Jump to content

Golf MK5- 2004-BKC


deenman

Postare recomandată

Frumos a venit cotiera :D. Ce rost are sa o schimbi cu una de golf daca asta vine perfect. Sau este cotiera prea inalta?

Link către comentariu

Cotiera vine bine, nu se misca, e fixata cu surube pe interior (mai lungi cu saibe) si e decupata sa vina fortat peste consola. Ca si functionalitate vine bine, isi face treaba, iti poti sprijini mana de ea, insa daca te apuci sa verifici in amanunt lucrarea se observa pe laterale intre scaune si consola ca imbinarea nu este perfecta. Se putea face o treaba mai buna cu mai multe modificari, insa am preferat sa nu modific nimic din consola centrala (ba chiar am pastrat totul negaurit) in caz de orice sa pot reveni la forma initiala.

 

Ca si mentiune am fost la Agusta pt o verificare a directiei/rotilor, asta inainte sa merg la mare.  Mi-au gasit rotile prost echilibrate, am insistat sa-mi verifice la sange si jantele (vizual+ sa vada daca e ceva stramb/oval).

 

Ultima vizita pt echilibrat roti + schimbat anvelope a fost pe Jiului - si cu ocazia asta va spun sa nu mergeti acolo, pt ca nu au facut treaba buna.

 

Dupa ce mi-au echilibrat rotile + dus la 2.2 presiune am mers la standul pt geometrie 3d, geometria era afara din parametri, mi-au reglat-o cat mai spre 0. 

Link către comentariu

Drum Bucuresti - Venus (~ 280km)

 

tur - 5.8 %- pornit la 5:45  si ajuns pe la 8:20 - un tempomat pe 135-140km/h

retur 5.1%- pornit pe la 11 am si ajuns pe la 13:00- tempomat pe ~ 110km/h 

 

Clima setata pe auto 22 grade tot drumul.

 

km actuali: 266 200km- de 1 luna alimentez doar de la lukoil si merge foarte bine.

Foarte bun consumul insa..la dus ai facut 2 ore jumate cu 135-140 km/h si la intors ai mers cu 110 si ai facut 2 ore ? 

Schimba benzinaria...prieteneste ti-o spun, personal am 2 cazuri apropiate in familie care au schimbat injectoarele le diesel din cauza motorinei proaste de la lukoil si multi altii care s-au plans de motorina de la ei..

Multi km fara probleme !

 

Link către comentariu

Am consultat acum bonul de motorina (am inceput sa le adun) Am alimentat la 15 km de Venus(start) la ora 11:11  la Lukoil in Tuzla si dupa ora 15 eram acasa(am trecut de pe centura prin molul Baneasa-  Carrefour insa nu am stat mult). La intoarcere au fost peste 3 ore, am gresit eu.

 

Ca si idee, masina fiind in 5 trepte la 135-140km/h are undeva la 2800-2900rpm, iar la 110km/h e fix ~ la 2000 rpm (nu sunt exacte datele, insa la 110km e foarte silentioasa de aceea am ales viteza asta pt croaziera, nici nu ma grabeam).

 

Nu vreau sa cred tot, insa cele 2 cazuri de motorina proasta cand s-au intamplat? banuiesc ca in urma cu cativa ani. + Masina nu se comporta diferit fata de alta motorina (rompetrol/petrom/omw/mol) am testat motorina aproape de la toti, injectoarele mele sunt in parametri, ba chiar nu au corectii mari deloc. 

 

Ca si idee pe viitor as avea un  decont de ~70l/luna la Petrom/Omw, cat despre calitatea motorinei putem sa ramanem sceptici, zilele trecut citeam diferite pareri pe forumuri si dupa toate astea nu puteai sa tragi nici o concluzie. Nu e nimic demonstrat.

Modificat de deenman
Link către comentariu

Pardon, sunt 3, ale socrului meu..2 cazuri la 2 dube ( care totusi, sunt facute mai cu simt de raspundere si nu sunt sensibile la injectoare ) si unul la un peugeot 307 facelift ; ultimul caz a fost acum 3 luni de zile , la iveco ; restul, anul trecut ; imi e greu sa cred ca la toate masinile a fost o coincidenta....iar persoana respectiva la care le-a reparat, cand l-a intrebat, ce probleme are masina in cauza, i-a raspuns ca a alimentat cu motorina de la pompa si numai porneste sau scoate fum atunci intrebarea mesterului a fost cu subinteles : " a, ai alimentat de la lukoil nu ? " ; acum, tu faci cum crezi , eu ti-am dat un sfat prietenesc...citisem mai demult si un articol cu problemele semnalate din statiile lukoil..

