Jump to content

Golf MK5- 2004-BKC


deenman

Postare recomandată

Pregatire pentru vremuri ploioase si cu lapovita.

 

Spalat cu sampon Nigrin, degresat, aplicat Ma-fra Last Touch (un fel de ceara lichida).

Sters geamuri cu alcool tehnic, aplicat RainShield Pro X.

La praguri am insistat cu o solutie de degresare mai puternica si cu o perie soft, la fel si pe jante.

La interior, am sters de praf cu o carpa usor umeda dupa care am dat o tura de SONAX Xtreme AutoInnenReiniger.

Pe chedere am dat cu niste glicerina.

 

7689e8b4f9.jpg768892c6d7.jpg7687e1ba0c.jpg76866eaed0.jpg

Link către comentariu

Iesire facuta cu succes, 2 zile de condus, total 800 km. Am bifat fiecare loc planificat, cu cate o vizita. Vremea a fost asa si asa, uneori era ploaie, alteori soare, temperaturi intre 6 si 17 grade.

Traseul este acesta:

:cdbef56634.jpg

 

Opriri si locuri de vizitat:

1. Lacul Sfanta Ana- se poate ajunge cu orice masina, chiar si suspensie sport.

2. Wellness Center Baile Tusnad (a fost inchis pe perioada 17-23.10.2016) - stiam ca e inchis, insa am mai fost la el, des, il recomand, te relaxezi total.

3. Welness Center Praid - recomandat sa stati minim 3 ore, iar daca nu vreti sa prinderi aglomeratie va recomand ora 15-16 pt ca e inchisa salina dupa ora 14:30.

4. Casa Telegdy-  va recomand sa mancati aici, e fenomenal- https://www.tripadvisor.com/Restaurant_Review-g1463052-d1463287-Reviews-Restaurant_Casa_Telegdy_Haz-Praid_Harghita_County_Central_Romania_Transylvania.html

-sarmale premiate locul 1 pe tara, are o gramada de premii, si trofee castigate, meniu variat, eu sunt vegetarian si am avut ce sa aleg.

5. Hanul Secuiesc- mancare super buna si aici, orice, au si ei premii, si sunt cu bun simt, bere Csiki Sor: http://www.turistinfo.ro/baile_tusnad/cazare-baile_tusnad/hanul_secuiesc-c97020.html

6. Cazare la pret decent, foarte curat, fara multe pretentii (renovat, curat, smart tv, internet, liniste, parcare la strada iluminata)- Villa Ritz : http://www.turistinfo.ro/baile_tusnad/cazare-baile_tusnad/pensiunea_ritz-c76371.html

 

 

 

Cateva cuvinte despre masina, traseu. Am fost 4 persoane in masina mereu, cu bagaje full. S-a mers pe temperaturi si de 6 grade si de 17 grade, ploaie torentiala, sau noaptea. Uleiul Fuchs este wow, asa cum mi-l aminteam, porniri  la rece ireprosabile, fara suspinat de turbo pe orice conditii indiferent de umiditate, sunt uimit. Rotile de iarna cu anvelope nokian wr d3 s-au comportat exemplar, foarte moi, fara sa faca zgomot, masina trage bine, viteza medie pe 300km la dus 70km/h pe Valea Prahovei cu consum de 5.1 % (cu 4 persoane in masina) ce sa vrei mai mult. Singurul inconvenient, raman farurile pe noapte bezna( nici stele) si pe ploaie torentiala, se vede bine cu faza lunga, insa cu cea scurta nu prea.

 

Cateva poze, nu prea am avut timp sa fac poze:

 

cdb73cd933.jpg

cdb74651a4.jpgcdb7687162.jpgcdb7758835.jpgcdb77c1822.jpgcdb7af1267.jpg

 

 

Modificat de deenman
Link către comentariu

Foarte frumos traseu , am notat 2 locuri ( pct 4 si pct 6) din lista ta :D  le bag in lista de"To Do" . 

De fiecare data cand ma uit la pozele tale imi faci pofta de ciuperci :D  frumoasa pasiune. 

 

Link către comentariu

O recomandare de la un coleg de forum posesor de acelasi BKC;):

- crossclimate-urile isi merita toti banii

- scapa de uleiul cu nume de condiment si treci pe ravenol. In 10k betivanul reduce doza de la 500 la 300 ml si se aude mult mai rotund la pornire dimineata

Drumuri bune!

Link către comentariu

Nu se aude deloc mai rotund ca Fuchs, are tehnologie XTL cu nanoparticule antifrictiune care ajuta cu pana la 30% la pornire, Fuchs e in top la uleiuri de transmisie (daca nu stiai un cutia ta de viteze ai ulei Fuchs din fabrica) si face uleiuri dinainte de condimentele Fuchs, e doar o pura coincidenta.

 

La masina nu am mai facut nimic, doar motorina si km. Urmeaza un soft la 135-140Cp la Alex Banu, probabil saptamana ce urmeaza.

