Jump to content

Golf MK5- 2004-BKC


deenman

Postare recomandată

Nu, a fost demontata puntea fata si atat, in rest iti da jos un surub si iese bieleta respectiva din punte, cel putin asa este la Golf 5. Am sa-mi sterg din mesaje, ms ca mi-a zis.

 

Intre timp updates, rand pe rand, am o intrebare, cand il montez, trebuie sa trag si fir de sub volan in partea stanga fata motor? si daca da, de unde cumpar cablu sertizat?

 

2yyw18w.jpgqq7keu.jpg

Modificat de deenman
Link către comentariu

Cotiera mea am comandato de pe ebay.de, am dat undeva la 150 euro pe tot ansamblul + 10 euro pe tubulatura de aer conditionat(cotiera este oem de pe o masina dezmembrata). E mult de demontat, mai toata consola central din dreptul schimbatorului de viteza. Peste 20 de suruburi. Mi-a luat undeva la 6 ore. Gasesti multe tutorials cum se demonteaza/monteaza.

 

Volanul, iti recomand cel de gti fara comenzi pe volan.

DSCF1009.jpg

 

Arata superb parerea mea. (da poza este pe un golf 4)

Link către comentariu

Multumesc, cotiera stiu cum se monteaza, am gasit 2 tutoriale foarte detaliate cu fiecare surub si clema in parte. 

 

Am fost si am curatat bandourile pentru ca le-am dat cu ceara acu ceva timp si s-au albit, la fel si bara fata/spate. Am folosit un burete +ciff si cu partea tare am dat de 3 ori si a mers jos toata ceara. Dupa care le-am spalat si le-am lasat la uscat, iar in final am dat cu conditioner de la turtle wax pt plastice si trimuri, au iesit foarte bine .

 

La vopsitor am discutat cu el despre vopsirea bandourilor, si mi-a sugerat politicos sa nu fac asta pt ca a mai vopsit o gramada si stie ca se exfoliaza in timp, a zis ca nu conteaza orice le-ar face, le finiseaza, le scoate textura. le da cu solutii si tot se exfoliaza, manerele a zis ca tin foarte mult, putea sa-mi ia bani si sa taca, insa se pare ca dau doar de oameni corecti.

Link către comentariu

Si atunci bandourile vopsite din fabrica de ce se mentin si nu se exfoliaza?

E vb de material, de pregatirea suprafetei (f important) inainte de aplicarea vopselei

Link către comentariu

Probabil pt ca nu sunt texturate cele din fabrica si probabil pt ca daca te uiti la manele e alt material decat cel din bandouri! pot fi si conditiile, alta vopsea nu stiu, intreaba cativa oameni de pe forum care au bandourile de 2-3 ani sa vezi daca rezista.  El a zis ca nu rezista bine, daca iti prinde o fisura mica pleaca si se exfoliaza si e vopsitor cu renume.

 

Crezi ca ii era greu sa ia cu masina din textura, sa le dea un grund de plastic si sa le traga 2 straturi de vopsea? sa-mi ia niste bani in plus? aveam masina la vopsit la el, avea pana si culoarea facuta.

 

Sau hai sa o luam altfel, iti vopsesti bandourile si in aglomerata parcare de la mol iti loveste unul bandoul cu usa, iti sare vopseaua si de acolo pleaca totdupa o perioada il poti duce inapoi la vopsit.

Modificat de deenman
Link către comentariu

Sunt patit cu bandourile, daca vrei sa faci asta iti recomand sa cumperi bandouri noi, special pregatitie pentru vopsire.Mai ales ca dupa ce le-ai dat jos pe cele texturate, nu or sa mai stea pe usa, orice banda dublu adeziva ai vrea sa folosesti, plus ca e foarte greu sa dai banda originala jos, de pe bandouri.Poti sa faci ca mine, cu bandouri AM, daca nu vrei sa dai 1000 lei pe bandouri OEM.Arata la fel, pana la urma sunt niste plastice!

Link către comentariu

Probabil pt ca nu sunt texturate cele din fabrica si probabil pt ca daca te uiti la manele e alt material decat cel din bandouri! pot fi si conditiile, alta vopsea nu stiu, intreaba cativa oameni de pe forum care au bandourile de 2-3 ani sa vezi daca rezista.  El a zis ca nu rezista bine, daca iti prinde o fisura mica pleaca si se exfoliaza si e vopsitor cu renume.

