Jump to content

Golf MK5- 2004-BKC


deenman

Postare recomandată

Dupa mine merita 40 lei in plus si o ora in plus sa astepti pentru niste numere personalizate , dar acum cum vrei tu . Nu cred ca ai ghinionul sa-ti cada la numar prescurtari dubioase .

Link către comentariu

Nu ma ajuta la nimic numere personalizate. Si nu imi este greu sa retin numere random.

Link către comentariu

Am dus masina la spalat, mi-a fost recomandat o spalatorie din Bm, s-au miscat repejor baietii, au spalat-o decent. Am t recut pe la niste magazine mi-am luat niste prosoape cu microfirba  si o ceara solida, si fiind timp frumos 10 grade+ afara am spalat iar masina folosind metoda celor 2 galeti, am uscat-o folosind prosoapele de microfirba si apoi am dat cu ceara, spre surprinderea mea, ceara s-a uscat foarte foarte rapid, prima data am dat partea de sus,plafonul am lasat maxim 10 minute si ceara era deja intarita/alba/mata.

 

Asta se intampla acum 2 zile, si masina e inca curata, desi am facut niste ture prin oras cu ea, am sa postez maine si niste poze eventual.

 

 

Maine merg sa scot de la r.a.r c.i-ul si merg sa trec masina pe tatal meu, si apoi depunem cerere pt taxa de mediu, sper sa se rezolve cat mai rapid.  Probleme cu masina nu prea am avut, e interesant cate chicite mici descoperi la o masina cand o speli manual.

 

P.S: am fost pe la cateva magazine auto/ si spalatorii si am intrebat de clay bar-argila pt decontaminare- si nu au auzit de asa ceva, deci ramanea varianta unei comenzi pe internet, insa cum prin ianuarie sunt mutat la Buc am considerat ca nu mai are sens.

Modificat de deenman
Link către comentariu

Foarte frumos Trick, eu unul sunt foarte multumit de masina, pentru varsta pe care o are (10 ani - 261 000km), merge foarte bine, este confortabila si pentru nevoile mele este ideala, ca si motorizare, volum si costuri de intertinere.

 

Sa te tina masina cat mai multi km.  

Link către comentariu

Traim in Romania, si lumea are un spor la munca  de mori. Program la casierie pt diverse la biroul auto: 8:30- 9:00 am. 

 

Toate se deschid din 6 ianuarie poate, probabil ca mai trag un pic chiulu bugetarii ca e sarbatoare, cu toate ca nu e zi libera nici in 30 nici in 31 nici in 6.    Asa ca nu am rezolvat nimic, deoarece eu am un apart. pe numele meu caruia trebuia sa-i achit impozitul pe 6 luni la zi ca sa-mi scot fiscal, sa fac cerere la primarie, sa stau la coada la finante sa bag cerere la anaf pt taxa de mediu, asa ca nu am rezolvat absolut nimic. 

 

Am scos macar actele C.I. de la r.a.r si mi-au scris si jante de 17 si mi-au scos emisiile 140g/km ceea ce cred ca e bine, pt ca nu intru in limita superioara.

Link către comentariu

La multi ani, a mai trecut un an bun as zice, anul in care am devenit si eu sofer.  Sa aveti parte de cat mai multi km fara probleme.

 

Daca tot am fost la niste prieteni la casa, si ne-am distrat, spre dimineanta dupa cafea si mic dejun am zis sa fac si niste poze. Cum spuneam am spalat/uscat/ceruit masina acum  7 zile, momentan e putin prafuita si mai mult jegoasa pe anvelope pt ca a trebuit sa ma bag intr-un deal la artificii  sa vad orasul de sus.

 

 

Asa se prezinta masina de afara, titlul micului album : GOLF 5 & GOLF 6- dotari minimaliste, doar climatronic si cele de bun simt.

http://www.flickr.com/photos/89891858@N08/sets/72157639270287956/

Modificat de deenman
Link către comentariu

A venit ploaia, ma oftic ca trebuie sa dau o gramada de bani la inmatriculare, si nu pot cumpara inca nimic pana nu vad cat ma costa totalul. 