 

km actuali: 305 000km, am inceput sa fac naveta zilnic Pajura/Buc Noi- Magurele zilnic dimineata si seara la ore de varf. Consum intre 7-8%, mers normal.

Modificat de deenman
Link către comentariu

Merge totul cum trebuie. Consum ulei deloc. 

 

Geometria rotilor imi state pe creier de 6 luni. Am fost intr-o sambata la Ad Garage/ Euromaster si inca un service din Pantelimon, 2 m-au refuzat ca nu fac geometrie spate la golf 5 iar euromasters nu avea timp.

 

Astazi dupa o vizita in Ploiesti cu jobul, si dupa alte 2 service-uri care m-au refuzat ca nu stiu sa faca geometrie spate la golf 5, am mers direct la cei mai beton din Bucuresti.

 

Bd. Ion Mihalache - service Auto Variant- a lucrat un tip inalt brunet la masina timp de 30 minute, si nu s-a lasat pana nu a scos totul perfect, milimetric, eu ii ziceam sa o lase ca e bine si el insista sa o faca perfecta, mai rar intalnesti asa ceva. Geometria era dereglata TARE  nu are rost sa zic unde am facut-o in urma cu nici 10 luni ca imi sare tot forumul in cap, insa acum este perfect, va recomand sa treceti pt acolo pt geometrie (fata+ spate), printre putinii care fac si spate.

Modificat de deenman
Link către comentariu

E bine !   Conteaza mult geometria !   Au si instrument de blocat volanul la Auto Variant ?  Au nimerit din prima sa mearga masina drept ? :) 

Link către comentariu

Evident ca au, prima data mi-au umflat rotile la presiune dupa care au virat stanga/dreapta cu senzorii on sa vada unde este punctul de volan drept. Apoi au verificat starea suruburilor, apoi au facut reglajul, intai spate / apoi fata/ apoi paralelismul puntilor fata/spate, la final mi-au tiparit raportul si au fost foarte comunicativi +mi-au dat bon. De departe cea mai beton geometrie, oriunde v-ati dus pana acum is aproape sigur ca nu aveau habar sa faca geometria spate, la fel am patit si eu.

 

Masina merge perfect drept, in sfarsit am gasit si geometrist competent. 

Modificat de deenman
Link către comentariu

Asa arata inainte geometria..... facuta in urma cu 10 luni.

 

34eceab8b9.jpg

 

Vezi roata dreapta spate.

Modificat de deenman
Link către comentariu

Am cantarit bine toate variantele legate de investitia in masina (soft/turbina/frane/roti) si am ajuns la concluzia ca oricat ai baga in ea, ramane un simplu golf, care nu se va comporta niciodata ca o masina care e gandita pt asa ceva. Am decis sa nu mai investesc decat strictul necesar (cand se strica ceva) in rest sa merg cu ea cat mai mult. Ma tot gandesc sa-mi schimb masina de ceva vreme, si poate am sa si reusesc.

 

Ultimele zece zile am facut naveta zilnic de luni pana sambata de la Romexpo la Magurele in capat. Ca si distanta am 19 km dus- 19 km intors, in intervalul orar aglomerat : 8:30-9:00/ 17:30-18:00.

 

Legat de mersul in trafic cu o masina diesel, e destul de decent, doar ca amesteci mult si inutil in cutia de viteze (eu am condus doar extraurban preponderent - 95-99%) iar mersul in oras e o porcarie, insa am rabdare si sunt vigilent. Consumurile au fost intre 6.2% cand e foarte liber (sambata) si 8.2% cand e destul de aglomerat, chiar portiuni cu bara la bara. 

 

Urmatoarea masina va fi una de generatie mai veche si va fi una emblematica, dar depinde de multe chestii (cat mai stau in tara, taxa auto, unde am sa o folosesc), pt mine masinile noi sunt strict consumabile.

Link către comentariu

Am ajuns de jumatate de ora acasa. Am ranjit ca un bou tot drumul.

 

Aproape de casa, Campina-A3- Buc- las pozele astea aici (e duminica, a fost cam aglomerat):19ddb63508.jpg

 

19dd96c6b6.jpg19ddb92029.jpg

 

Kilometrajul se ascunde, nu vrea sa fie vazut, pt cei noi este vorba de 305505km. Consumurile sunt fabuloase, incredibil de bune, viteza media e ok, tinand cont ca am mers o parte buna pe DN1 prin trafic, dupa geometrie, anvelope, ulei motor +ulei cutie, parca masina a devenit mai silentioasa. Sau e din cauza ca am condus iar Logan 1.5 dci 2014 vreo 8 zile continuu :_)))). Cand urci din Logan in Golf e wow, nici nu vreau sa ma gandesc la diferenta dintre Logan si o masina premium.

Link către comentariu
  • 4 weeks later...

