Jump to content

Golf MK5- 2004-BKC


deenman

Postare recomandată

Multumesc, nu doresc leduri. imi plac becurile. si-n plus prea multe probleme provocate de leduri (stiu multi care au pus leduri fie la numere fie la faruri si au avut probleme ulterior, in timp).

Link către comentariu

ia intra intr-un agip,au aia o gramada de becuri.brgds

Link către comentariu

Am gasit bec, intr-un cartier la un magazin mic, am crezut ca face misto prima data cand a zis ca are, puteam sa jur ca era prea scurt si defapt era bun.

 

Am montat becul,  l-am pus in soclu am conectat mufa cu + - (se poate baga doar intr-un singur fel) si nu merge. am deconectat mufa am insistat, am scuturat firele am impins firele-n mufa, nimic. 

 

Cugetand, am zis ca am montat gresit becul si trebuie sa-l inversez, zis si facut, tot nu merge.  Cred ca problema este fie la fire (asta doar cu un multimetri sa vad daca alimenteaza) fie la siguranta panou? (exista sigurante pt bec portbagaj?)..

 

Sau varianta a 3a, sa fie becul ars? filamentul pare neintrerupt.

Modificat de deenman
Link către comentariu

sau a 4a varianta... switch-ul defect.

 

verifica daca iti vine curent in lampa, cu portbagajul deschis.

Link către comentariu

Am ajuns la Medias, de la Baia Mare:

 

Am pornit la 9:50 si am ajuns la 13:33, temperaturi intre 0.5 si -4 grade.

 

Distanta : 270km, consum mediu 5.1 L /100km, viteza medie : 72 km/h. 

 

Apropo o poveste amuzanta, am citit eu pe forum despre bucsele de la trapez, si am vazut ca recomanda cineva bucse pline de seat cupra, am gasit si cateva topic-uri pe la rusi cum recomanda si ei bucse pline de la seat cupra(ca tin mai mult).

 

Zis si facut, ca tot urma sa schimb bucsele am luat bucse lemforder de seat cupra, cand ajung cu ele la mecanic, incepe sa rada, si ma trimite politicos sa le schimb, cu recomandarea: ca bucsele astea nu sunt pt supensia normala, o sa reziste mai mult bucsele, insa o sa-ti grabeasca uzura celorlalte componente de la suspensie pt ca rigidizeaza si nu absorb socurile la fel ca cele cu orificii.

 

Lampa din portbagaj am sa o rezolv curand, sa fac rost de multimetru.  Trebuie neaparat sa cumpar stergatoare, a nins cumplit la drum incoace si imi lasa urme de jeg astea care le am.

Link către comentariu

Mi-am facut putin timp sa masor firele ce vin la lampa din portbagaj: am incercat sa masor direct pe soclu becului, direct pe cadru metalic in care vine pus becul, direct pe fire in mufa- curent 0. Am incercat sa apas cu mana si sa las clapeta de la portbagaj, fara rezultat. 

 

Daca tot aveam multimetru, am masurat bateria (masina sta afara) - bateria ceva firma din De(nimic cunoscut), nu m-am uitat inca la an, valoare = 12.14 V. 

 

Cu alte cuvinte, suspectez ca ar fi intrerupt cablul undeva, dar fiindca e mult sub zero grade nici nu mi-am dat interesul sa incep sa caut. Pe cand se va face mai cald. o sa inspectez firul, si cel mai probabil e rupt sau dezlipit (in zona haionului). 

 

In martie ma mut in Buc. o sa am nevoie de un mecanic decent si de un dentist nou, si inca mai caut chirie.

Modificat de deenman
Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Am o bataie (insesizabila pt multi) la roata dreapta fata. Nu stiu ce ar putea sa fie (bucse mari schimbate/ bielete schimbate/ bucsa mica-ok) joc in roata deloc.