 

Imi trebuie : 

- presuri de cauciuc (am de textil si pe noroi sunt oribile)

- un odorizant - am drum la buc ca sa iau California scents

- stergatoare fata+spate 

 

 

Am mai observat ceva, cred ca trebuie incadrat la tehnic: cand sunt parcat pe loc drept sau inclinat, fara sa trag frana de mana sau sa bag in viteza, daca ma misc pe scaun se aude un sunet/scartait de la suspensia spate in partea dreapta. Ca un comprimat de arc, asta e un semn ca e pe duca ceva>? La drum pe denivelari/gropi nu scoate nici un sunet, nu bate nimic (stiu cum bat bucsele ca avem la servici un duster si la fiecare denivelare face un sunet oribil).

Modificat de deenman
Link către comentariu

La fel face si la mine cand ma urc in masina scartaie ceva in spate pe la suspensie , nu i-am dat mare importanta dar e bine de stiut de la ce se aude .

Legat de odorizant cum ti-am mai zis in auchan militari e o ghereta unde are california scent la 15 lei parca .

Link către comentariu

Azi am fost sa mai inaintez cu inmatricularea, din fericire neavand nevoie de fiscal  am reusit sa trec masina pe tata, insa atentie : PANA MIERCURI NU LUCREAZA NIMENI, nu accepta plata impozitelor, nu emit fiscal!!!!   

 

Ca sa fiu acoperit am facut si o procura notariala sa pot face eu demersurile la inmatriculare.  Miercuri rezolv la primarie si sa declar masina pe tata, si joi achit minunta taxa a lui Boc si bag dosar pt numere.

2ng6ixd.jpg

 

Cu ocazia asta, nu am gasit nici un topic pe forum tin sa va anunt ca: imi caut chirie(garsoniera/2 camere) preferabil sector 1 pe langa Buc. Noi/ Coralilor/ Petrom,  in Bucuresti (pt 2 persoane, cuplu, doar cu contract pe o perioada mare)- daca stiti pe cineva sau aveti oferte da-ti un mesaj privat.  Daca am incalcat vreun regulament rog a se sterge sau muta, eu nu am gasit rubrica pt asa ceva, iar la social/cafenea nu pot deschide topic

Modificat de deenman
Link către comentariu

Apropo de california scents, in auchan militari la ghereta e 20 de lei conserva iar daca intrati in auchan la raionul auto le gasiti la 15 lei :P

Stergatoare iti recomand bosch eu am pus la jetta cu 110 lei setul acum 2 ani si sterg fara greata in continuare. Gasesti si pentru spate la 34 lei.

Pe vento am avut valeo si dupa cateva luni deja cel din dreapta incepuse sa faca zgomot si lasa dare.

Modificat de niku_nd4spd
Link către comentariu

Azi a avut loc intalnirea saptamanala in Baia Mare, si am participat si eu ca sa mai invat una alta, si asa nu am nici o tangenta cu masina. Cu amabilitatea colegilor de forum (multumesc) care au venit in numar mare am aflat urmatoarele:

 

- kilometrajul citit cu interfata este 265 000km, iar pe bord am 261 000km, marja de eroare datorata diferentei jantelor/masuratorilor.

- masina a fost rulata in Danemarca, dar a fost servisata in Germania.

- ca si aspect/motor se prezinta bine, injectoarele ok, avansul ok, consum ok, din ce mi-au spus e in parametri.

 

acum defecte:

- 3 bujii din 4 sunt arse, deci asta e urmatoarea inlocuire (ce bujii sa iau?)

- suspensia cica nu ar fi fost schimbata niciodata, iar pe fata mai ales in partea soferului imi bat posibil bucsele, se aude foarte tare la drum cu multe gropi, pe beton,  pe asfalt la gropi se aude mai incet.