Link către comentariu

Sunt cazuri si cazuri... fosta masina a lu' tata (clio turcia a caror injectoare sunt cunoscute ca fiind sensibile) a mers in 70.000 km 90% lukoil. Acum tot asa baga cu lui cordoba 1.9 tdi axr. Nu are el menajamente la statia peco desi, l-am sfatuit exact cum faci tu sa evite lukoil. 

 

Pana la urma este si un efect de turma coroborat cu placebo care daca x si y a bagat de la luk si parca nu le-a mers lor bine masina ti se induce si tie acest lucru cand vei baga de la aceeasi benzinarie si vei crede ca motorina este proasta. 

 

Nu contest problemele avute de apropiatii tai insa, ce zici daca iti spun ca amicul meu de altfel si vecin si-a stricat injectia alimentand de la petrom cu apa si motorina si exeple sunt cu omv, mol etc. ... De unde mai alimentezi? :) Sunt foarte multe statii lukoil-uri si vad mai tot timpul sunt masini prin ele...

 

Tine-ti de bonuri si nu le aruncati! Asta este sfatul meu! In cazul in are se intampla un astfel de incident sa dovedesti macar cu bon-ul ca acea motorina provine de la statia x. Exista camere in statii, ora alimentarii mentionata pe bon iar daca stii ca nu ai bagat de la bidon poti sa le trantesti in brate paguba.

Modificat de dumidude
Link către comentariu

Fi sigur ca pot strange 1000 de bonuri ca in caz de defectiune nu poti face nimic.  Iar masina are peste 10 ani, daca se strica ceva cumpar piese si o repar, asta este.  Daca era o masina noua sau in leasing/casco era altceva, pastram absolut tot ca sa dovedesti continuitatea alimentarii, dar asa ce mai poti sa-i faci? masina asta a vazut motorina si din Germania si din Danemarca si din Romania si de cine mai stie pe unde.

 

 

Momentan am ramas in pana de bani dupa concediu la mare +alte cheltuieli neprevazute + o nunta. Prin octombrie urmeaza revizia de 10 000km/1 an, ulei Motul Specific sau Ravenol si filtre mann/mahle, filtrul de aer/combustibil/habitaclu am sa-l schimb eu, insa uleiul si filtru ulei am sa-l schimb la bunul meu mecanic, unde de asemenea o sa desfacem motorul sa vedem in ce stare se prezinta dansul, repet :

 

- masina e produsa in 2004 luna a3a- si a fost intretinuta doar la vw/audi Germania  interval LL la ~30 000km cu cacastrol 5w30 evident.  de aceea vreau sa cumpar garnitura si sa desfac motorul, o sa fac si poze, iar daca am surprize sa le rezolv pe loc.  Am noroc ca macar pt la iarna am anvelope ~noi rulate 2500km Nokian si nu mai trebuie sa investesc acolo bani. Si dieselul nu e asa pretentios la combustibil ca si benzinarul, merge sa-i mai dai si niste apa de la Lukoil :)) a mea nu face urat inca poate la iarna,dar pana atunci posibil sa fiu sponsorizat de statiile Omw/Petrom.

Modificat de deenman
Link către comentariu

Frumos Golf-ul tau, urmăresc topicul tau de cand ai luat masina, dar chiar asta cu desfacutul motorului nu mi se pare ok(parerea mea) dacă motorul toarce frumos si nu scoate gaze si fum albastrui sau garnitura de chiulasa defecta nu vad rostul sa-l desfaci. Da-i ulei bun, schimba la 10000 km si salutare. A meu motor are 315000 km si merge super. Ciao

Link către comentariu

Dupa " doua luni de libere/concedii" am reluat activitatea, delegatie in jud. Buzau. Sunt un tip matinal cand vine vorba de iesit cu masina, asa ca la 5:30 am eram deja pe drum, din doua motive: pt ca aglomeratie si pentru ca-caldura:

 

 

Din recomandarile multiple de a nu mai alimenta la lukoil m-am reintors la Petrom, masina se comporta tot la fel.  

 

Traseul de dimineata: Bucuresti - Poligrafiei- Urziceni- Buzau- Chilibia -cu oprire in Movila Oii (funny name) -150 km - mers legal 60/100 - 1 persoana ac pe 22 grade - 4.7%.