Adunam km. Am ajuns la 308 000km, dupa o vacanta prin tara si Maramures de 2000km.  Probleme tehnice nu exista, de stricat nu s-a mai stricat nimic.

 

1519d97d96.jpg151b028ea1.jpg

Link către comentariu

he he petromul de pe jiului :)

ontopic: inca sunt de parere ca este cea mai frumoasa generatie de golf

 

Link către comentariu
  • 3 weeks later...

ODO: 310 000km.

 

din intamplari, o cam gonesc, si a inceput sa haleasca ulei, ori e uleiul ori e defect mecanic (banuiesc capac culbutori/egr). 

- engine workshop- dupa ce apas repetat frana la stationare cu putere repetat de 10-15 ori- doar cateodata- banuiesc switch pedala frana (se aprinde si spirala- sau egr).

- am kit reparatie usa dreapta spate (sufa +plastice noi) si vreau sa trec pe Albundy dupa anul nou sa-l inlocuiasca.

 

 

Prin martie sau in orice caz inainte de mai (din cauza concediilor) am sa merg iar pana la Bacau pt distributie (o schimb la ~80 000km nu o las la 120 000km)  si pt verificarea de rigoare (o-ringuri injectoare/bolturi/ uzura ax came/ egr/).

 

Am avut ocazia sa conduc masina unui coleg de munca Golf 5 2008 BXE 123 000km, are avansul la 0.0 si cantitatea injectata 4.4, masina lui era mult mai liniara si nu tragea la fel de bine, i-am zis sper sa o rezolve.

Modificat de deenman
Link către comentariu

Eroarea la apasarea pedalei cu "serpisorul" este 99% de la switchul de frana , e ieftin pe OEM cam 50 ron , si vine si pe model nou revizuit fara calibrare :)

Link către comentariu

Am inceput sa pun bani deoparte pt niste reparatii capitale (nu ca ar fi obligatoriu nevoie de ele)dar mai tin masina 2 ani pe putin.

 

Azi am fost la Cristi/Albundy si mi-a inlocuit sufa rupta de la macaraua dreapta spate. 

 

Probleme de remediat ca sa nu mai apara  NICI O EROARE la scanare

- bec bricheta ars- nu se mentine aprinsa lumina la blocul de lumini-

-goarna pt alarma defecta- 

-microswitch broasca incuietoare haion cu mici probleme (ma avertieaza pe bord ca se deschide) insa nu mai da curent la becul din portbagaj.

- switch frana incepe sa arate erori, rare-

 

Am sa le remediez pe rand toate, a.i. sa nu mai apara nici o eroare la scanare. 

 

Apoi in functie de buget pe anul asta o sa fie: distributie, desfacut motor, inlocuit piesele care prezinta uzuri, oricat de mici ar fi, toate la Catalin la Bacau.  Cam astea ar fi planurile pe 2017.  Pe partea de franare/suspensie nu exista probleme, pe partea de tinichigerie mai adunam zgarieturi si infundaturi si probabil o sa fie vopsita toata odata, dar deocamdata nu exista probleme majore la vopsea.

Link către comentariu

la km tai sigur trebuie sa schimbi cuzinetii superiori,asa stai fara grija ca iti iese vreo biela prin blocul motor

Link către comentariu

poate la bkc nu se exfoliaza ca la bxe,dar de uzat tot se uzeaza,ca si la mine,e uzura normala in urma km

atunci desfaci degeaba motorul

Link către comentariu

Fiecare intelege ce vrea din termenul desfac motorul. Pt mine desfac motorul inseamna dat jos capac tacheti, verificat ax came, tacheti (joc si microfisuri) schimbat la injectoare anexele si facut un test de compresie. Ce credeai ca desfac motorul bucatele? pt ce? daca trage bine si nu exista probleme.

Link către comentariu

Daca tot posteaza lumea despre baterii, azi am dat o fuga pana la Lidl sa iau niste termometre pt interior/exterior si am vazut si incarcatorul pt baterii : redresor

 

L-am cumparat mai mult ca un backup, nu ca as fi avut nevoie de el, de altfel tot la sfert porneste chiar si dupa 3-4 zile de stat.

Bateria este produsa in septembrie 2012, pusa pe masina in 2013, si este marca Car1 : baterie

 

Cand am pus redresorul pe ea, a citit 12.8 V tensiune, iar ca regenerare 3 din 4 linii. Am curatat bornele, am verificat nivelul lichidului din ea (e maxim) si am lasat-o la incarcat.

 

Cert este ca bateria e o firma noname, insa e facuta pt Germania, si e cumpara si montata tot in Germania, cu alte cuvinte chiar daca nu e o marca cunoscuta putem spune ca este calitativa.  A ramas si pretul pe ea 93E.

 

3a9ac96ea7.jpg3a9ace92de.jpg

Modificat de deenman
Link către comentariu
  • cristi511 a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!