- nu imi dau seama, insa de 2 saptamani nu ma mai avertizeaza sonor cand nu am pusa centura, inainte asta mergea, am testat la amandoua scaunele si nu merge la nici unul, sa se fi stricat 2 senzori deodata?

Modificat de deenman
Link către comentariu

Cum ziceam, la ora 14:30 merg sa-mi scot numerele, am depus dosar pt numere random, si au iesit astea: MM 09 JOL, la care reactia mea catre politist, nu e destul ca am numere de mm in bucuresti unde o sa stau, e bine ca acum si nume de ungur.  de la jolt, care se scrie szolt defapt. Poate imi raspunde cineva la intrebarile de sus, ce bujii si ce bucse? 

 

 

- asigurare la birou auto 6 luni astra 239 ron/, si taxa de mediu 1896cmc/ 77 kw /105 cp/ 2004 /emisii CO2 140g/km  - 2401 ron.

Modificat de deenman
Link către comentariu

Si prima problema cu masina "nemteasca" vin de la tara, si dupa aprox 20 km la o panta in jos, mi se aude un zgomot de la roata dreapta spate, un zgomot asemanator unui fier care freaca pe beton. M-am dat jos am examinat sub masina, nimic, apoi am depistat ca vine din zona placutelor de frana spate dreapta.Am crezut ca era rulmentul spart, insa nu am joc deloc. Am incercat pedala/frana de mana, nici un rezultat. Defapt mi-a intrat ceva la placute si am dat jos roata, am ciocanit si a cazut un strat gros de rugina care cred ca a cazut de pe aparatoarea de frana de disc. Probabil in curand o sa fie suspendata masina, luat jos butucii/aparatorile/ pragurile la purecat, polizat, si revopsit.  S-a remediat in circa 20 minute.

Link către comentariu

Frumos Golfu si multi km cu el sa te duca peste tot!Acum in legatura cu bujiile ti-as recomanda BERU sunt foarte bune si cred ca vin de fabrica cu ele.

Link către comentariu

Multumesc, azi mi s-a aprins pe bord matorul  ce seamana cu un releu galben= instalatie preincalzire motor dupa 3 minute de la pornirea masinii a stat aprins 20 sec dupa care a disparut total.   Banuiesc ca de la bujii i se trage. 

 

Cam astea is bujiile, probabil 95% ca dau comanda dupa 4 bucati Beru: http://www.mister-auto.ro/ro/bujie-incandescen/volkswagen-golf-v-1k1-1-9-tdi-105cp_v17484_g243.html , si cu ocazia asta comand si restul pieselor lipsa.

Modificat de deenman
Link către comentariu

 Gata cu ajutorul lui Florin, caruia ii multumesc, am schimbat cele 4 bujii cu unele Bosch ( astea erau pe stock, beru avea doar 1 bucata, eu voiam doar beru). Dimineata mi-a pornit ciudat masina, batea ceva, si suspectez bujiile, 3 imi erau arse, functiona cu 1 bujie.

 

Am cumparat si schimbat si filtrele mahle (aer/polen) - raspuns de la reprezentanta robot cand am facut revizia in noiembrie -  daca nu e trecut in desfasurator la observatii - nu trebuie schimbate-.

 

A dat Florin filtrele jos, cel de aer era jumatate inegrit, si avea jeg, insa nu asa mult, parea curatat recent, dar era imbatranit. Cel de polen era vai de ei, cand a dat jos filtru mi-au cazut frunze in masina, nici macar nu l-au inspectat cei de la reprezentanta.  

 

NU VA RECOMAND SA MERGETI LA ROBOT BAIA MARE! sunt niste nesimtit, le ceri ceva, si iti fac altceva! Ms Florin, urmeaza o inspectie a suspensiei,directiei, franelor si schimbarea pieselor uzate. 