 

Am sesizat si o mica problema la masina, sunt aproape sigur despre ce este vorba insa inainte sa comand piesa daca imi puteti confirma mi-ar fi de folos:

-- dupa o anumita viteza (70-80km/h incepe sa se auda in huruit foarte usor sesizabil, de ex prietena mea nu-l aude, repetitiv, cu o mica pauza intre sunete)- prima data m-am gandit ca o fi de la ceva in cauciuc, insa nu a fost cazul- la virarea stanga se aude mai pronuntat- se amplifica - tind sa cred ca este vorba de rulmentul fata dreapta. asa este? Cred ca se alfa in stadiul initial de "pe duca"  ce marca de rulment sa caut>? Multumesc.

Link către comentariu

Rulment mai mult ca sigur. Exact asa au fost si la mine simptomele. Recomand FAG.

Link către comentariu

sansele sunt mici - insa inainte de a schimba rulmentul - ridica masina pe cric si invarte de roata - ar trebui sa se auda

sau muta roata din spate in fata - si vezi daca face la fel

 

eu am pe spate un zgomot ca de rulment, dat este din cauza unui cauciuc cu probleme

Link către comentariu

Nu nu, zgomotul se aude la peste 80 km la ora, daca ma misc cu viteza mica nu se aude nimic, nici din interior nici din exterior.  Sunetul de cauciucuri cu imperfectiuni il cunosc pt ca am avut si aparea la peste 120km/h. Sunetul asta de acum e ca un rontait imagineaza-ti ca mergi cu masina, si se aud hruumm (1-2 sec pauza) hruumm, se aude foarte foarte incet, si se simte putin de tot in volan. Cand intru in curba si virez stanga pauza de 1-2 secunde dispare si se aude mai continuu. Si nu vorbesc de vruumul cand accelerezi ci ce freaca, dar nu e sunet metalic, cum scoate un rulment in ultima faza.

Link către comentariu

Eu zic ca e rulment, cel putin la mine astea au fost simptomele. Si la mine la inceput a fost putin sesizabil sunetul, dar dupa un nr. de km sa amplificat sunetul pana cand a fost perceput si de pasagerii pe care ii aveam in masina. Am ridicat si eu roata am invartit de ea, dar refuza sa se auda ceva. Numai la rulaj se auzea cand viram un pic de volan.

Link către comentariu

Tot la munca, deci nu am avansat nici cu verificarea rulmentului nici cu adaugarea de noi km, pt ca am masina de servici aici.

 

Din pacate, realizez tot mai mult ca pentru nevoile mele nu am cum sa cobor masina, sunt chiar la limita, pentru ca unele drumuri pe care le frecventez rar ce-i drept, prezinta denivelari destul de mari, cu alte cuvinte masina e si asa prea joasa cu arcurile stock, d'apoi sa o mai cobor 3cm, cred ca imi sparg baia de ulei/sau altceva. Colegul cu golful 4 combi a spart 3 bai de ulei in decurs de ~3 ani, din cauza drumurilor de sonda, si are suspensia stock, nu e lasata.

 

 

O poza facuta dimineata, cu o parte din  masinile (personale) catorva angajati, nu se prea cumpara vw in Ro :

 

33v16xl.jpg

Modificat de deenman
Link către comentariu

Mai mult ca sigur rulment, insa parerea mea este sa mai astepti oleaca sa scoata un zgomot mai pronuntat ca sa fi sigur ca el e defect

Link către comentariu

Nimic nou, luni plec si eu acasa din delegatie, si apoi o scot la plimbare.

 

De curiozitate azi, si ca aveam timp, am luat multimetru si am zis sa merg cu un coleg sa masuram bateriile la masini. El sustine ca are bateria cumparata de noua de 1 an jumatate. voltaj indicat:

 

- off: 12.72V  / on: 14.75 V - baterie Varta

 

 

Eu am masurat la a mea (masina sta nemiscata de 11 zile):

 

- off 12.75 V/ on: 14.82 V - baterie no name din Danemarca(nu am retinut firma), ceea ce inseamna teoretic ca bateria e la inceput (tind sa cred ca bateria a fost cumparata cand s-a adus masina in tara prin noiembrie 2013, nu gasesc data fabricatiei).

 

 

Macar pot sa stau linistit la iarna, bujiile mi-s schimbate recent, iar bateria se prezinta bine. Drumuri bune.