 

La gropi, se aude foarte putin mai tare decat un sunet normal, de cauciuc care da in groapa, un poc mic, dar nu infundat si nici metalic. Cred ca sunt paranoic, insa pe partea stanga nu se aude nimic.

 

Se poate sa fie amortizorul?vreau sa depistez de unde vine sunetul si in caz ca e de la amortizor, sa tot trec la alta suspensie eventual. Masina are amortizoarele originale cred, si 262 000km.

 

 

Dupa schimbarea bucselor/bileletelor antiruliu nu am apucat sa refac directia, s-a demontat si planetara stanga fata pt inlocuirea burdufului. Masina trage drept. Vreau sa refac si directia, insa dupa ce ajung acasa, ca sunt plecat 30 de zile. si masina e trasa pe dreapta, circul cu alta.

Modificat de deenman
Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Masina sta parcata de 3 saptamani in spatele hotelului pt ca sunt in delegatie prin Mures. Circul cu minunata dacia logan mcv 2011 1.5 dci. Cel mai mult imi place cutia de viteze " foarte precisa" si asa este si la duster, amesteci cu schimbatorul ala zici ca faci ciorba.

 

 

Cam la trecerea in noul an ma gandesc sa-mi schimb golful cu o octavia 2.0 TFSI, pt ca imi va deconta benzina din 2 locuri si pt ca circul maxim 8000-10 000km cu masina personala.

Modificat de deenman
Link către comentariu
  • 4 weeks later...

Imi recomandati un service in Bucuresti (care sa nu schimbe piese aiurea, si nici sa aiba preturi de reprezentanta) pt verificarea/schimbarea unor piese marunte la Golf (de ex vreau sa schimb pompa de ambreiaj, pt ca dupa ce mi-a fost aerisit ambreiajul ca la carte, a tinut presiunea doar 10-15 zile dupa care a revenit) ceea ce denota ca e defecta pompa de ambreiaj.

 

 

M-am mutat in Buc. deci daca vedeti masina cu numere de MM ii taranu de mine, frecventez sectorul 1 si iesirile spre N.

Modificat de deenman
Link către comentariu

Bun venit la bucuresti, masina mea e mai incolo, dusteru a dat cu spatele 2-3 m dupa ce s-a rasturnat, era cat pe ce.ctqa.jpg

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Bun, sa facem un mic update, si sa apelez la cei din Bucuresti, daca se poate.

 

 

Azi am schimbat anvelopele de iarna cu cele de vara, si incet incet ma integrez in "lifestyle-ul" bucurestean, si aici pun accentul pe condus. Am 2 saptamani jumate, si deja incep sa cunosc zonele. chiar azi am fost pana in Lacul Tei, si in weekendu am iesit la Comana si la Slanic.

 

Am gasit aproape de mine pe Jiului o vulcanizare cu un nene pe la vreo 60 de ani, foarte priceput care stie ce face si iti si argumenteaza de ce, fara aere cu nasul pe sus si fara preturi mari.

 

 

Cum am cumparat masina cu o anvelopa taiata  am simtit nevoia sa o schimb cu una de acelasi producator, iar fiindca SH nu am gasit ce voiam la preturi corecte, am cumparat asta la 250 ron:

 

http://mercador.ro/oferta/vand-anvelopa-janta-michelin-195-65-r15-volkswagen-ID1DuKZ.html#3bbf8ffb68

 

Anvelopa de pe ea este noua, de la un golf 6 venita rezerva, DOT 2010, nefolosit, am pus anvelopa de pe ea pe masina, iar janta si anvelopa mea taiata am facut-o roata de rezerva, ca nu aveam rezerva. Pt carcotasi, am pus rotile de pe spate pe fata (rulate 1500km- vredestein de vara) iar pe spate am pus cele 2 anvelope uzate neuniform,  michelin energy saver (una are 5.2mm si cealalata are 7mm+).

