asta este aproape nou) curatat desi nu era calamina aproape deloc, verificat galeria de admisie - aproape curata.

 

Dat jos debimetru (data inscriptionata 2004- anul producerii masinii) functioneaza in parametri- a fost curatat si el cu spray special pt debimetre.

 

Acum sa trecem la turbina si actuator- s-au verificat si astea, s-au uns functioneaza in parametri.

 

 

Pe langa operatiile de mai sus s-a mai facut o reverificare a distributiei si alte reglaje ale masinii, erori stocate etc.  Avansul este reglat corect, consumul este bun, masina nu da urme de oboseala desi totusi avem 270 000km. Am incheiat seara cu un log si am comparat rezultatele, care aratau mult mai bine, de la corectiile pe injectoare pana la sunetul pe care-l scoate motorul.

 

ASA arata motorul desfacut (are in el ulei CASTROL 5w40 EDGE- pus la reprezentanta robot BAIA MARE acum 9000 km).

 

 

Sunt multumit si norocos ca am cumparat masina asta, nu prea se arata investitii majore. Urmeaza revizia peste 20 zile sau 1500km (tot nu sunt hotarat ce ulei sa bag, e important pt ca axul cu came e nou). Drumuri bune si va incant cu niste poze:

1zb6xk5.jpg97095f.jpg2cxcwi.jpg2rc9w0l.jpg5af4sm.jpg

Link către comentariu

Ti-am trimis pm. apropo am uitat ce era mai important, din verificarile facute pe rola de distributie scrie anul fabricatiei 2011. Iar eu pe tragger am un sticker care zice asa: distributie schimbata in 13-1-2012 la 239 712km. Masina am cumparat-o de la un samsar din targul auto Cluj, deci se poate sa iei si una buna :).

 

2rxk8cg.jpg

Modificat de deenman
Link către comentariu

Evident ca.nimic.nu e simplu. Am cumparat stergator cu brat pt haion si am aflat ca trebuie presa sa l scoti pe ala vechi. O sa trec pe la.un service.sa mai decartez niste.bani

Link către comentariu

Arunca o privire aici:

 

 

Se aplica si pentru MK5. Nu trebuie scos cel vechi cu presa. 

Link către comentariu

Deja am cumparat alt stergator cu tot cu brat~40 ron. Era rupt inelul de plastic care vine peste inelul de metal (probabil cine a vrut sa-l fure,nu stia ca are un surub peste, si a tras cu forta si mi-a plesnit inelul de plastic, nu mai ai ce sa-i faci).

 

 

Baieti am tras 25 minute cu tot ce am stiut de la cheie papagal, degripant/wd40/ ciocanit usor/surubelnite, nu vrea sa iasa...si am tras de am crezut ca rup portiera sau sparg geamul (daca nu era trasa frana de mana venea masina dupa mine).

 

Astea fiind spuse e asa sudat acolo ca trebuie fie taiat cu panza (si eu n-am) fie cu presa de aia mica ca pentru etrieri (si eu n-am).

Modificat de deenman
Link către comentariu

da cu wd40 si lasa-l sa penetreze.

daca ai posibilitatea, incalzeste-l.

presa pt stergatoare e intre 40-100 lei , chiar vroiam sa iau una dar nu am gasit in stoc

Link către comentariu

Asculta la @Muale.

Lasa wd-ul sa lucreze peste noapte chiar, - si isi va da drumul. Inainte de Bora am avut un Cielo din 97 - i-am dat jos stergatoarele prin 2010 si a trebui sa las wd-ul sa isi faca treaba o zi si o noapte. Dar au iesit la mana, fara presa apoi.

Link către comentariu

L-am taiat cu o panza de bomfaier din kaufland, ca aveam drum la cumparaturi. L-am curatat + l-am uns cu vaselina inainte sa-l montez pe cel bun. Functioneaza, acu sper ca nu mai incearca iar sa-mi fure stergatorul, o sa parchez masina cu fata :)) sa fure stergatoarele fata. 

 

 

Daca tot eram in kaufland am cumparat si 1 litru de antigel, ca aveam nivelul la minim. Asa ca am completat cu ~ 500ml, il tin sub observatie sa vad daca mai scade. In rest am vazut ca au bagat solutie de parbriz de la nigrin (-44 grade C) la 15 lei (1 litru parca era).