Link către comentariu

daca era releul defect, nu aveam oscilatii si probleme pe la martorii luminosi din bord? 

 

Masuratoarea a fost facuta dupamasa pe la 17:00 dupa o zi de 35 grade afara, timp in care masinile au stat in soare, asta daca influenteaza cu ceva.  Apoi in timpul masuratorilor nu era pornit nici un consumator. 

 

Este posibil sa afiseze putin mai mult multimetru, insa oscilatia era  de ordinul 0.03V in timp ce incarca. Eu vad ca e normal sa ai 13.7- 14.4  V.

Link către comentariu

Eu vad ca e normal sa ai 13.7- 14.4  V.

 

Exact, dar tu ai 14.82 si 14.75, ceea ce nu e normal, pentru ca in timp omoara bateria. De asta am zis ca multimetrul nu masoara corect.

 

Sansele sunt foarte mici sa ai doua masini cu supratensiune, pentru ca asta se intampla foarte rar. In general releul cand se duce, da tensiune mai mica.

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Si am  bifat vizita lunara  pe la mecanic :)) daca asa ma ocup de o masina atunci de un copil cum o sa ma ocup? il duc zilnic la doctor.

 

- schimbat o bieleta de directie- lemforder-

- verificat si completat cu 100ml ulei in cutia de viteze-

- verificat din nou bucse-bielete-capete de bara- bara stabilizatoare- in urma verificarilor a rezultat ca trebuie sa schimb bucsele de la bascula spate insotite de suruburi-

 

In rest masina merge bine, posibil pe viitor sa curat egr-ul.

Modificat de deenman
Link către comentariu

Din descriere rulmentul pare sa fie. Daca zgomotul se amplifica atunci cand ai greutate pe roata respectiva si se diminuaza in situatia opusa 99% e rulmentul.

Eu am mers le rullville ( parca) si e ok pana acum. Poti cauta pe topicul meu ca sunt schimbati de curand( spatele ca fata are deja 2 ani).

Link către comentariu

Ah, am uitat sa mentionez despre treaba cu zgomotul, zgomotul pe care il sesizam eu, nu este de la rulment, pt ca nu se aude constant face o mica pauza intre sunete, si nu se amplifica niciodata, daca era de la uzura rulmentului se mentinea de la o anumita viteza, insa nu e cazul. A fost verificat, n-are joc. zgomotele sesizate de mine vin de la rulajul anvelopelor fata care sunt usor asimetrice pe mijloc, mi-a fost aratat la vulcanizare pe aparatul de echilibrat (desi au 7mm+) au si profilul in V pronuntat. Fie defect de fabricatie, fie sh, nu cunosc provenienta lor, asa am luat masina, o sa le fac vant in iarna si la vara o sa iau altele.

 

 

Treaba e ca pe spate am michelin energy saver si pe fata am vredestein hi-trac 3 si astea sunt alea zgomotoase.

Modificat de deenman
Link către comentariu

Oricum ai dao tot scapi de niste bani din buzunar. Ce i drept, cu rulmentul era mai scump dar...o rezolvi tu cumva.

Daca tot ai de gand sa le schimbi, de ce nu iei acelasi tip/model de cauciuc fata/spate?

Link către comentariu

Vesti bune, s-a apucat si prietena mea de scoala de soferi, dupa reusita ne va fi decontat tot combustibilul indiferent de km.

 

Azi dimineata (6am) am pornit spre Maneciu-Cheia. Am zis ca trebuie sa gasesc o alternativa la aglomeratul DN1 asa ca am ales acest traseu si nu regret deloc, fiind pasionat de munte si mutat la Buc de jumatate de an, de Comana m-am cam saturat, iar Snagov/Baneasa nu sunt pe gustul meu in ceea ce priveste padurile  asa ca o sa merg des aici. La ora respectiva a fost aproape gol, erau mai multe tiruri pe drum decat masini. La intoarcere (13-15am) era full pe banda opusa, insa pe banda mea era liber iar! Am prajit niste vinete, am cules 1 galeata de ciuperci si am facut si niste hikking, superb. Recomand traseul, drumul e foarte bun. 

 

Consum: la dus - 5.2%, la intoarcere 4.5% , 2 persoane i-am dat si niste kickdown-uri ca sa o mai curat ca a mers putin prin oras. Inafara de zgomotele provocate de anvelopele de pe fata, n-am observat nimic neobisnuit.

 

1zekv4g.jpg

Modificat de deenman
Link către comentariu
  • cristi511 a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!