 

Acum am nevoie de un service pt schimbarea amortizoarelor pe viitor si de un vopsitor priceput sa-mi vopseasca pragurile: va rog frumos  daca stiti pe cineva care nu te fura si lucreaza cat de cat ok da-ti si mie un mesaj privat cu o metoda de contact. Multumesc!

Link către comentariu
aurelian.paratu

si eu stau la metrou Jiului, frumoasa masina si vezi ca sunt niste service uri pe chitilei

Link către comentariu
  • 4 weeks later...
Urmeaza niste schimbari, o sa revin cu update, km actuali 265 000km, intre timp am mai facut cu Dusterul vreo 2000km.

 

Momentan sta asa de 1 luna:

 

2ihnkns.jpg29uzok3.jpg23r3ipz.jpg2uhxz48.jpg

Link către comentariu
  • 1 month later...

2hp2flv.jpg

 

Am ajuns si pe la mecanic, si inca ce mecanic!!! jos palaria. Cu ocazia asta am intalnit si niste persoane pricepute care m-au indrumat in mai multe parti cu diverse probleme inclusiv tinichigerie, le multumesc inca odata. 

 

 

Ce am facut in ultimul timp:

 

- mers la Albundy activat o serie de functii- Us light/ coming home and leaving home/ reglarea oglinzilor separat,   am rezolvat si cu lampa din portbagaj  era intrerupt un fir, facut o improvizatie care a cedat, m-a rezolvat foarte rapid si a stiut exact ce face, a verificat si erorile si parametrii si masina este in regula. Il recomand pe Albundy si pacat ca nu pot sa-i las feedback, nu sunt inca membru cu drepturi.

 

- mers la mecanic, schimbat cilindru receptor, pedala de ambreiaj merge perfect acum, e tare toata cursa, si revina fara ezitare, pe langa asta mi-au fost verificare franele/suspensia /demontat gresat multe piese, inclusiv curatate jantele/flansele si uns tot. 

 

- tot la mecanic mi-a fost desfacut etrierul spate si curatat, merge bine.  

 

Tind sa cred ca masina a stat o perioada nemiscata inainte sa ajunga in Romania, si de aici si defectele la etrieri, oxidarea excesiva probabil datorta climei din Danemarca, cat si pragul drept ruginit si refacut prost.

 

 

Ce urmeaza:

 

- curatat egr, schimbat flansele amortizoare, remediat clima (scoate un fasait , cred ca e din aeroterma), aa si ce e mai important , bucsa anti rasturnare este deteriorata si necesita schimbare, astea le fac saptamana viitoare.

 

 

urmeaza sa merg cu pragul la vopsit/schimbat tot saptamana viitoare si apoi sapalat+ceara si o serie de poze.  Eu unul sunt multumit de masina.

Link către comentariu

Daca esti multumit de masina este foarte bine,  doar tu ai bagat bani in ea, nu altcineva. Mult succes in continuare!

Link către comentariu

Cadouri, urmeaza sa fie montate cel tarziu pana vineri, incerc sa folosesc doar piese de calitate, cilindru receptor a fost OEM, iar piesele astea sunt tot OEM dupa cum se poate vedea. cine ghiceste ce sunt?

 

 

30mpch3.jpgaouag3.jpg2r3v6uo.jpg169ngn8.jpg

 

Am o intrebare, sa cumpar WD-40? sau exista ceva similar dar mai bun?

Link către comentariu

Sa mergi la cineva care are presa si stie sa le puna, ca altfel mori langa ele :)) .

Link către comentariu

Salut, mecanicul la care merg acum are de toate, in unele privinte e mai dotat ca si reprezentanta, mi-a introdus bucsele perfect pt ca are o presa gigant, idee proprie. Totul a decurs normal, ba mai mult mi-am curatat +gresat broasca la capota/haion, pt ca uneori faceau figuri, tipic golf 5.  