Modificat de deenman
Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Bun, sa facem o scurta recapitulare, am cumparat masina in noiembrie  cu 5050E - " o epava nemteasca de 10 ani". km la bord 258 000 /km reali tot atat .

 

De atunci am schimbat:

 

- revizie (4 filtre+ ulei Castrol Edge 5w40 )

- 4 bujii Bosch 

-  cele 2 bucse trapez fata (alea mari)

- cele 2 bielete antiruliu (lemforder)

- burduf planetara stanga (spidan)

- set presuri cauciuc AM (cu tavita).

- lichid de frana OEM

- 4 anvelope nokian wr d3 dot 2012.

 

Urmeaza sa schimb/cumpar:

- bec portbagaj (maine).

- aparatori noroi (sa nu-mi mai arunce pe praguri si luneta tot jegul)

- stergatoare fata/spate

 

 

 

Si din ultimele intamplari, am intampinat dificultati la etrierul stanga spate,era blocat, si imi incalzea discul de frana(initial a fost diagnosticat ca fiind problema de la cablul de frana de mana ca e prea intins, imi prindea frana de mana la primul click). S-o demontat etrierul,curatat, verificat garniturile, uns, verificat gidajele si repus pe pozitie, functioneaza perfect.

 

Pe partea dreapta inca am o bataie infundata (NE ESTE SUNET METALIC- nu are importanta daca virez, nu am joc in roata!) (cand trec peste gropi mari/canale/cratere/sau chiar denivelarile pt reducerea vitezei) mecanicul a spus ca pare a fi fie amortizorul fie bucsa de la amortizor cea din capat. Am mai circulat si cu alte persoane, si au zis ca nu se aude nimic, e un sunet foarte fin, dar ma deranjeaza.

 

Prin vara, am sa schimb uleiul si trec la Redline, tot atunci va fi desfacut motorul ca sa evalueze uzura si ce trebuie facut pe viitor (preventiv- nu am nici un simptom) si o verificare a turbinei, uzura ax, curatare. Imi place sa am masina ingrijita si sa fiu 100% sigur ca ma pot baza pe ea la drumuri lungi inafara tarii.

Modificat de deenman
Link către comentariu

Daca nu ai nici o problema,de ce preveniv desfaci motorul?????pe bune,nu te inteleg.

Ca sa iti faci singur dureri de cap???nu te doare,nu repara.

Brgds

Link către comentariu

Salut Vali, preventiv se va inspecta uzura, asta ca sa stiu ce am sub capota, sa pot sa dorm linistit, motorul e PD si are 263 000km mergand grabit spre 300 000km intr-un regim lejer.

Link către comentariu

Al meu are lejer peste 300.000km și dorm liniștit. Am verificat jocul la turbină și ce se mai poate, dar să desfac motorul dacă nu mă doare capul, nu.

Link către comentariu

in general, cam asa se procedeaza. Motorul il desfaci, doar daca ai motive - probleme. Altfel, da-i pace.... se verifica axa came, etc..si e suficient.

 

verifici/reconditionezi turbina - da, daca este cazul...

Link către comentariu

Dupa ce am intrat in 12 magazine de piese auto fara sa exagerez, cu becul de 5W 12 V de la portbagaj in mana fiecare vanzator avea specificatiile corecte insa lungimea nu era buna, toate erau prea scurte, imi trebuie de 41mm lungime.

 

Am gasit undeva insa doar comanda minima de 10 bucati! asa ceva e hilar de-a dreptul. Mai caut, sau schimb lampa sau metoda des intalnita, improvizez.  Nu am gasit nici bec de putere mai mica sau mai mare, astea nu sunt universale? sau epava nemteasca e asa veche ca nu se mai produc unele piese.

Modificat de deenman
Link către comentariu

ia un bec scurt si pune-i niste cositor in capat sa il lungesti. diferenta este de cativa mm din cate stiu

Link către comentariu
  • cristi511 a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!