Link către comentariu

Mai mult ca sigur in viitorul apropiat am sa schimb amortizoarele de la masina, am o vaga banuiala ca sunt cele originale, iar pe drum pietruit/de sonda la viraj stanga si nu numai, aud o bataie din partea dreapta se aude foarte accentuat cand trec peste pietre/gropi/denivelari deci cand lucreaza roata dreapta. Nu e sunet de bucse, si pe loc la viraj n-am nici un zgomot de flanse/rulment. bucsele fata sunt in stare foarte buna, deci nu-s alea, posibil sa fie amortizoarele. Sa merg pe ceva ieftin polonez? sau sa incerc kyb/monroe/sachs? prefer ceva confortabil nu sport, sa amortizeze bine.

Modificat de deenman
Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Si am ajuns si acasa din delegatie, asa ca e necesar sa fac revizia de 1 an/10 000km (extraurban 90%). Ca marca de ulei fie LM fie Fuchs fie OEM? intrebarea mea e urmatoarea, din comoditate si din cauza ca stiu doar magazine in pantelimon (eu fiind in nord, Buc Noi) stiti ceva magazin sau distribuitor prin N care aduce 4 filtre+5 litri de ulei? sau sa comand prin curier? As fi luat de la emag dar nu au filtre, doar ulei si nu-mi convine.

Link către comentariu

motul de ce nu? ca tot veni vorba se emag eu tocmai ce-mi luai 5l de xcess 8100 pentru bora la urmatorul schimb. de kko ultimul castrol, chiar daca din aceeasi sursa...:(

eu filtrele mi le iau de la ilcoauto - parca ai si pe aici topic. mann.

Link către comentariu

Gata, cumparat ulei, am cerut si oferta pt filtre, cel mai probabil Mahle. Pt cine intreaba, pretul uleiului a fost 130 Ron (5 litri)-  acesta e site-ul, si preturile afisate acolo sunt fara TVA. http://www.lubasyst.ro/oferta_autoturisme.html

 

Miercuri merg la mecanic, sa facem revizia. AAa, si daca tot e vremea asa nasoala, am zis sa si spal masina pe frigul asta (asa ca am spalat-o la lukoil- cu fise).

 

 

21o3k9d.jpg

Modificat de deenman
Link către comentariu

Gata si revizia, am avut timp sa amestec noul ulei in motor la o tura prin minunatul Bucuresti la ora 15:30-16:00, din Pantelimon pana in nord langa Romexpo, a vazut si 4500 ture :)).

 

Asa arata vechile filtre, tot Mahle (doar ca scrie pe ele Made in Austria astea fiind puse la ultima revizie in Germania- cu fond galben) pe astea noi de Ro scrie cu alta culoare Made in Germany.

 

stanga- ulei, dreapta motorina (la cel de motorina fac referire ca nu-i la fel.

 

 

20rw5qp.jpg Filtre Mahle (postez poze aici, ca sa fac un jurnal de bord).25zgn51.jpgPoze cu filtrul de aer dupa 1 an- 9500km. Cu toate ca merg si pe la sonda, pe drum cu praf, nu imi pare a fi deloc murdar (imbacsit, asa cum ma asteptam).

 

o9i800.jpg

 

Poze cu epava, curata, dupa ce si-a primit portia de ulei, a baut putin sub 4 litri (gen a mai ramas 150-200ml). Cu ocazia asta, pe langa ca mecanicul mi-a spalat toate plasticele ce s-au demontat de pe masina (cutie filtru aer,capac motor, spalat cu spray de frane cutia de la filtru de motorina, etc), mi-a masurat si concentratia la antigel, si era foarte jos, asa ca am mai completat cu apa. A scos si stergatorul spate cu o presa, si l-am pus la linie, pt ca era putin decalat.

 

eb4olz.jpg

 

Pt oamenii care vor sa-si cumpere golf si nu stiu cat costa o revizie:

 

- filtre (4 la numar- producator Mahle- exista si mai ieftine)- 200 ron

- 5 litri ulei decent- 130 ron

-manopera - max 70ron-

 

400 Ron- total- lichidul de frana s-a schimbat anul trecut, ca altfel il schimbam si pe ala.

 

 

Target pt urmatoarele 2-3 luni- sa schimb toate 4 amortizoare +bucse spate. Spor la condus.

Modificat de deenman
Link către comentariu
  • cristi511 a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!