 

Azi am fost in trecere pe la auto leader, si mi-au golit.umplut AC-ul cu 525 gr de freon +50ml ulei, nu imi baga aer rece deloc, iar acum te dor dintii pe treapta a 2a. Il urmaresc sa vad daca sunt pierderi, masina fiind din Danemarca nu cred ca a folosit repsectivul Ac-ul mult timp.

 

Ca tot am fost la cumparaturi am achizionat de curand :

 

- trusa 65 piese cr-vanadium mannesmann - 

- spray de frane- degresant- ceva din bricostore nemtesc-

- un mini WD 40-  pana imi vine ceva de la wurth-

- lichid Turtle Wax pt curatat interior- tapiterie-bord -antistatic.

r2rbbp.jpg10ngyh0.jpg

La insistentele mele, mi-a fost verificata distributia ( ce vedeti in poze in teorie denota o curea la 24 000km, vi se pare ok?), pe bara fata am un sticker de la optibelt in care distributia mea a fost facuta in 2012 la ~240 000km  si tine pana la 360 000km zic ei, eu acum avand 264 000km.

 

Asa arata distributia, se vede tot scrisul iar mecanicul a zis ca arata bine cureaua,nu pare a fi veche:

 

wrj69x.jpg

 

 

Masina pot spune in sfarsit ca e acceptabila din punctul meu de vedere, e verificata si rasverificata, franele/suspensie/directia/ siguranta e in sfarsit pe placul meu.  

 

Acum urmeaza sa-mi rezolv saptamana ce urmeaza pragul drept dupa care un detailing interior/exterior si o sedinta foto mai profi.   Dupa toate acestea, poate poate pe viitor am sa fac niste usoare retrofituri, unul ar fi volanul fie 3 spite fie sa-l imbrac in piele la Arad- Ady.

Modificat de deenman
Link către comentariu

Cureaua de distributie verificata "ochiometric" e fix tranta, daca tu nu esti sigur ca a fost schimbata la timp(ani/km), baga mana-n buzunar si schimba distributia.

Link către comentariu

De acord cu colegul, nu te baza pe verificarea la ochi ca s-ar putea sa o patesti. Eu sunt patit cu distributia care arata bine la ochi si m-a lasat in drum. Rezultatul ti-l poti imagina...

Link către comentariu

Imi cer scuze ca intreb aici, dar daca as vrea sa-mi pun bara fata de jetta, ce pot pastra de pe a mea?(gen bandouri, sau grilele de la proiectoare?) sau sa pun intrebarea altfel, la ce costuri ajunge sa schimb bara fata cu una jetta look, inclusiv vopsit.

Link către comentariu

Am inteles, va multumesc pentru pareri si informatii.  

 

vineri am programare la tinichigiu sa rezolvam micile imperfectiuni, apoi va primi un polish profi la un specialist.  

 

Azi am fost si am cumparat mai multe unelte ca sa-mi fac si eu o trusa de scula cu un minim necesar, si daca tot am mers si am citit topicul cu vopsire etrieri, am cumparat manusi +2 perii de sarma, 1 litru diluant, feruginol + 1 spray pt temperaturi de pana la 600 grade C culoare negru si o folie +banda de hartie. 

 

 

Ca sunt in timpul meu liber am sa o iau usor si am sa curat fiecare etrier/roata si apoi am sa vopsesc in negru, protejand masina cu folie sa nu o gazez. Am citit pareri despre foliatec si mi s-a parut incomod sa comand singur.  Am sa revin dupa ce efectuez operatiunile si sa vedem cat tine, daca curat bine si degresez eu zic ca nu are de ce sa nu reziste.

Link către comentariu

Am gasit volan in 3 spite +airbag, provine de pe un tiguan 1.4 benzina 2008, proprietarul spune ca se potriveste, va intreb pt retrofit mai e nevoie de altceva? e volanul simplu fara comenzi. e plug and play?

Modificat de deenman
Link către comentariu
  • cristi511 a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!