 

Crezi ca ii era greu sa ia cu masina din textura, sa le dea un grund de plastic si sa le traga 2 straturi de vopsea? sa-mi ia niste bani in plus? aveam masina la vopsit la el, avea pana si culoarea facuta.

 

Sau hai sa o luam altfel, iti vopsesti bandourile si in aglomerata parcare de la mol iti loveste unul bandoul cu usa, iti sare vopseaua si de acolo pleaca totdupa o perioada il poti duce inapoi la vopsit.

 

Sunt altii la care rezista bandourile originale, pregatite si vopsite...

Probabil ti-a dat pastila asta ca nu tin... fiindca e mult de lucru la ele si nu poate cere dupa cat a muncit :)

Link către comentariu

Sunt in cautare de jante, si arcuri am sa comand luna asta. 

 

Ce ziceti astea pot fi reconditionate usor? sau necesita vopsire integrala?:

 

 

31566901_1_644x461_cand-set-jante-merced31566901_3_644x461_cand-set-jante-merced

 

Astept sugestii de jante 18, 5x112 fie 5 spite late , fie ceva spre interlagoos (cum sunt astea de mai sus), nu prea ma atrag cele cu multe spite.

Link către comentariu

Montare tempomat, testat functioneaza perfect (multumesc Florin) e mai complicat decat pare pe internet, daca ma apucam eu renuntam dupa 5 minute, e prea mult de demontat:

de asemenea cumparat stergator luneta OE  + garnituri etrier spate, 

 

Maine la mecanic sa facem etrierul si dupa la verificat roti, facut geometrie si gata, motorina si talpa. Masina a primit laude pe unde a fost, cu toate ca are 10 ani si 270 000km. Inca ceva am alimentat azi jumate de rezervor de la Lukoil (de obicei foloseam Rompetrol, pana sa schimbe reteta si de atunci Petrom) deocamdata masina se comporta bine, incercati si voi Lukoil.

2rh4c8z.jpgj8h7rp.jpg

Modificat de deenman
Link către comentariu

Stergator - 38 ron OE sau Bosch -32 ron, am luat OE.

 

Urmatorul update, e imbracarea volanului in piele. Dupa care strans bani pt  arcuri+jante si desfacut motor la revizie prin toamna, vazut uzura dupa care soft TCM cel mai probabil la 140 CP. 

 

Daca imi crapa motorul, comand ax cu came si tacheti negri din DE si tot o tin 1 milion km: 

Modificat de deenman
Link către comentariu
Laurentiu_LWR

:))...eu ti-am spus ca nu e de joaca cu tempomatul...teoria e simpla...practica ne omoara...

Sa il folosesti cu placere:)

Link către comentariu

Fost la mecanic, pistonasul etrierului era foarte gripat, nu s-a putut scoate cu cheia pt etrier in menghina, nici cu clestele reglabil prin desurubare, asa ca a iesit pus pe masina dupa mai multe pedale de frana. Pistonul era in stare buna doar ca avea cateva randuri de depunere pe el, a fost curatat interiorul si pistonul pus garnituri noi la piston +glisiere, uns tot, aerisit. Pur si simplu cand a bagat mecanicul la loc pistonul a intrat cu mana prin insurubare. Testat si frana de mana si functioneaza perfect, in sfarsit franez cu 4 roti, nu cu 3 :)). S-au masurat inelele de centrare sa vedem daca coincid cu dimensiunea jantei, si sunt la fix, mai ramane geometria.

 

 

Si ca sa fiu a dracului am facut o improvizatie ordinara (nu am deteriorat piesele originale, gen gauri in plus in consola. Pana gasesc una de golf 5 ramane asta, asa ca am pus cotiera de VW TOURAN (incompatibila) pe golf 5. Este prinsa printr-un sistem de surube pe interior, sta nemiscata. Ah si am dat jos "emblemele VW" de pe jante, am aflat ca am jante DOTZ model IMOLA 15, n-am auzit de firma asta. Ori raman asa ori iau capace VW.

 

20qm7aw.jpg

Modificat de deenman
Link către comentariu

Uns tot ce? Sau cu ce?

Daca e corodat prea mult se schimba pistonul sau etrierul. In cazul tau spera sa fie ok.

Link către comentariu

Ce nu intelegi? nu era corodat nimic, era nisip sedimentat pt ca era garnitura deteriorata. Crezi ca mecanicul meu nu stie asta? sau stii tu mai bine decat el? Uns tot in interior cu vaselina siliconica asa cum se face o treaba de mecanic profesionist.  Nu era corodat nimic, repet erau depuneri acumulate in timp, pe langa garnitura.

Link către comentariu

7214525854_733237dd83_z.jpg

nu m-am putut abtine

Modificat de wlady
Link către comentariu

De ce esti asa agresiv? @Muale chiar a dat un sfat foarte pertinent - ca sa te scape de revenirea la mecanic cu aceeasi problema.

Link către comentariu

Uns tot sau ce? uns interiorul etrierului (dupa ce a fost curatat cu spray de frane si spalat, indepartata mazga intarita) unii ung cu vaselina ceea ce nu e normal, altii nu au vaselina siliconica asa ca pun niste lichid de frana si gata, in cazul asta a fost uns cu vaselina siliconica, si glisajele si garniturile.

 

 

Apoi unde merg eu nu se lucreaza cu sperante, ori se rezolva ori se schimba, nu se fac lucrari de mantuiala, Sunt sigur ca daca era etrierul distrus, fie comandam piston, iar daca era camera distrusa  comandam alt etrier. N-a fost cazul.

Link către comentariu

Nu cunosc mecanicul dar am intalnit si mecanici prosti.

Eu am inteles ca aveai pe cilindru/piston. Cum nu am fost de fata, e f ok reparatia.

Poti fi agresiv, cum spune mad_kat, ma inspaimant dar imi trece dupa o vreme :))

Vaselina e ok. Garnitura interioara stiam ca se da cu lichid de frana dar nu sunt mecanic.

Modificat de Muale
Link către comentariu

Au fost curatate si gresate+ un mic reglaj la usi (incuietori, balamale. portbagaj)mentenanta, nu ca ar fi avut probleme.
 

Am fost cu masina la spalat- Lukoil in regim autoservire:

 

- o aspir si apoi  trag la boxa de spalat- aparatul de aspirat e stricat , bagi fisa si porneste aspiratorul dar iti da fisa inapoi, poti repeta la nesfarsit treaba asta. (pe Jiului).

 

- imi umplu galeata cu apa pun sampon, scot presurile, incep sa o spal cu o tura de prespalare la inalta presiune, , si cand incep sa dau cu buretele din galeata cu sampon auto (ma miscam repede) un taximetrist imi zice " fiti amabil dar nu puteati sa faceti asta acasa?" la care ma bufneste rasul, ii zic ca e sampon auto, s-a uitat la mine de zici ca e prima data cand aude de asa ceva!!!!!

- eu inteleg ca ei vin si cumpar 1 fisa de 3 lei si isi spala masina asa, dar asta nu inseamna ca toti trebuie sa faca ca si ei.

 

 

Limpezesc masina si o trag langa la uscat + sters interior cu solutie turtle wax, si zambesc la cat de bine arata. 

 

 

 

Urmeaza saptamana ce vine sa merg pana acasa (Maramures) am posibilitatea sa testez tempomatul indelung, am sa merg pe A1- Sb-Dej- Baia Mare si la intoarcere pe Mures- Brasov- A3- B. Prin septembrie urmeaza si prima revizie (va fi la sub 10 000km). Spor la condus si drumuri bune.

Modificat de deenman
Link către comentariu

Drum Bucuresti - Venus (~ 280km)

 

tur - 5.8 %- pornit la 5:45  si ajuns pe la 8:20 - un tempomat pe 135-140km/h

retur 5.1%- pornit pe la 11 am si ajuns pe la 13:00- tempomat pe ~ 110km/h 

 

Clima setata pe auto 22 grade tot drumul.

 

km actuali: 266 200km- de 1 luna alimentez doar de la lukoil si merge foarte bine.

Modificat de deenman
Link către comentariu

Nici nu are de ce sa nu mearga bine...Astia au cea mai buna motorina...

Bun consumul! Spor la mancat km fara probleme majore!

Link către comentariu
  • cristi511 a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!